|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord neemt afscheid van Dick Advocaat
Dick Advocaat (68) stopt binnenkort met zijn adviserende rol voor Feyenoord. Det oud-trainer werd na de beschamende verliesreeks van zeven duels binnengehaald en sindsdien ging het ook beter met de Rotterdammers.
Feyenoord heroverde al snel de derde plek met onder andere een zegereeks van zes achtereenvolgende duels. ''We hebben afgesproken dat het voor dit seizoen zou zijn,'' zegt trainer Giovanni van Bronckhorst in het Algemeen Dagblad. ''Ik weet ook niet wat de plannen van Dick zelf zijn voor komend seizoen. Maar in principe is onze samenwerking voorbij.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En jij bedankt Dicky voor de ommekeer en je bewezen diensten, TOPGOZERT.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben benieuwd wat Dickie gaat doen, held. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien gaat hij nu van Geel adviseren? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dickie bedankt het gaat je goed |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had 'm wel een rol in de jeugdopleiding toebedeeld. Stamoudste, waar die gassies zich aan kunnen verbinden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dick en jeugd, mwah daar geloof ik niet in.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onverstandig ben ik bang. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Dickie TD , van Geel wieberen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die blinde krijgt ook een chaperon. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Brevet van onvermogen voor Blind en de directie van de KNVB. Iemand die al eens geflopt is als clubcoach eerst onder Hiddink laten werken, wanneer dat niet werkt hem bondscoach maken. Als dat niet werkt, heb je alvast een oud bondscoach als assistent en nu moet Advocaat te hulp schieten. Maarja, blijkbaar was het probleem van Koeman dat hij geen assistent wilde zijn. Dat is ze bij Advocaat nu wel gelukt. Snap eigenlijk niet goed waarom hij dit doet, tenzij hij gewoon lekker gaat coachen langs de lijn. Niks aantrekken van Blind en gewoon vol gas erin. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Een goed paard maakt nog geen goede ruiter, hè. Advocaat is een goede coach, maar is geen TD. Bij TD zijn komt veel meer kijken dan alleen het herkennen van goede voetballers. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Advocaat als assistent, v Oostveen stelt hiermee zijn eigen positie veilig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoe ziu hij toch op het idee gekomen zijn? Blijkbaar moet Advocaat overal het wanbeleid recht trekken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoofdtrainer bij Fehnerbache.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Terecht. Geld binnenslepen. En wie wil er nou assistent zijn bij dat onbenul. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik hoor dat ze bij Fenerbahce , Dirk Kuyt als assistent willen hebben . Ben benieuwd wat daar waar van is ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2016 - 10:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik hoor dat ze bij Fenerbahce , Dirk Kuyt als assistent willen hebben . Ben benieuwd wat daar waar van is ! Fehnerbache wilde hem toen hij er nog zat al behouden, Dirk wilde perse naar Feyenoord.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En je moet niet alles geloven wat je hoort he, staat nergens wat over.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
IK kijk er niet raar van op omdat hij weer werd gewisseld dat neemt hij niet hij heeft nog een huis daar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Toch zou het me niet verbazen!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gaat niet gebeuren.
Maar als ze per sé willen dan mogen ze een hele grote zak met geld over de schutting gooien en zijn jaarcontract afkopen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik zou er nu voor geen goud geld willen wonen. Of op vakantie gaan for that matter... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ga er elk jaar naar toe, maar afgelopen april was de laatste keer. Mijn vrouw is helemaal klaar met die Erdogan. Die gek stuurt het land op deze manier een paar honderd jaar terug de tijd in.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das gewoon een geldhoer.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2016 - 11:14 schreef de bluffer het volgende:IK kijk er niet raar van op omdat hij weer werd gewisseld dat neemt hij niet hij heeft nog een huis daar Over wie heb je het nu? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2016 - 17:10 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ga er elk jaar naar toe, maar afgelopen april was de laatste keer. Mijn vrouw is helemaal klaar met die Erdogan. Die gek stuurt het land op deze manier een paar honderd jaar terug de tijd in.. Niet alleen erdogan maar ook die 80% van het volk daar. Eng volkje ,een keer 1 dag geweest en ik was nog nooit zo gelukkig geweest als toen ik weer op de boot terug naar de Grieken ging. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
ZE worden gewoon gemanipuleerd. Lastig om er niet in mee te gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2016 - 18:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Niet alleen erdogan maar ook die 80% van het volk daar. Eng volkje ,een keer 1 dag geweest en ik was nog nooit zo gelukkig geweest als toen ik weer op de boot terug naar de Grieken ging. Daar heb ik een andere mening over, ik vind het prima lui, zo lang je maar niet land inwaarts gaat daar waar die Berbers wonen. In de kuststreken is het behulpzaam en vriendelijk volk.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2016 - 18:11 schreef RenatoBos het volgende:[..] Daar heb ik een andere mening over, ik vind het prima lui, zo lang je maar niet land inwaarts gaat daar waar die Berbers wonen. In de kuststreken is het behulpzaam en vriendelijk volk.. Rot op gek haha ;) 80% heeft op hem gestemd en dat zijn dus niet alleen die bergbewoners. .. En de gemiddelde Turk is nationalistiser dan een Duitser in 1939.
Prima lui ja als ze een paar euro aan je kunnen verdienen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als jij in alle media structureel wordt voorgelogen dan ga jij ook op Rutte stemmen ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2016 - 18:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Rot op gek haha ;) 80% heeft op hem gestemd en dat zijn dus niet alleen die bergbewoners. .. En de gemiddelde Turk is nationalistiser dan een Duitser in 1939. Prima lui ja als ze een paar euro aan je kunnen verdienen. Haha daar gaat ze het natuurlijk in de eerste plaats om om geld aan je te verdienen..d:-) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wij zijn niet zo nationalisch,wij hebben vooral een eigen mening. Kijk hier is niemand het met elkaar eens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2016 - 20:21 schreef Leon FR1908 het volgende:Wij zijn niet zo nationalisch,wij hebben vooral een eigen mening. Kijk hier is niemand het met elkaar eens Eens.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Advocaat: Ik doe het niet voor het geld maar voor de Turkse competitie..d:-)))) |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Toet toet boing boing Dickie en Corrie, centjes verdienen....... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: The fame and the bitches! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onbetrouwbaar , en n echte geldwolf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja ach, kan het hem eigenlijk niet eens kwalijk nemen, mede ook omdat hij Gio heeft geholpen afgelopen seizoen.. |
|
|
|