BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (zondag 21 februari 2016, 14:30); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
3sterren
 3sterren - zondag 21 februari 2016 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 15:07 schreef Eide het volgende:
Er komen toch kansen. Goede voorzetten van El Ghazi. Zo'n beetje de enige die iets creëert.
Is vandaag wat minder met zichzelf bezig dat is positief
p111
 p111 - zondag 21 februari 2016 - 15:20   quote  deeplink  
Wat een scheit tempo
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 15:09 schreef Eide het volgende:
Wat speelt Gudelj slordig. Milik staat eerder in de weg dan dat hij nuttig is.
Hij kan echt niets goed doen in jullie ogen hè? Ik heb hem de eerste helft zichzelf behoorlijk vaak zien vrijlopen. Continu om de bal vragen en veel kaatsen. Met als klap op de vuurpijl een mooi doelpunt. Daarentegen staat El Ghazi vaak stil, duikt de ruimte niet in en zijn acties zijn nog niet echt spectaculair. En ik heb er toch aardig zicht op vandaag.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 15:12 schreef Eide het volgende:
Ik schrijf het en dan doet hij dit. Goede actie zeg. Wel slecht gekeept.
Tuurlijk, we moeten wat te zeiken hebben. Gewoon prima ingeschoten. Jammer dat de kans van Younes er vervolgens niet ook in gaat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 15:13 schreef Nenam_tiL het volgende:
mooi doelpunt
Schitterend en wat een actie ook ervoor. Schoot uiteindelijk zelf omdat Ghazi niet echt de ruimte inliep.
Eide
 Eide - zondag 21 februari 2016 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 15:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk, we moeten wat te zeiken hebben. Gewoon prima ingeschoten. Jammer dat de kans van Younes er vervolgens niet ook in gaat.
Ach, je mag toch observeren dat die keeper er niet bepaald goed uitziet bij die goal? Alsof dat wat af doet aan die actie en goal van Milik. Weet je wat zeiken is? Dit commentaar van jou.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 februari 2016 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 15:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij kan echt niets goed doen in jullie ogen hè? Ik heb hem de eerste helft zichzelf behoorlijk vaak zien vrijlopen. Continu om de bal vragen en veel kaatsen. Met als klap op de vuurpijl een mooi doelpunt. Daarentegen staat El Ghazi vaak stil, duikt de ruimte niet in en zijn acties zijn nog niet echt spectaculair. En ik heb er toch aardig zicht op vandaag.
Gudelj niet nee
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 15:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach, je mag toch observeren dat die keeper er niet bepaald goed uitziet bij die goal? Alsof dat wat af doet aan die actie en goal van Milik. Weet je wat zeiken is? Dit commentaar van jou.
Welk commentaar? Ik neem waar dat Milik gewoon prima speelt. Net als Bazoer en Schöne.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 15:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gudelj niet nee
Ik had het over Milik ouwe! 😉
Eide
 Eide - zondag 21 februari 2016 - 15:26   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hij kan echt niets goed doen in jullie ogen hè?
Zeker wel, maar het houdt vandaag (alweer) niet over. Wel een knappe actie bij de goal, maar ik vind hem gewoon te statisch. Dat is ook het verschil met Milik bij die goal. goede vooractie en dan een lekkere dynamische Arek Milik die op die manier veel beter is dan dat afwachtende wat hij te vaak heeft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 15:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker wel, maar het houdt vandaag (alweer) niet over. Wel een knappe actie bij de goal, maar ik vind hem gewoon te statisch. Dat is ook het verschil met Milik bij die goal. goede vooractie en dan een lekkere dynamische Arek Milik die op die manier veel beter is dan dat afwachtende wat hij te vaak heeft.
Hij heeft toch aardig vaak gecombineerd en vrij gelopen. Iets wat eerder altijd werd verweten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 15:30   quote  deeplink  
Wat is het verschil tussen bij een doelpunt je shirt omhoog trekken of tijdens een gemiste kans je shirt over je hoofd trekken? Waarom het eerste wel geel en het tweede niet? Is gewoon een vraag hoor!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 februari 2016 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 15:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik had het over Milik ouwe! 😉
Ik vind Milik wel oke...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 15:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vind Milik wel oke...
Ik ook. Speelt aardig vandaag! Eindelijk eens combinerend en vrijlopend. Helemaal geen sta in de weg zoals hier verweten wordt! Zo zie ik hem graag spelen. Natuurlijk kan het nog beter, maar dat komt vanzelf.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 februari 2016 - 15:37   quote  deeplink  
El Ghazi...lul
3sterren
 3sterren - zondag 21 februari 2016 - 15:43   quote  deeplink  
Gudelj is echt belachelijk slordig
enough
 enough - zondag 21 februari 2016 - 15:43   quote  deeplink  
klasse goal
3sterren
 3sterren - zondag 21 februari 2016 - 15:43   quote  deeplink  
Wowwww super poool
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 15:43   quote  deeplink  
BOEM BOEM MILIK!!!!@
Eide
 Eide - zondag 21 februari 2016 - 15:43   quote  deeplink  
Keurige goal weer. Klasse van Milik. Weer vanuit de beweging.
Eide
 Eide - zondag 21 februari 2016 - 15:56   quote  deeplink  
Nou, kom op boys, er mag nog wel een beetje aan het doelsaldo gewerkt worden.
Eide
 Eide - zondag 21 februari 2016 - 16:00   quote  deeplink  
Dat rare moment bij de 1e goal daargelaten staat die reservekeeper van Excelsior een puike pot te keepen zeg.
3sterren
 3sterren - zondag 21 februari 2016 - 16:02   quote  deeplink  
Vind dat ajax na de 2-0 weer veels te weinig brengt of wil brengen terwijl elk doelpunt telt
Eide
 Eide - zondag 21 februari 2016 - 16:04   quote  deeplink  
De zoveelste knappe redding van die keeper. Die houdt Excelsior echt overeind. Het had ook al rustig 4-0 kunnen staan.
Eide
 Eide - zondag 21 februari 2016 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 16:02 schreef 3sterren het volgende:
Vind dat ajax na de 2-0 weer veels te weinig brengt of wil brengen terwijl elk doelpunt telt
Met name voetballend, want sindsdien toch al weer 2 100% kansen waar die keeper van die gasten het enorm goed doet.
ZerauS
 ZerauS - zondag 21 februari 2016 - 16:10   quote  deeplink  
Belangrijkste is dat we alle wedstrijden winnen en dan in Eindhoven de genadeklap uitdelen
ZerauS
 ZerauS - zondag 21 februari 2016 - 16:13   quote  deeplink  
Klasse aanval. Mooi voor Muric ook :-)
Eide
 Eide - zondag 21 februari 2016 - 16:13   quote  deeplink  
Knappe goal zeg, mooiste van de dag.
ZerauS
 ZerauS - zondag 21 februari 2016 - 16:29   quote  deeplink  
Gefeliciteerd mede Ajacieden !!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 16:13 schreef Eide het volgende:
Knappe goal zeg, mooiste van de dag.
Qua aanval wel, qua uitstraling de eerste van Milik!
Eide
 Eide - zondag 21 februari 2016 - 16:33   quote  deeplink  
Vandaag een makkelijk overwinning voor Ajax gezien. Ajax met name het eerste deel van de 1e helft traag en stroperig. Gedurende het 2e deel van die helft begonnen de kansen te komen, met name door El Ghazi.

De tweede helft was een pak beter zonder goed te zijn. Ajax wist makkelijker kansen te creëren en wist de ruimtes beter te vinden. Ondanks de 2 goals had de uitslag hoger kunnen uitvallen. De keeper van Excelsior was met grote afstand de beste speler bij hen.

Cillissen had eigenlijk geen barst te doen. Het enige serieuze schot van Excelsior geen voor langs. Achterin hadden de verdedigers eigenlijk weinig te doen. Wat ze verdedigend moesten doen deden ze behoorlijk. De wisselwerking met Gudelj was goed te noemen waardoor Dijks en Veltman op de flanken mee konden doen. Op deze manier is 3-4-3 veel vaker een optie. Allemaal een reguliere voldoende.

Gudelj speelde onzichtbaar omdat hij veel moest terugzakken. Was verdedigend als vanouds solide maar, zeker de eerste helft, erg slordig in de opbouw. Een magere voldoende wat mij betreft. Schone was eigenlijk de meest tegenvallende middenvelder. Was veel aanspeelbaar maar deed er te weinig mee en was onvoldoende. Bazoer was zeer actief maar zocht wat te nadrukkelijk naar het afstandsschot. Klaassen kwam eigenlijk iets te weinig voor in het stuk. Bazoer wat mij betreft een krappe voldoende, Klaassen een krappe onvoldoende.

Voorin leek Milik het helemaal niet te hebben tot de goal. Hij liet daarbij, en bij zijn 2e goal, wel zien hoe hij het eigenlijk moet doen, namelijk vanuit de dynamiek en de beweging. Als je als spits 2 goals maakt verdien je gewoon een prima voldoende, waarvan akte. El Ghazi was de 1e helft goed op dreef, de 2 helft zakte hij ver terug en speelde een wedstrijd van twee gezichten. Younes bracht minder als de afgelopen weken en was eigenlijk onvoldoende.

Fischer viel redelijk in, de wil om te presteren spatte er weer vanaf maar was wederom ongelukkig in z'n acties. Muric viel gewoon goed in en liet zien wat hij bij Jong Ajax ook doet, namelijk veel assists geven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 16:35   quote  deeplink  
Goede wedstrijd van Ajax. Prima aanvalspel. Jammer dat het doelsaldo niet wat is opgekrikt. Een 6 of 7-0 had er makkelijk ingezeten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 16:33 schreef Eide het volgende:
Vandaag een makkelijk overwinning voor Ajax gezien. Ajax met name het eerste deel van de 1e helft traag en stroperig. Gedurende het 2e deel van die helft begonnen de kansen te komen, met name door El Ghazi.

De tweede helft was een pak beter zonder goed te zijn. Ajax wist makkelijker kansen te creëren en wist de ruimtes beter te vinden. Ondanks de 2 goals had de uitslag hoger kunnen uitvallen. De keeper van Excelsior was met grote afstand de beste speler bij hen.

Cillissen had eigenlijk geen barst te doen. Het enige serieuze schot van Excelsior geen voor langs. Achterin hadden de verdedigers eigenlijk weinig te doen. Wat ze verdedigend moesten doen deden ze behoorlijk. De wisselwerking met Gudelj was goed te noemen waardoor Dijks en Veltman op de flanken mee konden doen. Op deze manier is 3-4-3 veel vaker een optie. Allemaal een reguliere voldoende.

Gudelj speelde onzichtbaar omdat hij veel moest terugzakken. Was verdedigend als vanouds solide maar, zeker de eerste helft, erg slordig in de opbouw. Een magere voldoende wat mij betreft. Schone was eigenlijk de meest tegenvallende middenvelder. Was veel aanspeelbaar maar deed er te weinig mee en was onvoldoende. Bazoer was zeer actief maar zocht wat te nadrukkelijk naar het afstandsschot. Klaassen kwam eigenlijk iets te weinig voor in het stuk. Bazoer wat mij betreft een krappe voldoende, Klaassen een krappe onvoldoende.

Voorin leek Milik het helemaal niet te hebben tot de goal. Hij liet daarbij, en bij zijn 2e goal, wel zien hoe hij het eigenlijk moet doen, namelijk vanuit de dynamiek en de beweging. Als je als spits 2 goals maakt verdien je gewoon een prima voldoende, waarvan akte. El Ghazi was de 1e helft goed op dreef, de 2 helft zakte hij ver terug en speelde een wedstrijd van twee gezichten. Younes bracht minder als de afgelopen weken en was eigenlijk onvoldoende.

Fischer viel redelijk in, de wil om te presteren spatte er weer vanaf maar was wederom ongelukkig in z'n acties. Muric viel gewoon goed in en liet zien wat hij bij Jong Ajax ook doet, namelijk veel assists geven.
Op zich goed verhaal, alleen over Milik niet helemaal eens. Weet alleen niet hoe het op tv overkwam ten opzichte van het stadion. Zag hem toch echt de hele wedstrijd bewegen en op zoek naar ruimte.
Eide
 Eide - zondag 21 februari 2016 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 16:35 schreef Ajax Warrior het volgende:
Goede wedstrijd van Ajax. Prima aanvalspel. Jammer dat het doelsaldo niet wat is opgekrikt. Een 6 of 7-0 had er makkelijk ingezeten.
6 of 7 misschien niet, maar 5 goals hadden er echt wil kunnen vallen. Die keeper van Excelsior stond echt goed te keepen. Die ballen van Younes, Milik en Bazoer gaan er bij veel keepers gewoon in.
Loetje
 Loetje - zondag 21 februari 2016 - 16:41   quote  deeplink  
Vond Milik vandaag erg goed. Niet alleen bij de goals maar ook qua beweging deze keer. Zat kansen gehad. Ik kan er prima mee leven en we lopen qua doelsaldo weer eens uit op PSV in plaats van andersom.

Op naar volgende week, dan weten we echt waar we staan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 16:39 schreef Eide het volgende:

[..]

6 of 7 misschien niet, maar 5 goals hadden er echt wil kunnen vallen. Die keeper van Excelsior stond echt goed te keepen. Die ballen van Younes, Milik en Bazoer gaan er bij veel keepers gewoon in.
Ach al 5 kon, konden 6 of 7 ook wel! 😉 😂
Loetje
 Loetje - zondag 21 februari 2016 - 16:52   quote  deeplink  
Ik denk toch dat Ajax Milik uiteindelijk te makkelijk gaat afschrijven. Hij speelt vaak niet goed en heeft moeite om zich aan te passen aan het systeem. Maar deze jongen kan echt wel wat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 16:52 schreef Loetje het volgende:
Ik denk toch dat Ajax Milik uiteindelijk te makkelijk gaat afschrijven. Hij speelt vaak niet goed en heeft moeite om zich aan te passen aan het systeem. Maar deze jongen kan echt wel wat.
+33!

Maar ik hoop het niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2016 door Ajax Warrior --
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 21 februari 2016 - 16:54   quote  deeplink  
Ik kon de wedstrijd niet echt bekoren. Wat een laag tempo weer.
De eindstand had al in de rust bereikt moeten zijn, normaal gesproken.
Brandje
 Brandje - zondag 21 februari 2016 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 15:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat is het verschil tussen bij een doelpunt je shirt omhoog trekken of tijdens een gemiste kans je shirt over je hoofd trekken? Waarom het eerste wel geel en het tweede niet? Is gewoon een vraag hoor!
Omdat je bij een doelpunt juicht. Het is de manier van juichen die niet mag.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 17:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Omdat je bij een doelpunt juicht. Het is de manier van juichen die niet mag.
Ik vind dat echt onzin! Dat juichen wordt steeds meer aan banden gelegd!

Maar ik vroeg het me eigenlijk gewoon af!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2016 - 17:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik heb de pot in het stadion gezien. en tot de eerste goal van hem, vond ik het met afstand de slechts speler op het veld en ik was echt niet de enige., inclusief de spelers van Excelsior. Hij kaatste 1 keer goed in de eerste helft en verder niet, liep bij iedere voorzet volkomen verkeerd en leek gewoon geen idee te hebben waar die mee bezig was. Het interesseert mij echt oprecht niet wie daar speelt, in heb geen enkele voorkeur, maar die eerste helft was dramatisch. Overigens niet de enige hoor, want Youness Klaassen Gudelj en Schone waren ook dramatisch.

Na die 1-0 vond ik hem wat beter gaan spelen, daarna had ie buiten zijn twee goals ook een aantal goede balcontacten. en speelde een behoorlijke tweede helft..

De eerste helft was El Ghazi met afstand de beste speler op het veld, goede acties, veel goede voorzetten gezien en een paar goed mogelijkheden gecreëerd.. Daarmee zeg ik niet dat hij daardoor de spits moet worden, want die acties waren als vleugelspeler en dat kan en mag je niet vergelijken..

Ik heb Ajax al met al een prima wedstrijd zien spelen, niet een spektakelstuk waar sommige misschien dat wel verwacht hadden ( hoe naïef ben je dan).

Klaassen de hele pot matig, Gudelj de eerste helft ronduit slecht maar een prima tweede helft. Bazoer gewoon heel goed op een paar slordige momenten na, Schone vandaag gewoon heel slecht..
Verdediging allemaal een dikke voldoende, ook de invalbeurt van Ricardo was prima..

Aanvallend vond ik Youness gewoon heel matig vandaag, maar dat mag ook best een x na zijn goede optredens de laatste tijd, hopelijk pakt ie het snel weer op. Millik tot aan de eerste goal dramatisch, daarna gewoon een prima wedstrijd. Ghazi op rechts vond ik echt heel erg goed spelen vandaag, veel goede voorzetten en constant dreigend..

Fischer een hele matige invalbeurt, Ricardo een goede invalbeurt. En Muric een geweldige invalbeurt.. Die jongen gaan we echt nog meer van zien..

De Boer vandaag vrij logisch, al had ik Ricardo niet gebracht op basis van zijn prestatie afgelopen week, maar goed, we weten niet wat er tussen die twee besproken is..

Publiek vandaag 1 groot drama, amper sfeer in het stadion en heel veel lege plekken, als er twee derde gevuld is zou het veel zijn....
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2016 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 16:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Op zich goed verhaal, alleen over Milik niet helemaal eens. Weet alleen niet hoe het op tv overkwam ten opzichte van het stadion. Zag hem toch echt de hele wedstrijd bewegen en op zoek naar ruimte.
Dan heb je echt iets gezien wat er amper was.. Zeker voor de eerste goal niet..

Het was al een stuk beter, maar voor de eerste goal was het gewoon drama wat ie presteerde..

Ik begrijp ook wel dat men vaak geen voorzet geeft waar het wel kan, simpelweg doordat hij gewoon zelden goed loopt..Ga het maar terug kijken, op 1 voorzet na staat ie echt iedere keer daar waar het druk is..
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2016 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 16:52 schreef Loetje het volgende:
Dat is ook zeker waar.. Ik denk dat de ploeg en Millik elkaar gewoon heel vaak niet goed begrijpen.. Want hij kan echt wel wat..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 17:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb de pot in het stadion gezien. en tot de eerste goal van hem, vond ik het met afstand de slechts speler op het veld en ik was echt niet de enige., inclusief de spelers van Excelsior. Hij kaatste 1 keer goed in de eerste helft en verder niet, liep bij iedere voorzet volkomen verkeerd en leek gewoon geen idee te hebben waar die mee bezig was. Het interesseert mij echt oprecht niet wie daar speelt, in heb geen enkele voorkeur, maar die eerste helft was dramatisch. Overigens niet de enige hoor, want Youness Klaassen Gudelj en Schone waren ook dramatisch.

Na die 1-0 vond ik hem wat beter gaan spelen, daarna had ie buiten zijn twee goals ook een aantal goede balcontacten. en speelde een behoorlijke tweede helft..

De eerste helft was El Ghazi met afstand de beste speler op het veld, goede acties, veel goede voorzetten gezien en een paar goed mogelijkheden gecreëerd.. Daarmee zeg ik niet dat hij daardoor de spits moet worden, want die acties waren als vleugelspeler en dat kan en mag je niet vergelijken..

Ik heb Ajax al met al een prima wedstrijd zien spelen, niet een spektakelstuk waar sommige misschien dat wel verwacht hadden ( hoe naïef ben je dan).

Klaassen de hele pot matig, Gudelj de eerste helft ronduit slecht maar een prima tweede helft. Bazoer gewoon heel goed op een paar slordige momenten na, Schone vandaag gewoon heel slecht..
Verdediging allemaal een dikke voldoende, ook de invalbeurt van Ricardo was prima..

Aanvallend vond ik Youness gewoon heel matig vandaag, maar dat mag ook best een x na zijn goede optredens de laatste tijd, hopelijk pakt ie het snel weer op. Millik tot aan de eerste goal dramatisch, daarna gewoon een prima wedstrijd. Ghazi op rechts vond ik echt heel erg goed spelen vandaag, veel goede voorzetten en constant dreigend..

Fischer een hele matige invalbeurt, Ricardo een goede invalbeurt. En Muric een geweldige invalbeurt.. Die jongen gaan we echt nog meer van zien..

De Boer vandaag vrij logisch, al had ik Ricardo niet gebracht op basis van zijn prestatie afgelopen week, maar goed, we weten niet wat er tussen die twee besproken is..

Publiek vandaag 1 groot drama, amper sfeer in het stadion en heel veel lege plekken, als er twee derde gevuld is zou het veel zijn....
Ik zat ook in het stadion en Milik kaatste toch echt wel wat vaker als 1 keer. Ook voor de 1-0. Maar El Ghazi vonden de meeste rondom mij een drama.

Maar zoals gezegd ervaart iedereen het spel van Milik anders. En dat komt mede door de verwachtingen. Ik ben tevreden met wat ik vandaag zag maar weet dat hij nog beter kan. Zeker nog met wat meer vertrouwen van het publiek.

Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 17:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan heb je echt iets gezien wat er amper was.. Zeker voor de eerste goal niet..

Het was al een stuk beter, maar voor de eerste goal was het gewoon drama wat ie presteerde..

Ik begrijp ook wel dat men vaak geen voorzet geeft waar het wel kan, simpelweg doordat hij gewoon zelden goed loopt..Ga het maar terug kijken, op 1 voorzet na staat ie echt iedere keer daar waar het druk is..
Dan zou ik je aanraden zelf de wedstrijd terug te kijken. Het spel van Milik was beter dan jij het wil voorstellen! En daar laat ik het verder bij. Vind het verder namelijk een nutteloze discussie. De 3 punten zijn binnen en Milik heeft gescoord. Nu lekker eten en vanavond heerlijk nagenieten!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 februari 2016 - 17:39   quote  deeplink  
Maar zoals gezegd heeft iedereen zijn voorkeur. Ik vind Milik een goede spits en een ander niet. Ik vind El Ghazi een drama en een ander niet. Die discussie blijf je toch steeds houden.
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2016 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 17:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zat ook in het stadion en Milik kaatste toch echt wel wat vaker als 1 keer. Ook voor de 1-0. Maar El Ghazi vonden de meeste rondom mij een drama.

Maar zoals gezegd ervaart iedereen het spel van Milik anders. En dat komt mede door de verwachtingen. Ik ben tevreden met wat ik vandaag zag maar weet dat hij nog beter kan. Zeker nog met wat meer vertrouwen van het publiek.
Heel bijzonder dan, want zijn acties waren echt de enige acties waar het stadion van op veerde. En de mensen om mij heen waren juist eens enthousiast over zijn acties..

Heb de wedstrijd net terug gezien op tv.

En echt 1 keer maar goed gekaatst of de beelden zijn gemanipuleerd, probeerde het nogmaals maar die eindigde ergens waar het niet moet.

Ik ben overigens ook tevreden met hem, maar niet van voor de 1-0. En hij kan denk ik nog beter, maar dan zullen zijn teamgenoten hem echt goed moeten leren kennen..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 februari 2016 - 21:11   quote  deeplink  
Het niveau van Excelsior was was ook echt belabberd hoor.. Prima overwinning maar die gasten konden bar weinig. De derde goal was echt mooi uitgespeeld maar die van Milik waren ook prima.
046afca
 046afca - zondag 21 februari 2016 - 23:28   quote  deeplink  
Ik weet het niet mannen. Dat hij vandaag twee goede goals maakte is zeker zo. Ik vond het trouwens ook 2 vooracties en goals voor een spits in een twee spitsen opstelling. In topwedstrijden rendeert ajax in deze opstelling het beste bij een spits die een rustpunt is en de bal vast houdt, kaatst en acties naar de eerste paal maakt. Dit zie ik milik zelden doen. Maargoed hij is nog jong en hopelijk wordt hij hier beter in. Ik zie in hem sowieso een top spits in wording, alleen dan in twee spitsen systeem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5969
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (zondag 21 februari 2016, 14:30); 3 - 0

0.0070960