|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tuurlijk! zoals altijd slaan wij ons ook hier doorheen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hou van m'n club. Maar op dit Feyenoord ben ik momenteel niet trots, het is een schandalige prestatie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat komt in elke relatie voor man.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: In m'n relatie met Feyenoord wel heel weinig hoogtepunten :( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pijn aan me rikketik.... krassen op mijn ziel.
Toch blijf ik altijd houden van deze club. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Op Feyenoord wel , op de spelers en trainers is weer wat anders ... Die verzieken het voor Feyenoord , met dank aan Martin van Geel met zijn klote aankoop beleid! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Twijfel geen minuut, FTID |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wil er niet eens over nadenken stomme vraag,feijenoord embleem op mijn kist .en in de hell zie ik v.Geel en Gudde nog wel . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou graag Gudde op mn reet willen tatoeeren, dan komt er nog wat zinnigs uit zijn mond en mijn kont |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 - 20:23 schreef piet de paler het volgende:Ik zou graag Gudde op mn reet willen tatoeeren, dan komt er nog wat zinnigs uit zijn mond en mijn kont Das pas kinky. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je reet met de uitstraling van een turtle dan Piet.. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Zeker trots om deze prachtige club te supporten, ookal hebben we de laatste jaren non-stop windje tegen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Zie je kutvoetbal en dan moet je ook nog in een opel rijden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er zitten best geinige Opels tussen.
Ben zelf aan t oriƫnteren voor een nieuwe SUV. Moet nog even bedenken welke. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Echte Feyenoorders rijden Ford en geen Opel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heeft Ford ook een SUV? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Piet niet zo stinken dan he want dat doet Gudde al,met die telefoonhoer is nog erger gesteld |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Echte feijenoorders rijden in een escalade |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik al meer dan 40 jaar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Knap voor een tukker. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Feyenoord ben ik mee geboren, zal er ook wel mee gaan hemelen. Enne...ik rij al 60 jaar Citroen. Vroeger dronk ik ze, maar met suiker. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
hehehe..dat is toch een jonkie met suiker daan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Citroenjenever met suiker. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
ok. Citroenjenever is al zo zoet. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Feyenoord zit in je bloed!! Altijd trots! Al 46 jaar |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
010Till-I-Die
|
|
|
'Het is juist zo prachtig dat een club zo diep kan vallen. Juist de onvoorspelbaarheid, het tijdelijk lijden en daarna de wederopstanding, die maken voetbal zo mooi. Je gaat naar Feyenoord omdat je vader je meenam. Je houdt van voetbal en niet van een stadion. Alle hardcorefans, ze maken het zichzelf zo lastig. Voetbal en ervan houden kan zo eenvoudig zijn' |
|
|
|
|
010Till-I-Die
|
|
|
En eigenlijk heeft Nico Dijkshoorn daar wel gelijk in. Met dat gevoel lopen we 10-tallen jaren terug naar de auto. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt hoor, niks voor jou. Voorin best ruimte maar achterin totaal niet. Ondanks dat het zo lijkt. Geloof me Roon, ik werk er iedere dag mee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hou van me vrouwtje maar helaas kon ik mijn schoonouders niet zelf uitzoeken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan eerst je schoonouders uitzoeken man..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 20:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Klopt hoor, niks voor jou. Voorin best ruimte maar achterin totaal niet. Ondanks dat het zo lijkt. Geloof me Roon, ik werk er iedere dag mee XC90 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
In zijn algemeenheid heeft Dijkshoorn misschien wel gelijk, maar bij Feyenoord lijken we al jaren in een chronisch dal van ellende te verkeren, een dal waar niemand de weg naar boven ziet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mooi ding he. Vind alleen de bijtelling daarvan te gek. Vind ik zonde gezien hoe vaak ik er met het gezin in rij. |
|
|
|