|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Oh ja, als de keeper te ver voor zijn doel staat en niet op tijd terug kan komen. Maar ja Karsdorp had ook helemaal geen richtingsgevoel. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Kan Iemand tegen Elia zeggen dat je alleen bij rugby punten krijgt met die afzwaaiers. |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Kramer redt.......
Doet Elia vandaag niet mee ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dom Vilhena, zo balverlies, kost El Ahmadi geel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
El weer een knappe gele kaart te pakken! |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
REN DAN DOOR TOORNSTRA hij dacht ik hou me in, straks sta ik 1op1 met de keepert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door Jeay -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een kut uitbraak zeg met Vilhena. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Verder niet spannend of zo. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff..... |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
jezus wat een kut zooi.. wat een verspilling met die uitbraken manmanaman |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
nou met die van Kramer 1-3. kut 2e helft |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Vilhena wint over de eerste x |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed gestreden, matig voetbal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou, eindelijk weer gewonnen! Bij vlagen werd er best aardig gecombineerd.
Belachelijk dat die goal van Kramer werd afgekeurd. En wat werd er op het eind slecht uitgespeeld zeg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zag n team..!!! Lang geleden. Dik verdiend , had beter uitgespeeld moeten worden , echter begrijpelijk na zo'n serie. Goede overwinning. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch bemoedigend: 2e helft zag er al meer dwingend en dominant uit, ipv angstig teruglopen na een voorsprong. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Lekker!!!! STRAKS STAAN WE GEWOON WEER 3E.😅 HAHAHA.
NB. Was die goal van Kramer een overtreding? Geen herhalingen hier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 16:27 schreef koekie het volgende:Lekker!!!! STRAKS STAAN WE GEWOON WEER 3E.😅 HAHAHA. NB. Was die goal van Kramer een overtreding? Geen herhalingen hier. Heel licht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met name Elia constant verkeerde keuzes , anders win je dik. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Hmmm had al een vermoeden. .donderdag dan maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eens, maar kwam ook door de beweging om hem heen, die lopen juist de drukte in, ach ja. Drie punten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt VV, precies zoals je zegt.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Pfffffff wat een opluchting. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Waaaauuuuuuuw wat voel ik me opgelucht zeg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je kunt lullen wat je wilt maar de spelers leren zo wel diverse systemen te spelen. Zoals t hoort. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 17:09 schreef van geil het volgende:Je kunt lullen wat je wilt maar de spelers leren zo wel diverse systemen te spelen. Zoals t hoort. Alleen spelen ze die systemen per ongeluk heb ik het idee. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Whahaha ja joh het met alle geluk van de wereld systeem 😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 17:10 schreef Tjabba het volgende:[..] Alleen spelen ze die systemen per ongeluk heb ik het Door nood ingegeven , natuurlijk. Maar prima voor de ontwikkeling. Vandaag starten we met 3 4 3 ..even later stond er 3 5 2 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Terechte overwinning. We waren minder slecht dan Utrèg en effectiever. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat was inderdaad opnieuw een zeer teleurstellende prestatie van onze modekoning. Misschien wat meer aandacht voor het spelletje dan de randzaken.... Dure gast. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 17:09 schreef van geil het volgende:Je kunt lullen wat je wilt maar de spelers leren zo wel diverse systemen te spelen. Zoals t hoort. Beetje laat he. Je kan t ook te mooi willen zien. Ik zou eerst maar eens 1 systeem ECHT onder de knie krijgen. Want t voetbal was vandaag ook weer heel matig. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 17:13 schreef van geil het volgende:quote:Op zondag 28 februari 2016 - 17:10 schreef Tjabba het volgende:[..] Alleen spelen ze die systemen per ongeluk heb ik het Door nood ingegeven , natuurlijk. Maar prima voor de ontwikkeling. Vandaag starten we met 3 4 3 ..even later stond er 3 5 2 . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 17:09 schreef van geil het volgende:Je kunt lullen wat je wilt maar de spelers leren zo wel diverse systemen te spelen. Zoals t hoort. Die moet je op verjaardagen vertellen. En Gio is al maanden zo welbewust bezig....Diverse systemen... |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Bah.......kutwedstrijd. zeer matig..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 17:22 schreef FR-Henk het volgende:[..] Die moet je op verjaardagen vertellen. En Gio is al maanden zo welbewust bezig....Diverse systemen... Precies. En dan zo slecht mogelijk, dat het straks ENORM verrassend is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio moet nu vooral kijken waarop AZ wordt afgeblufd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb t idee dat AZ te veel ontzag heeft. Spelen nauwelijks naar voren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jullie zijn echte azijnzeikers en lezen maar de helft. Door nood ingegeven bv.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet zo boos. Af en toe heb je gewoon malle uitspraakjes. |
|
|
|