|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En soms ook best iets zinnigs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Sluit ik me bij aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha. Al met al blij dat we weer kunnen glimlachen. Dat heeft erg lang geduurd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gefeliciteerd allemaal. Eindelijk 3 punten |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Van harte gefeliciteerd met de overwinning! Mag Gio helaas blijven ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 17:09 schreef van geil het volgende:Je kunt lullen wat je wilt maar de spelers leren zo wel diverse systemen te spelen. Zoals t hoort. Tja, zo kan je alles goed gaan praten! Het voetbal is nog steeds niet om aan te zien ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De geschiedenis herhaalt zich :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik ben zeer blij met deze overwinning dit is de eerste stap als a.s. donderdag avond ook gewonnen wordt dan trek ik een lange neus naar al die negatieven Feyenoord gasten op deze Topic |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou koekie feest, op naar de coolsingel, kolere zeg werd tijd maar wat een bagger spel zeg, oke de drie punten zijn binnen we staan weer derde .Op onze vertrouwde plek. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou bluffertje dat hoeft niet, als feijenoord gewoon doet wat ze moeten doen tegen AZtje dan is er geen vuiltje aan de lucht.Je kan de beker pakken oke ik hoop het, maar europees word het weer niks. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 14:08 schreef koekie het volgende:KOEKIE ALIAS EL POSITIVO . Als wij vandaag winnen en AZ verliest staan we gewoon weer 3e.😅😅👏👏👏👌👊👊 Hahaha Heerlijk dit. Ennne ..Het zal me aan mijn reet roesten hoe ze spelen. Als ze maar winnen... Gio krijgen we nu toch niet weg... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lange neus, mijn reet. T was nog steeds ruk. Je wint een keer, nou holladiejee dikke lul drie bier en je oma in een scudraket. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Hahahahahahahahahahoeeoeooroeoewhwhwhwhwahwahwahwahwahwahahahahahoeoehephe |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Tuurlijk de 3 punten zijn binnen,maar voor de rest nog steeds kutvoetbalvan ons.We hebben donderdag nog niet gewonnen,want AZ blijft vechten tot de laatste minuut. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 18:49 schreef Stylzz het volgende:Lange neus, mijn reet. T was nog steeds ruk. Je wint een keer, nou holladiejee dikke lul drie bier en je oma in een scudraket. Lekker belangrijk...hoe ruk ze spelen. Winnen is winnen. En pas na. 2,5 maand voelt dit toch lekker. Dikke lul krijg ik hier niet maar wel meer dan 3 bier. En ze smaken goeeeeed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 18:57 schreef koekie het volgende:[..] Lekker belangrijk...hoe ruk ze spelen. Winnen is winnen. En pas na. 2,5 maand voelt dit toch lekker. Dikke lul krijg ik hier niet maar wel meer dan 3 bier. En ze smaken goeeeeed. Mee eens, maar we moeten nu niet doen alsof t een wereldprestatie was. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
FC Utrecht - Feyenoord (1-2) FC Utrecht: Ruiter 5,5; Van der Maarel 5,5, Leeuwin 4,5, Letschert 4,5, Kum 5 (68. Ludwig -); Strieder 5,5, Ramselaar 5,5, Ayoub 4,5; Barazite 5,5 (52. Boymans 5,5), Haller 6, Joosten 6 (82. Janssen -). Feyenoord: Vermeer 7; Karsdorp 7, Van Beek 6,5, Botteghin 7, Kongolo 7; Vilhena 7, El Ahmadi 7, Vejinovic 5,5 (73. Toornstra -); Kuyt 7, Kramer 7, Elia 6,5.
Scheidsrechter: Van Boekel 6,5
Man van de wedstrijd: Tonny Vilhena bracht Feyenoord op gelijke hoogte en gaf de assist waaruit Dirk Kuyt later de 1-2 maakte. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
AD heeft er verstand van...onze Monny MotM |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eigenlijk had Kramer recht op die assist,ondanks dat hij de bal niet raakte..jawel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Staat donderdag weer basis hoor. Mag ie best matchwinnaar zijn. Verdient de club misschien toch indirect wat aan hem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die gaan ze verlenging aanbieden, read my lips. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die heeft ie al 100x geweigerd. Hij wilt maar 1 ding. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wraak op zijn kapper? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 22:52 schreef MightyAce het volgende:FC Utrecht - Feyenoord (1-2) FC Utrecht: Ruiter 5,5; Van der Maarel 5,5, Leeuwin 4,5, Letschert 4,5, Kum 5 (68. Ludwig -); Strieder 5,5, Ramselaar 5,5, Ayoub 4,5; Barazite 5,5 (52. Boymans 5,5), Haller 6, Joosten 6 (82. Janssen -). Feyenoord: Vermeer 7; Karsdorp 7, Van Beek 6,5, Botteghin 7, Kongolo 7; Vilhena 7, El Ahmadi 7, Vejinovic 5,5 (73. Toornstra -); Kuyt 7, Kramer 7, Elia 6,5. Scheidsrechter: Van Boekel 6,5 Man van de wedstrijd: Tonny Vilhena bracht Feyenoord op gelijke hoogte en gaf de assist waaruit Dirk Kuyt later de 1-2 maakte. Zeer overdreven deze cijfers man of vrouw heeft kijk of verstand van voetbal |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ja, Geile, humor is niet aan iedereen besteed |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Filmpje gezien van Feyenoord onder 11, die onderweg zijn, na het eindsignaal bij Feyenoord 1 gisteren? Leuk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 29 februari 2016 - 12:39 schreef Arie.Klooster het volgende:Filmpje gezien van Feyenoord onder 11, die onderweg zijn, na het eindsignaal bij Feyenoord 1 gisteren? Leuk. Jah 😊 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk