|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dan zijn we het toch weer eens ;)
Overigens, wat is het "lekker" stil geworden op het lampenforum hè? ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Milik dus in de spits, geflankeerd door El Ghazi en Younes. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: En zo hoort het ook! Ik hoop dat hij zichzelf (en ons) een aardig verjaardagscadeautje gaat geven. Arek Milik is vandaag (pas!) 22 jaar geworden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:32 schreef Pavlov14 het volgende:[..] En zo hoort het ook! Ik hoop dat hij zichzelf (en ons) een aardig verjaardagscadeautje gaat geven. Arek Milik is vandaag (pas!) 22 jaar geworden. Potentie zat. Maar het moet van 2 kanten komen. Ik zie namelijk geen een ploeggenoot die zich sterk maakt om hem beter te laten functioneren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:30 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dan zijn we het toch weer eens ;) Overigens, wat is het "lekker" stil geworden op het lampenforum hè? ;) Hoe beter het gaat hoe stiller ze worden..... ;-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:38 schreef Loetje het volgende:[..] Potentie zat. Maar het moet van 2 kanten komen. Ik zie namelijk geen een ploeggenoot die zich sterk maakt om hem beter te laten functioneren. Dat is dan een mooie taak voor de trainers! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die moeten dat na bijna 2 jaar wel zien toch?! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Wij zien het wel, al erg lang, maar de Boer en de zijnen kennelijk (nog) niet. Maar de Boer houdt veel te lang vast aan zijn visie, ook al is het een foute visie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:38 schreef Loetje het volgende:[..] Potentie zat. Maar het moet van 2 kanten komen. Ik zie namelijk geen een ploeggenoot die zich sterk maakt om hem beter te laten functioneren. Precies dat is de reden dat ik tijdenlang om een andere spits heb geroepen, het lijkt gewoon niet bij elkaar te passen ofzo.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 16:00 schreef remco k het volgende:[..] Precies dat is de reden dat ik tijdenlang om een andere spits heb geroepen, het lijkt gewoon niet bij elkaar te passen ofzo.. Wanneer past het niet denk ik dan? Omdat je het niet aanpast of omdat het echt niet past... Ik denk als hij met El Ghazi om hem heen zou spelen dat je een prima koppel hebt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Van Bronckhorst kan ook werkelijk echt alleen maar janken hé.... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Nog maar een paar minuten... Ik ben knap zenuwachtig, meer dan ooit. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Eens! En dat zou ik zo graag van Ajax-zijde willen zien. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Twijfel nog of dat een pingel was moet et weer zien |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Pertinent geen strafschop. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Bij AZ zetten ze ook met veel meer man druk... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Knappe aanval en een goede goal. Hele goede voorzet van Gudelj, lekker hard en halfhoog, dat is zo moeilijk te verdedigen. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Wat een heerlijk verjaardagscadeau van/voor Arek! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vond ik ook. Anderzijds zie ik bij deze situaties de bal nogal vaak op de stip gaan. Iets van inconsequent. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Komt goed vriend :-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dijks, nu nog iets rustiger worden. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Jammer van Dijks. En nu zo doorgaan. Vol druk naar voren. Je moet AZ bij de strot pakken, |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dijks, nu nog iets rustiger worden. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Youness!! Die bal had erin GEMOETEN |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godverdomme Younes! Je speelt je je zo vrij, dan MOET ie erin in de andere hoek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
Az rijp voor de slacht!! ;-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ik vind dat ze prima spelen. Hopelijk ook zo tegen Psv straks dan zie ik het zonnig in :-) |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Zeker een mooie spitsengoal van milik |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Doordrukken die handel. Dan gaan we met 3-0 de rust in! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Roep nu niet te hard. Wat ik jammer vind is dat Ajax het verschil al niet gemaakt heeft |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Younes zwervend vind ik hem echt het sterkst |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ik weet het Loet maar ik ben altijd el positivo als het om Ajax gaat en mijn roze bril is echt groot :-) |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ja, Ajax speelt vrij goed. Het zou fijn zijn, als Ajax deze weg blijft volgen met de komende wedstrijden. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 17:11 schreef Onze Ajax het volgende:Ja, Ajax speelt vrij goed. Het zou fijn zijn, als Ajax deze weg blijft volgen met de komende wedstrijden. Ja bijv de laatste 10 ofzo :-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pavlov14