BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 28 february 2016, 16:45); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zondag 28 februari 2016 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 18:53 schreef Eide het volgende:

[..]

En je quote mij omdat? Beetje raar dit, net als die eerste zin trouwens. Wat wil je hier nu mee bereiken?
Over lange tenen gesproken. Bedoelde er alleen mee dat ik geen herhalingen zie, niet op een lijn sta. Niet alles even goed kan zien wat er aan de andere kant van hey veld gebeurd aangezien in achter de goal zit. Met andere woorden voor de tv kan je vaal beter analyseren.
Dus bedoelde er helemaal niks mee maar jij ziet alles als een aanval wat ik type.
Ga eens lekker neuken zou ik zeggen. Haalt de druk er een beetje af bij je en stijgt wellicht ook het niveau van die slappe en opendeuren intrappende columns van je.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zondag 28 februari 2016 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 19:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsjaa, dit is toch vrij logisch na de discussie van de afgelopen weken.. vd Hoorn en Viergever werden constant tot op het bot afgebrand, en Vlaar de hemel in geprezen.

En je kan het wel kinderachtig vinden, maar hij zit gewoon bij de twee goals helemaal fout..

Daar reken ik hem overigens niet op af omdat hij verdedigend gewoon prima is..

Wat mij aan hem wel opviel is dat ie constant op snelheid werd geklopt.. En je moet je afvragen of dat wel kan met de ruimte in de rug waar Ajax altijd mee wil spelen...

En eerlijk is eerlijk, vandaag waren zowel vd Hoorn als Viergever beter dan Vlaar..
Bij welke goals dsn want zal hey straks nakijken als ik terug ben.
Ik vond wat ik zag bij d 3-1 dat Hoorn weinig tot niks deed bij Jansen en Viergever niet eens in de buurt was maar goed ik ga niet mierenneuken vandaag maar dat was gewon zeer matig verdedigd.
Ajax zijn middenveld was erg goed vandaag en ontlastte zo de verdediging.
Maar ik blijf Vlaar beter vinden dan Hoorn en zeker dan Viergever.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 28 februari 2016 - 19:55   quote  deeplink  
We hebben 1 van de beste wedstrijden gespeeld dit seizoen. Ga je toch niet over spelers discuteren die normaal wisselspelers zijn.

De spelers maakten een gretige indruk, ik heb genoten van dit Ajax.

Zolang Ajax op 1 punt blijft, is niks onzeker. Sterker nog ik denk dat Ajax ook in Eindhoven zomaar kan winnen.
Eide
 Eide - zondag 28 februari 2016 - 20:00   quote  deeplink  
Mij al weer duidelijk wat je eigenlijk wil :D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door Eide --
p111
 p111 - zondag 28 februari 2016 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 18:37 schreef remco k het volgende:
Dat had ik nog helemaal niet gezien..

Geweldig werk van vd Hoorn bij die tweede goal van Klaassen.. Eerst verdedigend heel erg sterk, en dan ook nog eens goed een middenvelder inspelen...
ha ha v/d Hoorn ook heel goed Jansen gedekt bij de tegen goal
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 februari 2016 - 20:14   quote  deeplink  
En wederom aangetoond waarom Milik gewoon onze spits is en El Ego maar lekker moet opbokken! Vorige week ook al zeer belangrijk in de wedstrijd en vandaag weer! Dikke middelvinger naar al die gasten die graag die El Ego in de spits wilden hebben!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 februari 2016 - 20:14   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door Ajax Warrior --
enough
 enough - zondag 28 februari 2016 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 18:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Blijft gewoon een prima verdediger. Vandaag kwamen er steeds spelers vanuit het middenveld van Ajax en kwam de achterhoede van Az tegen een meerderheid te staan. Daardoor kwamen de CV van Az te zwemmen. Heel kinderachtig en bovendien weinig verstand van voetbal hebben als je Vlaar daar verantwoordelijk voor houdt. Ajax heeft dat gewoon top gedaan vandaag.
HET gaat me sowieso over vlaar als een kut verdediger.
Ajax was goed ja zelfs met 10 man .
hoef je echt niet veel voetbalverstand voor te hebben.
Eide
 Eide - zondag 28 februari 2016 - 20:24   quote  deeplink  
Net even uitgebreid naar die 4-1 zitten kijken, beeld stil gezet en zo. Het is moeilijk te zien omdat je vanuit een rare hoek kijkt maar als het al buitenspel was, was dat ook maar heel minimaal hoor. En de grensrechter staat keurig op één lijn.

Ik dus het met alle eerlijkheid niet te zeggen of het wel of geen buitenspel was. Als de grensrechter dat ook vond is het terecht door gegaan en dus een terechte goal.
enough
 enough - zondag 28 februari 2016 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 19:06 schreef Loetje het volgende:
Ron karton....
Hahahah materiaal voor de nieuwe kuip.
remco k
 remco k - zondag 28 februari 2016 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 19:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Bij welke goals dsn want zal hey straks nakijken als ik terug ben.
Ik vond wat ik zag bij d 3-1 dat Hoorn weinig tot niks deed bij Jansen en Viergever niet eens in de buurt was maar goed ik ga niet mierenneuken vandaag maar dat was gewon zeer matig verdedigd.
Ajax zijn middenveld was erg goed vandaag en ontlastte zo de verdediging.
Maar ik blijf Vlaar beter vinden dan Hoorn en zeker dan Viergever.
Bij de 1-0 en de 2-0 staat hij als een meisje de verkeerde te dekken..

Onze tegengoal is gewoon niets op af te dingen. Zeiden de mensen bij FOx ook en eerlijk gezegd is dat ook zo.

Als je er iets van wilt vinden moet je dit bij Veltman zoeken, die houd iets in als de tweede kopbal terug gaat.. En daardoor krijgt Janssen ruimte..
Ook vraag ik me wederom af of dit geen houdbare bal is..

Het middenveld was inderdaad prima. Maar de verdediging ook, zowel zonder als aan de bal heeft ons centrale duo gewoon erg goed gespeeld..

En jij mag dat best vinden over Vlaar. Maar dat was vandaag zeker niet zo.. Vlaar was zelfs de zwakste schakel in de defensie van AZ, en vd Hoorn en Viergever waren zeker niet de minste aan Ajax zijde..
remco k
 remco k - zondag 28 februari 2016 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 20:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
En wederom aangetoond waarom Milik gewoon onze spits is en El Ego maar lekker moet opbokken! Vorige week ook al zeer belangrijk in de wedstrijd en vandaag weer! Dikke middelvinger naar al die gasten die graag die El Ego in de spits wilden hebben!!!
Echt met afstand de domste opmerking van de dag..

Millik heeft nu twee wedstrijden goed gespeeld, maar de rest van het seizoen op een paar momenten na gewoon als een krant gepresteerd..
enough
 enough - zondag 28 februari 2016 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 20:24 schreef Eide het volgende:
Net even uitgebreid naar die 4-1 zitten kijken, beeld stil gezet en zo. Het is moeilijk te zien omdat je vanuit een rare hoek kijkt maar als het al buitenspel was, was dat ook maar heel minimaal hoor. En de grensrechter staat keurig op één lijn.

Ik dus het met alle eerlijkheid niet te zeggen of het wel of geen buitenspel was. Als de grensrechter dat ook vond is het terecht door gegaan en dus een terechte goal.
Was ook moeilijk te zien ..zoals gezegd hou het op ene lijn .
Dus terechte goal.
compliment voor deze actie (niet alleen dat het voordeel voor ajax was,maar veelal wordt afgefloten....
"eigen zekerheidje scheids")
Voor de rest een kut scheids met kaarten/geen kaarten en verkrachten van de wedstrijd.
enough
 enough - zondag 28 februari 2016 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Millik heeft nu twee wedstrijden goed gespeeld, maar de rest van het seizoen op een paar momenten na gewoon als een krant gepresteerd..
Komen we weer terug op de gesprekken van laatst..Snappen ze elkander.

ze vinden elkaar nu wat beter en ook milik is meer aanwezig..+ meer inzicht
Ajax is zowaar groeiende
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 februari 2016 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 20:24 schreef Eide het volgende:

Was buitenspel hoor..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 februari 2016 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag jij vinden, Milik toont tot nu toe gewoon je ongelijk!! Met 13 doelpunten wel gewoon de topscorer van Ajax ipv die overhypte El Ego van jullie!! Dus gewoon inderdaad een dikke middelvinger naar al die kritische mensen die graag anders zien en iemand niet gewoon kunnen steunen! Overigens in 33 wedstrijden 16 keer gescoord en 9 assists gegeven! En nee hoor speelt en presteert als een krant!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 februari 2016 - 20:54   quote  deeplink  
En dan maar even de statistieken van El Ghazi. In 31 wedstrijden 10 keer gescoord en 2 assists gegeven!! Ja hoor, prima als egoïst inderdaad!!

ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 28 februari 2016 - 20:58   quote  deeplink  
Milik//beest
Gudelj//beest
Eide
 Eide - zondag 28 februari 2016 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 20:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Was buitenspel hoor..
Als jij het uit die hoek kan zien zou ik morgen nog een sollicitatie insturen bij de KNVB. Ik denk dat het vanuit die hoek met het blote oog niet waarneembaar is. En als gezegd, de grensrechter staat wel op één lijn...

Is er op TV nog een digitale lijn langs gelegd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 februari 2016 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 20:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Milik//beest
Gudelj//beest
Milik laat zien waarom hij gewoon nummer 1 is! Gudelj inderdaad goed vandaag!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 februari 2016 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 17:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Deze jongen heeft al lang laten zien wat hij kan en heeft gewoon nog een leeftijd om zich veel te ontwikkelen. Alleen hij moet en constanter worden en zekerder van zichzelf. Andere kant moten die vleugels eens iets minder instructies krijgen want ze maken acties met de angst in hun poten.
Mentaal probleem >>>>> Exit
Brandje
 Brandje - zondag 28 februari 2016 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij de 1-0 en de 2-0 staat hij als een meisje de verkeerde te dekken..

Onze tegengoal is gewoon niets op af te dingen. Zeiden de mensen bij FOx ook en eerlijk gezegd is dat ook zo.

Als je er iets van wilt vinden moet je dit bij Veltman zoeken, die houd iets in als de tweede kopbal terug gaat.. En daardoor krijgt Janssen ruimte..
Ook vraag ik me wederom af of dit geen houdbare bal is..

Het middenveld was inderdaad prima. Maar de verdediging ook, zowel zonder als aan de bal heeft ons centrale duo gewoon erg goed gespeeld..

En jij mag dat best vinden over Vlaar. Maar dat was vandaag zeker niet zo.. Vlaar was zelfs de zwakste schakel in de defensie van AZ, en vd Hoorn en Viergever waren zeker niet de minste aan Ajax zijde..
Het zal wel en we worden het niets eens. Ik vond het gewoon prima aanvallen van Ajax met veel vaart en opkomende middenvelders dus ik zie niet in wat dat perse zijn fout in is. Juis de eerste twee goals zijn bijna niet te verdedigen want waren fantastisch uitgespeeld. Credits voor Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 februari 2016 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 21:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mentaal probleem >>>>> Exit
Eens, opbokken met El Ego!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 februari 2016 - 21:45   quote  deeplink  
Ik heb het wel gezien maar niet gevolgd....best wel bizar want ik wilde het graag volgen.
Goede les...Ajax gaat voor die slabekken van afrikanen....man man het tolt nog steeds
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 februari 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 21:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehehe...zullen we een topic openen gap ??
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 21:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gewoon doen! Al zo gezapige topics hier.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 februari 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 22:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gewoon doen! Al zo gezapige topics hier.
Ik ben daar niet zo goed in...plemp het wel in het cafe topic
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 februari 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 21:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja, weg met El Ego. Statistieken spreken voor zich! Milik brengt nog meer en is volgens velen niet goed! Do I need say more?
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2016 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 22:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben daar niet zo goed in...plemp het wel in het cafe topic
Topic openen en onzin lullen. Zoveel moeite kan dat niet zijn voor jou ouwe.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 februari 2016 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 22:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Topic openen en onzin lullen. Zoveel moeite kan dat niet zijn voor jou ouwe.
Onzin lullen niet ...daarom is het cafe topic over de 100.000 ;-) en dat was mijn doel.
Eigenlijk geef ik geen reet om voetbal....sissy sport ;-)
Wielrenners dat zijn echte kerels
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 februari 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Onzin lullen niet ...daarom is het cafe topic over de 100.000 ;-) en dat was mijn doel.
Vol met doping! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 februari 2016 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 22:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vol met doping! ;-)
Ik ook....elke dag bier....burp
enough
 enough - maandag 29 februari 2016 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nog een paar sissy geluidjes en voordat je het weet ...200.000
wij zuipen toch wel meer dan die kakkies....WTF ..man

wielrenners zijn..malende molens..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 29 februari 2016 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 20:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Als jij het uit die hoek kan zien zou ik morgen nog een sollicitatie insturen bij de KNVB. Ik denk dat het vanuit die hoek met het blote oog niet waarneembaar is. En als gezegd, de grensrechter staat wel op één lijn...

Is er op TV nog een digitale lijn langs gelegd?
Heb hem net nog even opgezocht maar het is een lastige. Mijn mening is net wel maar er staat er nog 1 aan de andere kant van het veld die mogelijk net wel op 1 lijn staat. tijdens de wedstrijd leek het me duidelijker.
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 20:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Was buitenspel hoor..
Nee hoor..
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 20:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mag jij vinden, Milik toont tot nu toe gewoon je ongelijk!! Met 13 doelpunten wel gewoon de topscorer van Ajax ipv die overhypte El Ego van jullie!! Dus gewoon inderdaad een dikke middelvinger naar al die kritische mensen die graag anders zien en iemand niet gewoon kunnen steunen! Overigens in 33 wedstrijden 16 keer gescoord en 9 assists gegeven! En nee hoor speelt en presteert als een krant!!
Whahahaha, maak jij het helemaal mooi, als een ander het over statistieken heeft flikker je dat altijd de prullenbak in.. En nu meneer een goede wedstrijd heeft gespeeld ga je en dat gebruiken, en vervolgens ook nog eens doen alsof het een wereldspits is.

En dat is gewoon dom gelul en hypocriet..

En Millik krijgt hier zat steun, als je zou lezen, zou je ook zien waarom men vind dat hij niet rendeert..

Maar goed, laten we eens zien of ie dit vol houd, ik hoop van wel..

Maar wel grappig, in 1 opmerking zeiken over supporters die spelers niet steunen... En wat doe jij met El Ghazi???

Echt een dieptrieste hypocriete droeftoeter..
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 21:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je spelers steunen was het toch.
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 22:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja, weg met El Ego. Statistieken spreken voor zich! Milik brengt nog meer en is volgens velen niet goed! Do I need say more?
Statistieken spreken voor zich.. Een buiten speler die 20 goals maakt in 74 wedstrijden is meer dan goed genoeg voor Ajax..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 08:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Statistieken spreken voor zich.. Een buiten speler die 20 goals maakt in 74 wedstrijden is meer dan goed genoeg voor Ajax..
Het jammerlijke is alleen dat 19 van die 20 goals zijn gemaakt in de Eredivisie. In 21 wedstrijden in de beker, CL of EL heeft hij werkelijk waar maar 1 doelpunt gescoord. Zegt eigenlijk al veel.
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het jammerlijke is alleen dat 19 van die 20 goals zijn gemaakt in de Eredivisie. In 21 wedstrijden in de beker, CL of EL heeft hij werkelijk waar maar 1 doelpunt gescoord. Zegt eigenlijk al veel.
En in die wedstrijden hoef je geen goals te maken?

En hoeveel scoorde Ajax verder in diezelfde CL of EL wedstrijden?

Volgens mij werden we de laatste twee jaar namelijk uitgeschakeld doordat we aanvallend gewoon te weinig brachten als elftal. En daar is Ghazi ook een onderdeel van..

Maar waarom brand jij de ene jonge speler volledig tot op het bot af, en is de ander een grote held??

Ghazi is 20, is iedere wedstrijd dreigend, moet alleen af en toe zijn hoofd omhoog houden..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 08:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahaha, maak jij het helemaal mooi, als een ander het over statistieken heeft flikker je dat altijd de prullenbak in.. En nu meneer een goede wedstrijd heeft gespeeld ga je en dat gebruiken, en vervolgens ook nog eens doen alsof het een wereldspits is.

En dat is gewoon dom gelul en hypocriet..

En Millik krijgt hier zat steun, als je zou lezen, zou je ook zien waarom men vind dat hij niet rendeert..

Maar goed, laten we eens zien of ie dit vol houd, ik hoop van wel..

Maar wel grappig, in 1 opmerking zeiken over supporters die spelers niet steunen... En wat doe jij met El Ghazi???

Echt een dieptrieste hypocriete droeftoeter..
Allereerst hartelijk dank voor je reactie. Jammer dat je weer direct op de persoonlijke toer moet, maar daarmee krijg je mij niet op de kast. Ik zal even inhoudelijk en op de man reageren.

Fijn dat je jezelf in de post heeft voorgesteld. Inderdaad zijn enkel de statistieken die jij altijd post voor jouw geloofwaardig. Wanneer anderen deze posten flikker je ze inderdaad in de prullenbak. Handig dat anderen dat inderdaad alvast weten. Ook voor nieuwe leden die misschien in discussie willen gaan is het handig te weten dat ze maar niet met statistieken hoeven aan te komen. Mocht ik inderdaad zoals jij stelt statistieken van anderen in de prullenbak flikkeren dan ben ik benieuwd naar voorbeelden.

Ook fijn dat je zegt dat hij 1 goede wedstrijd heeft gespeeld. Er waren er vorig jaar enorm veel die riepen dat Ajax zijn huur moest omzetten in koop, aangezien Milik het zo goed deed. Zouden ze dat gedaan hebben omdat hij zo slecht was in de spits?? Daarnaast gaf je eerder nog aan dat hij al 2 goede wedstrijden had gespeeld dit seizoen en nu is het er ineens nog maar 1?

Daarnaast heb ik altijd gezegd dat ik Milik de eerste spits vind en vond voor Ajax. Dus nee, wereldspits is het nog niet en zal het ook niet worden. Ook nergens gezegd dat hij een wereldspits is overigens. Dus wederom probeer je iemand woorden in de mond te leggen.

Dus dank voor het feit dat je roept dat ik dom en hypocriet gelul, maar volgens mij heb ik altijd in Milik als spits geloofd, ook toen hij slecht speelde. Dus niets hypocriets aan in ieder geval. En ja, ik durf te benoemen wanneer hij slecht speelt maar dat moet dan wel reeël zijn aan het spel van Ajax. Want als er 11 slecht spelen hoeven we niet enkel Milik uit te lichten. Vorige week speelde hij goed en had jij het over 1 kaats in de eerste 40 minuten! Ik heb jouw toen gezegd dat dit wel meer dan 1 keer was en wat jij onder een kaats verstond, maar helaas reageerde je niet meer! Geloof mij maar, in de eerste 40 minuten heeft Milik meerdere malen gekaatst maar helaas geloof jij enkel je eigen waarheid! Ik doe dat inderdaad ook vaak genoeg voordat je mij daarmee gaat confronteren.

Inderdaad hebben we gezien wat mensen reageren waarom hij niet rendeert en inderdaad hebben ze op sommige punten gelijk maar in plaats van direct een speler vervangen zou het handig zijn dat de trainers daarmee aan de slag gaan en hem ondertussen steunen. We hebben met Bergkamp een spitsentrainer in de staf zitten die hem dat goed kan bijleren. Blijkbaar heeft Milik inmiddels begrepen wat van hem verwacht word en hopelijk houd hij dat inderdaad vol.

Dan nog even over El Ghazi. Ik heb hem nooit een bijster goede speler gevonden, al niet vanaf minuut 1. Dat had en heb ik ook niet bij Zivkovic en Sinkgraven. In het laatste geval echter niet om zijn voetbal, maar om het feit dat het een nutteloze aankoop was die zijn talent nu vaak ziet verpieteren op de bank.

En bedankt voor je laatste woorden, gelukkig hoef ik mezelf niet beter voor te doen dan ik ben! Misschien zou je daarbij eens in de spiegel kunnen kijken wat betreft jezelf!

Maar ik weet nu al hoe je reactie is op dit bericht. Wel fijn dat je anderen in ieder geval genoeg lachmomenten hebt bezorgd met je post waarbij je jezelf hebt voorgesteld!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij werden we de laatste twee jaar namelijk uitgeschakeld doordat we aanvallend gewoon te weinig brachten als elftal. En daar is Ghazi ook een onderdeel van..

Maar waarom brand jij de ene jonge speler volledig tot op het bot af, en is de ander een grote held??

Ghazi is 20, is iedere wedstrijd dreigend, moet alleen af en toe zijn hoofd omhoog houden..
Iedere wedstrijd dreigend? Nou, ik weet niet welk voetbal jij kijkt maar jezelf continu vastlopen is echt niet heel erg dreigend hoor!

En iemand verwijten dat hij de ene jonge speler afbrand en de ander een held vind kennen we gelukkig meer mensen van hier op het forum! Toch Remco!

En voor jouw informatie, Milik is gisteren 22 jaar geworden en wordt ook continu afgebrand! Maar dat is wel normaal???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:41 schreef remco k het volgende:

[..]

11 doelpunten dit seizoen in de EL/CL, 2 in de beker. Vorig jaar 14 in de CL/EL en 13 in de beker. Dus in totaal 40 doelpunten in beide toernooien!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 19:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Over lange tenen gesproken. Bedoelde er alleen mee dat ik geen herhalingen zie, niet op een lijn sta. Niet alles even goed kan zien wat er aan de andere kant van hey veld gebeurd aangezien in achter de goal zit. Met andere woorden voor de tv kan je vaal beter analyseren.
Dus bedoelde er helemaal niks mee maar jij ziet alles als een aanval wat ik type.
Ga eens lekker neuken zou ik zeggen. Haalt de druk er een beetje af bij je en stijgt wellicht ook het niveau van die slappe en opendeuren intrappende columns van je.
Jezus Brandje, doe eens even normaal man! Je bent niet verplicht die columns te lezen ouwe! Is het dan echt nodig iemand daarmee onderuit te halen, terwijl hij daarin plezier heeft? Ik lees ze wel graag, reageer er verder eigenlijk nooit echt op maar zo lees je ook een mening van een ander eens!

En analyseren hoef je toch ook niet te doen als je in het stadion zit man, daar moet je juichen, aanmoedigen en genieten! ;-) Als jij zeker bent van een bepaalde mening ga je na de wedstrijd even de wedstrijd nakijken. Weet niet of je die mogelijkheid heb, maar als ik ergens zeker van ben in het stadion en het later terugkijk kan het nog weleens tegenvallen! ;-)

Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 februari 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Allereerst hartelijk dank voor je reactie. Jammer dat je weer direct op de persoonlijke toer moet, maar daarmee krijg je mij niet op de kast. Ik zal even inhoudelijk en op de man reageren.

Fijn dat je jezelf in de post heeft voorgesteld. Inderdaad zijn enkel de statistieken die jij altijd post voor jouw geloofwaardig. Wanneer anderen deze posten flikker je ze inderdaad in de prullenbak. Handig dat anderen dat inderdaad alvast weten. Ook voor nieuwe leden die misschien in discussie willen gaan is het handig te weten dat ze maar niet met statistieken hoeven aan te komen. Mocht ik inderdaad zoals jij stelt statistieken van anderen in de prullenbak flikkeren dan ben ik benieuwd naar voorbeelden.

Ook fijn dat je zegt dat hij 1 goede wedstrijd heeft gespeeld. Er waren er vorig jaar enorm veel die riepen dat Ajax zijn huur moest omzetten in koop, aangezien Milik het zo goed deed. Zouden ze dat gedaan hebben omdat hij zo slecht was in de spits?? Daarnaast gaf je eerder nog aan dat hij al 2 goede wedstrijden had gespeeld dit seizoen en nu is het er ineens nog maar 1?

Daarnaast heb ik altijd gezegd dat ik Milik de eerste spits vind en vond voor Ajax. Dus nee, wereldspits is het nog niet en zal het ook niet worden. Ook nergens gezegd dat hij een wereldspits is overigens. Dus wederom probeer je iemand woorden in de mond te leggen.

Dus dank voor het feit dat je roept dat ik dom en hypocriet gelul, maar volgens mij heb ik altijd in Milik als spits geloofd, ook toen hij slecht speelde. Dus niets hypocriets aan in ieder geval. En ja, ik durf te benoemen wanneer hij slecht speelt maar dat moet dan wel reeël zijn aan het spel van Ajax. Want als er 11 slecht spelen hoeven we niet enkel Milik uit te lichten. Vorige week speelde hij goed en had jij het over 1 kaats in de eerste 40 minuten! Ik heb jouw toen gezegd dat dit wel meer dan 1 keer was en wat jij onder een kaats verstond, maar helaas reageerde je niet meer! Geloof mij maar, in de eerste 40 minuten heeft Milik meerdere malen gekaatst maar helaas geloof jij enkel je eigen waarheid! Ik doe dat inderdaad ook vaak genoeg voordat je mij daarmee gaat confronteren.

Inderdaad hebben we gezien wat mensen reageren waarom hij niet rendeert en inderdaad hebben ze op sommige punten gelijk maar in plaats van direct een speler vervangen zou het handig zijn dat de trainers daarmee aan de slag gaan en hem ondertussen steunen. We hebben met Bergkamp een spitsentrainer in de staf zitten die hem dat goed kan bijleren. Blijkbaar heeft Milik inmiddels begrepen wat van hem verwacht word en hopelijk houd hij dat inderdaad vol.

Dan nog even over El Ghazi. Ik heb hem nooit een bijster goede speler gevonden, al niet vanaf minuut 1. Dat had en heb ik ook niet bij Zivkovic en Sinkgraven. In het laatste geval echter niet om zijn voetbal, maar om het feit dat het een nutteloze aankoop was die zijn talent nu vaak ziet verpieteren op de bank.

En bedankt voor je laatste woorden, gelukkig hoef ik mezelf niet beter voor te doen dan ik ben! Misschien zou je daarbij eens in de spiegel kunnen kijken wat betreft jezelf!

Maar ik weet nu al hoe je reactie is op dit bericht. Wel fijn dat je anderen in ieder geval genoeg lachmomenten hebt bezorgd met je post waarbij je jezelf hebt voorgesteld!
Zijn reactie..... gestopt met lezen ....doet hij wel vaker als het niet uitkomt
Voor de rest heb je gelijk alhoewel ik een slag om de arm hou wat Sinkgraven betreft....helaas en dat vind ik echt jammer...is het voor Andersen ook einde verhaal
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 12:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zijn reactie..... gestopt met lezen ....doet hij wel vaker als het niet uitkomt
Voor de rest heb je gelijk alhoewel ik een slag om de arm hou wat Sinkgraven betreft....helaas en dat vind ik echt jammer...is het voor Andersen ook einde verhaal
Natuurlijk hoop ik dat Sinkgraven inderdaad nog belangrijk wordt voor dit elftal. Helaas hebben ze hem te vroeg gekocht en zit hij nu veel op de bank te verpieteren. Die jongen moet speeltijd hebben en met Klaassen, Bazoer en Gudelj op het middenveld gaat hij dat niet krijgen. Ik hou dus ook bij hem een slag om de arm, vond hem alleen een nutteloze aankoop toentertijd. En wat betreft Andersen heb je ook gelijk.

Wij kunnen wel zinnig over voetbal discussiëren, hebben daar alleen niet altijd het forum voor nodig! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 februari 2016 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 12:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Natuurlijk hoop ik dat Sinkgraven inderdaad nog belangrijk wordt voor dit elftal. Helaas hebben ze hem te vroeg gekocht en zit hij nu veel op de bank te verpieteren. Die jongen moet speeltijd hebben en met Klaassen, Bazoer en Gudelj op het middenveld gaat hij dat niet krijgen. Ik hou dus ook bij hem een slag om de arm, vond hem alleen een nutteloze aankoop toentertijd. En wat betreft Andersen heb je ook gelijk.

Wij kunnen wel zinnig over voetbal discussiëren, hebben daar alleen niet altijd het forum voor nodig! ;-)
Heel soms kan ik zinnige dingen posten (denk ik)...maar daar ben ik hier niet voor...beetje trollen dat wel ...Remco, Eide ,Pietje, en nu Brandje uit de tent lokken anders krijg je zo'n dood Psv forum
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 12:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heel soms kan ik zinnige dingen posten (denk ik)...maar daar ben ik hier niet voor...beetje trollen dat wel ...Remco, Eide ,Pietje, en nu Brandje uit de tent lokken anders krijg je zo'n dood Psv forum
pisvee?? We zitten hier op Ajax forum toch? ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 februari 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 13:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

pisvee?? We zitten hier op Ajax forum toch? ;-)
Ik zit overal gap...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 13:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik zit overal gap...
Ow hahahaha, geen ban voor de verandering? ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 28 february 2016, 16:45); 2 - 1

0.0102200