BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 28 february 2016, 16:45); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 februari 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 13:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ow hahahaha, geen ban voor de verandering? ;-)
Hehehe....Boudewijn is mild voor mij de laatste tijd....ik woon nu in Gelderland daar komt hij vandaan
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 13:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehe....Boudewijn is mild voor mij de laatste tijd....ik woon nu in Gelderland daar komt hij vandaan
Hehehehe, hij is gewoon bang dat je hem weer telefonisch gaat lastigvallen op het moment dat hij met die hooivork in zijn vrouw zit te prikken! ;-)

Even visueel instellen! Whahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 februari 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 13:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehehe, hij is gewoon bang dat je hem weer telefonisch gaat lastigvallen op het moment dat hij met die hooivork in zijn vrouw zit te prikken! ;-)

Even visueel instellen! Whahahaha
Moet gelijk aan zijn avatar denken....hoezo visueel...iets met veearts boer koe en Feijenoorder....hehehehe daar kan ik wel wat mee
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 13:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Moet gelijk aan zijn avatar denken....hoezo visueel...iets met veearts boer koe en Feijenoorder....hehehehe daar kan ik wel wat mee
Whahahahahaha mafkees! ;-)
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Allereerst hartelijk dank voor je reactie. Jammer dat je weer direct op de persoonlijke toer moet, maar daarmee krijg je mij niet op de kast. Ik zal even inhoudelijk en op de man reageren.

Fijn dat je jezelf in de post heeft voorgesteld. Inderdaad zijn enkel de statistieken die jij altijd post voor jouw geloofwaardig. Wanneer anderen deze posten flikker je ze inderdaad in de prullenbak. Handig dat anderen dat inderdaad alvast weten. Ook voor nieuwe leden die misschien in discussie willen gaan is het handig te weten dat ze maar niet met statistieken hoeven aan te komen. Mocht ik inderdaad zoals jij stelt statistieken van anderen in de prullenbak flikkeren dan ben ik benieuwd naar voorbeelden.

Ook fijn dat je zegt dat hij 1 goede wedstrijd heeft gespeeld. Er waren er vorig jaar enorm veel die riepen dat Ajax zijn huur moest omzetten in koop, aangezien Milik het zo goed deed. Zouden ze dat gedaan hebben omdat hij zo slecht was in de spits?? Daarnaast gaf je eerder nog aan dat hij al 2 goede wedstrijden had gespeeld dit seizoen en nu is het er ineens nog maar 1?

Daarnaast heb ik altijd gezegd dat ik Milik de eerste spits vind en vond voor Ajax. Dus nee, wereldspits is het nog niet en zal het ook niet worden. Ook nergens gezegd dat hij een wereldspits is overigens. Dus wederom probeer je iemand woorden in de mond te leggen.

Dus dank voor het feit dat je roept dat ik dom en hypocriet gelul, maar volgens mij heb ik altijd in Milik als spits geloofd, ook toen hij slecht speelde. Dus niets hypocriets aan in ieder geval. En ja, ik durf te benoemen wanneer hij slecht speelt maar dat moet dan wel reeël zijn aan het spel van Ajax. Want als er 11 slecht spelen hoeven we niet enkel Milik uit te lichten. Vorige week speelde hij goed en had jij het over 1 kaats in de eerste 40 minuten! Ik heb jouw toen gezegd dat dit wel meer dan 1 keer was en wat jij onder een kaats verstond, maar helaas reageerde je niet meer! Geloof mij maar, in de eerste 40 minuten heeft Milik meerdere malen gekaatst maar helaas geloof jij enkel je eigen waarheid! Ik doe dat inderdaad ook vaak genoeg voordat je mij daarmee gaat confronteren.

Inderdaad hebben we gezien wat mensen reageren waarom hij niet rendeert en inderdaad hebben ze op sommige punten gelijk maar in plaats van direct een speler vervangen zou het handig zijn dat de trainers daarmee aan de slag gaan en hem ondertussen steunen. We hebben met Bergkamp een spitsentrainer in de staf zitten die hem dat goed kan bijleren. Blijkbaar heeft Milik inmiddels begrepen wat van hem verwacht word en hopelijk houd hij dat inderdaad vol.

Dan nog even over El Ghazi. Ik heb hem nooit een bijster goede speler gevonden, al niet vanaf minuut 1. Dat had en heb ik ook niet bij Zivkovic en Sinkgraven. In het laatste geval echter niet om zijn voetbal, maar om het feit dat het een nutteloze aankoop was die zijn talent nu vaak ziet verpieteren op de bank.

En bedankt voor je laatste woorden, gelukkig hoef ik mezelf niet beter voor te doen dan ik ben! Misschien zou je daarbij eens in de spiegel kunnen kijken wat betreft jezelf!

Maar ik weet nu al hoe je reactie is op dit bericht. Wel fijn dat je anderen in ieder geval genoeg lachmomenten hebt bezorgd met je post waarbij je jezelf hebt voorgesteld!
Zelf beginnen met een dikke middelvinger en dan nu klagen over "persoonlijk". En dan vervolgens zelf nog harder op de persoonlijke tour gaan..

Overigens doe ik me niet beter voor dan ik ben, als je daar leuke voorbeelden van hebt hoor ik ze graag.. En dan au niet met iets komen van 4 jaar geleden..

Dan inhoudelijk..

Je eerste alinea is pertinent niet waar, ik beoordeel op de combinatie van statistieken gevoel en wat ik zie.

Je tweede alinea is ook onzin, ik heb het over dit seizoen.. Vorig seizoen zagen mensen potentie en dat was meer dan terecht, ikzelf heb ook nooit gezegd dat het geen goede spits is, aangezien je zo goed leest zou je dat moeten weten..

En als jij niet begrijpt wat ik in deze context bedoel met hypocriet, dan heeft het verder weinig zin, maar goed ik zal een poging wagen..

Het hypocriete zit erin dat je zelf roept dat mensen eens achter spelers moeten gaan staan en vervolgens zelf wel Ghazi waar veel mensen vol lof over zijn met de grond gelijk maken.. Dat is hypocriet..

"Inderdaad hebben we gezien wat mensen reageren waarom hij niet rendeert en inderdaad hebben ze op sommige punten gelijk maar in plaats van direct een speler vervangen zou het handig zijn dat de trainers daarmee aan de slag gaan en hem ondertussen steunen. We hebben met Bergkamp een spitsentrainer in de staf zitten die hem dat goed kan bijleren. Blijkbaar heeft Milik inmiddels begrepen wat van hem verwacht word en hopelijk houd hij dat inderdaad vol."

Hierin heb je helemaal gelijk, ik zal er zelf in het vervolg op letten, doe jij datzelfde dan ook bij El Ghazi?? Want als hij iets meer overzicht krijgt wordt het echt een geweldenaar....

Benieuwd of het inhoudelijke deel overeen komt met je verwachting..
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

11 doelpunten dit seizoen in de EL/CL, 2 in de beker. Vorig jaar 14 in de CL/EL en 13 in de beker. Dus in totaal 40 doelpunten in beide toernooien!
De beker is niets anders dan de competitie en ik begrijp totaal niet waarom je dat meeneemt. Daarnaast zit er een wedstrijd bij tegen Amateurs dus aub doe ff normaal man..

25 goals in twee seizoenen op internationaal niveau, dat is toch gewoon droevig of niet? Daar is het hele elftal debet aan..
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Iedere wedstrijd dreigend? Nou, ik weet niet welk voetbal jij kijkt maar jezelf continu vastlopen is echt niet heel erg dreigend hoor!

En iemand verwijten dat hij de ene jonge speler afbrand en de ander een held vind kennen we gelukkig meer mensen van hier op het forum! Toch Remco!

En voor jouw informatie, Milik is gisteren 22 jaar geworden en wordt ook continu afgebrand! Maar dat is wel normaal???
Jij bent de persoon die roept dat het niet kan en mag rondom Millik, maar doet het wel rondom el Ghazi..

Daarom brand ik hem ook niet af op zijn kwaliteit, maar stel ik enkel dat zijn kwaliteiten niet aansluiten bij die van de manier van spelen.. En ja dat gata weleens in andere bewoordingen dan dit.
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 12:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zijn reactie..... gestopt met lezen ....doet hij wel vaker als het niet uitkomt
Voor de rest heb je gelijk alhoewel ik een slag om de arm hou wat Sinkgraven betreft....helaas en dat vind ik echt jammer...is het voor Andersen ook einde verhaal
Als het niet uitkomt? Wat zou er niet uitkomen dan? Een discussie met een of ander forum lid?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 14:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Zelf beginnen met een dikke middelvinger en dan nu klagen over "persoonlijk". En dan vervolgens zelf nog harder op de persoonlijke tour gaan..

Overigens doe ik me niet beter voor dan ik ben, als je daar leuke voorbeelden van hebt hoor ik ze graag.. En dan au niet met iets komen van 4 jaar geleden..

Dan inhoudelijk..

Je eerste alinea is pertinent niet waar, ik beoordeel op de combinatie van statistieken gevoel en wat ik zie.

Je tweede alinea is ook onzin, ik heb het over dit seizoen.. Vorig seizoen zagen mensen potentie en dat was meer dan terecht, ikzelf heb ook nooit gezegd dat het geen goede spits is, aangezien je zo goed leest zou je dat moeten weten..

En als jij niet begrijpt wat ik in deze context bedoel met hypocriet, dan heeft het verder weinig zin, maar goed ik zal een poging wagen..

Het hypocriete zit erin dat je zelf roept dat mensen eens achter spelers moeten gaan staan en vervolgens zelf wel Ghazi waar veel mensen vol lof over zijn met de grond gelijk maken.. Dat is hypocriet..

"Inderdaad hebben we gezien wat mensen reageren waarom hij niet rendeert en inderdaad hebben ze op sommige punten gelijk maar in plaats van direct een speler vervangen zou het handig zijn dat de trainers daarmee aan de slag gaan en hem ondertussen steunen. We hebben met Bergkamp een spitsentrainer in de staf zitten die hem dat goed kan bijleren. Blijkbaar heeft Milik inmiddels begrepen wat van hem verwacht word en hopelijk houd hij dat inderdaad vol."

Hierin heb je helemaal gelijk, ik zal er zelf in het vervolg op letten, doe jij datzelfde dan ook bij El Ghazi?? Want als hij iets meer overzicht krijgt wordt het echt een geweldenaar....

Benieuwd of het inhoudelijke deel overeen komt met je verwachting..
Allereerst maar eens een reactie met betrekking tot aangesproken voelen! Als je de laatste weken / maanden het nieuws heb meegekregen was er continu negativiteit over Milik. Met de dikke middelvinger doel ik dus op al zijn criticasters! Dus niet specifiek op jou! Misschien zou je dat eens wat vaker mee kunnen nemen in je reacties. Als ik jouw specifiek bedoel dan reageer ik direct tot jouw of stuur ik je een PB.

Ik beoordeel Milik niet enkel op dit seizoen Remco, aangezien dit seizoen er veel wedstrijden tussen zaten waarin niet enkel Milik niet rendeerde, maar veel spelers ver onder hun maat zaten. Vooral het middenveld was daaraan debet. Waarschijnlijk kan je jezelf nog wel herinneren dat passes over 3 meter nog niet eens in de voeten van een speler terecht kwamen. Als dan inderdaad de spits ook nog eens verkeerd staat of niet begrepen wordt en de aansluiting nihil dan zal je inderdaad weinig druk uitoefenen op het doel van de tegenstander.

Maar als je goed hebt gezien ben ik al tegenstander vanaf dag 1 van El Ghazi! Nu hij ook nog eens heel vaak voor eigen succes probeert te gaan, zijn tegenstander heel vaak niet voorbij komt en zijn kop dan maar gaat laten hangen is voor mij helemaal de lol eraf. Dat is de reden waarom ik geen fan ben van El Ghazi. Overigens geldt datzelfde voor Andersen, want ook daar heb ik het weinig in gezien. Waarschijnlijk verwachten wij gewoon te vroeg van hen dat ze de sterren van de hemel spelen. Kijk maar eens naar Eriksen. Ik ergerde mezelf kapot aan zijn spel. Had af en toe een mooie vrije trap in huis maar kreeg de bal bij een corner vaak niet eens van de grond af. Nu is hij bij Tottenham 1 van de grotere spelers. Natuurlijk komt dat met de tijd, maar misschien is het daarom ook wel dat ik vaker roep om iets meer ervaring of leeftijd in het elftal. Deze spelers zijn nog jong en als het tegenzit gaan ze vaker nog meer fout doen dan goed.

En nee, ik denk dat El Ghazi niet erg beter gaat worden. Hij gaat om met Ronaldo en dat is ook al zo'n ego! Ik hoop dat ik ernaast zit maar betwijfel het wel. Ik denk dat hij dezelfde weg gaat bewandelen als Kishna. In het begin frivool, daarna snel teruggeworpen en vertrekkend bij Ajax. En Kishna hoor ik verder weinig meer van. Waarschijnlijk ook omdat ik het Italiaanse voetbal niet volg. Maar let op, dat is een gevoel. Ik kan er gigantisch naast gaan zitten en dan zal ik dat ook erkennen. Net als ik dat eerder met spelers heb gedaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 14:43 schreef remco k het volgende:

[..]

De beker is niets anders dan de competitie en ik begrijp totaal niet waarom je dat meeneemt. Daarnaast zit er een wedstrijd bij tegen Amateurs dus aub doe ff normaal man..

25 goals in twee seizoenen op internationaal niveau, dat is toch gewoon droevig of niet? Daar is het hele elftal debet aan..
Ik benoemde de beker tezamen met de CL en EL. Dit omdat het aparte competities zijn voor mij. En als je zelfs tegen amateurs al niet kan scoren! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 14:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij bent de persoon die roept dat het niet kan en mag rondom Millik, maar doet het wel rondom el Ghazi..

Daarom brand ik hem ook niet af op zijn kwaliteit, maar stel ik enkel dat zijn kwaliteiten niet aansluiten bij die van de manier van spelen.. En ja dat gata weleens in andere bewoordingen dan dit.
Ik doe het gelukkig bij El Ghazi al vanaf het begin en niet pas nadat de speler een dip krijgt. Ik vind El Ghazi gewoon geen echte Ajax-speler. Teveel op de egoïstische toer en dat heeft De Boer hem echt niet ingefluisterd.
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 15:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik benoemde de beker tezamen met de CL en EL. Dit omdat het aparte competities zijn voor mij. En als je zelfs tegen amateurs al niet kan scoren! ;-)
Is ook lastig als je niet speelt..:-)
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 15:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik doe het gelukkig bij El Ghazi al vanaf het begin en niet pas nadat de speler een dip krijgt. Ik vind El Ghazi gewoon geen echte Ajax-speler. Teveel op de egoïstische toer en dat heeft De Boer hem echt niet ingefluisterd.
Juist daarom is het wel een echte Ajax speler... Heerlijk man die buitenspelers die met de kop omlaag hun acties maken..

Overigens vind ik het wel kort door de bocht hoor, ik zie met regelmaat veel voorzetten van hem.. Maar in de 16 zou dat wel wat beter moeten..
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 15:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Allereerst maar eens een reactie met betrekking tot aangesproken voelen! Als je de laatste weken / maanden het nieuws heb meegekregen was er continu negativiteit over Milik. Met de dikke middelvinger doel ik dus op al zijn criticasters! Dus niet specifiek op jou! Misschien zou je dat eens wat vaker mee kunnen nemen in je reacties. Als ik jouw specifiek bedoel dan reageer ik direct tot jouw of stuur ik je een PB.

Ik beoordeel Milik niet enkel op dit seizoen Remco, aangezien dit seizoen er veel wedstrijden tussen zaten waarin niet enkel Milik niet rendeerde, maar veel spelers ver onder hun maat zaten. Vooral het middenveld was daaraan debet. Waarschijnlijk kan je jezelf nog wel herinneren dat passes over 3 meter nog niet eens in de voeten van een speler terecht kwamen. Als dan inderdaad de spits ook nog eens verkeerd staat of niet begrepen wordt en de aansluiting nihil dan zal je inderdaad weinig druk uitoefenen op het doel van de tegenstander.

Maar als je goed hebt gezien ben ik al tegenstander vanaf dag 1 van El Ghazi! Nu hij ook nog eens heel vaak voor eigen succes probeert te gaan, zijn tegenstander heel vaak niet voorbij komt en zijn kop dan maar gaat laten hangen is voor mij helemaal de lol eraf. Dat is de reden waarom ik geen fan ben van El Ghazi. Overigens geldt datzelfde voor Andersen, want ook daar heb ik het weinig in gezien. Waarschijnlijk verwachten wij gewoon te vroeg van hen dat ze de sterren van de hemel spelen. Kijk maar eens naar Eriksen. Ik ergerde mezelf kapot aan zijn spel. Had af en toe een mooie vrije trap in huis maar kreeg de bal bij een corner vaak niet eens van de grond af. Nu is hij bij Tottenham 1 van de grotere spelers. Natuurlijk komt dat met de tijd, maar misschien is het daarom ook wel dat ik vaker roep om iets meer ervaring of leeftijd in het elftal. Deze spelers zijn nog jong en als het tegenzit gaan ze vaker nog meer fout doen dan goed.

En nee, ik denk dat El Ghazi niet erg beter gaat worden. Hij gaat om met Ronaldo en dat is ook al zo'n ego! Ik hoop dat ik ernaast zit maar betwijfel het wel. Ik denk dat hij dezelfde weg gaat bewandelen als Kishna. In het begin frivool, daarna snel teruggeworpen en vertrekkend bij Ajax. En Kishna hoor ik verder weinig meer van. Waarschijnlijk ook omdat ik het Italiaanse voetbal niet volg. Maar let op, dat is een gevoel. Ik kan er gigantisch naast gaan zitten en dan zal ik dat ook erkennen. Net als ik dat eerder met spelers heb gedaan.
Ik voel me aangesproken omdat het ook mijn mening was en ook weer wordt als het spel weer anders wordt..

We gaan meemaken of beide spelers het al dan niet gaan redden..

Maar nogmaals, ik zeik Millik niet af, ik heb enkel gezegd dat ik hem met deze manier van spelen niet zie slagen bij Ajax, en dat dit zonde is aangezien het wel een goede spits is..

Kishna is overigens geblesseerd geweest aanzijn knie en pas net weer terug, voor zijn blessure deed hij het redelijk..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 15:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist daarom is het wel een echte Ajax speler... Heerlijk man die buitenspelers die met de kop omlaag hun acties maken..

Overigens vind ik het wel kort door de bocht hoor, ik zie met regelmaat veel voorzetten van hem.. Maar in de 16 zou dat wel wat beter moeten..
Ik heb ook voorzetten gezien van hem die totaal niet aankomen of als een kip zonder kop zijn voorgezet. En dat is echt niet alleen de schuld van de spits. Ik denk dat Muric of Cerny hem uiteindelijk uit de basis gaat spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 15:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik voel me aangesproken omdat het ook mijn mening was en ook weer wordt als het spel weer anders wordt..

We gaan meemaken of beide spelers het al dan niet gaan redden..

Maar nogmaals, ik zeik Millik niet af, ik heb enkel gezegd dat ik hem met deze manier van spelen niet zie slagen bij Ajax, en dat dit zonde is aangezien het wel een goede spits is..

Kishna is overigens geblesseerd geweest aanzijn knie en pas net weer terug, voor zijn blessure deed hij het redelijk..
Hahahaha dat eerste moet ik een beetje om lachen. Soms moet je jezelf niet alles aantrekken. De kritiek van anderen was vaak nog harder en die lopen nu in de polonaise omdat Milik ineens de topspits is die ze graag zien!

Wat betreft Kishna, ook iemand die veel te vroeg is weggegaan. Zien we over een paar jaar ballen ergens in de onderste regionen. Net als v.d. Meyde toentertijd.
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 15:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb ook voorzetten gezien van hem die totaal niet aankomen of als een kip zonder kop zijn voorgezet. En dat is echt niet alleen de schuld van de spits. Ik denk dat Muric of Cerny hem uiteindelijk uit de basis gaat spelen.
Dat gaan we meemaken.. Ook die jongens barsten van talent, waar ik met name van Cerny extreem veel verwacht..
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 15:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha dat eerste moet ik een beetje om lachen. Soms moet je jezelf niet alles aantrekken. De kritiek van anderen was vaak nog harder en die lopen nu in de polonaise omdat Milik ineens de topspits is die ze graag zien!

Wat betreft Kishna, ook iemand die veel te vroeg is weggegaan. Zien we over een paar jaar ballen ergens in de onderste regionen. Net als v.d. Meyde toentertijd.
Over spelers die te vroeg vertrekken zijn wij het denk ik wel eens..

Ook Bazoer moet komende zomer nog lekker een jaartje blijven ballen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 28 february 2016, 16:45); 2 - 1

0.0092849