|
|
van geil
|
|
|
Joh , als t de ene week goed staat en de andere week niet etc etc dan heeft dat met kwaliteit van de spelers te maken. De meesten kunnen maar af en toe goed mee door alles te geven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 18:18 schreef Jeay het volgende:Dat een club al Cambuur ruikt dat er wat te halen valt in de kuip is toch gewoon super super triest We staan met 2-1 voor |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
quote: 3-1 als we die van Kramer tellen (vorige week) |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Vlaar ipv. Bottlegin Ziyech ipv Toornstra Jansen ipv. Kramer Och nee, die hebben we niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
ach als we de beker hebben maakt t niet meer uit hoe hoog we eindigen
yaaaaaay 3-1 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Goed geanticipeerd door Elia |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verdedigende zekerheid inbouwen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Toch klasse om van 1-1 blijven werken en naar 3-1 te gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Blijven werken.
|
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
van der heijden voor extra "zekerheid" ? lol |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tegen de kleintjes en klote wedstrijden moet je ook winnen he. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Tot volgende week Feyenoord vrienden... |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
van Beek viel weer mooi achteruit op zijn kontje zeg.. heeft ook manke poten volgens mij |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Had z, n schaatsen nog aan. |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Is altijd nog beter dan bilal zonder schaatsen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De goede kant op dit keer. Mazzeltactiek. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Het verhaal van het jongetje dat met zijn duim de dijk dicht hield en zo een ramp voorkwam. Het gat in Feyenoord is veel groter. Zo groot dat we er Dickie Dick in hebben moeten proppen om wegspoelen te voorkomen. Maar we kunnen Dick toch niet tot het eind van het seizoen in dat gat laten zitten? Zullen we hem maar vervangen door wat getailleerder spul: De drie G's Gudde, Geel en Gio, plus nog wat spelers die Feyenoord onwaardig zijn? En hen na de competitie er uit trekken en met het wegstromende water mee laten afvloeien!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gio verwoord t prima. Het wordt afgesproken en gezegd maar ze durven niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schandalig. Wanprestatie, leek helemaal nergens op. Tegen Cambuur, ongelooflijk. Die waren gewoon beter.
Los zand, waardeloze zooi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Da's dan behoorlijk matig he... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dickie had t niet aan ze verteld. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Kut wedstrijd, wel 3 punten en in ieder geval wat lichtpuntjes ten opzichte van voorgaande weken/maanden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 20:23 schreef moa het volgende:Kut wedstrijd, wel 3 punten en in ieder geval wat lichtpuntjes ten opzichte van voorgaande weken/maanden. Lichtpuntjes?
Enige lichtpuntje zijn de 3 punten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Haha, nee heb bij andere wedstrijden de laatste tijd soms al na 10-15 minuten met hoofdpijn de televisie uitgedrukt. Vandaag was er in ieder geval een aardige eerste helft (6je) en nog wat strijd in de staart van de wedstrijd. Heb zelfs een paar driehoekjes gezien.
Ik geef toe een kinderhand is gauw gevuld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Werd er niet vrolijker van....En nog koud ook. Vilhena had dan nog de drive, die kant lag herhaaldelijk open. Karsdorp, Toornstra...Wat slecht. Dirk had her ook niet vandaag. Kortom, het was lamlendig en er zit geen enkele lijn in. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 22:16 schreef FR-Henk het volgende:Werd er niet vrolijker van....En nog koud ook. Vilhena had dan nog de drive, die kant lag herhaaldelijk open. Karsdorp, Toornstra...Wat slecht. Dirk had her ook niet vandaag. Kortom, het was lamlendig en er zit geen enkele lijn in. Maar wel 3 belangrijke punten er bij |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het was WEER niet om aan te zien! Het enige positieve was dat het deel van de aanhang werd UITGEFLOTEN bij het betreden van de tribunes ! Toppie ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 22:16 schreef FR-Henk het volgende:Werd er niet vrolijker van....En nog koud ook. Vilhena had dan nog de drive, die kant lag herhaaldelijk open. Karsdorp, Toornstra...Wat slecht. Dirk had her ook niet vandaag. Kortom, het was lamlendig en er zit geen enkele lijn in. Welke lijn? Die zie ik al jaren niet !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En dat het deel van het legioen werd uitgefloten !!! Door het legioen die wel 90 minuten aanwezig zijn ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat begreep ik ook niet, juist Kramer haalde veel weg bij de corners van Cambuur! Hieruit blijkt weer het tactisch onvermogen van Gio. Al was ik blij met Bilal ... die deed het naar behoren! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2016 - 06:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] En dat het deel van het legioen werd uitgefloten !!! Door het legioen die wel 90 minuten aanwezig zijn ... Jij hoort toch bij de mensen die 0 minuten aanwezig zijn ? Jouw mening hierover is duidelijk irrelevant |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee hoor, heel relevant. T is namelijk een observatie. Viel. Mij ook op |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zolang het Maasgebouw niet plat gaat en iedereen zijn dag in kan vullen naar eigen inzicht vind ik alles best. Lak aan moraalridders die voor een ander willen uitmaken of ze wel of niet 10 minuutjes later binnenkomen of 10 minuutjes eerder opdonderen daar krijg ik t zuur van. Maak je allemaal lekker druk over je eigen gedrag ipv altijd maar zitten wachten om mensen af te zeiken die het anders zien als jou. Krijg gewoon t zuur van die lui. Alsof je 50.000 man kan verplichten te doen wat jij graag ziet.. wat een onzin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daarbuiten zie ik geen oplossingen alleen maar ontwrichting van een redelijk wankele structuur. Laat er eerst maar eens een kapabel persoon naar voren stappen die duidelijk vanuit hart en ziel het stokje over wil nemen. Dan pas is er een oplossing en zeg ik van Geel en Gudde bedankt voor je grootse inzet de afgelopen jaren maar nu is de volgende aan de beurt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik geef er geen waarde oordeel aan. Het was wel opvallend. Het was overigens niet het hele stadion dat floot, er zijn in alle lagen sympathisanten. Maar t valt wel op waar het grootste gedeelte van de onvrede zit. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2016 - 06:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat begreep ik ook niet, juist Kramer haalde veel weg bij de corners van Cambuur! Hieruit blijkt weer het tactisch onvermogen van Gio. Al was ik blij met Bilal ... die deed het naar behoren! Volgens mij is Kramer aangetrokken als spits. Hij had gisteren in 67 (?) minuten 19 balcontacten. Feyenoord geeft de meeste voorzetten van de hele eredivisie, meer nog dan PSV. Maar bij PSV komen ze aan. Ligt natuurlijk ook aan de buitenspelers, maar ook de man in het centrum. Je ziet hem vaak achter de man staan, waardoor hij niet aanspeelbaar is. Ik kan de beslissing van Van Bronkhorst dus wel billijken. En Bilal deed het, ondanks alle kritiek, best redelijk. Was bij beide doelpunten betrokken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijft het wel opvallend dat ook gisteren het hele team bij hoekschoppen of vrije trappen rond de 16 te vinden is. Er is dan niemand voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2016 - 12:42 schreef Els het volgende:[..] Volgens mij is Kramer aangetrokken als spits. Hij had gisteren in 67 (?) minuten 19 balcontacten. Feyenoord geeft de meeste voorzetten van de hele eredivisie, meer nog dan PSV. Maar bij PSV komen ze aan. Ligt natuurlijk ook aan de buitenspelers, maar ook de man in het centrum. Je ziet hem vaak achter de man staan, waardoor hij niet aanspeelbaar is. Ik kan de beslissing van Van Bronkhorst dus wel billijken. En Bilal deed het, ondanks alle kritiek, best redelijk. Was bij beide doelpunten betrokken. Ik vind Bilal elke wedstrijd weer wat beter worden. |
|
|
|