|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach. Dat is een groot idool voor veel spelers. Dat is niet iets wat je een slecht karakter geeft. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Anderson Silva, brock Lesnar, Chuck Lidell....dat zouden idolen moeten zijn voor hem 😈 |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat hoeft van mij ook niet maar je kan hem niet verwijten dat ie lui en/of verkeerde instelling heeft. Als er een kritisch is op zijn eigen spel dan is het El Ghazi wel. Het ligt altijd aan hemzelf en mekkert nooit op anderen. Ik vind de reactie van sommige zwaar onterecht. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2016 - 20:11 schreef Brandje het volgende:[..] Dat hoeft van mij ook niet maar je kan hem niet verwijten dat ie lui en/of verkeerde instelling heeft. Als er een kritisch is op zijn eigen spel dan is het El Ghazi wel. Het ligt altijd aan hemzelf en mekkert nooit op anderen. Ik vind de reactie van sommige zwaar onterecht. Ik heb nergens gezegd dat hij lui is....zijn instelling bevalt me niet, maar dat is mijn mening en jij hebt de jouwe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2016 - 20:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb nergens gezegd dat hij lui is....zijn instelling bevalt me niet, maar dat is mijn mening en jij hebt de jouwe Voor jouw mening heb ik op de een of andere manier altijd veel respect.
Maar ik begrijp echt niet wat jij bedoelt met "zijn instelling".. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2016 - 21:24 schreef remco k het volgende:[..] Voor jouw mening heb ik op de een of andere manier altijd veel respect. Maar ik begrijp echt niet wat jij bedoelt met "zijn instelling".. Het gaan voor eigenbelang >>> is het niet zien van medespelers >>> het niet mee juichen met medespelers als hij niet betrokken is bij het doelpunt plus zijn Ronaldo trekjes. Ik zeg niet dat het een slechte voetballer is maar voor mij is hij het gewoon niet.
Zijn maatje op links (Youness) kan ik wel van genieten.
Sorry Remco ...zo zie ik het nu eenmaal |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2016 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Het gaan voor eigenbelang >>> is het niet zien van medespelers >>> het niet mee juichen met medespelers als hij niet betrokken is bij het doelpunt plus zijn Ronaldo trekjes. Ik zeg niet dat het een slechte voetballer is maar voor mij is hij het gewoon niet. Zijn maatje op links (Youness) kan ik wel van genieten. Sorry Remco ...zo zie ik het nu eenmaal En ik ook broer! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik zou zeggen, maak een eigen topic aan en bekritiseer daarin Milik! Hier gaat het over El Ghazi! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2016 - 20:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb nergens gezegd dat hij lui is....zijn instelling bevalt me niet, maar dat is mijn mening en jij hebt de jouwe Ik heb hem afgelopen zondag voor het eerst zie juichen toen een andere Ajacied scoorde normaal had hij geen reactie, dat was voor mij irritant dus ik was wel blij toen ik dat zag, misschien is hem dat wel verteld door Frankie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2016 door p111 -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ach .. als die op 20 maart de winnende maakt vlak voor tijd schreeuwen we met zijn allen de longen uit ons lijf :-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind El Ghazi een geweldige voetballer. Dat egoïsme vind ik schromelijk overdreven. Natuurlijk zijn er situaties aan te wijzenw aar hij voor een medespeler moet kiezen maar zijn manier van spelen maakt hem ook onvoorspelbaar en dreigend.
Het is met hem een beetje hetzelfde als met Younes en Fischer. Ze moeten meer plezier vinden in het geven van de beslissende pass. Alle drie willen goals maken. Dat is goed maar je moet ook kunnen genieten van die perfecte voorzet. Wat dat betreft kunnen ze allemaal een wat leren van Milik. Die staat op 6 assists. Fischer, Younes en El Ghazi samen staan op 4 assists.... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
ja dat klopt maar het heeft ook te maken met karakter het zijn alle drie een beetje ego trippers en dat kan je van Milik niet zeggen.Maar goed voor mij is het niet het belangrijkste als ze maar scooren en/of assite geven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2016 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Het gaan voor eigenbelang >>> is het niet zien van medespelers >>> het niet mee juichen met medespelers als hij niet betrokken is bij het doelpunt plus zijn Ronaldo trekjes. Ik zeg niet dat het een slechte voetballer is maar voor mij is hij het gewoon niet. Zijn maatje op links (Youness) kan ik wel van genieten. Sorry Remco ...zo zie ik het nu eenmaal Dat eerste vind ik echt wel meevallen, en hoort ook bij een buitenspeler.. Dat niet meejuichen heb ik nog nooit gezien, en dat zou mij denk ik wel opvallen..
Dat het niet jouw speler is kan uiteraard, gelukkig hebben we een eigen mening.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2016 - 11:58 schreef remco k het volgende:[..] Dat eerste vind ik echt wel meevallen, en hoort ook bij een buitenspeler.. Dat niet meejuichen heb ik nog nooit gezien, en dat zou mij denk ik wel opvallen.. Dat het niet jouw speler is kan uiteraard, gelukkig hebben we een eigen mening.. Nee..... Finidi George op rechts was mijn speler en uiteraard ieder zijn mening |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 02 maart 2016 - 09:37 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik zou zeggen, maak een eigen topic aan en bekritiseer daarin Milik! Hier gaat het over El Ghazi! El Ghazi zijn statistieken staan er ook in hoor.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2016 door ZerauS -- |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Verbaas me hoeveel mensen negatief zijn omdat de jonge man niet in vorm is! Mag hij even een mindere periode hebben mag hij even terugvallen? Heel normaal voor iemand die jong is en uit het niets was gekomen en het goed deed!
En tuurlijk irriteer ik me soms ook dat hij liever wil scoren dan het overzicht houd. Maar die jongen heeft wel echt kwaliteiten die niet elke buitenspeler heeft en bovendien zit er een goede kop op en voor een marrokaanse jongen heel nuchter opgevoed.
Werkt hard aan zichzelf en dat is de basis! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Over Milik, Veltman, Gudelj is ook vaak gemopperd maar ik moet er niet aan denken om 1 van deze spelers te moeten missen in dit stadium van de competitie. Alle 3 zijn ze momenteel zeer belangrijk voor ons. Beetje inherent aan een club als Ajax en persoonlijke voorkeuren. Iedereen heeft zijn mening uiteraard maar uiteindelijk heb je al deze jongens toch hard nodig. Denk dat we blij mogen zijn met jongens als Cerny en Muric die eventueel El Ghazi kunnen vervangen mocht het nodig zijn. 1 ding telt nu nog maar en dat is dat die schaal weer terug gaat naar Amsterdam !!! Maar nogmaals mocht El Ghazi er tegen die lampen de winnende erin prikken dan juich ik net zo hard :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2016 door ZerauS -- |
|
|
|