|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Neh aan die sneuneuzerij doen wij niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nou je het zegt...Al die poppen hebben een enorme grote neus...Verdacht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We moeten maar snel n potje verliezen. Anders wordt de kans statistisch gezien steeds groter dat t hier spaak loopt. :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die enge plakbaart Barazit wat een eng mannetje |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach.... Ik ken meer enge mannetjes zonder baard.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar bij de mannetjes met plakbaard staat hij nummer 1 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat je wil. Dat stigmatiseren van die jongens bevestigd ze alleen maar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gaaf hoor deze voorpret. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Plakbaard , stigmatiserend hij geeft vrouwen geen hand Wie stigmatiseerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja maar ik ben ook een buitenlander dus ik mag dat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik geef ook geen waardeoordeel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aight..
Bij ons op het werk ook 1, die wilde niet in een bus instappen omdat ie door een vrouw werd bestuurt. Stond toen van zijn neus te maken. Vol minachting naar vrouwen. Ik sprak hem er op aan en toen was ik een mongool. 2 minuten later is ie eruit gedonderd.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Huldiging op Coolsingel bij bekerwinst Feyenoord
Mocht Feyenoord er zondag 24 april in slagen om in de eigen Kuip de KNVB beker te winnen, dan wacht de ploeg van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst een dag later een feestelijk onthaal op de Coolsingel. Burgemeester Ahmed Aboutaleb ontvangt de winnaars in dat geval in de Burgerzaal van het Rotterdamse stadhuis. Aansluitend verschijnt de ploeg dan om 11.30 uur op het bordes van het stadhuis om samen met de supporters het winnen van de nationale beker te vieren.
Feyenoord speelt op zondag 24 april in de eigen Kuip de finale van de KNVB beker, tegen FC Utrecht. Aboutaleb: Net zoals vele Rotterdammers hoop ik natuurlijk dat Feyenoord de KNVB beker wint. Als dit lukt huldigen we een dag later de selectie op het balkon van het stadhuis op de Coolsingel. Ik vertrouw erop dat we er samen met de supporters een onvergetelijk moment van maken.
De eventuele huldiging moet feestelijk en veilig verlopen. In nauw overleg met politie, Openbaar Ministerie, Feyenoord en de Feyenoord Supportersvereniging wordt de eventuele huldiging voorbereid. Rotterdamse ondernemers en omwonenden en bezoekers worden geïnformeerd over toegang tot het gebied van de huldiging, bereikbaarheid en veiligheid. Het verkeer en het openbaar vervoer in de omgeving van de Coolsingel en het Stadhuisplein zullen bij een huldiging op maandag 25 april van 10.30 tot 14.30 uur hinder ondervinden.
Meer informatie over de mogelijke huldiging is te vinden op www.rotterdam.nl/huldigingfeyenoord2016 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-fans boos om huldiging maandagochtend
Supporters van Feyenoord hebben woensdag verbolgen gereageerd op het nieuws dat een eventuele huldiging van de stadionclub na bekerwinst op maandagmorgen plaatsvindt. ,,Wat een trieste bedoening toch, een nieuw dieptepunt.''
Als Feyenoord volgende week zondag de beker wint, volgt de huldiging op de Coolsingel op maandagmorgen. De straat wordt dan van half elf tot twee uur 's middags afgesloten voor al het verkeer. De gemeente adviseert winkeliers in de buurt om de deuren pas na half twee open te doen. Een huldiging direct na de wedstrijd is onmogelijk, zegt een woordvoerder van de burgemeester. Die zou te laat op de avond zijn.
De wedstrijd wordt aan het eind van de middag gespeeld, er is eventueel een verlenging en de beker wordt in het stadion uitgereikt aan de winnende ploeg. Daarna zouden de spelers en de supporters nog naar de Coolsingel moeten komen. Op het moment dat de KNVB-beker op het bordes is, is het al donker. Feyenoord speelt de bekerfinale op zondagavond tegen FC Utrecht.
Geaarzeld Burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft geaarzeld om een huldiging op de Coolsingel toe te staan: de gemeenteraad heeft daar op aangedrongen. En ook Feyenoordaanvoerder Dirk Kuyt wil naar het bordes van het stadhuis, zei hij vorige maand. ,,Als we winnen, gaan we zeker naar de Coolsingel'', zei hij in het AD Rotterdams Dagblad.
Acht jaar geleden was de huldiging óók op maandagmorgen. Die is toen redelijk rustig verlopen.
Supporters reageerden woensdagochtend verbolgen op het tijdstip waarop de huldiging plaatsvindt. ,,Ja kom, laten we de eventuele huldiging op maandagochtend doen. Lekker vroeg, houdt iedereen van'', reageert Rutger op Twitter. ,,Rotterdammers werken dan ook niet ofzo.'' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Slaat inderdaad nergens op. Vermoed overigens wel dat bij winst het zondag ook wel eens druk kan gaan worden op de Coolsingel.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Hij is amsterdom gewend. Daar wordt sowieso niet gewerkt. En zeker niet door makkeranen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Os gewoon risico beperking |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is gewoon dom. Nu moet ie hoogstwaarschijnlijk twee keer een politiemacht op de been brengen. Wat kost dat wel niet. Mensen gaan toch de stad in.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Overdag is veel mooie dan s' avonds maar laten we maar eens die beker winnen of niet G K
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2016 - 14:40 schreef RenatoBos het volgende:Is gewoon dom. Nu moet ie hoogstwaarschijnlijk twee keer een politiemacht op de been brengen. Wat kost dat wel niet. Mensen gaan toch de stad in.. Minder en beheersbaar. Is geen kosten afweging |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2016 - 14:51 schreef de bluffer het volgende:Overdag is veel mooie dan s' avonds maar laten we maar eens die beker winnen of niet G K Nee man savonds is toch veel mooier D B.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat wil ik niet geloven. Verwacht toch dat er veel mensen de stad ingaan.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar eerst die beker winnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb er een heel goed gevoel bij Bluffie..👍💪 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja ik ook wel maaaaaaaaaaaaaaaaar het moet wel eerst gebeuren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga je er ook weer naar toe..? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Na de wedstrijd gelijk met een pot bier naar de Coolsingel, hele nacht feesten, daarna huldiging. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat scheelt 100.000 man |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zet de kast maar open, er komt n beker aan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En op maandagochtend werk ik nooit! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja naar de wedstrijd wel niet naar de Coolsingel daar is het me te druk meer voor de jeugd die tijd heb ik gehad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee man dan mis je alles.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maandagochtend... Vrij abnormaal. Trekt vooral de nietwerkende kroegtijgers. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2016 - 13:18 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord-fans boos om huldiging maandagochtend[ afbeelding ] Supporters van Feyenoord hebben woensdag verbolgen gereageerd op het nieuws dat een eventuele huldiging van de stadionclub na bekerwinst op maandagmorgen plaatsvindt. ,,Wat een trieste bedoening toch, een nieuw dieptepunt.''Als Feyenoord volgende week zondag de beker wint, volgt de huldiging op de Coolsingel op maandagmorgen. De straat wordt dan van half elf tot twee uur 's middags afgesloten voor al het verkeer. De gemeente adviseert winkeliers in de buurt om de deuren pas na half twee open te doen. Een huldiging direct na de wedstrijd is onmogelijk, zegt een woordvoerder van de burgemeester. Die zou te laat op de avond zijn. De wedstrijd wordt aan het eind van de middag gespeeld, er is eventueel een verlenging en de beker wordt in het stadion uitgereikt aan de winnende ploeg. Daarna zouden de spelers en de supporters nog naar de Coolsingel moeten komen. Op het moment dat de KNVB-beker op het bordes is, is het al donker. Feyenoord speelt de bekerfinale op zondagavond tegen FC Utrecht. GeaarzeldBurgemeester Ahmed Aboutaleb heeft geaarzeld om een huldiging op de Coolsingel toe te staan: de gemeenteraad heeft daar op aangedrongen. En ook Feyenoordaanvoerder Dirk Kuyt wil naar het bordes van het stadhuis, zei hij vorige maand. ,,Als we winnen, gaan we zeker naar de Coolsingel'', zei hij in het AD Rotterdams Dagblad. Acht jaar geleden was de huldiging óók op maandagmorgen. Die is toen redelijk rustig verlopen. Supporters reageerden woensdagochtend verbolgen op het tijdstip waarop de huldiging plaatsvindt. ,,Ja kom, laten we de eventuele huldiging op maandagochtend doen. Lekker vroeg, houdt iedereen van'', reageert Rutger op Twitter. ,,Rotterdammers werken dan ook niet ofzo.'' Dacht dat 1 april al geweest was.. fopneuzen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heb al een plekkie gereserveerd hoor 🙌 |
|
|
|