|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wel die enge plakbaard. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maakt niet uit hoe ie eruitziet. Hij kan er wel wat van. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja hij kan een vrouw geen hand geven , En zo goed mmmmmmmmmm mm kweetniet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vrouwen moeten hem die hand niet eens willen geven. Probleem opgelost. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ayoub is een spelverdeler. Dit is een aderlating voor Utrecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ayoub is weer zo een speler die op een verhoging gezet wordt. Is een r e d e l ij k e voetballer. Schei toch eens uit om toppers te maken van gemiddelde voetballers, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2016 - 20:19 schreef piet de paler het volgende:Ayoub is weer zo een speler die op een verhoging gezet wordt. Is een r e d e l ij k e voetballer. Schei toch eens uit om toppers te maken van gemiddelde voetballers, Dat is wat jij leest. Het is voor Utrecht een hele goede voetballer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
En een aardig uitsteeksel. . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Uitsteeksels let ik niet op |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja douchen in zijn onderbroek....VET COOL..!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dus had ik hem gehaald ipv Vejinovic want ik vind hem veel beter maar MvG heeft meer verstand van voetbal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 16:45 schreef de bluffer het volgende:[..] Dus had ik hem gehaald ipv Vejinovic want ik vind hem veel beter maar MvG heeft meer verstand van voetbal Schijnt een bijzonder irritant mannetje te zijn die Ayoub. Ook ik heb aardige momenten van hem gezien, maar hij heeft mij nooit langdurig weten te overtuigen. Over de hele lijn genomen is hij misschien niet de mindere van Vejinovic, maar ik waag te betwijfelen dat hij beter is. Gewoon de volgende aardige Eredivisiespeler die in Nederland aan zijn plafond gaat komen. Leuke voor Utrecht, maar niet voor ons. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 16:45 schreef de bluffer het volgende:[..] Dus had ik hem gehaald ipv Vejinovic want ik vind hem veel beter maar MvG heeft meer verstand van voetbal Nee bluf. Ayoub is niet het niveau wat Feyenoord nastreeft |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog een Ayoub naar Rotterdam, nee laat maar zitten. We hebben genoeg te stellen met die ene. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Praat niet zo angstig over Utrecht, eerst kijken wat ze tegen de neuzen doen. Ze praten over alles stoer met hub pn utereg. Laat maar eens zien groot bekjes. Maar meestal spelen ze laf tegen 020 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Resterende kaarten bekerfinale naar fans op wachtlijst
Het aankooprecht voor ingelote seizoenkaarthouders en toegewezen uitkaarthouders voor de KNVB bekerfinale tussen Feyenoord en FC Utrecht (zondag 24 april om 18:00 uur) is met ingang van vandaag (vrijdag) vervallen. Omdat niet al deze supporters gebruik hebben gemaakt van de mogelijkheid om één kaart te kopen, worden de resterende kaarten beschikbaar gesteld aan de eerstvolgende seizoenkaarthouders op de wachtlijst.
De resterende kaarten worden toegekend op basis van de eindnotering die is bepaald tijdens de loting op vrijdag 18 maart 2016. De uitkomst van de loting is in zijn geheel terug te vinden op www.feyenoord.nl/bekerfinale.
De seizoenkaarthouders met eindnotering 12.000 tot en met 12.998 zijn de gelukkigen die alsnog één finalekaart kunnen kopen. Zij kunnen dat doen vanaf zaterdag 16 april 2016 9:00 uur tot en met donderdag 21 april 23:59 uur via www.feyenoord.nl/ticketshop. Al deze seizoenkaarthouders ontvangen vrijdag een e-mail met daarin meer informatie.
Alle ingelote seizoenkaarthouders voor de mindervalidentribune, hebben gebruik gemaakt van hun aankooprecht. De mindervalide seizoenkaarthouders die op de aparte wachtlijst voor mindervalide supporters staan, komen dus niet meer in aanmerking voor een kaart voor de KNVB bekerfinale. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus een 1000-tal heeft zijn toegewezen kaartje niet opgehaald..wel netjes van ze dat ze de andere supporters zo op die manier een kans geven alsnog aan een kaartje te komen. Ze hadden ze ook voor dik geld kunnen verkopen.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 11:46 schreef RenatoBos het volgende:Dus een 1000-tal heeft zijn toegewezen kaartje niet opgehaald..wel netjes van ze dat ze de andere supporters zo op die manier een kans geven alsnog aan een kaartje te komen. Ze hadden ze ook voor dik geld kunnen verkopen.. Dat mag je niet zeggen op je 48e verjaardag is niet netjes |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 11:46 schreef RenatoBos het volgende:Dus een 1000-tal heeft zijn toegewezen kaartje niet opgehaald..wel netjes van ze dat ze de andere supporters zo op die manier een kans geven alsnog aan een kaartje te komen. Ze hadden ze ook voor dik geld kunnen verkopen.. Nieuwe kansen voor de mensen om een kaartje te kopen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat is hier niet netjes aan dan maat.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat je zei ze kunnen dan voor veel geld verkopen en dat is niet eerlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: À okay, eens hoor, maar zo,stelde ik het niet. Ze hadden het kunnen doen maar ik vind het juist netjes dat ze hun kaarten niet opgehaald hebben juist en zo anderen die kans bieden. |
|
|
|
|
Top2
|
|
|
Wat voor de top 2 een troostprijs is, is voor Feyenoord een hoofdprijs. Er zijn heel veel supporters die een titel feest van Feyenoord nooit Hebben meegemaakt.. Met recht bestaat de top 3 niet meer, maar een top 2 Ajax en Psv steken er met kop en schouders bovenuit.. De nieuwe jeugdcomplexen van Ajax en Psv die er gaan komen, op google te vinden Steken er ook bovenuit, boven de nieuwe plannen van Feyenoord, ook de hyper moderne nieuwe complex van Az daar gaat Feyenoord niet aan tippen. Stadionnetje op de Complex van Ajax en Psv wat er gaat komen, super mooi en modern..
Feyenoord en Az zijn de toppers van de subtopgroep, Ajax en Psv zijn onze enige echte Topclubs..
De Coolsingel, word al 17jaar in koor gezongen, en die krijgen jullie als jullie de beker winnen met ze alle feest vieren heel groots om de beker, ow er werd van het grote Ajax gewonnen in de beker (eigen goal vanuit een vrije trap, wat geen vrije trap was) en heel de Kuip wist niet wat ze moesten doen met de blijdschap, tranen, juichen ze werden allemaal gek van geluk, de vreugde was nog groter toen de Uefacup werd gewonnen.. En die blijdschap zei alles, Feyenoord was net zo blij zoals Utrecht,Ado blij zijn als ze een keertje winnen van het grote Ajax.
Ajax gaat weer een titel vieren 5de in 6 jaar, Feyenoord moet voor 5 titels zowat 50jaar over doen, Ajax 6jaar.. Maar Amsterdam gaat de titel weer vieren, terwijl Feyenoodd heel groots de bekertje gaat vieren. Feyenoord is als een club als Utrecht geworden.. Maar dat wisten we al lang.
Top 3 bestaat niet meer, dus houd jullie frustratie in geef het een plek, en doe niet zo haterig en afgunstig tegen het grote Ajax, is niet nodig want jullie zijn geen concurrent van Ajax...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2016 door Top2 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Bedankt voor je bijdrage en nu weer terug onder je platte steen. |
|
|
|
|
Top2
|
|
|
You welkom alle, steek er wat van op!
Lkker groots de beker vieren heel Rotterdam gaat uitlopen Eindelijk de Coolsingel, na zoveel jaar praten over de Coolsingel is het maar tijd om daar een feest te vieren, de titel is een utopie dus vier de beker maar groots!
De top 2 zullen de komende 17 jaar weer de titels verdelen..
Az is jullie concurrent, niet Ajax.
De Klassieker is voor jullie groot, wedstrijd van het jaar, maar voor ons een wedstrijd als alle andere, voor ons is er maar 1 top wedstrijd en dat is tegen Psv.. De titanenwedstrijd veruit de 2 beste clubs van NL
Az gaat trouwens veel miljoenen verdienen aan Janssen.. En als Feyenoord gewoon tegen Ziyech had gezegd Immers is de 2de man jij de eeste dan hadden jullie er ook veel miljoenen aan over gehouden.. vGeel kan alleen maar subtop spelers halen.. Wat een beleid.. Subtop beleid.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
t is gewoon vermakelijk meer niet. T is ook de kift, zo vaak kampioen, zo veel prijzen, maar nooit zo een trouw en fanatiek publiek krijgen als de onze, maar blijven zitten met de gloryhunters/schouwburgpubliek. Zij hebben 1 vakje die bijna aan die van ons kunnen tippen, bijna.
Ook de typische arrogantie er al vanuit te gaan kampioen te worden, terwijl de voorsprong toch vooral fragiel is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou ben ik benieuwd welk vakje je dan bedoeld..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD - ROAD TO THE FINAL || Best moments of Feyenoord in the KNVB CUP 2015/2016
(http://youtu.be/wkgn00jBjfM)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Wel mooi dat die Ruiter gewoon wil gaan keepen met een gebroken hand. Als je één keer goed schiet, pakt hij de rest van de wedstrijd geen bal meer, haha. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kan me niet voorstellen dat Ruiter echt opgesteld wordt als het risico zo groot is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Ruiter zelf wilt heel graag de finale spelen, die wij bereikt hebben door onder andere Ajaks te verslaan.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is heel simpel. Elk rationeel denkend mens is niet voor ajaks. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 14:05 schreef Top2 het volgende:You welkom alle, steek er wat van op! Lkker groots de beker vieren heel Rotterdam gaat uitlopen Eindelijk de Coolsingel, na zoveel jaar praten over de Coolsingel is het maar tijd om daar een feest te vieren, de titel is een utopie dus vier de beker maar groots! De top 2 zullen de komende 17 jaar weer de titels verdelen.. Az is jullie concurrent, niet Ajax. De Klassieker is voor jullie groot, wedstrijd van het jaar, maar voor ons een wedstrijd als alle andere, voor ons is er maar 1 top wedstrijd en dat is tegen Psv.. De titanenwedstrijd veruit de 2 beste clubs van NL Az gaat trouwens veel miljoenen verdienen aan Janssen.. En als Feyenoord gewoon tegen Ziyech had gezegd Immers is de 2de man jij de eeste dan hadden jullie er ook veel miljoenen aan over gehouden.. vGeel kan alleen maar subtop spelers halen.. Wat een beleid.. Subtop beleid.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 15:23 schreef Top2 het volgende:De Coolsingel voor de beker hahaha terwijl ze al 17 jaar natte dromen hebben om de titel te vieren op de Coolsingel hahaha nu gaan ze net doen Alsof ze de titel hebben gewonnen haha wat zette ze zichzelf voor gek Haha duizende mensen en dan daar komt DE prijs, DE Denneappel en heel Rotterdam Word gek van vreugde, de beker! de Beker! Wij zijn nu de beste van... Uhhhh Ow we hebben maar een beker, wat doen we dan eigelijk hier zo lijp te doen? Haha dat besef moet toch wel komen? Effe reumerend je bent dus homo met een livhtelijke voorkeur voor herrdershonden en schilpadden. Ik hoor je denken waar slaat dit op lees dan eerst je tekst.
Het gaat minder maar nog steeds uitverkocht elke wedstrijd, en ik zal niet te ver gaan in het verleden maar het laatste succes voor het Nederlandse clubvoetbal juist. Elk weldenkend mens verafschuwd geweld coor off tegen de ploeg, maar tja meneer Picornie had kindjes en ging lekker vechten dus mongolen zitten er bij jullie ook. En 020 zonder 010 is wel een hele saaise competitie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos