|
|
ar
|
|
|
Ziet er netjes uit Renato. Mooi park. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Yep dat is hem, tien jaar geleden eens geweest toen was die kleine nog.........klein.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
35.000 supporters verwacht bij eventuele huldiging
De winst van de KNVB Beker moet het seizoen voor de Feyenoord-supporters nog enigszins goedmaken. Mocht dat lukken, dan zal het Legioen dat ongetwijfeld gaan vieren. Frank Paauw, korpschef van de Regionale Eenheid Rotterdam, heeft voor de gehele finale een dringend advies: ''Maak er een feest van!''
Paauw geeft verder aan in FC Rijnmond dat er ongeveer 800 man ingezet moeten worden bij de bekerfinale. ''We hebben een paar scenario's, maar laten we hopen voor de club en voor de stad dat Feyenoord wint. Dat zorgt voor ons wel voor extra werk door bijvoorbeeld de huldiging die er dan bij gaat komen op maandagochtend. Als de supporters zich normaal gedragen, dan hebben ze je van ons geen last'', aldus de korpschef over eventuele ongeregeldheden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Onder de foto begint het strand.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T hadden er 35.001 kunnen zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Huldiging verplaatst naar Side. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha ik denk dat ze gek worden daar van me als we de beker winnen..😉 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ben benieuwd of het wat gaat worden ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 21:26 schreef RenatoBos het volgende:35.000 supporters verwacht bij eventuele huldiging[ afbeelding ] De winst van de KNVB Beker moet het seizoen voor de Feyenoord-supporters nog enigszins goedmaken. Mocht dat lukken, dan zal het Legioen dat ongetwijfeld gaan vieren. Frank Paauw, korpschef van de Regionale Eenheid Rotterdam, heeft voor de gehele finale een dringend advies: ''Maak er een feest van!''Paauw geeft verder aan in FC Rijnmond dat er ongeveer 800 man ingezet moeten worden bij de bekerfinale. ''We hebben een paar scenario's, maar laten we hopen voor de club en voor de stad dat Feyenoord wint. Dat zorgt voor ons wel voor extra werk door bijvoorbeeld de huldiging die er dan bij gaat komen op maandagochtend. Als de supporters zich normaal gedragen, dan hebben ze je van ons geen last'', aldus de korpschef over eventuele ongeregeldheden. Pauw is wel heel positief! Heeft de debiele Feyenoord supporter nog NOOIT mee gemaakt vermoed ik! Die kleine KUT groep zal het WEL WEER gaan verpesten ongeacht het resultaat ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Te beginnen met de Martinitoren.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 01:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Pauw is wel heel positief! Heeft de debiele Feyenoord supporter nog NOOIT mee gemaakt vermoed ik! Die kleine KUT groep zal het WEL WEER gaan verpesten ongeacht het resultaat ... Gaaaaap.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik weet niet hoe dat is met dat hangvolk op stadhuisplein en omgeving tegenwoordig, maar heb een dringend advies die eerst op te ruimen dan gaat het ook gewoon een feest worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 08:04 schreef VVout het volgende:Ik weet niet hoe dat is met dat hangvolk op stadhuisplein en omgeving tegenwoordig, maar heb een dringend advies die eerst op te ruimen dan gaat het ook gewoon een feest worden. Nog steeds hetzelfde , met dat lijnbaan uitschot er bij svp 😉 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik verwacht een getergd Utrecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie men ons de underdog positie in lullen.
Wow. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jan Boskamp zijn quote hierop.
quote:Volgens Willem van Hanegem begint FC Utrecht als favoriet aan de finale van het bekertoernooi: ''Haha, heeft Willem dat gezegd? Daar kan ik me op zich wel bij aansluiten, want tegen FC Groningen was het niet best. Utrecht speelt in het algemeen erg sterk en Feyenoord is behoorlijk wisselvallig, dus dan kun je Utrecht best de favoriet noemen voor de beker, zeker als we zo spelen als zaterdag dat kan echt niet!'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, als je zo slecht speelt, hoef je niet eens te starten |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gij voelt U zeker aangesproken? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Have fun RB, Ik denk dat jij het meer naar je zin hebt dan wij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Thanx mate, ti's te hopen maar ik gun jullie meer plezier dan mij in dit geval..😉 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wanneer vertrekken jullie RB? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zaterdag maar das nog een apart verhaal geworden. We zouden vliegen vanaf Zaventem en had al een parkeerplaats betaald. Kregen net bericht dat we vanaf Luik vliegen en dat ze nog niet weten of we terug ook op Luik vliegen of op Zaventem. Beetje lastig. Naar mijn parkeergeld in Zaventem kan ik fluiten (had ik al overgemaakt) want das overmacht. Heb ook weinig zin om mijn auto in Luik te zetten om vervolgens terug te komen via Zaventem.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Das bagger... misschien één van je vrienden aanschieten voor haal/breng gebeuren? Is wel kort dag. Vervelend zo kort voor vertrek.... maar ja.... een paar doorgedraaide Moslims met Varkenspest en een paar spijkerbommen en daar ga je... weinig aan te doen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maar desalniettemin wel een hele fijne vakantie gewenst! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoop dat ik weet voordat ik vertrek waar we terugkomen. Pleur ik daar m'n auto neer.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Komt vast goed. Jammer van de onrust. Moet je daar maar ff afreageren op je meisje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zal dat wijf eens flink spakken.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop niet dat de knjb Utrecht zielig vind en dat hij pro Utrecht gaat fluiten in de finale. Omdat ze huilie huilie doen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 18:08 schreef piet de paler het volgende:Ik hoop niet dat de knjb Utrecht zielig vind en dat hij pro Utrecht gaat fluiten in de finale. Omdat ze huilie huilie doen Allez Pierre... dat zal allicht meevallen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 18:08 schreef piet de paler het volgende:Ik hoop niet dat de knjb Utrecht zielig vind en dat hij pro Utrecht gaat fluiten in de finale. Omdat ze huilie huilie doen Zal je zien dat ze Makellie aanstellen..😳 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Kunnen ze niet beter een top koppel uit Engeland halen daar zijn hele goeien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Björn Kuipers is aangesteld om de bekerfinale tussen Feyenoord en FC Utrecht te fluiten. Dat maakt de KNVB zojuist bekend. Beide elftallen treffen elkaar komende zondag om 18.00 uur in De Kuip. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kuipers en wedstrijden van Feyenoord.. Nooit gunstig voor ons geweest. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat klopt, ik had gehoopt op een engelse scheids die zijn niet partijdig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dringen op het Stadhuisplein rond bekerfinale
Supporters die de bekerfinale aanstaande zondag op het Stadhuisplein willen bekijken moeten er vroeg bij zijn. In de speciale fanzone die daar wordt ingericht, is waarschijnlijk bij lange na niet genoeg plaats voor iedereen, zo schrijft het AD/Rotterdams Dagblad vandaag.
''Ik weet nu nog niet precies hoeveel mensen erin kunnen'', zegt organisator Ricardo Vermeulen. ''Maar ik denk dat mensen er vroeg bij moeten zijn.'' De fanzone gaat vanaf 12.00 uur open. Het terrein wordt afgeschermd met hekken.
Binnen de hekken mag alcohol gedronken worden, buiten de hekken niet. Na 23.00 uur wordt er geen alcohol mee geschonken, want ook bij een bekeroverwinning van Feyenoord moet het feest om 23.30 uur afgelopen zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sowieso 2 keer PSV uit wat ik me nog goed herinner |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ik vind Makkelie die Feyenoord fluit morgen erger. Tyfus jood dat het is. En dat weet ik wel voor 200% zeker want heb onlangs nog met zn neefje staan praten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nou nee hoor ik gedraag me altijd prima. |
|
|
|