|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is toch grappig dat als je mensen spreekt over deze wedstrijd, dat ze de vorm van Feyenoord en Utrecht de laatste tijd als graadmeter voeren. Waarbij Utrecht de favoriet natuurlijk. Met dit soort duels kan je er niks van zeggen, alleen dat Feyenoord er op klapt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Juist wij klappen er op , en op diverse posities hebben wij iets betere spelers, |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb gedroomd dat feyenoord in de eerste minuut 1- 0 maakt. 40 ste minuut 2-0 2 e helft 2-1 80 ste minuur 3-1 hoppa |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En werd je wakker met een odol.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Let nu maar op en ik ga altijd slapen odal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee presteren presteren en kansen niet missen, dan komt alles goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jacob Mulenga is zijn oude club nog niet vergeten. De oud-spits van FC Utrecht, tegenwoordig in China actief, heeft tweeduizend euro overgemaakt aan de crowdfundingsactie om van de Cupfinale in de Kuip een groot voetbalfeest te maken. Utrecht-supporters zijn hard op weg om 30.000 euro in te zamelen om een grootse sfeeractie op te zetten. De 32-jarige Zambiaan draagt daar graag aan bij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Ik heb de kaart van mijn zoon gekregen!! In tegenstelling met mij was hij wel ingeloot. Van kinds af aan neem ik hem hem mee naar de kuip en betaal zijn seizoenkaart. Pap zei hij, uit dankbaarheid dat jij al die dingen voor mij doet krijg jij mijn kaart. Ik ben er dus zondagavond bij!! Wat een feest wat een feest!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 19:33 schreef Leonidas1 het volgende:Ik heb de kaart van mijn zoon gekregen!! In tegenstelling met mij was hij wel ingeloot. Van kinds af aan neem ik hem hem mee naar de kuip en betaal zijn seizoenkaart. Pap zei hij, uit dankbaarheid dat jij al die dingen voor mij doet krijg jij mijn kaart. Ik ben er dus zondagavond bij!! Wat een feest wat een feest!!! Mooi gebaar! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 19:33 schreef Leonidas1 het volgende:Ik heb de kaart van mijn zoon gekregen!! In tegenstelling met mij was hij wel ingeloot. Van kinds af aan neem ik hem hem mee naar de kuip en betaal zijn seizoenkaart. Pap zei hij, uit dankbaarheid dat jij al die dingen voor mij doet krijg jij mijn kaart. Ik ben er dus zondagavond bij!! Wat een feest wat een feest!!! Topzoon! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 19:33 schreef Leonidas1 het volgende:Ik heb de kaart van mijn zoon gekregen!! In tegenstelling met mij was hij wel ingeloot. Van kinds af aan neem ik hem hem mee naar de kuip en betaal zijn seizoenkaart. Pap zei hij, uit dankbaarheid dat jij al die dingen voor mij doet krijg jij mijn kaart. Ik ben er dus zondagavond bij!! Wat een feest wat een feest!!! O wat geweldig..😢 |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Ja, ik moest er ook bijna een traantje om laten. Als oud mannetje krijg je dat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stoere bikert hoor..😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 19:33 schreef Leonidas1 het volgende:Ik heb de kaart van mijn zoon gekregen!! In tegenstelling met mij was hij wel ingeloot. Van kinds af aan neem ik hem hem mee naar de kuip en betaal zijn seizoenkaart. Pap zei hij, uit dankbaarheid dat jij al die dingen voor mij doet krijg jij mijn kaart. Ik ben er dus zondagavond bij!! Wat een feest wat een feest!!! Man... goed zeg... je zult wel trots zijn... fatsoenlijke gast heb je er van gemaakt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 20:15 schreef Barabas het volgende:[..] Man... goed zeg... je zult wel trots zijn... fatsoenlijke gast heb je er van gemaakt! En we weten hier allemaal wat een onfatsoenlijke Gast is..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Iemand die "zijn" club Feyenooit noemt............ Ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij. Wat een enorme ( nou ja vul zelf maar in). |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 20:39 schreef Leonidas1 het volgende:[..] Iemand die "zijn" club Feyenooit noemt............ Ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij. Wat een enorme ( nou ja vul zelf maar in). Ach ik noem zijn club toch ook ajaks.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gio wint de beker, hoe dan ook. De gif/of DE beker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kleinigheidje geile maar het moet het gif zijn en niet de.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk dat je gecorrigeerd wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is de beker. Hij bedoelt de gif(beker) of de beker.
Dus nee 😉 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Renato bedoelt toch (het) gifbeker? Of lees ik niet goed:) |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Nu al zenuwachtig voor de wedstrijd vh jaar!! Pfffh! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 19:33 schreef Leonidas1 het volgende:Ik heb de kaart van mijn zoon gekregen!! In tegenstelling met mij was hij wel ingeloot. Van kinds af aan neem ik hem hem mee naar de kuip en betaal zijn seizoenkaart. Pap zei hij, uit dankbaarheid dat jij al die dingen voor mij doet krijg jij mijn kaart. Ik ben er dus zondagavond bij!! Wat een feest wat een feest!!! Je zoon is bang dat Utrecht wint.
Nee hoor, flauw. Prachtige geste. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 19:33 schreef Leonidas1 het volgende:Ik heb de kaart van mijn zoon gekregen!! In tegenstelling met mij was hij wel ingeloot. Van kinds af aan neem ik hem hem mee naar de kuip en betaal zijn seizoenkaart. Pap zei hij, uit dankbaarheid dat jij al die dingen voor mij doet krijg jij mijn kaart. Ik ben er dus zondagavond bij!! Wat een feest wat een feest!!! afwachten we hebben nog niet gewonnen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: speelt Feyenoord dan in Utrecht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als ze spelen zoals gisteren, gaan ze nooit winnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay maar dacht dat ie het gif uit de beker bedoelde.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Heracles uit of de Bekerfinale in eigen huis... door welke van deze twee aansprekende affiches zou jij zelf het meest gemotiveerd raken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WIM JANSEN REIKT KNVB BEKER UIT BIJ WINST FEYENOORD
Mocht Feyenoord aanstaande zondag de KNVB beker winnen, dan wordt de prijs uitgereikt door Wim Jansen. Het 69-jarige clubicoon is door de club gevraagd om deze eervolle handeling te verrichten in het geval Feyenoord zondag als winnaar op het podium staat in De Kuip. De bekerfinale tussen Feyenoord en FC Utrecht wordt zondag om 18:00 uur gespeeld.
Waar voorheen een KNVB-official de beker uitreikte aan de winnaar, mogen de clubs die de finale spelen sinds enkele jaren zelf iemand naar voren schuiven. Zo ontving toenmalig aanvoerder Giovanni van Bronckhorst na de bekerwinst in 2008 de prijs uit handen van een ander clubicoon: Coen Moulijn.
Jansen speelde meer dan vierhonderd wedstrijden in Feyenoord 1 en was later als (assistent-)trainer, technisch directeur en technisch adviseur aan de club verbonden. Momenteel is hij adviseur van de trainers van Feyenoord Academy. Als speler won Jansen de KNVB beker in 1969, als trainer wist hij de prijs in zowel 1991 als 1992 te pakken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 12:01 schreef Barabas het volgende:[..] Heracles uit of de Bekerfinale in eigen huis... door welke van deze twee aansprekende affiches zou jij zelf het meest gemotiveerd raken? Ja, ik heb t idee dat dat voor deze selectie geen moer uitmaakt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Komaan zeg... beetje optimisme, ook al is het niet terecht, mag best wel... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Verdedigend was het een drama. Aanvallend waren er nog wel wat aardige momenten. En je mist een strafschop.
Bovendien, eigenlijk vooral, als Utrecht zo speelt als gisteren gaan ze ook nooit winnen. Dus dat zegt helemaal niets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voorbeelden genoeg deze competitie en ook beker. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 12:04 schreef RenatoBos het volgende:WIM JANSEN REIKT KNVB BEKER UIT BIJ WINST FEYENOORD[ afbeelding ] Mocht Feyenoord aanstaande zondag de KNVB beker winnen, dan wordt de prijs uitgereikt door Wim Jansen. Het 69-jarige clubicoon is door de club gevraagd om deze eervolle handeling te verrichten in het geval Feyenoord zondag als winnaar op het podium staat in De Kuip. De bekerfinale tussen Feyenoord en FC Utrecht wordt zondag om 18:00 uur gespeeld.Waar voorheen een KNVB-official de beker uitreikte aan de winnaar, mogen de clubs die de finale spelen sinds enkele jaren zelf iemand naar voren schuiven. Zo ontving toenmalig aanvoerder Giovanni van Bronckhorst na de bekerwinst in 2008 de prijs uit handen van een ander clubicoon: Coen Moulijn. Jansen speelde meer dan vierhonderd wedstrijden in Feyenoord 1 en was later als (assistent-)trainer, technisch directeur en technisch adviseur aan de club verbonden. Momenteel is hij adviseur van de trainers van Feyenoord Academy. Als speler won Jansen de KNVB beker in 1969, als trainer wist hij de prijs in zowel 1991 als 1992 te pakken. Die foto dat was niet in 2003 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wat denk je Dinsdag 26 april weer zo'n foto op de Topic dan Karsdorp met de beker in de hand
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Inderdaad, dat was niet in 2003 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 14:35 schreef de bluffer het volgende:[..] Wat denk je Dinsdag 26 april weer zo'n foto op de Topic dan Karsdorp met de beker in de hand Dat denk ik niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zwart-wit..das vast nog van voor de oorlog..(?) |
|
|
|