|
|
RenatoBos
|
|
|
Spanning naar zondag gaat bij mij al toenemen..😩 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: nou nou dat was helaas veel eerder dit was veel mooie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: wat voor spanning naar zondag dan de beker is dan toch binnen zondagavond 20.50 uur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beetje opgewonden onrustig gevoel zeg maar.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sta er ook tussen.😃 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Was daar ook bij, ik stond helemaal achteraan, was te laat uit het stadion, balen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD START VOORBEREIDING OP BEKERFINALE
Op een zonnig Varkenoord is Feyenoord donderdagmiddag begonnen aan de voorbereiding op bekerfinale tegen FC Utrecht, die zondag om 18:00 uur wordt gespeeld. De spelers die woensdagavond tegen Heracles Almelo langer dan een uur speelden, werkten een rustige uitlooptraining af. De rest van de selectie deed onder meer een pass-trapvorm en een partijspel. Dit deden zij met de ballen waarmee zondag tijdens de finale ook zal worden gespeeld.
Tot de groep die een uitgebreidere training afwerkte, behoorde ook Dirk Kuyt, die tegen Heracles na 67 minuten inviel. De Feyenoord-aanvoerder stapte snel na de training, net als trainer Giovanni van Bronckhorst, in de auto om vervolgens koers te zetten naar Zeist. Op het hoofdkantoor van de KNVB geven Kuyt en Van Bronckhorst later vanmiddag een persconferentie, waarin ze samen met hun collegas van FC Utrecht vooruitblikken op de bekerfinale.
In de aanloop naar zondag werkt Feyenoord nog twee trainingen af. Zowel de sessie van vrijdag als die van zaterdag is besloten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zal Reijnen echt ziek zijn |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Te gek voor woorden dat je in de huidige tijd een persco in Zeist moet geven. doe dat gvd met een videoconferentie. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
De spanning is bij mij ook al behoorlijk aanwezig! Ik heb de neiging om morgen me Feyenoord-shirt alvast aan te trekken en er de hele dag (in brabant)op me werk mee rond te lopen! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat houdt je tegen? Gewoon doen! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: waar sta je dan zwaai dan even |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En dat was ook niet in 1935 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik sta rechts van Jansen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja...Anders word je herkend en zo... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ladies and gentlemen..
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Waarom van Geil nou hier plaatsen? Kijk eens naar die geile oogjes??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een vreselijk ding eigenlijk die dennenappel, je zou er de as van je dierbaren in op kunnen bergen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kongolo voor Nelom en we winnen, toch Arie? :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Waarom zijn ze gaan liggen? Zijn ze moe of zo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2016 - 08:02 schreef VVout het volgende:Wat een vreselijk ding eigenlijk die dennenappel, je zou er de as van je dierbaren in op kunnen bergen. 3 gaatjes er in en je hebt wen zout vaatje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In het centrum van Rotterdam kan preventief gefouilleerd worden tijdens de finale van de KNVB-beker zondag tussen Feyenoord en FC Utrecht. Veel supporters zullen de wedstrijd gaan kijken in het centrum van Rotterdam waar een fanzone gecreƫerd zal worden. Dit zorgt voor extra controle van de Rotterdamse politie.
Er geldt een alcoholverbond op het Stadhuisplein, mag er geen vuurwerk meegenomen worden naar het terrein en tassen zullen gecondoleerd worden. Dit schrijft het Algemeen Dagblad. Wanneer Feyenoord de beker wint, gelden deze regels ook tijdens de huldiging van maandag. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gecondoleerd met je tassen..? :') |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
helaas voor feyenoord en gio ik gun die gozer het meest maar hij slaat de plank finaal mis deze seizoen maar de beker gaat naar utrecht, ik snap het niet meer op het middenveld zit je ruim in spelers en spelers die in het basis staan kunnen er niks van en de wissels laatje wegrotten op de bank het enige wat mischien oorzaak kan zijn is de suporters vrees van de kuip dat je niet mmer lekker in je vel zit maar als profesionele profs die zwaar over de hill worden betaald moet je er tegenkunnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze hadden Clasie ook nooit moeten laten gaan he, daar ging het mis.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deze is al zeker van zijn zaak..
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zet m morgen op mijn piemel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die dennenappel staat er al bovenop.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Net zon miniatuurtje zeker die ze ook uitgeven.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je vrouw weet het he ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Huh nee hoor die is zich van groot kwaad bewust.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Of er iemand lul heeft geroepen..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hehe...droom maar verder geile. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik wens iedereen alvast een fijne wedstrijd zondag. Ik ga mijn nest in, morgen vroeg op..
COME ON FEYENOORD..!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|