|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja als je nu niet die instelling hebt mis je bovenin iets.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zie het in beide opstellingen eigenlijk wel zitten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geen idee ik ben gestopt met lezen na de eerste zin |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die eerste gaat het vast worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En gelijk heb je, sneu figuur is het en zal het altijd blijven.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een neuzentaal van L. ga je mond wassen met zeep joh maffeltof. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik gun mezelf en elke andere supporter echt weer n keer de beker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben bang dat ik er niet eens blij mee ga zijn |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
wat is er met achabar gebeurd weet iemand wat er aan de hand is voetballen kan ie beter dan wat er nu op het veld staat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O ja godver ti's hier een uur later.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bijna heel de vlucht geslapen..👌 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is ernstig. Ik vrees dat je de test niet doorstaan hebt. De psychologische. Dit neigt naar manisch en n andere insteek van fan zijn. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind deze beker een doekje voor t bloeden. Vrees dat t te veel gaat bedekken |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ben het wel met Stylzz eens. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: El dramadi is dat een speler uit de pupillen jeugd ik ken hem niet nooit van gehoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Nu al de roetzenuwen. Kan niet meer slapen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mogge Tommie. Loop nu door de stad om te kijken of er fox sport is😃 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Goedemorgen, nog maar 10,5 uur :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Shishabar met nl roots misschien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog niets, een dag als alle andere |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wat is er ieoor, staart weer kwijtgeraakt? :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2016 door MightyAce -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alles is nog dicht verdomme, straks (vanmiddag) ff taxi pakken en ff rond rijden dan maar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is nog niet eens 08;00
Er is nog veel te doen vandaag |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geile plaatjes plakken..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik lig al op het strand..😃 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doennn vandaaaaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2016 - 07:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] Alles is nog dicht verdomme, straks (vanmiddag) ff taxi pakken en ff rond rijden dan maar.. Uur of negen 's morgens, kan ik inkomen zenne. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Goede morgen
Badjuffrouw ben ik al bruin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Kan een mooie zondagavond worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik steek eigenlijk best wel wit af nog.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: met de badjuffrouw er op hebben ze die dan daar
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeker wel meerdere die doen de ochtendgymnastiek met die oudjes..👌 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VOORBESCHOUWING: FEYENOORD - FC UTRECHT
Feyenoord kan zondag voor het eerst sinds 2008 een tastbare prijs pakken. In dat jaar werd de KNVB beker gewonnen dankzij een 2-0 overwinning op Roda JC in de finale.
Het is de zestiende keer dat Feyenoord in de finale staat. De club won tot nu toe elf KNVB bekers, tegenover drie voor FC Utrecht. Voor de club uit de Domstad wordt het de zesde bekerfinale.
Teamnieuws Trainer Giovanni van Bronckhorst mist alleen de al langer geblesseerde spelers Stef Gronsveld en Warner Hahn. Terence Kongolo maakte afgelopen woensdag tegen Heracles Almelo zijn rentree na een hamstringblessure en doorstond die test goed. De linksbenige verdediger is fit voor de finale.
Bij FC Utrecht ontbreken twee sterkhouders. Eerste doelman Robbin Ruiter brak begin april een botje in zijn hand en is niet op tijd hersteld. Hij wordt, net als tijdens de laatste drie competitiewedstrijden, vervangen door Filip Bednarek. Middenvelder Yassin Ayoub is niet inzetbaar vanwege een liesblessure.
De kijk van de hoofdtrainers Ik wil de beker vooral heel graag winnen voor de club en voor de spelersgroep, stelde Giovanni van Bronckhorst donderdag tijdens een persconferentie in Zeist. Ik werk fijn samen met de jongens, ook in de periode dat de resultaten minder waren. We hebben met zn allen het hele seizoen hard gewerkt en gevochten om succes te behalen voor de club. De laatste tijd hebben we de weg naar boven weer gevonden. Het zou mooi als we die goede reeks zondag weten te bekronen met bekerwinst.
Erik ten Hag vertelde op diezelfde persconferentie dat het met het zelfvertrouwen van zijn ploeg wel goed zit. Er zit heel veel overtuiging in onze groep. We zijn er stellig van overtuigd dat we de beker kunnen winnen. Feit is dat we dit seizoen twee keer tegen Feyenoord speelden en twee keer verloren. Feit is ook dat het twee gelijkwaardige wedstrijden waren. Details en momenten waren heel bepalend voor het resultaat. We moeten er zondag voor zorgen dat het onze kant opvalt.
Vorm Na zes overwinningen op rij eindigden de laatste twee wedstrijden van Feyenoord (tegen FC Groningen en Heracles Almelo) in een gelijkspel. De ploeg van Van Bronckhorst is inmiddels al tien wedstrijden ongeslagen, de overwinning op AZ in de halve finale van de beker meegerekend.
Utrecht kende een slechte generale repetitie: de ploeg verloor woensdag thuis met 0-2 van De Graafschap. Tot die wedstrijd was Feyenoord (op 28 februari) de laatste ploeg die van de Utrechters had gewonnen. In de Amsterdom aRENa hielden de Domstedelingen vorig weekend Ajaks knap op 2-2.
Historie Feyenoord en Utrecht troffen elkaar drie keer eerder in het bekertoernooi. De enige keer dat de Rotterdammers niet wonnen, was in de finale van 2003. Mede dankzij een goal van Dirk Kuyt won Utrecht in de eindstrijd met 4-1. De twee competitiewedstrijden van dit seizoen werden beide gewonnen door Feyenoord. In De Kuip werd het 3-2, terwijl de ploeg eind februari met een 1-2 zege uit Utrecht vertrok.
Volg Feyenoord FC Utrecht Feyenoord heeft voor de KNVB bekerfinale op zondag 24 april 2016 (18:00 uur) in totaal 17.900 kaarten ter beschikking gekregen. Dat is net zoveel als FC Utrecht. Ben jij niet in De Kuip? Volg de wedstrijd dan via de live updates van @Feyenoord op Twitter en bekijk exclusieve beelden vanuit het stadion via @feyenoord.rotterdam op Instagram. Ook in de aanloop naar de wedstrijd zal er op de officiƫle social mediakanalen van Feyenoord via diverse filmpjes en fotos al veel aandacht worden besteed aan de bekerfinale. Op tv wordt de bekerfinale uitgezonden door zowel SBS6 (vanaf 17:00 uur) als FOX Sports (vanaf 16:00 uur).
Feyenoord FC Utrecht Zondag 24 april om 18:00 uur in De Kuip Scheidsrechter: Kuipers
De weg naar de finale
Tweede ronde Feyenoord PEC Zwolle 3-0 ONS Sneek FC Utrecht 0-2
Derde ronde Feyenoord Ajaks 1-0 FC Utrecht FC Groningen 5-3 (n.v.)
Achtste finale Feyenoord Willem II 2-1 (n.v.) Achilles 29 FC Utrecht 0-5
Kwartfinale Roda JC Kerkrade Feyenoord 0-1 (n.v.) PSV FC Utrecht 1-3
Halve finale Feyenoord AZ 3-1 FC Utrecht VVSB 3-0 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: even op deze Topic laten zien goed voor de bekerfinale |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2016 - 09:34 schreef RenatoBos het volgende:VOORBESCHOUWING: FEYENOORD - FC UTRECHT[ afbeelding ] Feyenoord kan zondag voor het eerst sinds 2008 een tastbare prijs pakken. In dat jaar werd de KNVB beker gewonnen dankzij een 2-0 overwinning op Roda JC in de finale.Het is de zestiende keer dat Feyenoord in de finale staat. De club won tot nu toe elf KNVB bekers, tegenover drie voor FC Utrecht. Voor de club uit de Domstad wordt het de zesde bekerfinale. TeamnieuwsTrainer Giovanni van Bronckhorst mist alleen de al langer geblesseerde spelers Stef Gronsveld en Warner Hahn. Terence Kongolo maakte afgelopen woensdag tegen Heracles Almelo zijn rentree na een hamstringblessure en doorstond die test goed. De linksbenige verdediger is fit voor de finale. Bij FC Utrecht ontbreken twee sterkhouders. Eerste doelman Robbin Ruiter brak begin april een botje in zijn hand en is niet op tijd hersteld. Hij wordt, net als tijdens de laatste drie competitiewedstrijden, vervangen door Filip Bednarek. Middenvelder Yassin Ayoub is niet inzetbaar vanwege een liesblessure. De kijk van de hoofdtrainersIk wil de beker vooral heel graag winnen voor de club en voor de spelersgroep, stelde Giovanni van Bronckhorst donderdag tijdens een persconferentie in Zeist. Ik werk fijn samen met de jongens, ook in de periode dat de resultaten minder waren. We hebben met zn allen het hele seizoen hard gewerkt en gevochten om succes te behalen voor de club. De laatste tijd hebben we de weg naar boven weer gevonden. Het zou mooi als we die goede reeks zondag weten te bekronen met bekerwinst. Erik ten Hag vertelde op diezelfde persconferentie dat het met het zelfvertrouwen van zijn ploeg wel goed zit. Er zit heel veel overtuiging in onze groep. We zijn er stellig van overtuigd dat we de beker kunnen winnen. Feit is dat we dit seizoen twee keer tegen Feyenoord speelden en twee keer verloren. Feit is ook dat het twee gelijkwaardige wedstrijden waren. Details en momenten waren heel bepalend voor het resultaat. We moeten er zondag voor zorgen dat het onze kant opvalt. VormNa zes overwinningen op rij eindigden de laatste twee wedstrijden van Feyenoord (tegen FC Groningen en Heracles Almelo) in een gelijkspel. De ploeg van Van Bronckhorst is inmiddels al tien wedstrijden ongeslagen, de overwinning op AZ in de halve finale van de beker meegerekend. Utrecht kende een slechte generale repetitie: de ploeg verloor woensdag thuis met 0-2 van De Graafschap. Tot die wedstrijd was Feyenoord (op 28 februari) de laatste ploeg die van de Utrechters had gewonnen. In de Amsterdom aRENa hielden de Domstedelingen vorig weekend Ajaks knap op 2-2. HistorieFeyenoord en Utrecht troffen elkaar drie keer eerder in het bekertoernooi. De enige keer dat de Rotterdammers niet wonnen, was in de finale van 2003. Mede dankzij een goal van Dirk Kuyt won Utrecht in de eindstrijd met 4-1. De twee competitiewedstrijden van dit seizoen werden beide gewonnen door Feyenoord. In De Kuip werd het 3-2, terwijl de ploeg eind februari met een 1-2 zege uit Utrecht vertrok. Volg Feyenoord FC UtrechtFeyenoord heeft voor de KNVB bekerfinale op zondag 24 april 2016 (18:00 uur) in totaal 17.900 kaarten ter beschikking gekregen. Dat is net zoveel als FC Utrecht. Ben jij niet in De Kuip? Volg de wedstrijd dan via de live updates van @Feyenoord op Twitter en bekijk exclusieve beelden vanuit het stadion via @feyenoord.rotterdam op Instagram. Ook in de aanloop naar de wedstrijd zal er op de officiƫle social mediakanalen van Feyenoord via diverse filmpjes en fotos al veel aandacht worden besteed aan de bekerfinale. Op tv wordt de bekerfinale uitgezonden door zowel SBS6 (vanaf 17:00 uur) als FOX Sports (vanaf 16:00 uur). Feyenoord FC UtrechtZondag 24 april om 18:00 uur in De Kuip Scheidsrechter: Kuipers De weg naar de finaleTweede rondeFeyenoord PEC Zwolle 3-0 ONS Sneek FC Utrecht 0-2 Derde rondeFeyenoord Ajaks 1-0 FC Utrecht FC Groningen 5-3 (n.v.) Achtste finaleFeyenoord Willem II 2-1 (n.v.) Achilles 29 FC Utrecht 0-5 KwartfinaleRoda JC Kerkrade Feyenoord 0-1 (n.v.) PSV FC Utrecht 1-3 Halve finaleFeyenoord AZ 3-1 FC Utrecht VVSB 3-0 JE HEBT TOCH VAKANTIE GENIET ER VAN |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Straks eerst een bunkertocht van 3 uur (hopelijk stap ik niet op een landmijn, want dan mis ik de bekerfinale), daarna even hardlopen (tegen de stress) en laat dan de finale maar beginnen... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2016 - 09:46 schreef CobusIII het volgende:Straks eerst een bunkertocht van 3 uur (hopelijk stap ik niet op een landmijn, want dan mis ik de bekerfinale), daarna even hardlopen (tegen de stress) en laat dan de finale maar beginnen... Nog 8 uur wachten en dan is het zeker FEYENOORD heeft de beker |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Feyenoord is net Real Madrid Als Kuyt & Ronaldo niet mee doen, dan hebben ze het moeilijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2016 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wat moet hier staan |
|
|
|