|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Voor dat Theater gebouw van 020 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Heeft jou vrouw jou geen beurt gegeven
daar zijn de vrouwen in Zeeland toch goed in
heb ik zelf wel eens mee gemaakt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2016 - 07:50 schreef de bluffer het volgende:[..] Heeft jou vrouw jou geen beurt gegeven daar zijn de vrouwen in Zeeland toch goed in heb ik zelf wel eens mee gemaakt Die manege vergeet je nooit meer he |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik heb al een plaatsje gereserveerd op de Coolsingel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoop dat ik aan een kaartje kan komen, zal lastig worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zou Abou al zenuwachtig worden? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2016 - 07:50 schreef de bluffer het volgende:[..] Heeft jou vrouw jou geen beurt gegeven daar zijn de vrouwen in Zeeland toch goed in heb ik zelf wel eens mee gemaakt Omg 😆 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Utrecht wordt afgeslacht. 4-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2016 door ar -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Er staat 4-0 maat.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha
Maar ik teken er voor!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Word er mogelijk onderverdeeld in soort seizoenskaart. Dus eerst Diamond, dan Gold, dan Silver en vervolgens de 'gewone' seizoenskaarthouders..(?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 10:37 schreef RenatoBos het volgende:Word er mogelijk onderverdeeld in soort seizoenskaart. Dus eerst Diamond, dan Gold, dan Silver en vervolgens de 'gewone' seizoenskaarthouders..(?) Volgens mij wel Bossie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zou mooi zijn want ik heb een silvercard, dat zou betekenen dat ik wel verzekerd van een kaart ben.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Met voorrang van de scc die alle bekerwedstrijden zijn geweest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
FRFC1908 @FRFC1908 23 u23 uur geleden
Volgorde kaartverkoop: Diamond en Gold, Silvercards, seizoenkaarthouders, legioenpasmensen, clubcards. Wellicht met ingebouwde regeling |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 10:42 schreef RenatoBos het volgende:Dat zou mooi zijn want ik heb een silvercard, dat zou betekenen dat ik wel verzekerd van een kaart ben.. Is je gegund! Ik heb alleen een SK, dus word erg lastig ben ik bang. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zal voor je duimen maat, gun het jou ook zeker.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord houdt een aardig bedrag over aan het tot nog toe succesvol verlopen bekertoernooi. De Rotterdammers bereikten afgelopen donderdag de finale door AZ in de eigen Kuip uit te schakelen.
Door de vele thuiswedstrijden in het toernooi hebben een kwart miljoen mensen De Kuip de afgelopen maanden bezocht: een absoluut record. Feyenoord vestigt ook een record door liefst vijf eredivisieploegen uit te schakelen in de beker. Al met al, zo stelt De Telegraf vandaag, kan Feyenoord een slordige 3,5 miljoen euro bijschrijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Straks Dickie op de Coolsingel |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: We hebben hem nog niet Grote KENNER |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook mooi, mocht je winnen, met de huidige spanningen tussen tokkies en directie zal t waarschijnlijk de laatste huldiging op de Coolsingel ooit zijn, weer historie schrijven! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bijna maat, bijna..ik kan hem al ruiken.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
FRFC1908 @FRFC1908 17 min.17 minuten geleden
Feyenoord krijgt 17.500 of meer kaarten voor de bekerfinale! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KUUUUUUUUUT ik kan er niet bij zijn..😢 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vreselijk balen maat pfff :( |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Bestel je evengoed je kaart, en gun je die aan MMM. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goh, ik was jullie al voor..😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bericht aan: MMM Verzonden op: 2016-03-05 12:10 Onderwerp: Maat Bericht: Ik realiseer me net dat ik de 23ste naar Turkije ga en dus de finale mist. Dus als je mijn silvercard wilt bedrukken om een kaart te regelen bied ik je deze kans aan..GRIJP HEM..😉 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Topactie. Respect voor de Zeeuwen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kreeg al een PM van Bossie, heel mooi gebaar!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Nog meer kaarthouders die niet kunnen? Ik ben die dag ook niet op vakantie! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Mooi gebaar trouwens van het Zeeuwse schepsel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahahaha! Eureka, het kan ook denken! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FC Utrecht krijgt 17.500 kaarten voor bekerfinale
FC Utrecht krijgt ruim 17.500 kaarten van de KNVB, voor de finale van KNVB beker op 24 april tegen Feyenoord. Dat hebben beide clubs en de voetbalbond afgesproken. De clubs gaan zelf bepalen hoe ze die kaarten aan de man gaan brengen.
De overige kaarten zijn gereserveerd voor onder meer maatschappelijke acties van de KNVB, Stadion Feyenoord en sponsoren en overigens partners, meldt RTV Utrecht. Het is nog niet officieel bekend hoeveel kaarten Feyenoord krijgt, maar FRFC1908 laat weten op Twitter dat de Rotterdammers op minimaal 17.500 plaats |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
RenatoBos