|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Bekijk het van de zonnige kant. Heerlijk op een terrasje de wedstrijd kijken..zon op je pens..lulstaart erbij. Er zullen er wel meer kijken daar..hoppa. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 18:52 schreef ar het volgende:[..] Bekijk het van de zonnige kant. Heerlijk op een terrasje de wedstrijd kijken..zon op je pens..lulstaart erbij. Er zullen er wel meer kijken daar..hoppa. Tja, je hebt wel gelijk, maar had er graag bijgeweest natuurlijk.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Vrouw Bos: PRUTSER!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach.... ze is vast een schatje, maar vrouwen en zaken mbt voetbal gaan zelden samen.
En in plannen blinken ze meestal ook niet uit. 😉 ⚽ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 11:34 schreef Barabas het volgende:Ach.... ze is vast een schatje, maar vrouwen en zaken mbt voetbal gaan zelden samen. En in plannen blinken ze meestal ook niet uit. 😉 ⚽ Blond he.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha, als,ik het zo wil zien wel ja.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ik wil mn broertje en pa trakteren op een kuipbezoek tijdens finale, maar ik heb geen clubkaart of wat dan ook. Wat is de beste manier om aan kaarten te komen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moeilijk word dat dan Bertus.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Heb een brunette, maar het maakt geen verschil... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jawel man, die blondjes kunnen zo lekker dom overkomen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 15:33 schreef BertusBadeend het volgende:Ik wil mn broertje en pa trakteren op een kuipbezoek tijdens finale, maar ik heb geen clubkaart of wat dan ook. Wat is de beste manier om aan kaarten te komen? Drie mensen rippen die uit de Primera komen. Ik hoop overigens niet dat jullie kaarten voor de neus wegkapen van supporters die elke bekerwedstrijd zijn geweest. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2016 - 16:30 schreef nr 10 het volgende:[..] Ik hoop overigens niet dat jullie kaarten voor de neus wegkapen van supporters die elke bekerwedstrijd zijn geweest. Dat doet de KNVB al |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, die pikken ook al zo'n 15.000 kaarten in.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tja, het is officieel ook geen thuis wedstrijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alleen worden de kaarten evenredig verdeeld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Eigenlijk wel hè, kudt bobo's |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Afgezien van dat heeft de KNVB toch beslist dat het Feyenoord-Utrecht is en niet andersom.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je moet daar in Brussel aanschuiven man, loopt over van talent 😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zal solliciteren naar TD bij Feyenoord.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haalde ik sowieso Lex terug volgend seizoen.. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
En anders gezellig bij de frietkraam gaan staan buiten het stadion. Dan hoor je de menigte juichen of Utrecht nou wint of Feyenoord maak er een feest van |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Yeah feestjes, niks mis mee. Ik zie ze al aan komen dansen die knuppels in hun apenpakjes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die apenpakjes met hun knuppels bedoel je zeker.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het blijven knuppels hoe je het ook wend of keert. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Uh nee, doe mij maar een party met snollen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die moeten ook geknuppeld worden.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2016 - 16:30 schreef nr 10 het volgende:[..] Drie mensen rippen die uit de Primera komen. Ik hoop overigens niet dat jullie kaarten voor de neus wegkapen van supporters die elke bekerwedstrijd zijn geweest. Ik wou dat het financieel en infrastructureel mogelijk was om elke bekerwedstrijd te bezoeken. Pa is internationaal vrachtwagenschauffeur en was tot nu toe steeds in het buitenland. Broertje draait avonddiensten in 020 op centraal station. Het zou voor ons een luxe zijn om uberhaupt met zn 3en een bekerwedstrijd te bezoeken. Ik snap je opmerking dus niet helemaal, maar het zal wel... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Er zijn genoeg bekerwedstrijden en competitiewedstrijden geweest. Voor de finale zijn gewoon veel kaarten tekort. Ik hoop dat daar supporters komen te zitten die voor alle bekerduels kaarten hebben gekocht. Beetje makkelijk om te zeggen dat de eerste bekerfinale sinds 2010 de enige mogelijkheid tot nu toe is geweest. Maar het zal wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Renato dat lijkt mij een strakplan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Euhm, wat mijn beste fert.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
De meiden knuppelen Renato . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Als voetballer zeker weten ,als trainer kan hij beter bij een praat groep gaan zitten. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En dat is pas beter Gio, het moet beter. |
|
|
|