|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 21:51 schreef RenatoBos het volgende:[..] Vind ik ook, beregezellig ook om een nachtje ergens voor de deur te liggen. Roept oude herinneringen op..😀 De verkoop op zich was al een voorpretfeest opzich idd. Bij de vorige finale s'avond om 22.00 al bij de primaira om voor 09.00 de volgende ochtend op tijd te zijn..Soep broodjes biertjes |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit systeem bevalt mij niet.Je heb niks meer zelf in de hand en moet maar vertrouwen op notaris Gudde |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 20:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De verkoop op zich was al een voorpretfeest opzich idd. Bij de vorige finale s'avond om 22.00 al bij de primaira om voor 09.00 de volgende ochtend op tijd te zijn..Soep broodjes biertjes Ik hier voor de UEFA cup finale tegen Dortmund. Om 18:00 uur als laatste uit de winkel zodat ik gelijk voor de deur stond. En had als enigste 5 kaarten, daarna gelijk uitverkocht. Maar supergezellig die nacht. Kwamen steeds meer Feyenoorders..👍 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maaruh slaap jij dan in Snavelstad bij je winkel..(?)😖 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 20:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik hier voor de UEFA cup finale tegen Dortmund. Om 18:00 uur als laatste uit de winkel zodat ik gelijk voor de deur stond. En had als enigste 5 kaarten, daarna gelijk uitverkocht. Maar supergezellig die nacht. Kwamen steeds meer Feyenoorders..👍 Ik had s'morgens om 8.00 een kaart te pakken,gruwelijk veel mazzel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik had er 5 bij me en die eigenaar van de winkel had er twee. Met hem afgesproken dat hij die 7 zou aanmelden en na akkoord de volgende. Die gast naast mij piste er dus al naast. 40 seconden verder.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat was gekkenhuis ja. Die ochtend een hoop teleurgestelde mensen gezien,maar ik dacht dat ik kon vliegen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb je gezien hoeveel kaarten er nar BOBO s gaan, en meestal alleen neuzen van de knjb. Ja sinds de romeinen is er weinig veranderd, het gepeupel moet plaatsmaken,en mag alleen betalen voor het voorgerechtje |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
17900 min 2500 bobo's is 15400 min 1200 diamond/gold / silver is 14.200 over voor onze loterij....... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 10:46 schreef Peckerwood het volgende:17900 min 2500 bobo's is 15400 min 1200 diamond/gold / silver is 14.200 over voor onze loterij....... Rond de 45% kans dus, uitgaande van 32.000 seizoenkaarthouders. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik had tegen Dortmund 8 Duitse kaarten. Voor B. Waren 80 euro en kocht ze voor 120 per stuk. Dochter,broer en goede vriend een kaart. De andere vier verkocht. Voor dezelfde prijs als waarvoor ik ze gekocht had. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 11:17 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord houdt een aardig bedrag over aan het tot nog toe succesvol verlopen bekertoernooi. De Rotterdammers bereikten afgelopen donderdag de finale door AZ in de eigen Kuip uit te schakelen. Door de vele thuiswedstrijden in het toernooi hebben een kwart miljoen mensen De Kuip de afgelopen maanden bezocht: een absoluut record. Feyenoord vestigt ook een record door liefst vijf eredivisieploegen uit te schakelen in de beker. Al met al, zo stelt De Telegraf vandaag, kan Feyenoord een slordige 3,5 miljoen euro bijschrijven. Heel goed doe de 3,5 miljoen euro bij het geld voor een nieuwe spits en Feyenoord kan dan nog een betere spits kopen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja dat wel maar de KNVB huurt op dat moment de KUIP van Feyenoord en dus hebben zei het voor het zeggen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 21:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Afgezien van dat heeft de KNVB toch beslist dat het Feyenoord-Utrecht is en niet andersom.. daar is over geloot tijdens de halve finale loting |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: 32 inclusief jokers |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 20:19 schreef Leon FR1908 het volgende:Dit systeem bevalt mij niet.Je heb niks meer zelf in de hand en moet maar vertrouwen op notaris Gudde Ik vind dit ook afschuwelijk. Vorige keren 's nachts al voor de deur van een Primera in een stad met weinig Feyenoordsupporters. Beetje kletsen, broodjes, voetballen. En de kaartjes binnen. Voor niks, omdat het voor Amsterdammers zo zielig was dat ze De Kuip niet in mochten (en recent in een finale bewezen dat dat terecht zou zijn geweest). In Groningen geweest toen we kampioen werden (gezwaaid naar De Kuip), in Eindhoven toen Fräser de 0-1 binnenschoot en nu dus nog geen 50% kans dat je eindelijk weer eens een feestje mee kan maken. Het feit dat je er niets aan kunt doen, voelt gewoon niet lekker. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 10:07 schreef piet de paler het volgende:Heb je gezien hoeveel kaarten er nar BOBO s gaan, en meestal alleen neuzen van de knjb. Ja sinds de romeinen is er weinig veranderd, het gepeupel moet plaatsmaken,en mag alleen betalen voor het voorgerechtje Dat zijn toch geen Feyenoord of Fc. Utrecht supporters dan hebben ze toch niks te zoeken in de KUIP verdeel dan die kaarten onder de beide clubs |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Nr 10 groote klasse! Kijk dat je kleine vergoeding vraagt per kaartje ala maar die geldwolven die de prijs opvoeren. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik verkocht het via de toenmalige FMB. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KNVB legt verdeling tickets bekerfinale uit
Zondag 24 april 18.00 uur is de aftrap van de 98e editie van de KNVB beker. Feyenoord en FC Utrecht, de finalisten van dit jaar, strijden in Stadion Feijenoord om de nationale beker. Voordat de bal rolt, moet er nog het één en ander worden geregeld.
De organisatie van de bekerfinale is in volle gang en de ambitie van Feyenoord, FC Utrecht en KNVB is om er voor alle supporters een fantastische bekerfinale van te maken. De verwachting is dat De Kuip ook bij deze editie bomvol zit. Hieronder een uitleg over de verdeling van de tickets voor de finale.
Het bijzondere aan de bekerfinale is dat supporters van beide finalisten evenveel kans krijgen bij de wedstrijd aanwezig te zijn. De clubs krijgen 17.900 kaarten. Dat is 77 procent van het beschikbare aantal. De verdeling van die kaarten verloopt vervolgens via de clubs. De overige kaarten van de bekerfinale zijn gereserveerd voor onder meer maatschappelijke acties van de KNVB, Stadion Feyenoord en overige partners. Net zoals dat gebeurt bij de thuiswedstrijden van clubs.
Sponsoracties 10% Sponsoren van de KNVB beker, waaronder Amstel en TOTO, stellen via publieksacties kaartjes voor de bekerfinale beschikbaar. Voor de neutrale toeschouwers is dit een mogelijkheid om een kaartje te bemachtigen.
KNVB 7% Voor de organisatie van de KNVB bekerfinale wordt ook een gelimiteerd aantal kaarten gereserveerd. Deze kaarten zijn onder meer voor journalisten, leveranciers, relaties van de KNVB en andere partijen die op de finaledag aanwezig zijn in De Kuip. Ook krijgt elke medewerker van de KNVB de mogelijkheid naar de bekerfinale te gaan. Een groot deel van die medewerkers is op die dag ook aan het werk om de bekerfinale in goede banen te leiden.
Vrijwilligersacties 3% De KNVB bekerfinale is traditioneel een wedstrijd om vrijwilligers, die het hele seizoen het voetbal voor meer dan 1,2 miljoen leden van de KNVB mogelijk maken, in het zonnetje te zetten. Zo is een beperkt deel van de kaartjes beschikbaar gesteld voor scheidsrechters uit het amateurvoetbal.
Stadion Feyenoord 3% Stadion Feyenoord is als gastheer ook betrokken bij de organisatie van de KNVB bekerfinale. Voor relaties en aandeelhouders is een aantal kaarten gereserveerd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus Feyenoord krijgt 3% van de kaarten en ze houden er ook nog eens 2500 achter.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zojuist van m'n pa te horen gekregen dat hij kaarten via Amstel krijgt. Aanwezig dus.
Yay! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
Hebben jullie die sjaal al (gezien). In ieder geval te koop via de fanshop vd tegenpartij |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Heb je een link naar die sjaal? Als ik de fanshop van Utrecht bezoek, zie ik alleen dat de site waar je naartoe wordt gestuurd niet langer de fanshop van FC Utrecht is..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze motten je daar niet denk ik Bosi..😉 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Geef ze geen ongelijk :') |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 19:04 schreef Bosifyable het volgende:Heb je een link naar die sjaal? Als ik de fanshop van Utrecht bezoek, zie ik alleen dat de site waar je naartoe wordt gestuurd niet langer de fanshop van FC Utrecht is..? Je ziet m op marktplaats. Dat is m Alleen te koop in de fanshop zelf, niet online shop |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
1 procent is nog te veel ga maar lekker naar de Arena naar je billenmaten ploegje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 17:57 schreef Bosifyable het volgende:Zojuist van m'n pa te horen gekregen dat hij kaarten via Amstel krijgt. Aanwezig dus. Yay! Goed geregeld. Ik zit tot vrijdag in spanning. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Da's niet zo goed voor mijn hart. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Jij laat je vrouw veel te veel bepalen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik weet het ik ben geen echte vent.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Daar doe ik geen uitspraak over. :) |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Echt bizar....Nog niet eens zeker of ik mijn eigen Business seats krijg voor de finale. Pas eind van de week horen we hoe of wat.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 16:17 schreef RenatoBos het volgende:Dus Feyenoord krijgt 3% van de kaarten en ze houden er ook nog eens 2500 achter.. Stadion Feyenoord is wat anders dan Feyenoord zelf. Die 3% is dus niet voor de club, maar voor het stadion wat los is van de club. Dus dat zullen kaarten zijn voor Jan van Merwijk en consorten. En hun relaties e.d. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Dat verschil boeit verder natuurlijk niet echt, maar vond het zelf niet heel gek, gezien de finale natuurlijk in het stadion wordt gespeeld, dat het stadion zelf ook wat relaties mag uitnodigen. Hoewel 3% dan nog best veel is, haha. |
|
|
|