|
|
hotjumper
|
|
|
Ingeloot, maar ga waarschijnlijk niet, ga liever met mn uitgelote maten in de kroeg kijken... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Uitgeloot , ga nu gebruik maken van mijn netwerken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Net wedstrijd Fc Utrecht - excelsior gezien. Tja Als je vroegtijdig er in klimt moet je het verschil kunnen maken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mijn maat moet een week later een kaart kopen dan zijn zoontje..haha De helft van onze groep heeft een kaart en de andere helft niet. Ik denk dat ik ook met de andere helft naar de kroeg gaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik snap het allemaal niet zo. Als je een kaart heb of kan krijgen dan ga je toch sowieso, een finale daar wil je toch bij zijn.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 13:18 schreef RenatoBos het volgende:Ik snap het allemaal niet zo. Als je een kaart heb of kan krijgen dan ga je toch sowieso, een finale daar wil je toch bij zijn.. Feyenoord is in mijn geval iets dat ik deel met kameraden. Als ik straks ergens op W zit en me maat op P en zijn zoon op dubbel PP ?Dan ga ik liever met z'n alle naar de stad..Winnen ze dan zijn we er alvast. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 13:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Feyenoord is in mijn geval iets dat ik deel met kameraden. Als ik straks ergens op W zit en me maat op P en zijn zoon op dubbel PP ?Dan ga ik liever met z'n alle naar de stad..Winnen ze dan zijn we er alvast. Okay, mij zou het niet uitmaken als ik alleen zou zitten. Kun je je kaarten niet ruilen met anderen die ook verdeeld zitten door het stadion of zo..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je zoon 14 is wil je hem graag bij je hebben lijk mij...Vaak zat alleen gezeten in de playoffs maar mijn ding is het niet.. Maar een ruildeal is in de maak..Kopen sowieso onze kaarten en sommige proberen nog kaarten te kopen op marktplaats..Één is zelfs bereid om er 500 voor neer te leggen dus dat moet lukken denk ik. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 14:28 schreef Leon FR1908 het volgende:Als je zoon 14 is wil je hem graag bij je hebben lijk mij...Vaak zat alleen gezeten in de playoffs maar mijn ding is het niet.. Maar een ruildeal is in de maak..Kopen sowieso onze kaarten en sommige proberen nog kaarten te kopen op marktplaats..Één is zelfs bereid om er 500 voor neer te leggen dus dat moet lukken denk ik. Je kan ook gewoon wachten tot de laatste datum die je hebt en dan allemaal kaarten kopen.....zit je wel bij elkaar maar zal dan wel ergens op de tweede ring worden vrees ik. Je mag allemaal tot 14 april kaarten kopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 15:09 schreef Peckerwood het volgende:[..] Je kan ook gewoon wachten tot de laatste datum die je hebt en dan allemaal kaarten kopen.....zit je wel bij elkaar maar zal dan wel ergens op de tweede ring worden vrees ik. Je mag allemaal tot 14 april kaarten kopen. Ja klopt maar had het idee dat het dan juist een moeilijkheidje zou worden. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Mijn zoon en znn vrienden hebben 26 maart dus hopelijk x of s, ik hoop alleen dat ik op 9 april nog een kaartje 1e ring kan kopen....de rest lukt wel. Hoop gezeik hoor, als je jonge kinderen hebt ben je de lul......succes! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 16:33 schreef Peckerwood het volgende:Mijn zoon en znn vrienden hebben 26 maart dus hopelijk x of s, ik hoop alleen dat ik op 9 april nog een kaartje 1e ring kan kopen....de rest lukt wel. Hoop gezeik hoor, als je jonge kinderen hebt ben je de lul......succes! Thx jij ook kerel! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 13:18 schreef RenatoBos het volgende:Ik snap het allemaal niet zo. Als je een kaart heb of kan krijgen dan ga je toch sowieso, een finale daar wil je toch bij zijn.. Ik wel je heb toch een FEYENOORD hart
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar twijfel ik ook niet aan.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Je moet nooit twijfelen dat heb ik nog nooit gedaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is je vergeven grote KENNER. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga jij eens weg uit dit topic, jij bent vast een 020-er.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
He, effe vraagje; Wanneer Feyenoord de Beker wint en 020 kampioen wordt, wordt Johan Cruijf schaal dan over 2 wedstrijden gespeeld of neutraal terrein? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 - 11:33 schreef King - 010 het volgende:He, effe vraagje; Wanneer Feyenoord de Beker wint en 020 kampioen wordt, wordt Johan Cruijf schaal dan over 2 wedstrijden gespeeld of neutraal terrein? Is natuurlijk afwachten wat er in dat geval gaat gebeuren. Feit is wel dat de KNVB zichzelf compleet ongeloofwaardig maakt als het nu één wedstrijd in amsterdam zou worden zonder Feyenoord-supporters. En een paar jaar terug.. afijn, je begrijpt me. Probleem is dat je op neutraal terrein het probleem alleen maar gaat verschuiven. Stel, je gaat naar het Philips stadion, dan heb je toch hetzelfde probleem wat betreft de fans. Wat dat betreft ligt een finale over 2 wedstrijden voor die schaal meer voor de hand, denk ik. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Zo. toch nog een kaart voor de finale gescoord. Collega van me kan niet en was wel ingeloot. Ik neem zijn kaart over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kuikentje kopen? Voor de Paas. Effe vrouwtje verrassen. Kunnen op de tepels. Vinden vrouwtjes fijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat waren nog eens komieken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Als er nu iemand beslist niet te gaan Rutger zoekt nog een kaart ik ben wel uitgeloot net kaartje besteld voor vak P
dus ga je niet mag ik dan je code voor Rutger |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD FANSHOP KOMT MET COMBIDEAL VOOR BEKERFINALE
Over precies vier weken is De Kuip het decor van de bekerfinale tussen Feyenoord en FC Utrecht. De Feyenoord Fanshop komt speciaal voor deze wedstrijd met een unieke aanbieding voor jong en oud: een t-shirt en sjaal met opdruk die verwijst naar de finale, samen voor slechts 15 euro.
De combideal is voor zowel volwassenen als kinderen en verkrijgbaar, in de maten 140/152 tot en met XXL. Uiteraard zijn zowel het shirt als de sjaal ook los te koop. Beide artikelen kosten in dat geval tien euro per stuk.
De speciale Feyenoord finale-artikelen zijn verkrijgbaar in de Fanshops van de club bij De Kuip en in het centrum van Rotterdam. Online bestellen kan uiteraard ook, via www.feyenoordfanshop.nl. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
XXL, kindermaatjes en vrouwenmaten. Kijk gvd eens om je heen in het stadion, klootzakken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 17:04 schreef nr 10 het volgende:XXL, kindermaatjes en vrouwenmaten. Kijk gvd eens om je heen in het stadion, klootzakken. XXXXL? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FC Utrecht zal op zondag 24 april gesteund worden door zeker 17.900 supporters. De bekerfinale is inmiddels volledig uitverkocht voor supporters van de club uit de Domstad, zo bevestigt FC Utrecht via Twitter. De kaartverkoop voor FC Utrecht-supporters begon vorige week dinsdag. Aangezien Feyenoord dit seizoen meer dan 32.000 seizoenkaarthouders heeft en er 17.900 kaarten beschikbaar zijn, verwacht de club dat er geen finalekaarten overblijven voor niet-seizoenkaarthouders. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 - 11:33 schreef King - 010 het volgende:He, effe vraagje; Wanneer Feyenoord de Beker wint en 020 kampioen wordt, wordt Johan Cruijf schaal dan over 2 wedstrijden gespeeld of neutraal terrein? Allebei een thuiswedstrijd inclusief apartheid ? Of gewoon een 1 akter in Amsterdam ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gelijk balle in me buik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aboutaleb staat positief tegenover huldiging op Coolsingel
Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam staat positief tegenover een eventuele Feyenoord-huldiging op de Coolsingel. De Rotterdammers spelen op 24 april de bekerfinale tegen FC Utrecht in het eigen stadion.
''Een huldiging op de Coolsingel is goed voor het imago van de stad'', waren de woorden van Aboutaleb tijdens een bijeenkomst met de supportersraad van de club. De burgervader vindt dat de bekerhuldiging in 2008, die zonder ongeregeldheden verliep, de insteek moet zijn.
Aboutaleb wil verder in overleg met de supportersraad treden voordat hij een definitief besluit neemt. De mogelijke wedstrijd om de Johan Cruijff schaal werd ook kort aangehaald. Dat wordt een organisatorisch lastig verhaal, was de conclusie, en het een en ander is ook afhankelijk van de tegenstander (PSV of Ajaks).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een flinke tegenvaller voor FC Utrecht. Doelman Robbin Ruiter heeft een fractuur aan zijn hand opgelopen, meldt de Eredivisionist uit de Domstad via de officiële kanalen. Het is onduidelijk of de Noord-Hollander op tijd fit is voor de bekerfinale tegen Feyenoord op 24 april.
😃 |
|
|
|