|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 15:43 schreef Eide het volgende:Laat Muric maar komen. Zie weinig meerwaarde van Schone, zeker omdat snelheid alleen maar belangrijker gaat worden vandaag. Precies daarom nu veel balverlies. Men kan geen diepte zoeken aan de bal.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk, kijk eens waar het middenveld is bij die afvallende bal zeg.. Mijlenver weg.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Willem II zie ik nog scoren hoor. Achterin niet zo goed als normaal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goed alert van Schone.. Heerlijke voorzet trouwens.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is gewoon heel zwak vandaag. Je drijft weer eens op individuele klasse maar zeker niet op een goede teamprestatie. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Geweldige snelle tegenreactie van Ajax. 0-3. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dan maakt Schone de goal :) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit moet niet tegen PSV gebeuren. Dat durf ik wel te zeggen. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 15:43 schreef Eide het volgende:Laat Muric maar komen. Zie weinig meerwaarde van Schone, zeker omdat snelheid alleen maar belangrijker gaat worden vandaag. Wat zei je? :-) lol |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Let eens op het middenveld voor de grap, abnormaal wat voor ruimtes die vandaag weggeven in hun rug.. Dan kom je ook wel in de problemen.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Geintje....was niet te missen Eide:-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een rare actie van die verdediger trouwens. 3 Ajax aanvallers om je heen en dan zo iets proberen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Zal je altijd zien ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kijken of Ajax nog één of twee goals weet te maken. Doelsaldo is altijd belangrijk. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Wrm doen we nou opeens weer arrogant rustig rondpassen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haha. Younes hoe mis je zo'n kans? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mooie aanval weer. Klaassen weer superscherp. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geweldige assists van Youness....Whahahaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mooie pass van Klaassen zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zou die iedere keer schrikken van die Achenteh ofzo? Wat een halloween vertoning is dat zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 15:53 schreef Loetje het volgende:[..] Zou die iedere keer schrikken van die Achenteh ofzo? Wat een halloween vertoning is dat zeg. Apart he, want die deed het bij Zwolle destijds echt goed..
Sterker nog, een aantal mensen hier zagen in hem de ideale versterking voor Ajax..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 15:53 schreef Loetje het volgende:[..] Zou die iedere keer schrikken van die Achenteh ofzo? Wat een halloween vertoning is dat zeg. Hahahaha |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Daar gaat me ToTo... k.t.. hahaha :-) weer 7 tientjes misgelopen bij Primera |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mag ik zeggen dat ik Andersen met afstand de beste vind bij Willem II? Mooie passjes gezien van hem. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Gaat wel lekker nu, ineens zie ik, met de 0-4. Goed dat Muric erin komt. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Onze vriend Muric. Ben ook erg gecharmeerd van deze jongen. Qua voetbal dan he. Geen verkeerde ideeën krijgen haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 15:55 schreef Eide het volgende:Mag ik zeggen dat ik Andersen met afstand de beste vind bij Willem II? Mooie passjes gezien van hem. Dat mag jij zeker zeggen, het viel mij ook al op.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Duidelijk geval van matchfixing hier gaande.;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 15:55 schreef Eide het volgende:Mag ik zeggen dat ik Andersen met afstand de beste vind bij Willem II? Mooie passjes gezien van hem. Hij kan ook echt wel voetballen. Het is geen Eriksen maar voetballen kan ie zeker |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Je bent niet goed hahahaha :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 15:58 schreef ZerauS het volgende:[..] Hij kan ook echt wel voetballen. Het is geen Eriksen maar voetballen kan ie zeker En ook die werd met regelmaat met de grond gelijk gemaakt hier.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat belachelijke puntverlies tegen Roda kan nog maar zo eens heel belangrijk worden in de titel race.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vooralsnog sukkelen we in slaap in plaats van op jacht te gaan naar meer. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ja dat werd Zlatan ook en kijk nu eens:-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 16:00 schreef remco k het volgende:Dat belachelijke puntverlies tegen Roda kan nog maar zo eens heel belangrijk worden in de titel race.. Heracles, Utrecht uit in de laatste minuut. Die vind ik net zo triest. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 16:00 schreef remco k het volgende:Dat belachelijke puntverlies tegen Roda kan nog maar zo eens heel belangrijk worden in de titel race.. Vergeet Heracles en Utrecht niet :-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: 2 zielen 1 gedachte ...lol |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Deze gasten beseffen het even niet dat we nu gewoon veel kunnen scoren tegen een verslagen tegenstander en maar tempoloos rondspelen |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ow jee.. Van Rhijn:-( wordt het toch nog 1-4 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 16:02 schreef 3sterren het volgende:Deze gasten beseffen het even niet dat we nu gewoon veel kunnen scoren tegen een verslagen tegenstander en maar tempoloos rondspelen Klopt maar doelsaldo wordt niet doorslaggevend. 20 maart wel ! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 16:00 schreef remco k het volgende:Dat belachelijke puntverlies tegen Roda kan nog maar zo eens heel belangrijk worden in de titel race.. Ssssssttt:-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
PSV bijna alleen nog maar thuiswedstrijden. |
|
|
|