|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
quote: Van der hoorn mag idd wat meedogenlozer zijn in 1 op 1 situaties |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Klopt hij heeft wel de body maar gebruikt hem niet altijd goed. Veltman nu als back wel Tete ook sterk maar Riedewald en Dijks waren daar ook nooit overdreven sterk in. Dijks nu wel iets beter geworden. Er is hoop! Vd Hoorn doet het opzich wel naar behoren maar kan beter. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 22:45 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klopt hij heeft wel de body maar gebruikt hem niet altijd goed. Veltman nu als back wel Tete ook sterk maar Riedewald en Dijks waren daar ook nooit overdreven sterk in. Dijks nu wel iets beter geworden. Er is hoop! Vd Hoorn doet het opzich wel naar behoren maar kan beter. Mag van mij blijven staan.....maar niet met van Rhijn van Rhijn is exit.... |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Van de ongelezen pagina 1 naar pagina 5 in 1 seconde, zo simpel kan het gaan! We hebben gewonnen, de 3 punten zijn in de pocket en we blijven kort in het spoor van die pisboeren!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 22:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mag van mij blijven staan.....maar niet met van Rhijn van Rhijn is exit.... Tete en anders Veltman Rechtsback inderdaad van Rhijn is het niet meer nee.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 21:30 schreef 046afca het volgende:Wat me trouwens opvalt is dat van der hoorn meestal strak een bal het middenveld inspeelt, waardoor je niet dat eeuwige gebrei krijgt zoals veltman en riedewald voorheen. Die telkens de bal naar de back schuiven en de backs laten opbouwen ipv de middenvelders hehe, eindelijk een ander die het ziet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2016 - 00:58 schreef Ajax Warrior het volgende:Van de ongelezen pagina 1 naar pagina 5 in 1 seconde, zo simpel kan het gaan! We hebben gewonnen, de 3 punten zijn in de pocket en we blijven kort in het spoor van die pisboeren!! Nuttige informatie. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja ach, niet iedereen leeft zich zo uit op het forum als jij doet! Dus hoef ik ook geen uitgebreide analyse te plaatsen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2016 - 09:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja ach, niet iedereen leeft zich zo uit op het forum als jij doet! Dus hoef ik ook geen uitgebreide analyse te plaatsen. Zegt ook niemand dat het wel moet toch.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Doet ie inderdaad prima echter probeert hij ook regelmatig de lange bal en die zijn altijd te slap/lang onderweg wat altijd balverlies is. Maar zo hoort een verdediger ook te spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2016 - 13:12 schreef Brandje het volgende:[..] Doet ie inderdaad prima echter probeert hij ook regelmatig de lange bal en die zijn altijd te slap/lang onderweg wat altijd balverlies is. Maar zo hoort een verdediger ook te spelen. Die lange bal heeft ie wel degelijk, alleen moet dat op dit moment wel weer beter, dat klopt helemaal.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2016 - 13:29 schreef remco k het volgende:[..] Die lange bal heeft ie wel degelijk, alleen moet dat op dit moment wel weer beter, dat klopt helemaal.. Ze komen gewoon niet aan. Gaan veel te veel met een boog. Lijkt meer dat ie de bal schept ipv met de wreef. Maar goed. Ben allang blij dat ie snel het middenveld inspeelt |
|
|
|