|
|
van geil
|
|
|
1 Kuyt 16 2 Kramer 10 3 Elia 5 4 Vilhena 4 Dit is zo triest. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Absoluut geile. Om te beginnen een waardige spits. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: .... Geen scorende middenvelders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N linksbuiten van Feyenoord op 5. pff |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt allemaal. Vejinovic zou het moeten kunnen, mits.. Van de vleugels moeten veel meer doelpunten komen. En een scorende spits..als je aansluiting wilt maken volgend seizoen heb je wel wat doelpuntjes nodig ja. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet met zijn opstellingen, daar raakte ie zoekende. Voor de rest wel ja. In de media e.d. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: En doelpunten maken toch ook en natuurlijk één meer dan de tegenstander
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wat was onze laatste echt scorende middenvelder? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De Guzman misschien? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
23 goals in 109 wedstrijden... Zou kunnen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 22:49 schreef ar het volgende:Klopt allemaal. Vejinovic zou het moeten kunnen, mits.. Van de vleugels moeten veel meer doelpunten komen. En een scorende spits..als je aansluiting wilt maken volgend seizoen heb je wel wat doelpuntjes nodig ja. Het belangrijkste is dat er goed veldspel op de mat komt!!! Dat onbreekt al jaren en is onder Gio alleen maar minder geworden ...
In ieder geval veel sterkte en/of veel plezier vandaag tegen Vitesse, ik zie het vanavond wel weer wat ze ervan gebakken hebben ... Het enige pluspunt is dat de laatste 3 wedstrijden gewonnen zijn , voor de rest is het nog steeds bagger en niet om aan te zien ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Sinji Ono en Paul Bosvelt en die turk van Borussia Dortmund !!! Maar ik denk ook dat de Guzman de laatste was die wel eens het net vond ... Maar toen was het veldspel wel beter dan wat ze tegenwoordig laten zien |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is onzin van geil! Elke andere trainer zou allang ontslagen zijn ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Veel plezier dan maar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 08:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] Sinji Ono en Paul Bosvelt en die turk van Borussia Dortmund !!! Maar ik denk ook dat de Guzman de laatste was die wel eens het net vond ... Maar toen was het veldspel wel beter dan wat ze tegenwoordig laten zien Doodzonde dat hij niet is teruggekeerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Poeh, ik denk Wijnaldum ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat zou het worden? Vitesse scoort ook niet tja ik hoop winst maar? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Scoorde bij ons ook niet superveel, maar meer dan onze huidige inderdaad. Zelfs Fer scoorde misschien meer :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hopelijk vinden we vandaag t netje. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Bakal misschien? 29 wedstrijden 9 doelpunten tijdens zijn verhuurperiode. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 09:58 schreef Leonidas1 het volgende:[..] Bakal misschien? 29 wedstrijden 9 doelpunten tijdens zijn verhuurperiode. Die scoorde vaak belangrijke goals ja. On topic, dezelfde opstelling denk ik vandaag ? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dat is De Kromme met het beste middenveld toen met Franz Hasil Wim Jansen en dus de Kromme (voor jongen mensen Willem v Hanegem) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Allemaal veel succes vanmiddag en nogmaals gedraag je als een echte FEYNOOOOOOOORDER |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Laten we voor de verandering maar eens een keer de nul houden. En dan het liefst zelf minimaal 1x scoren. Ben ik tevreden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 22:24 schreef van geil het volgende:T zegt alles dat Vilhena nr 4 is op de Feyenoord topscoorders lijst.(speelde weinig) We missen doelpunten makers. Klopt. Dat risico had van Geel tijdens de winterstop niet mogen nemen. En daarvoor ook niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Never change a winning team... Zelfs als het los zand is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie een pluspuntje achter de naam van Vilhena. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee das een citroengeel streepje.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoezo? Stylzz?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Omdat ie op scherp staat.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kuijt op 10 vindt ik niet verkeerd, dit kan hij volgend seizoen ook nog wel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Botteghin...Frustreert het snelle onschakelen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wat zijn jullie scherp vandaag zeg,goed om te zien stelletje rakkers. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Inpaaaaaaaaken die handel kuyt op 10,goeie zet van Gio zou hij het door hebben?Kramer als schaduw spits, mooi. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb de zenuwen..pfffff.. |
|
|
|