BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (Zondag 13 maart 2016, 14:30 uur) 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
jan366
 jan366 - zondag 13 maart 2016 - 16:23   quote  deeplink  
tot volgende keer Feyenoord vrienden.
VVout
 VVout - zondag 13 maart 2016 - 16:24   quote  deeplink  
Je geeft in ieder geval weinig weg, verder belangrijk dat de 3 punten mee naar huis gaan.
MightyAce
 MightyAce - zondag 13 maart 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 16:23 schreef jan366 het volgende:
*zwaait en proost met biertje*
Fer 1
 Fer 1 - zondag 13 maart 2016 - 16:25   quote  deeplink  
Slechte wedstrijd maar resultaat teld,tweede helft was wel goed na de wissel van bilal ,hij sticht toch net dat ietsje meer dan kuyt.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 13 maart 2016 - 16:28   quote  deeplink  
Heel belabgrijk Wout we zijn op de goede weg.
van geil
 van geil - zondag 13 maart 2016 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 16:24 schreef VVout het volgende:
Je geeft in ieder geval weinig weg, verder belangrijk dat de 3 punten mee naar huis gaan.
0 kansen voor Vitesse.
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 maart 2016 - 16:30   quote  deeplink  
Effe ik vond er zonder Kuijt meer lijn in zitten, ik hoop dat ik het verkeerd heb gezien.
En voor het eerst dat ik moet zeggen dat Basimoeilijk niet slecht inviel. Gewoon 3 puntjes lekker
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 maart 2016 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 16:23 schreef jan366 het volgende:
Het was gezellig Jan..👍
ras
 ras - zondag 13 maart 2016 - 16:53   quote  deeplink  
Knappe prestatie en heel fijn dat Feyenoord vandaag weer drie punten heeft gepakt. Het voetbal zelf is nog niet goed maar het is nu zaak om het hoofd koel te houden. De wedstrijden die nu nog volgen in de competitie mogen absoluut niet onderschat worden en de bekerfinale moet feyenoord winnen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 maart 2016 - 17:13   quote  deeplink  
FEYENOORD DOET GOEDE ZAKEN IN ARNHEM

2vs0yhe.jpg

Feyenoord heeft met een overwinning op directe concurrent Vitesse goede zaken gedaan in de strijd om de derde plaats. Dankzij goals in de tweede helft van Michiel Kramer en invaller Bilal Basaçikoglu pakte de ploeg de drie punten in Arnhem: 0-2. Terence Kongolo viel na krap een uur spelen uit vanwege een hamstringblessure. Dirk Kuyt, die zijn vijfde gele kaart van dit seizoen kreeg en daardoor is geschorst voor de thuiswedstrijd tegen De Graafschap, ging eveneens voortijdig naar de kant vanwege een blessure.

De meegereisde Feyenoord-supporters moesten in Arnhem tot kort na rust wachten voordat ze hun ploeg de eerste grote kans zagen creëren. Rick Karsdorp bereikte toen met een prima voorzet vanaf rechts Michiel Kramer, maar de spits wist kort voor het doel van Eloy Room niet tot een schot te komen. Niet veel later was aan de andere kant van het veld de eerste serieuze mogelijkheid voor de thuisploeg te zien Renato Ibarra schoot voorlangs.

Dat het tot de openingsfase van de tweede helft duurde voordat er serieus leven in de wedstrijd kwam, was veelzeggend over het verloop van de eerste 45 minuten. Feyenoord en Vitesse waren daarin slordig aan de bal, toonden weinig diepgang en hadden bovendien last van een straffe wind, waardoor grote kansen uitbleven tot aan de rust.

e9swzo.jpg

Feyenoord voerde de tweede helft het tempo op, al bleef het combinatiespel moeizaam. De ploeg maakte dat goed met hard werken en een grote dosis effectiviteit. Daardoor was het een kwartier voor tijd ook direct raak toen alle puzzelstukjes eens in elkaar vielen. Bilal Basaçikoglu, in de ploeg gekomen voor de aangeslagen Kuyt, gaf de bal mee aan de mee opgekomen Rick Karsdorp, die opnieuw Kramer in stelling bracht. De spits kwam goed voor zijn man en schoot onberispelijk raak.

Daarmee brak Feyenoord de wedstrijd die leek af te stevenen op een doelpuntloos gelijkspel helemaal open. Omdat Vitesse in het laatste kwartier tevergeefs op jacht ging naar de gelijkmaker, werden de ruimtes op het veld steeds groter. Feyenoord, dat de hele wedstrijd nauwelijks een kans weggaf, kon in de slotfase profiteren via Basaçikoglu. Via een soortgelijke uitbraak als in de thuiswedstrijd tegen Vitesse, mocht de aanvaller op snelheid richting het vijandelijke doel waar hij Room verschalkte met een knap schot: 0-2.

4s19ud.jpg

Scoreverloop:
0-1 | 73' Michiel Kramer
0-2 | 88' Bilal Basacikoglu

Opstelling Feyenoord:
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo (58. Nelom), El Ahmadi, Kuyt (69. Basacikoglu), Vilhena, Toornstra, Kramer en Elia

Samenvatting Vitesse - Feyenoord 2015-2016 0-2

(http://youtu.be/ATFRmvZuTqY)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2016 door RenatoBos --
de bluffer
 de bluffer - zondag 13 maart 2016 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 16:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Het was gezellig Jan..👍
Bedankt ik heb ook genoten, wel jammer dat Vitesse geen doelpunt heeft gemaakt
ik had 1-2 gezegd
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 maart 2016 - 17:38   quote  deeplink  
O ja jij ook bedankt bluffie..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 maart 2016 - 17:39   quote  deeplink  
Jammer dat Vitesse geen doolpunt heeft gemaakt..(?)😕
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 maart 2016 - 11:41   quote  deeplink  
Samenvatting Vitesse - Feyenoord 2015-2016 0-2

(http://youtu.be/ATFRmvZuTqY)
de bluffer
 de bluffer - maandag 14 maart 2016 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:
Jammer dat Vitesse geen doolpunt heeft gemaakt..(?)😕
vind ik ook, dan had ik 6 punten bij gehad in plaats van nu 3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2016 door de bluffer --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 maart 2016 - 12:04   quote  deeplink  
Pffffffff😂😂😂👌
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 maart 2016 - 16:18   quote  deeplink  
Doolpunt dus.
ar
 ar - maandag 14 maart 2016 - 17:04   quote  deeplink  
Cooooooolllllllll...!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (Zondag 13 maart 2016, 14:30 uur) 0-2

0.0198259