|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heer de Bruin eet bij Engels aan de Weena. Fer jou eigen platform met al jou weetjes gebundeld in een topic. Succes hehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat denk je van het bestuur Fer ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sterk bestuur, klantgericht zonder emotionele ballast. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fer1 heb je een ATV vandaag? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nee hoor gewoon werken geen tijd voor tv gehgeh |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wachten en geduld is een schone zaak,alles komt goed met onze club. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook als dit bestuur blijft zitten? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fer 1 - woensdag 09 maart 2016 - 13:59 quote deeplink Jonge mensen hebben weinig respekt voor een ander zijn mening ,geef jouw mening en ga niet lopen katten met elkaar dat heeft tog geen zin mannen.Het gaat tog gewoon niet goed met onze club, door die klojos van het bestuur hebben er tog ook maling aan wat wij er van vinden.Ze gaan gewoon door met broodjes hamburger eten en het laat ze echt koud wat wij er van vinden.Dat is mij nu wel duidelijk geworden met de komst van Tapia ,wat volstrek onnodig geld uitgeven is wat wij zelf in de jeugd hebben lopen. meld dit bericht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Beetje weinig tekst op jou platform |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Fijn topic dit. Eindelijk! Een klankbord is namelijk precies wat we hier nodig hebben. Een cultuurbewaker zou ook prettig zijn, maar je kant niet alles hebben. Rome en Aken zijn ook niet in 1 dag gebouwd.
Zet 'em op. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 16:15 schreef netsurfer het volgende:Fijn topic dit. Eindelijk! Een klankbord is namelijk precies wat we hier nodig hebben. Een cultuurbewaker zou ook prettig zijn, maar je kant niet alles hebben. Rome en Aken zijn ook niet in 1 dag gebouwd. Zet 'em op. Bedoelde jou nie he surfert 😅 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jammert dat al dit soort kwaliteit topikks altijd in no time verdwijnen naar de grabbelton van t forum. Laatste tijd is de ouwe troep doorgraven vermakelijker dat het actuele tranendal. De strohalm van een bekerfinale daargelaten dan he .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Topic begint echt vorm te krijgen nu.
Een eigen podium voor Fer1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 16:15 schreef netsurfer het volgende:Fijn topic dit. Eindelijk! Een klankbord is namelijk precies wat we hier nodig hebben. Een cultuurbewaker zou ook prettig zijn, maar je kant niet alles hebben. Rome en Aken zijn ook niet in 1 dag gebouwd. Zet 'em op. Cultuurbewaker.Dat is goeie idd.
Die rol is misschien wel weggelegd voor Tomson? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eensert, dat zou niemand beter kunnen dan Tommie.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Gelukkig maar. Het angstzweet brak me al uit. ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die gozer is Ferreweg het populairst onderhand he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Door alle bomen zie je niet meer het Bos Renato.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik denk tog wel dat ik de voorspelling van voorgaande seisoen goed gehad heb met deze kwakzalver M.v.Geel en vrienden.Kijk een beetje babbel heeft hij wel, alleen er komt niets van terecht.Het alleen godallejesus lang voor ze dat door hebben met die tweedrangs spelers en dubtobbers |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha je heb een punt Fer1 |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kijk ieder mens heeft zijn tekortkomingen,geen punt dat heel normaal,maar het kardinale punt middenvelders is toch wel een obssesie voor deze man.Ik dacht even hee hij haalt zo waar een verdediger of twee binnen,en verolgens begint hij weer van voor af aan.ppffffff |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Gelijk is een asvaltweg en ongelijk een bult |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wie zijn dubtobberts..(?) |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kijk datje je oren laat hangen naar amsterdammers van feijenoord is goed voor de derde plaats,dan benje bij mij en J.d.Stouten en John de Wolf Emiel Schelvis Wim.v.Hanegem en nog vele andere Rotterdammers aan het verkeerde adres .Wij laten niks in onze strot duwen om dat jullie niet de eerste waren met de eerste europa en wereld cup.Vanaf dat moment is feijenoord een topclub gebleven,en ook nog even 2x uefa beker deze laatste dateerd al weer uit 2002 beste zwartkijkers uit amsterdam kampioenen van de armoede.Manupilaties en dreigenmenten naar scheidsen hebben wij maling aan ,zelfs de politiek hebben jullie geadviseerd smeerkezen.Maar mijn Feijenoord leeft nog steeds al is het aan het infuus ,dat is binnenkort ook verleden tijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Op de jonkies na alles op de schop,en bouwen aan een volwaardig elftal ,zodat we ajaks is met 6-0 in hun eigen synachogem kunnen verslaan. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1