|
|
Stylzz
|
|
|
synachogem...
hahahahaha!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap je het niet onnozele.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Topic van het jaar, nu al.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 19:48 schreef Fer 1 het volgende:Kijk datje je oren laat hangen naar amsterdammers van feijenoord is goed voor de derde plaats,dan benje bij mij en J.d.Stouten en John de Wolf Emiel Schelvis Wim.v.Hanegem en nog vele andere Rotterdammers aan het verkeerde adres .Wij laten niks in onze strot duwen om dat jullie niet de eerste waren met de eerste europa en wereld cup.Vanaf dat moment is feijenoord een topclub gebleven,en ook nog even 2x uefa beker deze laatste dateerd al weer uit 2002 beste zwartkijkers uit amsterdam kampioenen van de armoede.Manupilaties en dreigenmenten naar scheidsen hebben wij maling aan ,zelfs de politiek hebben jullie geadviseerd smeerkezen.Maar mijn Feijenoord leeft nog steeds al is het aan het infuus ,dat is binnenkort ook verleden tijd. Jij snapt ut Fer 1 ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee maar ik heb Fer 1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je Fer wacht het gewoon niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Creatieve geesten worden vaak na hun dood groots. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een biogascentrale, als je een slangetje boven op het deksel aan zouden sluiten zijn we in heel Nederland autonoom. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bah zoiets plaats je toch niet hier.😉
Al geef je een aap een ring het blijft een lelijk ding.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2016 - 11:38 schreef RenatoBos het volgende:Bah zoiets plaats je toch niet hier.😉 Al geef je een aap een ring het blijft een lelijk ding.. sorry...;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat wel zo is, is dat waarschijnlijk eerder klaar is dan ons besluit over een nieuw stadion. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Het gaat er wel iets op vooruit, maar die vergelijking met Allianz Arena...Die is toch echt een heel stuk mooier. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Maar al met al blijft het stuk gras waar ze in die snelkookpan op proberen te voetballen slechter dan het weiland hier even verder op waar constant een stel schapen en paarden er een moderbende van maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
true that Styllz..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nenam wilje die afbeelding veranderen ik krijg last van mijn ogen |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dit is een schoon topic,bizar bagger zeg ,krijg er tranen van niet om aan tezien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dat shirt Renato Dat shirt ohhhhh help ,ben ff weg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hier protesteert mijn browserfilter op gevaar voor infectie, kan ik helaas niet openen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
VD Sar vergeet arrogant als eigenschap te noemen. En tieft op met je jodennieuws hier. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die heb/had je al....anders typ je wel wat leesbaarder ....dus nee ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nog zo iemand met een kort lontje....jij bent Feijenoorder ik Ajacied maar beide moeten wij stoppen bij rood stoplicht ouwe |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Baarmoeder erin piemel er af t kan allemaal in 020. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Je gaat tog niet op deze site zitten jochie met zo n shirt ,en dan nog die foto ppfffff benje stoned of de weg kwijt? Hallo wakker worden,pameijer roeptje suffie hallo boertje? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Als er totale vrede op aarde komt, sluit ik mij aan ,zo niet ,en dat gebeurd al 2000jaarniet ,en nu dus ook niet.helaas.Ze willen graag vluchtelingen helpen om die mensen daar na uit te persen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zijn we inslaap gevallen?. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2016 - 20:24 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nog zo iemand met een kort lontje....jij bent Feijenoorder ik Ajacied maar beide moeten wij stoppen bij rood stoplicht ouwe Je mag van mij doorrijden, hoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat vind jij er van Fer 1 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2016 - 23:14 schreef Fer 1 het volgende:Je gaat tog niet op deze site zitten jochie met zo n shirt ,en dan nog die foto ppfffff benje stoned of de weg kwijt? Hallo wakker worden,pameijer roeptje suffie hallo boertje? Wees blij dat het forum niet fonetisch is....ik praat nogal Amsterdams...of te wel ABN |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fer 1