|
|
RenatoBos
|
|
|
Mijnheer dan wel he Henkert.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mijnheer? Klinkt zo gay, Renaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik denk dat mijnheer Fer dat wel kan waarderen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het is Cees Bruin ,daar is voor TV Rijnmond al over gediscuseerd in het kort hoedat geschreeven zou worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het Ferhaal van de Ferloren schat.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Alle gein waardeer ik behalve ongein . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tuurlijk boeit je dat wel. Goed voor Feyenoord. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het boeit hem heus wel he..:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tuurlijk. Nenam zocht het artikel immers ook op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kut stad, heb ik een half jaar een douwertje gehad nou daar wil je niet wonen hoor. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 18:41 schreef VVout het volgende:[..] Kut stad, heb ik een half jaar een douwertje gehad nou daar wil je niet wonen hoor. Klopt. Nieuwegein is kut |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik wens Feijenoord het beste...dat ga ik niet ontkennen er zijn bij mij 2 clubs in NL....en als Mijnheer de Bruin daar onderdeel van wordt waarom niet.
Immers is gewoon een goede voetballer.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Laat ik het zo zeggen... ik heb meer dan boven stellige(is geen goed nederlands volgens mij) interesse in jullie club maar blijf Ajacied...PSV heb ik helemaal niks mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
die grote neus verraad je, maar o wat zou je graag tussen echte mannen staan he..😉 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 19:40 schreef RenatoBos het volgende:die grote neus verraad je, maar o wat zou je graag tussen echte mannen staan he..😉 Mijn neus valt wel mee....en die grote mannen laat ik aan jou over...jij bent een flinke kop groter dan ik Bossie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 19:47 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mijn neus valt wel mee....en die grote mannen laat ik aan jou over...jij bent een flinke kop groter dan ik Bossie Aardig van je maar ik val niet op mannen..😎
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die per-definitie-020-haat is zo jaren 90. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Komt goed uit...ik ook niet...maar vind jou wel lief ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eens....maar jouw zoon leest over je schouder mee...hihihihi |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wauw! er ontstaat hier een romance onder 2 aartsrivalen. Of nie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha. En dan elkaar afzeiken. Omdat het kan. Hij mij meer dan ik hem, de laatste tijd.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nenam is zichzelf en relativeert het hele circus. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee joh, das de grootste eikel op het westelijk halfrond.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pffff daar zal niet iedereen het mee eens zijn....maakt ook niet uit....maar wat ik al zei ik gun Feijenoord het beste. Hoe je het went of keert Ajax Feijenoord en Feijenoord Ajax zijn toch de wedstrijden van het jaar.
Ik lees alles op jullie topic behalve dat wijven gebeuren en OSM (?) geen idee wat dat is. Ik vind voetbal leuk en vooral de rivaliteit tussen Ajax en Feijenoord.....en sorry buitenlands voetbal boeit mij weinig
Ik ben geen hardcore of hoe je het noemen wil....Ajax Feijenoord is mijn ding....helaas zitten die Eindhovers er steeds tussen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Uitkomst Cees deeeeee Bruin dan ,lekker belangrijk Nenam,en gooi dat hirt in de gracht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 20:08 schreef Fer 1 het volgende:Uitkomst Cees deeeeee Bruin dan ,lekker belangrijk Nenam,en gooi dat hirt in de gracht. Hirt ??....lees eens terug voordat je op toevoegen klikt slome |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Alleen bij min 20 Renato....maar ik heb er tien van die shirts |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ..17de eeuw....verzin wat nieuws Bossie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat is bij fer nog een drukknoppie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Windows 95....ach ja ik vergeef het hem |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al met al doet de topictitel er niet meer toe. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat zijn uitspraken (joden) waar ik me verre van buiten hou vriend....al kan ik een hoop hebben behalve reageren met ziektes....wat dat betreft zijn wij het altijd eens |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Klopt kan ook zo het cafe in... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2016 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe gek genoeg mag ik jou ook wel Gerard... |
|
|
|