Op vrijdag 11 maart 2016 - 17:46 schreef Fer 1 het volgende: Het is Cees Bruin ,daar is voor TV Rijnmond al over gediscuseerd in het kort hoedat geschreeven zou worden.
Ik wens Feijenoord het beste...dat ga ik niet ontkennen er zijn bij mij 2 clubs in NL....en als Mijnheer de Bruin daar onderdeel van wordt waarom niet.
Laat ik het zo zeggen... ik heb meer dan boven stellige(is geen goed nederlands volgens mij) interesse in jullie club maar blijf Ajacied...PSV heb ik helemaal niks mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2016 door Nenam_tiL --
Pffff daar zal niet iedereen het mee eens zijn....maakt ook niet uit....maar wat ik al zei ik gun Feijenoord het beste. Hoe je het went of keert Ajax Feijenoord en Feijenoord Ajax zijn toch de wedstrijden van het jaar.
Ik lees alles op jullie topic behalve dat wijven gebeuren en OSM (?) geen idee wat dat is. Ik vind voetbal leuk en vooral de rivaliteit tussen Ajax en Feijenoord.....en sorry buitenlands voetbal boeit mij weinig
Ik ben geen hardcore of hoe je het noemen wil....Ajax Feijenoord is mijn ding....helaas zitten die Eindhovers er steeds tussen
Dat zijn uitspraken (joden) waar ik me verre van buiten hou vriend....al kan ik een hoop hebben behalve reageren met ziektes....wat dat betreft zijn wij het altijd eens