|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 20:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pffff daar zal niet iedereen het mee eens zijn....maakt ook niet uit....maar wat ik al zei ik gun Feijenoord het beste. Hoe je het went of keert Ajax Feijenoord en Feijenoord Ajax zijn toch de wedstrijden van het jaar. Ik lees alles op jullie topic behalve dat wijven gebeuren en OSM (?) geen idee wat dat is. Ik vind voetbal leuk en vooral de rivaliteit tussen Ajax en Feijenoord.....en sorry buitenlands voetbal boeit mij weinig Ik ben geen hardcore of hoe je het noemen wil....Ajax Feijenoord is mijn ding....helaas zitten die Eindhovers er steeds tussen Hier op het forum ben je ok. voor de rest weet ik natuurlijk niets van je en boeit ook niet..je komt niet trollen en je reageert hier normaal,dus voor mij ok. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 20:26 schreef ar het volgende:[..] Hier op het forum ben je ok. voor de rest weet ik natuurlijk niets van je en boeit ook niet..je komt niet trollen en je reageert hier normaal,dus voor mij ok. Das een rookgordijn trap er niet in..😉 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 20:26 schreef ar het volgende:[..] Hier op het forum ben je ok. voor de rest weet ik natuurlijk niets van je en boeit ook niet..je komt niet trollen en je reageert hier normaal,dus voor mij ok. Lees het Ajax cafe door en je kent me....het is wel handig om te weten wanneer je en waar je kan posten, dat heb ik intussen wel geleerd. Ik heb tegen niemand van jullie iets op 3 na |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Intrigant....ik weet waar je woont... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fer jij bent populair! Zelfs onder ajaksieden ...Wat is jou geheim? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 20:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Lees het Ajax cafe door en je kent me....het is wel handig om te weten wanneer je en waar je kan posten, dat heb ik intussen wel geleerd. Ik heb tegen niemand van jullie iets op 3 na Ik val toch wel onder die drie? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Klankbord klinkt al macrobiotische, linksdraaiend emotionele praatgroep Heb ik niets mee |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Neutraal blijven maar toch laten weten watje punt is,en duidelijk aangeven watje voor heb metjouw club.Wat Nenam betreft, eigelijk wel leuk dat hij hier onze gedachten wil weten,nog leuker zou zijn als hij iedeeen had en meesou praten waarom ook niet.Alleen dat shirt he Nanam ,je bent hier op het form van feijenoord suporters. Zou je nu niet de beleefdheid hebben om wel te laten weten voor wie jij bent en dat homoshirt thuis kunnen laten of in iedergeval niet tonen hier.Ik vind eerlijk gezegd datje zwaar voor jandoedel loopt met dat hempje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ach weet je Neeman is niet normaal en daarom kan ik hem hebben, ik heb mijn avatar ook niet verandert als ik wat te zeiken had op hun forum, doe je gewoon niet.
Maar OK, daar heb je een paar naaierTs die geen discussie wensen of tegen een beetje gepor kennen, echt kinderachtig dus uitgepost daar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 11:04 schreef Fer 1 het volgende:Neutraal blijven maar toch laten weten watje punt is,en duidelijk aangeven watje voor heb metjouw club.Wat Nenam betreft, eigelijk wel leuk dat hij hier onze gedachten wil weten,nog leuker zou zijn als hij iedeeen had en meesou praten waarom ook niet.Alleen dat shirt he Nanam ,je bent hier op het form van feijenoord suporters. Zou je nu niet de beleefdheid hebben om wel te laten weten voor wie jij bent en dat homoshirt thuis kunnen laten of in iedergeval niet tonen hier.Ik vind eerlijk gezegd datje zwaar voor jandoedel loopt met dat hempje. Hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die laatste zin he, goud waard.. |
|
|
|