|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voel je niet geblokkeerd Geile,ga je gang..!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N onbetrouwbare gladde rukker, die er de ballen verstand van heeft en al zijn hele leven zich verschuild achter anderen met gespleten tong spreekt en ineens voorop staat als er eens "goed" nieuws te melden is. Zowel als voetballer als TD . EIKEL. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Hoe kun je het zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Vandaag bekendmaking sla paal in de grond voor nieuwe kuip. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2016 - 15:26 schreef van geil het volgende:N onbetrouwbare gladde rukker, die er de ballen verstand van heeft en al zijn hele leven zich verschuild achter anderen met gespleten tong spreekt en ineens voorop staat als er eens "goed" nieuws te melden is. Zowel als voetballer als TD . EIKEL. Maak van je hart geen moordkuil geile. Laat het gaan..:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Weinig over gelezen nog Fer..Zal wel morgen worden ,net zoals de loting voor de kaartjes van de finale.. Maar tis nog geen 6 uur natuurlijk |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou zo als ik vernomen hebt zou het om halfzes bekend worden gemaakt vandaag. Nu zijn bij Rijnmond niet zo op voetbal daar praten ze liever over pannkoeken programmas en kanker programmas .Dat vinden ze veel interesanter,je moet ze echt en dat heeft jan Dirk nog gezegd tegen die klojo Ruud de boer die niets met voetbal of sport heeft, nog een paarmaal gezegd tegen deze mensen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Als feijenoord in het negatieve nieuws is ,dan zijn ze daar ineens wel wakker. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Hij komt aan de westkant net op de radio aan de river op de plek van de praxis en gamma. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat ouwe zooitje ook weer opgeruimd.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als ze Sparta nou in nieuw Stadion geven in de Spaanse polder ruimt het lekker op |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Mooi mooi mooi eindelijk dat heeft langgeduurd maar het ijs is eidelijk gebroken.Een nieuwe kuip fantastis. Nu gaan we campions leage spelen ,want ze zullen wel moeten nu met een begroting van zestig zeventig miljoen.Psv heeft het ook financieel goedgedaan dus er komen leuke en mooie wedstrijden aan. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Sparta maak daar maar een supermarkt van . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Duurt nog wel wat jaartjes voor het zover is he fer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Heel intervieuw met Pim Blokland op Rijnmond ja dat mag ook in de krant.Beetje globaal van alles en nog wat over feijenoord.Ik vind het erg beknopt en niet duidelijk over de slechte resultaten van de laatste tijd.Het enige wat ik hoorde is ,wat M.v.Geel betreft dat hij niet meer mocht uit geven dan wat hij toegezegd kreeg.Dus heb ik het goedgehad wat betreft P.Blokland.Een echte feijenoorder dat is zeker,maar wel een man die weinig risicos neemt.Komt ook door het schulden vrijmaken van de belasting.Ik vind een ding wat overgeslagen werd dat feijenoord bijna schulden vrij was, en het goed ging onder Koeman .Daar heb ik niks geen vervolg over gehoord jammer.Dus tussen Koeman en mogelijke spelers aankoop zo als Guidettie en die jongen uit groningen daarna trainers tot en met Gio.Daar is met geen woord over gerept jammer ik had graag vernomen hoe of wat daar de reden voor was terwijl er wel geld was op dat moment. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Tijdens de zomerstop word de eerste paal geslagen ,en de boel gesloopt en verhuist Gamma en Praxis . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: T lucht heerlijk op :) |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik ben wel blij dat we nu op de goede lijn zitten eindelijk,er komt nu een einde aan kommer en kwel. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Waar is Fer 1 (of 63) eigenlijk gebleven? Vond hem altijd wel goed en zeker niet verlegen om een mening. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fer 1 is net als lijdensweg. Met het kampioenschap verdwenen zij ook geloof ik. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zonde. Keerzijde van het succes dus. |
|
|
|