|
|
BertusBadeend
|
|
|
Laten we met z'n allen eens ophouden met het zeiken richting het bestuur en de technische staf en de zaken in het juiste perspectief plaatsen.
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 17:53 schreef MMM het volgende:Het leuke is, het merendeel van die overbodige spelers heeft hij zelf gehaald. Moet ik dan applaudisseren dat hij zijn eigen teringzooi opruimt? Hij heeft helemaal niet goed doorgeselecteerd. De selectie is slechter dan 2 jaar geleden. En zijn er betere spelers voor teruggekomen dan Boëtius en Manu? Van de laatste was ik geen fan, maar nu heb je helemaal niets meer als back-up voor op de flanken. Kort samengevat bedoel je dat de volgende spelers hadden moeten worden vervangen voor vergelijkbaar materiaal? - Stefan de Vrij (international, serie A speler) - Bruno Martins Indi (international, Porto speler) - Graziano Pelle (gevreesde Premier League spits) - Daryl Janmaat (een van de beste backs in premier league) - Jordi Clasie (premier league en de beste spelverdeler die we in jaren voortgebracht hebben)
Laten we eerlijk zijn: als je nog niet eens Europa League speelt en de linksback van Willem II bedankt om bij ons de komen ballen, hoe realistisch ben je dan? Inderdaad zijn we qua selectie er op achteruit gegaan. Het is onmogelijk om zo een uittocht van kwaliteit op te vangen. Noem mij voor bovenstaande spelers maar eens een haalbaar en betaalbaar alternatief.
Om tweede vraag te beantwoorden omtrent Manu en Boetius: JP speelde verre van perfect en zag in de Zwitserse (!) competitie zijn beste kansen. Manu speelt momenteel degradatievoetbal in het Championship. Wat we ervoor terug hebben gehaald? Een ex (en toekomstig) international genaamd Elia die kwalitatief beter is dan Manu en Boetius samen.
En de laatste vraag: wie hebben we als backup voor op de flanken? Even een lijstje van spelers die op de flanken uit de voeten kunnen: - Elia - Bilal - Kuijt - Toornstra - Achahbar - Vilhena - Karsdorp - Schuurman
Manu en JP zouden met huidige spelers banken of naar de tribune gaan.
De vooruitgang
We spelen dit jaar geen Europees voetbal. Dan kan je niet verwachten dat je een serieuze kwaliteitsinjectie in de selectie krijgt want spelers willen zich nu eenmaal ontwikkelen en Europees voetbal is hierbij essentieel. Ik vind dat we ons gelukkig mogen prijzen dat we ons hebben kunnen versterken met Kuijt en Elia.
Inderdaad haalt Van Geel ook spelers die je zou kunnen bestempelen als 'rotzooi' in de vorm van bijvoorbeeld een Jan-Arie. Maar toch is het fijn een speler op de bank te hebben met ruime eredivisie ervaring, zodat je spelers als Botteghin kan opvangen in mindere periodes.
Twee jaar geleden kwam Feyenoord voor het eerst sinds jaren over de 0 lijn qua eigen vermogen met een werkkapitaal beschikbaar van min 6.1 miljoen euro. Dit is na de grote transfers die destijds gemaakt zijn. Inmiddels hebben we geld op de bank staan en de beste spelers die haalbaar waren hebben we gehaald. Als we komend jaar Europees spelen dan kunnen we onze selectie een serieuze impuls geven.
Daarnaast zijn dan spelers als Bilal, Gustafson, Karsdorp, Van Beek en Kongolo weer een stap verder dan dat ze nu zijn.
Vergeet niet dat Feyenoord door financiele nood met jeugdspelers moest spelen die er nog niet klaar voor waren. Daardoor ging het sportief minder maar konden spelers als Martins Indi en De Vrij wel doorbreken en voldoende minuten maken. Moeten we nu voor het doorselecteren weer gaan richten op de 5e plaats in de hoop voorronde Europa League te spelen en gewoon Nieuwkoop, Schuurman en Achahbar in de basis zetten?
Ik denk dat het bestuur momenteel gewoon een representatief elftal op de been heeft gebracht met een onervaren trainer aan het roer die een gigantische staat van dienst had als speler, zowel voor de club als internationaal.
In het begin riep iedereen dat we kampioen zouden worden, terwijl we qua selectie gewoon 3e van Nederland zijn. Vervolgens komt er een gigantische dip en zakken we naar de derde plaats en gooien mensen met verhuisdozen.
Voordat Feyenoord een serieuze kwaliteitsinjectie aan de selectie kan geven moeten ze eerst verzekerd zijn van minimaal groepsfase Europa League. En dan nog zullen PSV en Ajax de eerste optie hebben op spelers uit onze eigen competitie aangezien zij meedoen aan de Champions League (of voorronde).
Als Feyenoord de beker wint en zich daarmee kwalificeert voor groepsfase Europa League zou ik het bestuur zelfs aan willen moedigen om alvast te beginnen met voorbereiding op volgend seizoen en spelers als Bilal en Gustafson ongeacht het resultaat gewoon elke wedstrijd in de basis zetten om ze de nodige ervaring en ritme op te laten doen.
Dan doe je komend jaar gewoon mee voor het kampioenschap. En als Feyenoord dit jaar 3e wordt en de beker wint vind ik dat we met z'n allen gewoon een spandoek in de laatste thuiswedstrijd moeten ophangen met de tekst:
"Gio HELD, Van Geel HELD, Gudde HELD"
Want met de financiele armslag die zij hebben opgebouwd, de toekomstspelers- en trainer die zij hebben gehaald en de pogingen die zij hebben gedaan om een nieuw- of verbouw van het stadion te realiseren ondanks dat we een paar jaar geleden bijna de licentie kwijtraakten, verdienen zij geen verhuisdozen maar een standbeeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik was bijna vergeten hoe slecht we voetballen.
Bijna |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Slotje ! Voor een kwaliteitstopic verwijs ik u graag naar het Fer 1 topic |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 21:32 schreef BertusBadeend het volgende:Laten we met z'n allen eens ophouden met het zeiken richting het bestuur en de technische staf en de zaken in het juiste perspectief plaatsen. [..] Kort samengevat bedoel je dat de volgende spelers hadden moeten worden vervangen voor vergelijkbaar materiaal? - Stefan de Vrij (international, serie A speler) - Bruno Martins Indi (international, Porto speler) - Graziano Pelle (gevreesde Premier League spits) - Daryl Janmaat (een van de beste backs in premier league) - Jordi Clasie (premier league en de beste spelverdeler die we in jaren voortgebracht hebben) Laten we eerlijk zijn: als je nog niet eens Europa League speelt en de linksback van Willem II bedankt om bij ons de komen ballen, hoe realistisch ben je dan? Inderdaad zijn we qua selectie er op achteruit gegaan. Het is onmogelijk om zo een uittocht van kwaliteit op te vangen. Noem mij voor bovenstaande spelers maar eens een haalbaar en betaalbaar alternatief. Om tweede vraag te beantwoorden omtrent Manu en Boetius: JP speelde verre van perfect en zag in de Zwitserse (!) competitie zijn beste kansen. Manu speelt momenteel degradatievoetbal in het Championship. Wat we ervoor terug hebben gehaald? Een ex (en toekomstig) international genaamd Elia die kwalitatief beter is dan Manu en Boetius samen. En de laatste vraag: wie hebben we als backup voor op de flanken? Even een lijstje van spelers die op de flanken uit de voeten kunnen: - Elia - Bilal - Kuijt - Toornstra - Achahbar - Vilhena - Karsdorp - Schuurman Manu en JP zouden met huidige spelers banken of naar de tribune gaan. De vooruitgangWe spelen dit jaar geen Europees voetbal. Dan kan je niet verwachten dat je een serieuze kwaliteitsinjectie in de selectie krijgt want spelers willen zich nu eenmaal ontwikkelen en Europees voetbal is hierbij essentieel. Ik vind dat we ons gelukkig mogen prijzen dat we ons hebben kunnen versterken met Kuijt en Elia. Inderdaad haalt Van Geel ook spelers die je zou kunnen bestempelen als 'rotzooi' in de vorm van bijvoorbeeld een Jan-Arie. Maar toch is het fijn een speler op de bank te hebben met ruime eredivisie ervaring, zodat je spelers als Botteghin kan opvangen in mindere periodes. Twee jaar geleden kwam Feyenoord voor het eerst sinds jaren over de 0 lijn qua eigen vermogen met een werkkapitaal beschikbaar van min 6.1 miljoen euro. Dit is na de grote transfers die destijds gemaakt zijn. Inmiddels hebben we geld op de bank staan en de beste spelers die haalbaar waren hebben we gehaald. Als we komend jaar Europees spelen dan kunnen we onze selectie een serieuze impuls geven. Daarnaast zijn dan spelers als Bilal, Gustafson, Karsdorp, Van Beek en Kongolo weer een stap verder dan dat ze nu zijn. Vergeet niet dat Feyenoord door financiele nood met jeugdspelers moest spelen die er nog niet klaar voor waren. Daardoor ging het sportief minder maar konden spelers als Martins Indi en De Vrij wel doorbreken en voldoende minuten maken. Moeten we nu voor het doorselecteren weer gaan richten op de 5e plaats in de hoop voorronde Europa League te spelen en gewoon Nieuwkoop, Schuurman en Achahbar in de basis zetten? Ik denk dat het bestuur momenteel gewoon een representatief elftal op de been heeft gebracht met een onervaren trainer aan het roer die een gigantische staat van dienst had als speler, zowel voor de club als internationaal. In het begin riep iedereen dat we kampioen zouden worden, terwijl we qua selectie gewoon 3e van Nederland zijn. Vervolgens komt er een gigantische dip en zakken we naar de derde plaats en gooien mensen met verhuisdozen. Voordat Feyenoord een serieuze kwaliteitsinjectie aan de selectie kan geven moeten ze eerst verzekerd zijn van minimaal groepsfase Europa League. En dan nog zullen PSV en Ajax de eerste optie hebben op spelers uit onze eigen competitie aangezien zij meedoen aan de Champions League (of voorronde). Als Feyenoord de beker wint en zich daarmee kwalificeert voor groepsfase Europa League zou ik het bestuur zelfs aan willen moedigen om alvast te beginnen met voorbereiding op volgend seizoen en spelers als Bilal en Gustafson ongeacht het resultaat gewoon elke wedstrijd in de basis zetten om ze de nodige ervaring en ritme op te laten doen. Dan doe je komend jaar gewoon mee voor het kampioenschap. En als Feyenoord dit jaar 3e wordt en de beker wint vind ik dat we met z'n allen gewoon een spandoek in de laatste thuiswedstrijd moeten ophangen met de tekst: "Gio HELD, Van Geel HELD, Gudde HELD" Want met de financiele armslag die zij hebben opgebouwd, de toekomstspelers- en trainer die zij hebben gehaald en de pogingen die zij hebben gedaan om een nieuw- of verbouw van het stadion te realiseren ondanks dat we een paar jaar geleden bijna de licentie kwijtraakten, verdienen zij geen verhuisdozen maar een standbeeld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 21:32 schreef BertusBadeend het volgende:Laten we met z'n allen eens ophouden met het zeiken richting het bestuur en de technische staf en de zaken in het juiste perspectief plaatsen. [..] Kort samengevat bedoel je dat de volgende spelers hadden moeten worden vervangen voor vergelijkbaar materiaal? - Stefan de Vrij (international, serie A speler) - Bruno Martins Indi (international, Porto speler) - Graziano Pelle (gevreesde Premier League spits) - Daryl Janmaat (een van de beste backs in premier league) - Jordi Clasie (premier league en de beste spelverdeler die we in jaren voortgebracht hebben) Laten we eerlijk zijn: als je nog niet eens Europa League speelt en de linksback van Willem II bedankt om bij ons de komen ballen, hoe realistisch ben je dan? Inderdaad zijn we qua selectie er op achteruit gegaan. Het is onmogelijk om zo een uittocht van kwaliteit op te vangen. Noem mij voor bovenstaande spelers maar eens een haalbaar en betaalbaar alternatief. Om tweede vraag te beantwoorden omtrent Manu en Boetius: JP speelde verre van perfect en zag in de Zwitserse (!) competitie zijn beste kansen. Manu speelt momenteel degradatievoetbal in het Championship. Wat we ervoor terug hebben gehaald? Een ex (en toekomstig) international genaamd Elia die kwalitatief beter is dan Manu en Boetius samen. En de laatste vraag: wie hebben we als backup voor op de flanken? Even een lijstje van spelers die op de flanken uit de voeten kunnen: - Elia - Bilal - Kuijt - Toornstra - Achahbar - Vilhena - Karsdorp - Schuurman Manu en JP zouden met huidige spelers banken of naar de tribune gaan. De vooruitgangWe spelen dit jaar geen Europees voetbal. Dan kan je niet verwachten dat je een serieuze kwaliteitsinjectie in de selectie krijgt want spelers willen zich nu eenmaal ontwikkelen en Europees voetbal is hierbij essentieel. Ik vind dat we ons gelukkig mogen prijzen dat we ons hebben kunnen versterken met Kuijt en Elia. Inderdaad haalt Van Geel ook spelers die je zou kunnen bestempelen als 'rotzooi' in de vorm van bijvoorbeeld een Jan-Arie. Maar toch is het fijn een speler op de bank te hebben met ruime eredivisie ervaring, zodat je spelers als Botteghin kan opvangen in mindere periodes. Twee jaar geleden kwam Feyenoord voor het eerst sinds jaren over de 0 lijn qua eigen vermogen met een werkkapitaal beschikbaar van min 6.1 miljoen euro. Dit is na de grote transfers die destijds gemaakt zijn. Inmiddels hebben we geld op de bank staan en de beste spelers die haalbaar waren hebben we gehaald. Als we komend jaar Europees spelen dan kunnen we onze selectie een serieuze impuls geven. Daarnaast zijn dan spelers als Bilal, Gustafson, Karsdorp, Van Beek en Kongolo weer een stap verder dan dat ze nu zijn. Vergeet niet dat Feyenoord door financiele nood met jeugdspelers moest spelen die er nog niet klaar voor waren. Daardoor ging het sportief minder maar konden spelers als Martins Indi en De Vrij wel doorbreken en voldoende minuten maken. Moeten we nu voor het doorselecteren weer gaan richten op de 5e plaats in de hoop voorronde Europa League te spelen en gewoon Nieuwkoop, Schuurman en Achahbar in de basis zetten? Ik denk dat het bestuur momenteel gewoon een representatief elftal op de been heeft gebracht met een onervaren trainer aan het roer die een gigantische staat van dienst had als speler, zowel voor de club als internationaal. In het begin riep iedereen dat we kampioen zouden worden, terwijl we qua selectie gewoon 3e van Nederland zijn. Vervolgens komt er een gigantische dip en zakken we naar de derde plaats en gooien mensen met verhuisdozen. Voordat Feyenoord een serieuze kwaliteitsinjectie aan de selectie kan geven moeten ze eerst verzekerd zijn van minimaal groepsfase Europa League. En dan nog zullen PSV en Ajax de eerste optie hebben op spelers uit onze eigen competitie aangezien zij meedoen aan de Champions League (of voorronde). Als Feyenoord de beker wint en zich daarmee kwalificeert voor groepsfase Europa League zou ik het bestuur zelfs aan willen moedigen om alvast te beginnen met voorbereiding op volgend seizoen en spelers als Bilal en Gustafson ongeacht het resultaat gewoon elke wedstrijd in de basis zetten om ze de nodige ervaring en ritme op te laten doen. Dan doe je komend jaar gewoon mee voor het kampioenschap. En als Feyenoord dit jaar 3e wordt en de beker wint vind ik dat we met z'n allen gewoon een spandoek in de laatste thuiswedstrijd moeten ophangen met de tekst: "Gio HELD, Van Geel HELD, Gudde HELD" Want met de financiele armslag die zij hebben opgebouwd, de toekomstspelers- en trainer die zij hebben gehaald en de pogingen die zij hebben gedaan om een nieuw- of verbouw van het stadion te realiseren ondanks dat we een paar jaar geleden bijna de licentie kwijtraakten, verdienen zij geen verhuisdozen maar een standbeeld. En nog een keer. Good stuff, meeeeeen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Realistisch stukje, voor een standbeeld nog wat te vroeg. Daarvoor moeten er eerst nog een aantal prijzen binnen komen, of dat gaat lukken? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het voetbal is niet om aan te zien en de jonge voetballers krijgen geen enkele kans meer. Het is triest gesteld met Feyenoord! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kan dus alleen maar beter worden... 😉 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 21:32 schreef BertusBadeend het volgende:Laten we met z'n allen eens ophouden met het zeiken richting het bestuur en de technische staf en de zaken in het juiste perspectief plaatsen. [..] Kort samengevat bedoel je dat de volgende spelers hadden moeten worden vervangen voor vergelijkbaar materiaal? - Stefan de Vrij (international, serie A speler) - Bruno Martins Indi (international, Porto speler) - Graziano Pelle (gevreesde Premier League spits) - Daryl Janmaat (een van de beste backs in premier league) - Jordi Clasie (premier league en de beste spelverdeler die we in jaren voortgebracht hebben) Indi is makkelijk vervangbaar gebleken door Kongolo. Het vertrek van hem was goed voor de club, vond ik destijds al.
De andere namen zijn misschien niet vervangen met vergelijkbaar materiaal, maar welke bagger er nu voor teruggehaald is is schandalig. Een TD met een netwerk had daar meer uit kunnen halen.
quote:Laten we eerlijk zijn: als je nog niet eens Europa League speelt en de linksback van Willem II bedankt om bij ons de komen ballen, hoe realistisch ben je dan? Inderdaad zijn we qua selectie er op achteruit gegaan. Het is onmogelijk om zo een uittocht van kwaliteit op te vangen. Noem mij voor bovenstaande spelers maar eens een haalbaar en betaalbaar alternatief. Heeft dat bedanken van Dijks te maken met Feyenoord of omdat zijn grote liefde 020 is? Een vraag met een simpel antwoord, het tweede. Hele middelmatige back trouwens.
En door wie hebben we geen Europees voetbal gehaald? Dankzij de waardeloze aankopen van van Geel en het aanstellen van een slappe vaatdoek als coach.
quote:Om tweede vraag te beantwoorden omtrent Manu en Boetius: JP speelde verre van perfect en zag in de Zwitserse (!) competitie zijn beste kansen. Manu speelt momenteel degradatievoetbal in het Championship. Wat we ervoor terug hebben gehaald? Een ex (en toekomstig) international genaamd Elia die kwalitatief beter is dan Manu en Boetius samen. Boëtius speelde onder Koeman anders nog prima, al kwam daar op het einde ook een dip in. En weet je waarom hij wegwilde? Geen vertrouwen van de clubleiding en coach (aangesteld door dit bestuur). Middelmatige trutjes kregen flink overbetaald en eigen jeugd moet het doen met minder. Kazim rond het miljoen, haha.
Dat Elia beter is dan Boëtius heb ik nog niet veel teruggezien.
quote:En de laatste vraag: wie hebben we als backup voor op de flanken? Even een lijstje van spelers die op de flanken uit de voeten kunnen: - Elia - Bilal - Kuijt - Toornstra - Achahbar - Vilhena - Karsdorp - Schuurman
Manu en JP zouden met huidige spelers banken of naar de tribune gaan. Karsdorp, Vilhena en Schuurman zijn daar niet voor. Nu noem je gewoon namen op om een lijst aan te vullen. Je noemt een Karsdorp op, dat is gewoon de rechtsback nu. Je moet spelers hebben die daar ALTIJD spelen en DAAR de kwaliteiten hebben. Met bovenstaand lijstje kan ik werkelijk niets.
Elia uit vorm Bilal nog niets laten zien Kuyt oké. Toornstra 1,5 jaar niks laten zien. Achahbar vind ik geen buitenspeler. Karsdorp speelt gewoon als back
quote:De vooruitgang
We spelen dit jaar geen Europees voetbal. Dan kan je niet verwachten dat je een serieuze kwaliteitsinjectie in de selectie krijgt want spelers willen zich nu eenmaal ontwikkelen en Europees voetbal is hierbij essentieel. Ik vind dat we ons gelukkig mogen prijzen dat we ons hebben kunnen versterken met Kuijt en Elia. Geen Europees maar wel meer dan 20 punten achter staan op PSV en 020, die wel die verplichtingen hadden. Knap.
quote:Inderdaad haalt Van Geel ook spelers die je zou kunnen bestempelen als 'rotzooi' in de vorm van bijvoorbeeld een Jan-Arie. Maar toch is het fijn een speler op de bank te hebben met ruime eredivisie ervaring, zodat je spelers als Botteghin kan opvangen in mindere periodes. Fijne speler.. Dat is het probleem. Dit is gewoon een slappe verdediger die er weinig van kan.
quote:In het begin riep iedereen dat we kampioen zouden worden, terwijl we qua selectie gewoon 3e van Nederland zijn. Vervolgens komt er een gigantische dip en zakken we naar de derde plaats en gooien mensen met verhuisdozen. Kan inderdaad. En dan moet je nu met de subtoppers strijden om plek 3, terwijl je makkelijk 3e moet worden.
quote:Dan doe je komend jaar gewoon mee voor het kampioenschap. En als Feyenoord dit jaar 3e wordt en de beker wint vind ik dat we met z'n allen gewoon een spandoek in de laatste thuiswedstrijd moeten ophangen met de tekst:
"Gio HELD, Van Geel HELD, Gudde HELD" De bevestiging, Feyenoord is ziek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat gio maar gesteund blijft worden , ik vind hem de slechtste trainer sinds tijden - het elftal speeld zijn wedstrijden zonder enig idee , systeem of spelpatronen - 80% van de spelers zitten in een vorm dip en spelen ver ondermaats en dan praat ik niet over de aankopen maar ook over onze eigen jeugd spelers dit is toch echt gio aan te rekenen , die hoort het elftal met een bepaald spelsysteem te laten spelen en hoort spelers beter te maken hij blijft eigenlijk overeind doordat het een hele aardige gozer is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2016 door kenny -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Om het einddoel te bereiken moet je met zijn alle hard werken en iemand de tijd gunnen om te leren en te experimenteren. Er is voor gekozen dit met Gio aan te gaan, nu moet je het niet in eens anders willen want het is te begrijpen dat je als rookie zoekt en experimenteert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
eens VV en geef hem alle tools om te slagen. Probleem is enkel dat er altijd druk op presteren ligt bij een club als Feyenoord.. De meeste supporters (75%) hebben dat er voor over maar het is vooral de media die zich negatief uit over de club.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2016 - 11:02 schreef VVout het volgende:Om het einddoel te bereiken moet je met zijn alle hard werken en iemand de tijd gunnen om te leren en te experimenteren. Er is voor gekozen dit met Gio aan te gaan, nu moet je het niet in eens anders willen want het is te begrijpen dat je als rookie zoekt en experimenteert. Vind ik dus onzin. Het is niet zo dat we net een paar weken onderweg zijn. Je bent bijna een jaar verder en t voetbal wordt alleen maar slechter. Met de intrede van Dickie lijkt t wel wat beter te staan. Maar dat mag je Gio niet aanrekenen. Wat wel zo is, je bent dit nu eenmaal ingegaan met elkaar en de handdoek gooien is nu te laat. Dan is het echt dodelijk voor Gio en ook voor van Geel. Dus dat zullen ze ten alle tijde voorkomen.
Als ik t voor t kiezen had, zegde ik ze beide de wacht aan en zou ik een secuur vervangingstraject beginnen. Desnoods tijdelijk voor beide een ad interim benoemen. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Drie kwart jaar en Dick er in was een goede zet van Van Geel, hopelijk leert Gio hier ook weer van.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2016 - 11:36 schreef RenatoBos het volgende:Drie kwart jaar en Dick er in was een goede zet van Van Geel, hopelijk leert Gio hier ook weer van.. Dat is t doel, de vraag is, is de leercurve stijl genoeg voor een club met ambities en een hoge druk vanuit supporters als Feyenoord? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt, ik zag laatst een poll op fr12, waar 85% van de stemmers aangaf door te willen gaan met Gio volgend seizoen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2016 - 11:50 schreef RenatoBos het volgende:Klopt, ik zag laatst een poll op fr12, waar 85% van de stemmers aangaf door te willen gaan met Gio volgend seizoen.. De mensen die het bestuur schuldig vinden, zullen nooit de trainer slachtofferen. Gio heeft de gunfactor. Over vijf jaar een prima trainer waarschijnlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2016 - 11:51 schreef Stylzz het volgende:[..] De mensen die het bestuur schuldig vinden, zullen nooit de trainer slachtofferen. Gio heeft de gunfactor. Over vijf jaar een prima trainer waarschijnlijk Denk dit ook hoor, maar Feyenoord kan (niet nog eens) geen 5 jaar wachten natuurlijk.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft toch geen 5 jaar nodig, het kan er snel weer anders uitzien. Voordat je weet slaat de hele stemming dan weer om. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan maar weet jij het momenteel..? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Andersom net zo goed, t's maar net hoe je het aan wilt gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Stemming omslaan; zal me een zorg zijn! er moet een andere wind gaan waaien met een betere directie en een elftal dat kan en wil winnen. Als we zo door sudderen, met een kwartje dat volgens van Geel misschien wel eens een keer de goede kant op zou kunnen vallen, zitten we over 5 jaar nog in de ellende en zijn we nog geen stap verder met een nieuw of vernieuwd stadion. van Geel is inderdaad ook meer de TD van een kwartje dan van miloenen Euro's |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Beste (BertusBadeend)Het begin van jouw uitleg begon eigenlijk net zo goed als Feijenoord boetbalde,klote dus van af het begin.Na de verkopen van diverse spelers was er genoeg geld voorhanden om het elftal van uit europa te versterken al waren het maar twee spelers.Maar nee men dacht aan gratis spelers binnen halen boven kwaliteit ,dus ik ben het niet helemaal metjouw eens, er waren daarvoor al meer mogelijkheden tentijden van Guidettie, en weer werd dat afgeketst.M.v.Geel enzijn kleingeld sponsors, die nu naar ik vernomen hebt ook nog eens uit dertig verschillende meningen bestaat.Dus de echte Feijenoord gedachte bleef ver benedenmaats,afgezien uiteraard dat zij wel feijenoord aan het infuus konden houden, dus dat is het enige positive daar van.En dan moet ik ook dankbaar zijn om dat het gebeuren alleen in hun eigen voordeel is gedaan,gezien ook de stand en het punten verschil met de bovenste twee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Gezien vanaf 2002 is dit natuurlijk een verschrikkelijk wanbeleid voor de suporters,en ook voor de prominente mensen die voor radio en tv de zelfde mening hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je speelt niet Europees dus waarom geld met bakken de deur uit smijten, hopelijk wordt je nu gewoon 3e en pak je de beker dan is er helemaal niets mis. Gio heeft lekker een jaar aan kunnen kloten en is een hoop wijzer en met het geld wat je hebt kan je komend seizoen met een betere selectie Europa in. Echt een stel ouwe wijven zijn jullie, alleen maar zeiken dat het niet goed is. Nou als het gaat lukken wat ik net zij, is het gewoon geslaagd met minimale verkwisting van middelen. Als je mazzel hebt breekt die middelmaat zelfs nog door, is helemaal niet verkeerd zelfs dat die nu nog op de achtergrond blijven anders worden ze gelijk weg gekocht. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Naar mijn gevoel en indicatie die ik daar over verder hebt is puur eigen mening wat keuzes betreft van het zittende bestuur.inversteren kunje doen op twee manieren als er veranderingen in aantocht zijn ,en dan bedoel ik grote veranderingen.Daar heeft de kuip en winkelcentra ook mee te maken om daar in te gaan inversteren,dat het tenkoste gaat van het huidige voetbal daar hebben deze heren niets mee .Het gaat daarna wel goedkomen zo denkt men dat zijn dus mijn gedachtes daar over.CeesBruin miljardair speeld daarin de hoofdrol in de nabije toekomst dus een gouden toekomst .En dat wachten we dan maar nog even hoop ik af. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Eens Wout ,maar tog een groot risico wat zij genomen hebben voor het zelfde geld speelje volgendjaar weer geen europees, en nu dus het komende seisoen wel god zij dank. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2016 - 16:55 schreef Fer 1 het volgende:Eens Wout ,maar tog een groot risico wat zij genomen hebben voor het zelfde geld speelje volgendjaar weer geen europees, en nu dus het komende seisoen wel god zij dank. Ik hoop het wel, we zijn er nog niet natuurlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou nou een beetje positiever mag wel je lijkt wel een oud wijf.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Voor een club als feijenoord moetje het daar zeker niet mee eens zijn en blijven aanhouden dat het zo niet kan.Feijenoord is een topclub en dat was het afgelopen seisoen bijna niets meer van over.Dat de kuip regelmatig volzit,zijn de verdiensten van de suporters dat er nu wel een nieuwe kuip gaat komen ,ook een grote reden om op nieuw te inversteren in een nieuw complex. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou ja derde of beker winst zal ze tog wel lukken ,anders zijn ze de doodschoppen niet waard. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ghèhè,
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tijd voor een boertje...
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2016 - 11:18 schreef Stylzz het volgende:[..] Als ik t voor t kiezen had, zegde ik ze beide de wacht aan en zou ik een secuur vervangingstraject beginnen. Desnoods tijdelijk voor beide een ad interim benoemen. ik zie liever, for their own sake én de club, dat zij zelf de handdoek in de ring gooien, ofwel hun afscheid tijdig van tevoren aankondigen. Oftewel, met benul de club een stap verder laten zetten door opzij te gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout