BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde HELD! Gio HELD! Van Geel HELD! - De (on)zichtbare vooruitgang van onze club

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 maart 2016 - 19:33   quote  deeplink  
Eerlijk gezegd, die beker moeten we niet winnen.
Die gaat zo veel verbloemen.
VVout
 VVout - donderdag 10 maart 2016 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 19:19 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben echt door mijn opmerkingen voor dit forum heen. Tijd voor zomerstop.
Daar heb ik meestal na een week of 2 al de ziekte in, erger is het nog als dan ook nog die EK manie begint maar daar blijven we deze keer van verschoond.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 10 maart 2016 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:
De bekerwedstrijden waren best goed, tot dusver hou ik het maar op cupfighters metaliteit.
Ook een kwaliteit.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 maart 2016 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 19:19 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben echt door mijn opmerkingen voor dit forum heen. Tijd voor zomerstop.
34s5jxg.jpg
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 maart 2016 - 19:57   quote  deeplink  
Ik ben geen zestien meer Renato.
ar
 ar - donderdag 10 maart 2016 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:
Hallo..?.plaatsing europa leaque.
Verder weten we natuurlijk wel beter.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 maart 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 20:05 schreef ar het volgende:

[..]

Hallo..?.plaatsing europa leaque.
Verder weten we natuurlijk wel beter.
Ja, oke, hoera. Daar hebben we wat te zoeken.
Barabas
 Barabas - donderdag 10 maart 2016 - 20:09   quote  deeplink  
We moeten de beker niet winnen... moet niet gekker worden Styllz
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 maart 2016 - 20:13   quote  deeplink  
Ja t is mooi hoor. Maar dan gaat er waarschijnlijk geen moer veranderen.
ar
 ar - donderdag 10 maart 2016 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 20:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, oke, hoera. Daar hebben we wat te zoeken.
Wie weet.
Volgend seizoen kan alles anders zijn.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 maart 2016 - 20:16   quote  deeplink  
Ja, dat roepen we inderdaad al sinds zomer 2003.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 maart 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 19:57 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben geen zestien meer Renato.
✉️..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 maart 2016 - 20:23   quote  deeplink  
😬
ar
 ar - donderdag 10 maart 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 20:16 schreef Stylzz het volgende:
Haha..ok
Je maakt me depressief maat.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 maart 2016 - 20:30   quote  deeplink  
Nee niet aan toe geen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 maart 2016 - 20:32   quote  deeplink  
Opschieten Styllz, Bosi is in de buurt..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 maart 2016 - 20:34   quote  deeplink  
sva-love-cocaine.jpg
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 10 maart 2016 - 20:37   quote  deeplink  
Het grootste gemis wat we dit seizoen hebben is dat Clasie is weggegaan. Hij was de motor op het middenveld en het is logisch dat het zonder hem minder loopt op het middenveld.

Gio is bezig aan zijn eerste jaar als hoofdtrainer en ook al is het kudt gegaan, hij doet momenteel een gigantische ervaring op onder een grote druk. Als Feyenoord de beker wint zou je hem vanaf komend seizoen moeten afrekenen op resultaten. Deze zomer is er geld om de selectie op pijl te brengen en de afstand naar Ajax en PSV te overbruggen.

Als we al met een vinger zouden moeten wijzen voor de huidige situatie dan moeten we ome Fred bedanken die de selectie afgelopen jaar zo afgebeuld heeft dat Europa League is misgelopen. Anders hadden we gewoon 2 a 3 spelers extra kunnen halen die het elftal naar een hoger niveau tillen.

Maar ja, Feyenoord kan nu eenmal niet zwaar gaan investeren in dure spelers met dikke contracten zonder de inkomsten uit Europa. Ik vind het juist goed dat ze dit niet gedaan hebben, want als je dan misgrijpt dan ben je weer helemaal terug bij af. Nu hebben we een basis om verder op te bouwen.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 10 maart 2016 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 20:32 schreef RenatoBos het volgende:
Opschieten Styllz, Bosi is in de buurt..
Lul.. :')
van geil
 van geil - donderdag 10 maart 2016 - 21:20   quote  deeplink  
cocaine.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 maart 2016 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 21:18 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Lul.. :')
Klikkohooligan..😉

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2016 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - vrijdag 11 maart 2016 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 20:16 schreef Stylzz het volgende:
Touwen bij de Gamma.. bomen in het bos... Zwartgallige kijk op zaken Styllz!

Weet bijna zeker dat jij straks ook op de Coolsingel staat om de bekerwinst te vieren.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 maart 2016 - 11:40   quote  deeplink  
100% niet
van geil
 van geil - vrijdag 11 maart 2016 - 11:41   quote  deeplink  
th?id=OIP.M5be6138a888fa6509156c3e411ebfcfdo0&pid=15.1
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 12:35   quote  deeplink  
Held van de teloorgang Gudde en v.Geel.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 11 maart 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 20:37 schreef BertusBadeend het volgende:
Het grootste gemis wat we dit seizoen hebben is dat Clasie is weggegaan. Hij was de motor op het middenveld en het is logisch dat het zonder hem minder loopt op het middenveld.

Gio is bezig aan zijn eerste jaar als hoofdtrainer en ook al is het kudt gegaan, hij doet momenteel een gigantische ervaring op onder een grote druk. Als Feyenoord de beker wint zou je hem vanaf komend seizoen moeten afrekenen op resultaten. Deze zomer is er geld om de selectie op pijl te brengen en de afstand naar Ajax en PSV te overbruggen.

Als we al met een vinger zouden moeten wijzen voor de huidige situatie dan moeten we ome Fred bedanken die de selectie afgelopen jaar zo afgebeuld heeft dat Europa League is misgelopen. Anders hadden we gewoon 2 a 3 spelers extra kunnen halen die het elftal naar een hoger niveau tillen.

Maar ja, Feyenoord kan nu eenmal niet zwaar gaan investeren in dure spelers met dikke contracten zonder de inkomsten uit Europa. Ik vind het juist goed dat ze dit niet gedaan hebben, want als je dan misgrijpt dan ben je weer helemaal terug bij af. Nu hebben we een basis om verder op te bouwen.
Klopt zeker. Clasie was één van de drijvende krachten van het elftal. Hij ging weg en dat vang je niet op. Zo'n speler kun je als eredivisieclub maar zelden oppikken. Uitzonderingen daargelaten, zoals psv met Guardado.

Gio is onervaren. Dat wisten we aan het begin van het seizoen ook. Dat er nu een slechte periode was en we nog altijd niet geheel uit het dal zijn, kan je hem niet geheel aanrekenen. Een onervaren trainer heeft tijd nodig, moet leren en zal dan vermoedelijk opkrabbelen. Cocu had ook een slecht eerste jaar en het jaar erop het ging het heel wat beter. Je kunt Gio nu ook niet afrekenen. Die moet je zeker volgend seizoen nog de kans geven, anders zet je jezelf als club ook voor lul.

Rutten had een prima eerste seizoenshelft, maar in de tweede helft ging het gigantisch mis. Dat valt hem aan te rekenen en de man die hem aanstelde, omdat dit een bekend probleem van Rutten is. Niettemin moet ik zeggen dat het voetbal richting het einde van de eerste seizoenshelft onder Rutten het beste in jaren was. Het is voor dit jaar gewoon een kwestie van het seizoen afmaken, derde worden en de beker pakken. Van de zomer doorselecteren en de selectie op een hoger niveau krijgen en dan moet Gio er een goed lopend elftal van maken. Wat mij betreft met hulp van Advocaat, zolang hij dat nodig heeft. Het middenveld moet in balans komen en een echt goede rechtsbuiten zou ook welkom zijn. Eventueel nog een spits erbij (als er echt een kwalitatief goede kan worden aangetrokken) en dan moet je in elk geval tot het einde meedoen om plek 1.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 16:41   quote  deeplink  
M.V.Geel heeft een grote hand gehad in het verzaken van goede aankopen,Rutten was en is een goede trainer.Daar en tegen is Gio zeer onervaren ,had allang weg moeten wezen,vraag mij niet wie hem dan zou moeten opvolgen, maar slechter had het niet gekund.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 16:46   quote  deeplink  
Rutte wilde destijds die speler van groningen halen en Guidettie was ook nog in beeld.Daar voor werd Klaziem en kuyt gehaald wat de vooruit gang van feijenoord stagneerde tegenhield,het was een grote gok zij toen het bestuur volgens M.v.Geel.Waar het bestuur de geldschieters behoorlijk ingefaald hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 maart 2016 - 16:57   quote  deeplink  
Ik vond Rutten maar een laffe trainer. Slecht wisselbeleid.
En het halen van Kuyt is goed geweest voor de club.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 17:00   quote  deeplink  
In het geheel genomen niet Renato ,wel een goede aanwinst oke maak ik geen punt van.Maar ik had liever Guidettie gezien en die knul van groningen.Of in iedergeval Guidettie.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 maart 2016 - 17:02   quote  deeplink  
Guidetti had ik ook graag gezien..
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 17:03   quote  deeplink  
Bilal Kramer en Kuyt,kosten nu ook 7 miljoen afgezien van die turk 2 miljoen Guidettie moest 10 miljoen kosten maar dan hebje wat en toen was clasie er nog.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 maart 2016 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 21:32 schreef BertusBadeend het volgende:
Laten we met z'n allen eens ophouden met het zeiken richting het bestuur en de technische staf en de zaken in het juiste perspectief plaatsen.

[..]

Kort samengevat bedoel je dat de volgende spelers hadden moeten worden vervangen voor vergelijkbaar materiaal?
- Stefan de Vrij (international, serie A speler)
- Bruno Martins Indi (international, Porto speler)
- Graziano Pelle (gevreesde Premier League spits)
- Daryl Janmaat (een van de beste backs in premier league)
- Jordi Clasie (premier league en de beste spelverdeler die we in jaren voortgebracht hebben)

Laten we eerlijk zijn: als je nog niet eens Europa League speelt en de linksback van Willem II bedankt om bij ons de komen ballen, hoe realistisch ben je dan? Inderdaad zijn we qua selectie er op achteruit gegaan. Het is onmogelijk om zo een uittocht van kwaliteit op te vangen. Noem mij voor bovenstaande spelers maar eens een haalbaar en betaalbaar alternatief.

Om tweede vraag te beantwoorden omtrent Manu en Boetius: JP speelde verre van perfect en zag in de Zwitserse (!) competitie zijn beste kansen. Manu speelt momenteel degradatievoetbal in het Championship. Wat we ervoor terug hebben gehaald? Een ex (en toekomstig) international genaamd Elia die kwalitatief beter is dan Manu en Boetius samen.

En de laatste vraag: wie hebben we als backup voor op de flanken? Even een lijstje van spelers die op de flanken uit de voeten kunnen:
- Elia
- Bilal
- Kuijt
- Toornstra
- Achahbar
- Vilhena
- Karsdorp
- Schuurman

Manu en JP zouden met huidige spelers banken of naar de tribune gaan.

De vooruitgang

We spelen dit jaar geen Europees voetbal. Dan kan je niet verwachten dat je een serieuze kwaliteitsinjectie in de selectie krijgt want spelers willen zich nu eenmaal ontwikkelen en Europees voetbal is hierbij essentieel. Ik vind dat we ons gelukkig mogen prijzen dat we ons hebben kunnen versterken met Kuijt en Elia.

Inderdaad haalt Van Geel ook spelers die je zou kunnen bestempelen als 'rotzooi' in de vorm van bijvoorbeeld een Jan-Arie. Maar toch is het fijn een speler op de bank te hebben met ruime eredivisie ervaring, zodat je spelers als Botteghin kan opvangen in mindere periodes.

Twee jaar geleden kwam Feyenoord voor het eerst sinds jaren over de 0 lijn qua eigen vermogen met een werkkapitaal beschikbaar van min 6.1 miljoen euro. Dit is na de grote transfers die destijds gemaakt zijn. Inmiddels hebben we geld op de bank staan en de beste spelers die haalbaar waren hebben we gehaald. Als we komend jaar Europees spelen dan kunnen we onze selectie een serieuze impuls geven.

Daarnaast zijn dan spelers als Bilal, Gustafson, Karsdorp, Van Beek en Kongolo weer een stap verder dan dat ze nu zijn.

Vergeet niet dat Feyenoord door financiele nood met jeugdspelers moest spelen die er nog niet klaar voor waren. Daardoor ging het sportief minder maar konden spelers als Martins Indi en De Vrij wel doorbreken en voldoende minuten maken. Moeten we nu voor het doorselecteren weer gaan richten op de 5e plaats in de hoop voorronde Europa League te spelen en gewoon Nieuwkoop, Schuurman en Achahbar in de basis zetten?

Ik denk dat het bestuur momenteel gewoon een representatief elftal op de been heeft gebracht met een onervaren trainer aan het roer die een gigantische staat van dienst had als speler, zowel voor de club als internationaal.

In het begin riep iedereen dat we kampioen zouden worden, terwijl we qua selectie gewoon 3e van Nederland zijn. Vervolgens komt er een gigantische dip en zakken we naar de derde plaats en gooien mensen met verhuisdozen.

Voordat Feyenoord een serieuze kwaliteitsinjectie aan de selectie kan geven moeten ze eerst verzekerd zijn van minimaal groepsfase Europa League. En dan nog zullen PSV en Ajax de eerste optie hebben op spelers uit onze eigen competitie aangezien zij meedoen aan de Champions League (of voorronde).

Als Feyenoord de beker wint en zich daarmee kwalificeert voor groepsfase Europa League zou ik het bestuur zelfs aan willen moedigen om alvast te beginnen met voorbereiding op volgend seizoen en spelers als Bilal en Gustafson ongeacht het resultaat gewoon elke wedstrijd in de basis zetten om ze de nodige ervaring en ritme op te laten doen.

Dan doe je komend jaar gewoon mee voor het kampioenschap. En als Feyenoord dit jaar 3e wordt en de beker wint vind ik dat we met z'n allen gewoon een spandoek in de laatste thuiswedstrijd moeten ophangen met de tekst:

"Gio HELD, Van Geel HELD, Gudde HELD"

Want met de financiele armslag die zij hebben opgebouwd, de toekomstspelers- en trainer die zij hebben gehaald en de pogingen die zij hebben gedaan om een nieuw- of verbouw van het stadion te realiseren ondanks dat we een paar jaar geleden bijna de licentie kwijtraakten, verdienen zij geen verhuisdozen maar een standbeeld.
Effe Bertus weer in het zonnetje zetten.
De rest is toch gelul.

Iedereen eens natuurlijk.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 17:08   quote  deeplink  
Het bestuur de sponsors zijn eigenlijk de hoofdschuldige,daarna had M.v.Geel beter moeten inkopen in verdedigend opzicht.De jeugd had nu een stuk verder geweest,zonder Bilal Kramer enzv.Die knapen hadden elkaar omhooggeduwd .
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 maart 2016 - 17:09   quote  deeplink  
Moet Gio die jeugd wel kans geven.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 maart 2016 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 17:03 schreef Fer 1 het volgende:
Bilal Kramer en Kuyt,kosten nu ook 7 miljoen afgezien van die turk 2 miljoen Guidettie moest 10 miljoen kosten maar dan hebje wat en toen was clasie er nog.
Guidetti 10 miljoen (?), waar heb je dat dan vandaan, die is transfervrij naar Celta gegaan..
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 17:14   quote  deeplink  
Ja Henk want de zon schijnt nu nog,voor de rest staat ook dat verhaal gewoon stil.Ik ben voor helemaal geen aankopen en met aschebar als spits verder moeten gaan ,hij deed het goed en nog is het een goed spelertje.Maar alsje liever geld wil weggooien dan hebben ze dat goed gedaan vind ik,verspilling dus,de tijd stond even stil.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 17:16   quote  deeplink  
Zijn zaakwaarnemer vroeg 10 miljoen Renato en daar is hij voor naar celta gegaan ,anders had hij wel hier geweest.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 maart 2016 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 17:16 schreef Fer 1 het volgende:
Zijn zaakwaarnemer vroeg 10 miljoen Renato en daar is hij voor naar celta gegaan ,anders had hij wel hier geweest.
Ga dat ff bewijzen, fer1. Of komt dat uit jouw duim?
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 17:19   quote  deeplink  
Zeker Henk Gio moet veel meer de jeugd inpassen,en zeker jeugdspitsen.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 17:20   quote  deeplink  
Nou Henk daar kwam destijds M.v.Geel zelf mee.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 maart 2016 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 17:16 schreef Fer 1 het volgende:
Hij is transfervrij van Man City naar Celta gegaan Fer..
Ketste af op zijn salariseisen en zijn medisch verleden..
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 17:21   quote  deeplink  
Voor TV Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 maart 2016 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 17:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ga dat ff bewijzen, fer1. Of komt dat uit jouw duim?
Nou ben benieuwd naar de bron dan..😉
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 maart 2016 - 17:22   quote  deeplink  
Volgens mij vergis je je nu enorm.
Of zit je nu van Geel in een kwaad daglicht te stellen?
Nou?
Nou?
Nou?
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 17:23   quote  deeplink  
Ja oke ,maar dan toch dat hoge salaris, hoeje het ook went of keerd het ging daarom niet door.Nu hebben ze Tapia gehaald ,van der Heijden manman blinde Piet doet het beter.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 maart 2016 - 17:24   quote  deeplink  
Van der Heijden kostte niks, transfervrij..
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 17:25   quote  deeplink  
Hij doet maar wat de sukkel ,feijenoord is een mooie club ppffffff vuile schijnheil.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 17:26   quote  deeplink  
Salaris salaris kost altijd geld
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 maart 2016 - 17:26   quote  deeplink  
Nou nou doe ff rustig joo, straks trekken ze je weekendverlof nog in..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde HELD! Gio HELD! Van Geel HELD! - De (on)zichtbare vooruitgang van onze club

0.0098109