BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde HELD! Gio HELD! Van Geel HELD! - De (on)zichtbare vooruitgang van onze club

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 maart 2016 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 17:26 schreef Fer 1 het volgende:
Salaris salaris kost altijd geld
Meestal met salaris he..
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 11 maart 2016 - 17:28   quote  deeplink  
Bijna een gratis elftal gratis en voor niks dan hebje ook naka niks ,mischien de beker en mischien derde en mischien mischien mischien gallies wordje er van mischien ook niet.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 maart 2016 - 17:30   quote  deeplink  
masker-gevangene-boef.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 maart 2016 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 17:28 schreef Fer 1 het volgende:
Bijna een gratis elftal gratis en voor niks dan hebje ook naka niks ,mischien de beker en mischien derde en mischien mischien mischien gallies wordje er van mischien ook niet.
Valt wel mee hoor, Bilal, kramer, Tapia om maar een voorbeeld te noemen..
MMM
 MMM - zaterdag 12 maart 2016 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 20:37 schreef BertusBadeend het volgende:
Het grootste gemis wat we dit seizoen hebben is dat Clasie is weggegaan. Hij was de motor op het middenveld en het is logisch dat het zonder hem minder loopt op het middenveld.

Gio is bezig aan zijn eerste jaar als hoofdtrainer en ook al is het kudt gegaan, hij doet momenteel een gigantische ervaring op onder een grote druk. Als Feyenoord de beker wint zou je hem vanaf komend seizoen moeten afrekenen op resultaten. Deze zomer is er geld om de selectie op pijl te brengen en de afstand naar Ajax en PSV te overbruggen.

Als we al met een vinger zouden moeten wijzen voor de huidige situatie dan moeten we ome Fred bedanken die de selectie afgelopen jaar zo afgebeuld heeft dat Europa League is misgelopen. Anders hadden we gewoon 2 a 3 spelers extra kunnen halen die het elftal naar een hoger niveau tillen.

Maar ja, Feyenoord kan nu eenmal niet zwaar gaan investeren in dure spelers met dikke contracten zonder de inkomsten uit Europa. Ik vind het juist goed dat ze dit niet gedaan hebben, want als je dan misgrijpt dan ben je weer helemaal terug bij af. Nu hebben we een basis om verder op te bouwen.
Dat Clasie weg zou gaan was allang bekend. van Geel had daar eerder op in moeten spelen.

Weer dat stomme gelul dat er komende zomer geld was, VORIG jaar was er al geld en DIT jaar ook. 20,2 miljoen uitgegeven door Ome Martin.

Ome Fred samen met Martin bedanken. Hij heeft deze zooi bijeen gebracht en wilde zelfs door met Rutten.

20,2 miljoen aan middelmaat. Misschien dat bedrag uitgeven aan écht goede spelers, dan maar 4 aankopen in plaats van 16.
MMM
 MMM - zaterdag 12 maart 2016 - 10:31   quote  deeplink  
Sommigen snappen nog steeds niet dat er meer dan genoeg geld IS en WAS.
MMM
 MMM - zaterdag 12 maart 2016 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 10:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Indi is makkelijk vervangbaar gebleken door Kongolo. Het vertrek van hem was goed voor de club, vond ik destijds al.

De andere namen zijn misschien niet vervangen met vergelijkbaar materiaal, maar welke bagger er nu voor teruggehaald is is schandalig. Een TD met een netwerk had daar meer uit kunnen halen.

[..]

Heeft dat bedanken van Dijks te maken met Feyenoord of omdat zijn grote liefde 020 is? Een vraag met een simpel antwoord, het tweede. Hele middelmatige back trouwens.

En door wie hebben we geen Europees voetbal gehaald? Dankzij de waardeloze aankopen van van Geel en het aanstellen van een slappe vaatdoek als coach.

[..]

Boëtius speelde onder Koeman anders nog prima, al kwam daar op het einde ook een dip in. En weet je waarom hij wegwilde? Geen vertrouwen van de clubleiding en coach (aangesteld door dit bestuur). Middelmatige trutjes kregen flink overbetaald en eigen jeugd moet het doen met minder. Kazim rond het miljoen, haha.

Dat Elia beter is dan Boëtius heb ik nog niet veel teruggezien.

[..]

Karsdorp, Vilhena en Schuurman zijn daar niet voor. Nu noem je gewoon namen op om een lijst aan te vullen. Je noemt een Karsdorp op, dat is gewoon de rechtsback nu. Je moet spelers hebben die daar ALTIJD spelen en DAAR de kwaliteiten hebben. Met bovenstaand lijstje kan ik werkelijk niets.

Elia uit vorm
Bilal nog niets laten zien
Kuyt oké.
Toornstra 1,5 jaar niks laten zien.
Achahbar vind ik geen buitenspeler.
Karsdorp speelt gewoon als back

[..]

Geen Europees maar wel meer dan 20 punten achter staan op PSV en 020, die wel die verplichtingen hadden. Knap.

[..]

Fijne speler.. Dat is het probleem. Dit is gewoon een slappe verdediger die er weinig van kan.

[..]

Kan inderdaad. En dan moet je nu met de subtoppers strijden om plek 3, terwijl je makkelijk 3e moet worden.

[..]

De bevestiging, Feyenoord is ziek.
Jammer dat je hier niet op reageert Bertus.
VVout
 VVout - zaterdag 12 maart 2016 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 10:31 schreef MMM het volgende:
Sommigen snappen nog steeds niet dat er meer dan genoeg geld IS en WAS.
IS ook net genoeg geïnvesteerd waarschijnlijk in een niet Europees jaar.
van geil
 van geil - zaterdag 12 maart 2016 - 11:05   quote  deeplink  
Eens met MMM
MMM
 MMM - zaterdag 12 maart 2016 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 10:50 schreef VVout het volgende:

[..]

IS ook net genoeg geïnvesteerd waarschijnlijk in een niet Europees jaar.
Miljoenen geïnvesteerd in middelmaat..
van geil
 van geil - zaterdag 12 maart 2016 - 11:10   quote  deeplink  
Door het putje
VVout
 VVout - zaterdag 12 maart 2016 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 11:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Miljoenen geïnvesteerd in middelmaat..
Vraag is voor hoeveel raak je ze weer kwijt, zolang er meer binnen komt dan er uit gaat heeft het kans op slagen. Vreselijk eens met je dat het ondragelijk is maar financieel is het dit seizoen gewoon niet waard om je knip verder open te trekken.
MMM
 MMM - zaterdag 12 maart 2016 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 11:24 schreef VVout het volgende:

[..]

Vraag is voor hoeveel raak je ze weer kwijt, zolang er meer binnen komt dan er uit gaat heeft het kans op slagen. Vreselijk eens met je dat het ondragelijk is maar financieel is het dit seizoen gewoon niet waard om je knip verder open te trekken.
Van alle aankopen die van Geel gehaald heeft en nog bij ons spelen, zal alleen Vermeer flink meer opleveren.

Welke clubs zitten nu op Botteghin, Vejinovic, Toornstra, Kramer etc. te wachten en er meer voor te betalen dan wij destijds deden?

Zonder Europese verplichtingen was dit het seizoen om te pieken, elke week maar 1 wedstrijd waar de volledige focus op ligt. Dat is zoveel makkelijker dan, zoals bij 020 en PSV, een Europese wedstrijd tussendoor. En zelfs AZ..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door MMM --
VVout
 VVout - zaterdag 12 maart 2016 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 11:26 schreef MMM het volgende:

[..]

Van alle aankopen die van Geel gehaald heeft en nog bij ons spelen, zal alleen Vermeer flink meer opleveren.

Welke clubs zitten nu op Botteghin, Vejinovic, Toornstra, Kramer etc. te wachten en er meer voor te betalen dan wij destijds deden?

Zonder Europese verplichtingen was dit het seizoen om te pieken, elke week maar 1 wedstrijd waar de volledige focus op ligt. Dat is zoveel makkelijker dan, zoals bij 020 en PSV, een Europese wedstrijd tussendoor. En zelfs AZ..
Als je alleen naar de positie kijkt en het kampioen worden, het sportief hoogst haalbare wel. Het gaat je alleen op de langere termijn weinig meer bieden dan een vermelding in de statistieken en je beperkt je budget voor het komende seizoen waar je wel Europees speelt. Nogmaals een hart gelach, maar misschien gewoon nog een jaartje geduld hebben van de vele en met een beetje geluk de beker in het verschiet.

Laten we daar dit jaar met Gio aan het roer en ook Martin en Erik gewoon eens gelukkig mee zijn en de stijgende lijn doorzetten die wel degelijk aanwezig is.
van geil
 van geil - zaterdag 12 maart 2016 - 12:10   quote  deeplink  
Ik zie n selectie die jaarlijks minder waard wordt.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 maart 2016 - 12:11   quote  deeplink  
Valt niet te ontkennen..
MMM
 MMM - zaterdag 12 maart 2016 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 11:41 schreef VVout het volgende:

[..]

Als je alleen naar de positie kijkt en het kampioen worden, het sportief hoogst haalbare wel. Het gaat je alleen op de langere termijn weinig meer bieden dan een vermelding in de statistieken en je beperkt je budget voor het komende seizoen waar je wel Europees speelt. Nogmaals een hart gelach, maar misschien gewoon nog een jaartje geduld hebben van de vele en met een beetje geluk de beker in het verschiet.

Laten we daar dit jaar met Gio aan het roer en ook Martin en Erik gewoon eens gelukkig mee zijn en de stijgende lijn doorzetten die wel degelijk aanwezig is.
Maar de waarde van de huidige selectie is lager dan ooit, iets waar Feyenoord het van moet hebben. Alleen Vermeer zal echt wat opleveren, voor de rest krijg je momenteel geen zak met geld.

Ik heb geen vertrouwen in van Geel en Gudde om Feyenoord terug te brengen naar de Nederlandse top. Ze hebben waarde gehad toen Feyenoord in de shit zat, maar nu er geld te besteden is gaat het eerder bergafwaarts..

Gudde hou ik verantwoordelijk voor de stadionplannen die bakken met geld gekost hebben, zonder dat er maar 1 paal geslagen is

van Geel houd ik verantwoordelijk voor het verspillen van meer dan 20 miljoen euro aan alleen maar middelmaat en het niet op orde hebben van het salarishuis.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 maart 2016 - 12:36   quote  deeplink  
Rooie cijfers wegwerken kan ie best, maar er zit geen goed gevolg aan momenteel. En nu je zwarte cijfers schrijft wil je ook verder als club de weg omhoog in. Dat zien we nu niet terug..
van geil
 van geil - zaterdag 12 maart 2016 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 12:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Maar de waarde van de huidige selectie is lager dan ooit, iets waar Feyenoord het van moet hebben. Alleen Vermeer zal echt wat opleveren, voor de rest krijg je momenteel geen zak met geld.

Ik heb geen vertrouwen in van Geel en Gudde om Feyenoord terug te brengen naar de Nederlandse top. Ze hebben waarde gehad toen Feyenoord in de shit zat, maar nu er geld te besteden is gaat het eerder bergafwaarts..

Gudde hou ik verantwoordelijk voor de stadionplannen die bakken met geld gekost hebben, zonder dat er maar 1 paal geslagen is

van Geel houd ik verantwoordelijk voor het verspillen van meer dan 20 miljoen euro aan alleen maar middelmaat en het niet op orde hebben van het salarishuis.
Eens, n dalende lijn is het , terug te zien sportief.
nr 10
 nr 10 - zaterdag 12 maart 2016 - 12:54   quote  deeplink  
Met een trainer als Bosz, gaat de selectie er in waarde fors op vooruit. De kapitaalvernietiger is hier Van Bronckhorst. Aangesteld door het dus list en bedrog en onder forse dwang van de 'echte' supporters. De kenners bij uitstek die wegblijven wanneer spelers het veld opkomen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 maart 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 12:54 schreef nr 10 het volgende:
Met een trainer als Bosz, gaat de selectie er in waarde fors op vooruit. De kapitaalvernietiger is hier Van Bronckhorst. Aangesteld door het dus list en bedrog en onder forse dwang van de 'echte' supporters. De kenners bij uitstek die wegblijven wanneer spelers het veld opkomen.
Hahaha
MMM
 MMM - zaterdag 12 maart 2016 - 13:02   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/4262050/2016/03/12/Maar-twee-keer-in-25-jaar-was-het-nog-slechter-bij-Feyenoord.dhtml

Maar twee keer in 25 jaar was het nóg slechter bij Feyenoord
VVout
 VVout - zaterdag 12 maart 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 12:54 schreef nr 10 het volgende:
Eerst achter het besluit staan met Gio, natuurlijk ook wel met twijfel zo links en rechts. Nu moet je ook het geduld hebben en het een kans geven, we lopen al weer snel te zeuren. Vooral de beroeps zeurders lijken er wel belang bij te hebben de zaak te willen destabiliseren. Een wissel van bestuur zoals sommige het willen, gaat een verdere progressie weer met een paar jaar terug werken.
van geil
 van geil - zaterdag 12 maart 2016 - 13:06   quote  deeplink  
Gio maakt nog iets van deze wanhopige selectie.
VVout
 VVout - zaterdag 12 maart 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Je kan cijfers en statistieken buigen en toepassen op een manier dat je zelf wilt. Je staat alleen voorlopig 3e en maakt een goede kans op de beker, gejank gaat Feyenoord niet beter van voetballen en bezorgd ons geen beker.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 maart 2016 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 13:07 schreef VVout het volgende:

[..]

Je kan cijfers en statistieken buigen en toepassen op een manier dat je zelf wilt. Je staat alleen voorlopig 3e en maakt een goede kans op de beker, gejank gaat Feyenoord niet beter van voetballen en bezorgd ons geen beker.
Klopt maar 5 ton per jaar aan salaris vangen en dan je eigen doelstellingen negeren is ook wat..
Ik wou dat ik zo'n werkgever had die zich niks aantrok van niet gehaalde doelstellingen.
Moet ik waarschijnlijk ambtenaar worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door Leon FR1908 --
VVout
 VVout - zaterdag 12 maart 2016 - 13:18   quote  deeplink  
Met het verspelen op Europees voetbal zal ook de strategie worden bijgesteld. Ze zullen het nooit hardop zeggen, anders komen ze de verhuisdozen persoonlijk in het Maasgebouw brengen maar ik zou het logisch vinden.
MMM
 MMM - zaterdag 12 maart 2016 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 13:07 schreef VVout het volgende:

[..]

Feyenoord had met deze begroting 10 punten voor moeten staan op de nummer 4.

Positief blijven helpt ook niet, kritisch zijn en willen verbeter helpen wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 maart 2016 - 15:35   quote  deeplink  
Ook niet
MMM
 MMM - zaterdag 12 maart 2016 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:35 schreef Stylzz het volgende:
Ook niet
Positief blijven is accepteren vind ik.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 maart 2016 - 15:46   quote  deeplink  
Je kan positief zijn en toch willen verbeteren.
Ons helpt t allemaal geen zak want we hebben geen reet te vertellen
MMM
 MMM - zaterdag 12 maart 2016 - 15:51   quote  deeplink  
Hahaha dat is waar.

Maar ik ben liever kritisch, ik vind dit seizoen absoluut niet positief. Moeten strijden om plek 3 vind ik een schande
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 maart 2016 - 15:52   quote  deeplink  
Eens
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 maart 2016 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:51 schreef MMM het volgende:
Hahaha dat is waar.

Maar ik ben liever kritisch, ik vind dit seizoen absoluut niet positief. Moeten strijden om plek 3 vind ik een schande
Was aan het begin van het seizoen toch al duidelijk dat zowel 040 als 020 een veel sterkere selectie hebben en bovendien hebben we een beginnende trainer. Al die verliespartijen op rij waren uiteraard wél schandalig, maar een titel zat er sowieso niet in.

En die eerdergenoemde 10 punten mis ik ook. Zou niet zo moeten zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door Barabas --
VVout
 VVout - zaterdag 12 maart 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Positief blijven is accepteren vind ik.
Ik heb al vaker vermeld als er effectief een verbetering mogelijk is doen, scouting, td of eender wat. Niet gewoon de scherpste zaag uit de kast pakken zonder een plan, het wordt wel simpel voor gesteld allemaal.

Buiten een sportief plan is er ook nog een financieel plan en timing en inzet van je middelen en mijn mening is dat dat zonder Europees voetbal voldoende is op het moment en je het beter komend seizoen gaat opschroeven.

De eigenlijke oorzaak voor die vertraging ligt in het falen van niet Europees voetbal te hebben binnengehaald en dat heeft Gio ook niet meer kunnen corrigeren. Heel erg jammer en dat slisssst nog een beetje na natuurlijk.

Denk je dat het nu echt beter is dat alles op de schop gaat en er dan komend seizoen een geoliede machine staat, bestuur, TD en spelersgroep. Lijkt mij dat we het beter even met overleg en geduld aangaan toch, of is dat stilstaan?
ar
 ar - zaterdag 12 maart 2016 - 18:23   quote  deeplink  
Nee,dat is reël VVout.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 maart 2016 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 17:48 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik heb al vaker vermeld als er effectief een verbetering mogelijk is doen, scouting, td of eender wat. Niet gewoon de scherpste zaag uit de kast pakken zonder een plan, het wordt wel simpel voor gesteld allemaal.

Buiten een sportief plan is er ook nog een financieel plan en timing en inzet van je middelen en mijn mening is dat dat zonder Europees voetbal voldoende is op het moment en je het beter komend seizoen gaat opschroeven.

De eigenlijke oorzaak voor die vertraging ligt in het falen van niet Europees voetbal te hebben binnengehaald en dat heeft Gio ook niet meer kunnen corrigeren. Heel erg jammer en dat slisssst nog een beetje na natuurlijk.

Denk je dat het nu echt beter is dat alles op de schop gaat en er dan komend seizoen een geoliede machine staat, bestuur, TD en spelersgroep. Lijkt mij dat we het beter even met overleg en geduld aangaan toch, of is dat stilstaan?
Mee eens, met name laatste stuk.
van geil
 van geil - zaterdag 12 maart 2016 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 17:48 schreef VVout het volgende:

[..]

Eens met het laatste woord.
Stilstaan .
Achter de feiten aanlopen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 maart 2016 - 19:56   quote  deeplink  
Terstond eruit werken is achter veel meer feiten aanlopen.
Eerst op zoek naar waardige en waardevolle overname.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 maart 2016 - 19:57   quote  deeplink  
Zou er geen schaduwlijstje zijn..(?)
van geil
 van geil - zaterdag 12 maart 2016 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 19:57 schreef RenatoBos het volgende:
Zou er geen schaduwlijstje zijn..(?)
Precies...
En v geel had al afgelopen zomer moeten wieberen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 maart 2016 - 20:04   quote  deeplink  
Dit jaar was zijn examenjaar..
van geil
 van geil - zaterdag 12 maart 2016 - 20:06   quote  deeplink  
Voor forumleden ok.
Maar bij feyenoord hadden de kenners allang kunnen zien dat v Geel totaal geen visie heeft.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 maart 2016 - 20:07   quote  deeplink  
Voetbalvisie niet nee..
van geil
 van geil - zaterdag 12 maart 2016 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 20:07 schreef RenatoBos het volgende:
Voetbalvisie niet nee..
En laat dat nou de hoofdtaak zijn.
Taak 2 het salarisbudget beheerd hij ook als n amateur.
Onvrede veroorzaker nr 1.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 maart 2016 - 20:10   quote  deeplink  
Z'n hoofdtaak was zwarte cijfers schrijven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 maart 2016 - 20:10   quote  deeplink  
Klasse..!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 maart 2016 - 20:11   quote  deeplink  
Voor zijn volgende taak komt ie tekort vrees ik..
van geil
 van geil - zaterdag 12 maart 2016 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 20:10 schreef RenatoBos het volgende:
Z'n hoofdtaak was zwarte cijfers schrijven..
Nee hoor, dat was die van Gudde.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 maart 2016 - 20:13   quote  deeplink  
Ook, maar hij koopt en verkoopt ze. Gudde is er meer voor het nieuwe stadion denk ik..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde HELD! Gio HELD! Van Geel HELD! - De (on)zichtbare vooruitgang van onze club

0.0078630