|
|
van geil
|
|
|
Het scenario was al maanden in werking voordat v Geel binnenkwam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maanden dezelfde discussie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zegt alles over de traagheid van de bestuurders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alleen Fer loopt vooruit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 17:48 schreef VVout het volgende:[..] Ik heb al vaker vermeld als er effectief een verbetering mogelijk is doen, scouting, td of eender wat. Niet gewoon de scherpste zaag uit de kast pakken zonder een plan, het wordt wel simpel voor gesteld allemaal. Buiten een sportief plan is er ook nog een financieel plan en timing en inzet van je middelen en mijn mening is dat dat zonder Europees voetbal voldoende is op het moment en je het beter komend seizoen gaat opschroeven. De eigenlijke oorzaak voor die vertraging ligt in het falen van niet Europees voetbal te hebben binnengehaald en dat heeft Gio ook niet meer kunnen corrigeren. Heel erg jammer en dat slisssst nog een beetje na natuurlijk. Denk je dat het nu echt beter is dat alles op de schop gaat en er dan komend seizoen een geoliede machine staat, bestuur, TD en spelersgroep. Lijkt mij dat we het beter even met overleg en geduld aangaan toch, of is dat stilstaan? Vind ik niet. Als iemand niet functioneert, en dat doet Eric al jaren niet en Martin al 2 jaar niet, moeten ze er gewoon uit. Ik geloof wel dat er binnen Feyenoord een lijst beschikbaar is met vervangers.
Gudde heeft tientallen miljoenen verspild aan plannen voor een nieuwe Kuip zonder dat er een paal geslagen is, waanzin. van Geel heeft meer dan 20 miljoen uitgegeven, aan spelers die niets meer opbrengen.
Het niet spelen van Europees voetbal had je dit seizoen in de prestatie in de Eredivisie moeten zien, het makkelijk binnen halen van plek 3. Zelfs AZ had Europese verplichtingen.
Op deze voet verder gaan gaat Feyenoord ook niet verder brengen. Een droevige scouting, een TD die fantaseert over middelmaat en geen netwerk heeft, een spelersgroep waar weinig tot geen waarde in zit. We zijn echt helemaal terug bij af. Alles wat Koeman heeft opgebouwd, is kapot gemaakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Elke speler die van Geel gehaald heeft, had elke Jan Lul van straat ook kunnen halen. En dan een salarisverhoging eisen omdat Vitesse zogenaamd interesse heeft,
Hij heeft gewoon een lijstje bij aankopen:
- Oude bekende van mij - Oud-speler van Feyenoord - (Oud)Speler uit de Eredivisie - Transfervrij.
Voldoet de speler aan 1 van de 4 punten, dan is het binnen.
Hij heeft gewoon totaal geen netwerk. Degene die vind dat hij dat wel heeft mag mij overtuigen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 17:48 schreef VVout het volgende:[..] Ik heb al vaker vermeld als er effectief een verbetering mogelijk is doen, scouting, td of eender wat. Niet gewoon de scherpste zaag uit de kast pakken zonder een plan, het wordt wel simpel voor gesteld allemaal. ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 11:05 schreef MMM het volgende:[..] Vind ik niet. Als iemand niet functioneert, en dat doet Eric al jaren niet en Martin al 2 jaar niet, moeten ze er gewoon uit. Ik geloof wel dat er binnen Feyenoord een lijst beschikbaar is met vervangers. Gudde heeft tientallen miljoenen verspild aan plannen voor een nieuwe Kuip zonder dat er een paal geslagen is, waanzin. van Geel heeft meer dan 20 miljoen uitgegeven, aan spelers die niets meer opbrengen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alleen bij Feyenoord, falen en je kan gewoon blijven zitten.
Al winnen we de beker en worden we 3e, dit seizoen is een ramp.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Net SBS6 dit forum tegenwoordig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
M.i. zien we het misschien wel belangrijkste aspect over het hoofd: een Raad van Commissarissen zonder enige voetbalvisie. Allemaal kundige mensen, maar voetbal is een apart vak, niet te vergelijken mmet het normale bedrijfsleven of het ambtelijk apparaat. Ze zagen dat Gudde en van Geel financieel goed werk deden dankzij de hen aangereikte hulp van de "vrienden van Feyenoord" en het geld dat binnenstroomde door een paar fantastische lichtingen van onze jeugdopleiding. Daarom hebben ze hen de vrije hand gegeven, niet ingezien dat Gudde, wiens hoofdtaak het was te zorgen voor een nieuw c.q. vernieuwd stadion, daar totaal mee de fout inging en miljoenen over de balk smeet met allerlei onnuttig gebleken plannen. Dat ze zich in hun sportieve onkunde totaal niet realiseerden dat van Geel ten enenmale ongeschikt was als TD voor een grote club als Feyenoord, gezien zijn beperkte visie (het rijtje is al diverse malen genoemd) en een gebrek aan netwerken in het nationale- en internationale voetbal, maar zich desondanks een zeer arrogante houding aanmat en niet naar mensen met echt voetbal verstand als b.v. van Hanegem wilde luisteren. Deze RvC bestaat m.i. uit mensen die zo ver van de echte hondstrouwe Feyenoordliefhebber afstaan dat ze zich totaal niets voor kunnen stellen van de beleving van de supporters. Een "must" is derhalve volgens mij dat in de RvC minimaal twee of drie mensen zitting moeten hebben die ook over de nodige voetbal-know-how beschikken en dicht bij de "gewone man" staan. Nu zie ik alleen Pim Hofland die redelijk aan die eigenschappen voldoet, maar hij is m.i. te bescheiden om zijn stempel op deze RvC te drukken. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik heb het idee dat je jezelf nu tegenspreekt. Juist een RvC zonder Feyenoordgevoel zou dit soort strapatsen dus moeten afrekenen. Gudde die geen nieuw stadion van de grond krijgt, maat wel miljoenen weggooit, Van Geel die niet voldoet. Dat zijn dus rationele beslissingen voor een RvC miet bedrijfseconomische visie. Je moet dus die twee niet weg sturen op basis van onderbuik gevoelens, maar juist op basis van onvoldoende resultaten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bijna jaar verder. Staan we er toch niet gek voor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bijna een jaar ja, laten we zien als het een heel jaar is. Voorlopig is er nog maar één prijs van de vier over.
JC schaal - nada Europa - fini Denneappel- noppes
Waar gaat het naar toe, is dus heel afhankelijk van wat er de komende wedstrijden gaat gebeuren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 10:41 schreef VVout het volgende:Bijna een jaar ja, laten we zien als het een heel jaar is. Voorlopig is er nog maar één prijs van de vier over. JC schaal - nada Europa - fini Denneappel- noppes Waar gaat het naar toe, is dus heel afhankelijk van wat er de komende wedstrijden gaat gebeuren. Zo werkt dat ja met een weegschaal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar hopen dat ie naar de goede kant doorslaat dan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 11:08 schreef MMM het volgende:Elke speler die van Geel gehaald heeft, had elke Jan Lul van straat ook kunnen halen. En dan een salarisverhoging eisen omdat Vitesse zogenaamd interesse heeft, Hij heeft gewoon een lijstje bij aankopen: - Oude bekende van mij - Oud-speler van Feyenoord - (Oud)Speler uit de Eredivisie - Transfervrij. Voldoet de speler aan 1 van de 4 punten, dan is het binnen. Hij heeft gewoon totaal geen netwerk. Degene die vind dat hij dat wel heeft mag mij overtuigen. 100% mee eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook als we met de schaal staan? Of gaan we dan roepen Martin v Geel , martinn enzv. Voetbal is zoals de wint waait enzv |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 10:50 schreef piet de paler het volgende:Ook als we met de schaal staan? Of gaan we dan roepen Martin v Geel , martinn enzv. Voetbal is zoals de wint waait enzv Nou Piet je wordt nu eenmaal afgerekend op het resultaat, criticasters hebben het dan gewoon mis gehad als de prijzen wel gehaald worden. Of je hem wel of niet mag doet er dan weinig toe en de visie er over tegenover de zijne op dat moment ondergeschikt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is allemaal een hoop gemopper na 1 verloren wedstrijd om een troostprijs |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik lees nergens gemopper. En het zijn meer wedstrijden op rij. verder kan n nederlaag altijd, maar de manier waarop is veelzeggend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou daar hadden we het niet over.
De uitgesproken doelstelling was dat er nog twee prijzen waren die we konden halen. Nu is er nog één prijs over waar je nu wel voor moet gaan met een kleine marge.
De instelling was nou bij de bekerwedstrijd niet zo dat ze er vol voor gingen, wat ze zelf ook uitgesproken hebben.
Dan jouw lijstje naar voren halend, dat we toch wel wat nadeliger in het programma zitten gecombineerd met spelers die zich veroorloven zich eens niet 1oo% in te zetten gaat het nog spannend maken.
Gaan we die laatste prijs dan ook niet halen mag je denk ik vraagtekens gaan zetten bij onze 3 bovenstaande helden, maar daar wil ik nog ff niet aan denken natuurlijk.
Geloof me dat je me dan gaat horen mopperen als het mis gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik niet. T is het verschil van visie op lange termijn of successen op korte termijn. Ik vind dat we de afgelopen vijf jaar elk jaar weer stappen maken en de selectie is elk jaar meer op orde. We doen nu weer mee en eindigen zeker top drie. In het verleden is er enorm geïnvesteerd in een zeker kampioenschap en dat is behoorlijk fout uit gevallen. Gemiddeld elk jaar gaat t toch beter.
T is niet echt dat we in het verleden structureel prijzen aan elkaar regen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je spelers niet 100% weet te motiveren dan vind ik het zorgelijk. Ik heb dit nou een paar keer gehoord dit seizoen en kan daar echt niet tegen, gaat het niet a la maar je gaat het niet zelf laten leggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t te gemakkelijk om te roepen eerlijk gezegd. Ik vond Gio ook tekortschieten donderdag. Die greep ook niet in na de tactische wissel van Fraser. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 14:12 schreef Stylzz het volgende:Ik vind t te gemakkelijk om te roepen eerlijk gezegd. Ik vond Gio ook tekortschieten donderdag. Die greep ook niet in na de tactische wissel van Fraser. Ergens het gevoel dat ze de wedstrijd opzettelijk lieten lopen. Minder afleiding in de titelstrijd. Vanwege de opstelling en niet ingrijpen na rust. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 14:12 schreef Stylzz het volgende:Ik vind t te gemakkelijk om te roepen eerlijk gezegd. Ik vond Gio ook tekortschieten donderdag. Die greep ook niet in na de tactische wissel van Fraser. Die is dus één van die drie helden, ook tijdens de start van het seizoen niet overtuigend en vorig seizoen. Gaat beter, maar je moet gewoon altijd kunnen zeggen "Ik heb voor 100% gegeven wat er in zit, helaas zat het er niet in".
Dan kan ik er in mee, maar niet als ze zich zelf gaan sparen terwijl er gezegd wordt dat die prijs belangrijk voor ze is. Geloof er namelijk zo niet in en bespeur een vreemde gelatenheid bij het team.
Kan je nu niet nog eens hebben dat je lullig punten gaat laten leggen, dus hoop ik dadelijk een zooi doelpunten te zien. Van Feyenoord natuurlijk en zelf de nul te houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zullen we wel stellen dat mochten we vandaag winnen en 18 punten voorstaan op de nummer vier na twintig speelronden, dat we t 1 niet zo slecht doen en 2 Europees voetbal wel redelijk veilig gespeeld hebben?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 10:41 schreef VVout het volgende:Bijna een jaar ja, laten we zien als het een heel jaar is. Voorlopig is er nog maar één prijs van de vier over. JC schaal - nada Europa - fini Denneappel- noppes Waar gaat het naar toe, is dus heel afhankelijk van wat er de komende wedstrijden gaat gebeuren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 16:18 schreef Stylzz het volgende:Zullen we wel stellen dat mochten we vandaag winnen en 18 punten voorstaan op de nummer drie na twintig speelronden, dat we t 1 niet zo slecht doen en 2 Europees voetbal wel redelijk veilig gespeeld hebben? 18 punten voor op de lampjes is zeker niet verkeerd maat! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce