|
|
de bluffer
|
|
|
Zou Patrick Pauwe kunnen zijn |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Geen Duitser in Rotterdam |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Liever die van N-Afrika, veel gezelliger die mensen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Dacht meer aan Martin v. Geel! Mooie stap voor hem en kunnen we rustig op zoek naar nieuwe TD. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Wim Jonk, is een goeie en jaag je 020 mee op de kast |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Weet Martin dat wel, Wim Jonk is ook een optie zal wel heel duur zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat is duur als je er de vruchten van kan plukken. Maar heb bij Jonk wel zo mijn gedachten, ook hij was mede schuldig aan de onrust daarover.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Krijg je Johan er cadeau bij..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat kan ik dus niet nog eens verwerken hè, grrrrr. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nou Grote KENNER ik denk dat Johan op dit moment zijn hoofd ergens anders heeft dan bij voetbal ik hoop dat hij er weer boven op komt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Leg mij even uit wat +1.. betekend |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bevestiging dat je dezelfde mening deelt (+1 zelfde mening) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ben jij ook al RenatoBos om zo antwoord te geven had ik jou iets gevraagd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Moet niet zeiken, wou toch weten wat +1 betekende, gewoon een algemene uitdrukking in een forum dus geef ik je antwoord. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 08:57 schreef VVout het volgende:[..] Moet niet zeiken, wou toch weten wat +1 betekende, gewoon een algemene uitdrukking in een forum dus geef ik je antwoord. de vraag was aan de Grote KENNER gesteld dus geen antwoord geven die niet aan jou zijn gevraagd hoort niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 09:13 schreef de bluffer het volgende:[..] de vraag was aan de Grote KENNER gesteld dus geen antwoord geven die niet aan jou zijn gevraagd hoort niet Simpele ziel ben jij zeg. Blufkut |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Waar bemoei jij je mee kijk eens in de spiegel dan weet je wie je bent een G S
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 09:13 schreef de bluffer het volgende:[..] de vraag was aan de Grote KENNER gesteld dus geen antwoord geven die niet aan jou zijn gevraagd hoort niet Nieuwe regel? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Jeetje bluffert, Heb je per ongeluk aandelen van FC Twente gekocht of zo? Man, reageer niet zo overdreven. Jij vraagt wat en iemand anders geeft je antwoord, waarop je hem afzeikt? Dat je jezelf voor lul zet omdat je niet weet dat +1, heel logisch, betekent dat diegene dat me je eens is, moet je niet op een ander afreageren.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zeg dat hé, zeker geen beurt gehad vanmorgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 10:04 schreef de bluffer het volgende:[..] Waar bemoei jij je mee kijk eens in de spiegel dan weet je wie je bent een G S sneuNEUS |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een sneuneus, mooie term.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zielige lui zeker niks te vertellen thuis
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft het niks mee te maken bluffie, VV gaf antwoord op een vraag, wat maakt het uit wie er een vraag van je beantwoord man.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 12:53 schreef RenatoBos het volgende:Heeft het niks mee te maken bluffie, VV gaf antwoord op een vraag, wat maakt het uit wie er een vraag van je beantwoord man.. Lijkt me duidelijk. Bluffert is niet geïnteresseerd in het antwoord... hij praat gewoon graag met jou RB! ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 12:53 schreef RenatoBos het volgende:Heeft het niks mee te maken bluffie, VV gaf antwoord op een vraag, wat maakt het uit wie er een vraag van je beantwoord man.. Laat hem toch lekker fietsen man.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hebben ze in Twente nog plaggenhutten? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Klopt, maar dat staat hier echt los van. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb thuis het laatste woord. ja vrouw..nee vrouw..tuurlijk vrouw. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De meeste lui op deze topic vind ik zielige lui weten niet wat een topic in houd geven alleen maar domme commentaar hebben geen verstand van voetbal hebben nooit iets met het betaald voetbal te maken gehad of nooit bij gewerkt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoor ik niet bij natuurlijk.
Wat heb jij dan gedaan in het betaalde voetbal? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: doe nog steeds iets scouting bij de jeugd zweden denemarken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door de bluffer -- |
|
|
|