|
|
3sterren
|
|
|
Koppositie voor het grijpen, dat moet al reden genoeg om superscherp en gemotiveerd te beginnen zoals de laatste weken. Maar ik ben bang dat we dat niet kunnen opbrengen. 2-1 moeizaam |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
We zijn nu allemaal even hartstikke happy, en dat zullen de spelers ook wel zijn. Maar juist nu is het belangrijk een signaal af te geven en morgen gewoon eenvoudig te winnen. Je weet dat PSV een tikkie heeft gehad en aankomende week ook nog tegen Atletico speelt. Dan moet je morgen vooral laten zien dat het menens is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Helemaal eens. Morgen moet de eerste tik uitgedeeld worden naar PSV toe.. laten zien dat we ons eigen spel spelen en ons niet druk maken om wat PSV doet.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Nee..serieus dit is een fase waarin het beslist kan worden..zoals gezegd gewoon doorgaan waar we mee bezig zijn . Kampioenschap kan over een week zo goed als een feit zijn gappies . Als ajax volgende week psv op 4pntjes kan zetten....
....dat zie ik AJAX in een flow niet meer weggeven....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 23:01 schreef remco k het volgende:Helemaal eens. Morgen moet de eerste tik uitgedeeld worden naar PSV toe.. laten zien dat we ons eigen spel spelen en ons niet druk maken om wat PSV doet.. Eens...maar tis wel lekker als ze punten verspelen. Een stuk of 6 ofzo dat moet genoeg zijn :-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
4-1, 3x MILIK!!! BAM!!!!! En voor de statistieken 1x Younes!!! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik ga deels met je mee: 2x Milik, 1x Bazoer en 1x Younes ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Niets daarvan Ronald!!! MILIK!!!! ;-)
Bazoer bewaart hem voor volgende week!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat zou het een fijne periode kunnen zijn van Ajax om zowel vandaag als volgende week te winnen. Waarom zou het niet kunnen, om vandaag met 2-0 of 3-1 te winnen en volgende week met 0-1 of met 1-2 ? De kansen liggen nu voor het grijpen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 10:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Niets daarvan Ronald!!! MILIK!!!! ;-) Bazoer bewaart hem voor volgende week! Dat zou lekker zijn zeg.. En gewoon heel vies een goal die afgekeurd zou moeten worden om ruim buitenspel of niet over de lijn ofzo in de 95e minuut terwijl er maar 2 minuten blessuretijd zijn.. Heerlijk.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 12:56 schreef remco k het volgende:[..] Dat zou lekker zijn zeg.. En gewoon heel vies een goal die afgekeurd zou moeten worden om ruim buitenspel of niet over de lijn ofzo in de 95e minuut terwijl er maar 2 minuten blessuretijd zijn.. Heerlijk.. Hahahahaha en dan klopt mijn voorspelling inderdaad ook en wordt Ajax-Twente DE wedstrijd! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 13:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahahahaha en dan klopt mijn voorspelling inderdaad ook en wordt Ajax-Twente DE wedstrijd! ;-) Ik ben oprecht heel benieuwd hoe Ajax met de immense druk van vanmiddag gaat doen..
Want Ajax moet gewoon winnen, dan maakt het voor Ajax minder uit wat het volgende week doet.. Verliest het dan in Eindhoven is er nog steeds niets beslist.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 13:18 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben oprecht heel benieuwd hoe Ajax met de immense druk van vanmiddag gaat doen.. Want Ajax moet gewoon winnen, dan maakt het voor Ajax minder uit wat het volgende week doet.. Verliest het dan in Eindhoven is er nog steeds niets beslist.. Klopt helemaal wat je zegt, en ik hoop dat onze spelers daar ook van doordrongen zijn! De supporters inmiddels wel, dus nu mogen de 11 het op het veld laten zien! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 13:18 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben oprecht heel benieuwd hoe Ajax met de immense druk van vanmiddag gaat doen.. Want Ajax moet gewoon winnen, dan maakt het voor Ajax minder uit wat het volgende week doet.. Verliest het dan in Eindhoven is er nog steeds niets beslist.. Eens.
Overigens ben ik nog het meest bang voor de wedstrijd Ajax-FC Utrecht (17 april). |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer Ajax met meerdere goals vandaag wint, vergroot het ook haar doelsaldo op PSV. Wanneer je dan volgende week van PSV wint, heb je 4 punten voorsprong en duidelijk een beter doelsaldo.
Dan kan Ajax zich zelfs een gelijkspel en een verliespartij permitteren. Het kan in een week tijd zomaar in een groot voordeel van Ajax worden omgedraaid.
Ajax moet het nu laten zien en er vol voor willen gaan! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 13:33 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer Ajax met meerdere goals vandaag wint, vergroot het ook haar doelsaldo op PSV. Wanneer je dan volgende week van PSV wint, heb je 4 punten voorsprong en duidelijk een beter doelsaldo. Dan kan Ajax zich zelfs een gelijkspel en een verliespartij permitteren. Het kan in een week tijd zomaar in een groot voordeel van Ajax worden omgedraaid. Ajax moet het nu laten zien en er vol voor willen gaan! Zoals ik al eerder schreef vanmiddag, ik hoop dat alle dienstdoende Ajacieden vanaf 16:45 uur zich realiseren wat er op het spel staat, namelijk de koppositie. Vanaf minuut één moeten zij de Nijmegenaren bij de strot nemen en er vol tegenaan gaan. Zonder overtreding, want er staan maar liefst vier belangrijke spelers op scherp! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax moet in mijn optiek in de komende 3 wedstrijden de boel beslissen. Erna geef ik het voordeel aan PSV. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mee eens Loetje..
Ik hoop overigens vanmiddag op een de Boer die scherp is..
Als Ajax met 3-0 voor zou komen, dan moet de Boer ongeacht welke minuut het is, direct Bazoer Dijks en Gudelj wisselen. Klaassen is volwassen zat om geen kaart te pakken..
Met de nadruk op als Ajax met 3-0 voor zou komen, dat moet uiteraard eerst nog maar eens gerealiseerd wordt..
Overigens vind ik deze wedstrijd nu belangrijker dan die van volgende week..
Sta je in minuut 90 met 1-0 voor en moet een van de 4 een kaart pakken om een goal te voorkomen, dan moet die dat 100% zeker doen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 15:26 schreef remco k het volgende:Mee eens Loetje.. Ik hoop overigens vanmiddag op een de Boer die scherp is.. Als Ajax met 3-0 voor zou komen, dan moet de Boer ongeacht welke minuut het is, direct Bazoer Dijks en Gudelj wisselen. Klaassen is volwassen zat om geen kaart te pakken.. Met de nadruk op als Ajax met 3-0 voor zou komen, dat moet uiteraard eerst nog maar eens gerealiseerd wordt.. Overigens vind ik deze wedstrijd nu belangrijker dan die van volgende week.. Sta je in minuut 90 met 1-0 voor en moet een van de 4 een kaart pakken om een goal te voorkomen, dan moet die dat 100% zeker doen.. Dit heb ik ook al gezegd. Maar ook met 3-0 voor vol gas blijven geven. Bij wijze van spreken dan. Het zou me echt niks verbazen als het op doelsaldo aankomt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Komend weekend PSV - Ajax.
Dan AZ - PSV en dan hoop ik op puntverlies. Maar vind AZ niet goed in de grote wedstrijden en wij dan thuis tegen Zwolle. Ook lastig maar wel in de ArenA.
Die uitwedstrijden tegen Cambuur en De Graafschap worden serieus kutwedstrijden omdat ze vol tegen rechtstreekse degradatie spelen. Utrecht thuis krijgen we ook nog en die liggen pns niet. Nogmaals, het moet nu gebeuren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind de keuze voor Schone in plaats van El Ghazi opvallend. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik vind hem wel logisch. Hier moet je gaan combineren en Schone zou dat moeten kunnen. El Ghazi bovendien hopeloos uit vorm. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Maar El Ghazi is wel iemand met een actie, wat tegen de tegenstander als NEC toch een meerwaarde is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 15:49 schreef Eide het volgende:Maar El Ghazi is wel iemand met een actie, wat tegen de tegenstander als NEC toch een meerwaarde is. Echter zie ik ze amper nog. Ik vind het prima zo. Bovendien heeft Schone sinds Feyenoord best wat laten zien.
Volgende week zou ik met El Ghazi en Younes spelen en ordinair op de counter. Maar dat zal niet gebeuren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 15:48 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind hem wel logisch. Hier moet je gaan combineren en Schone zou dat moeten kunnen. El Ghazi bovendien hopeloos uit vorm. Schone is ook hopeloos uit vorm, heeft de laatste tijd veel gespeeld, maar eigenlijk geen 10 goede minuten van gezien.. Beiden kunnen uit het niets iets maken. Schone met schoten en vrije trappen. En Ghazi is altijd dreigend.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 15:52 schreef Loetje het volgende:[..] Echter zie ik ze amper nog. Ik vind het prima zo. Bovendien heeft Schone sinds Feyenoord best wat laten zien. Volgende week zou ik met El Ghazi en Younes spelen en ordinair op de counter. Maar dat zal niet gebeuren. Over Schone echt niet eens. Helemaal niets laten zien..
Laatste roep ik ook al de hele tijd.. Laat PSV het maar maken, met Youness Millik en Ghazi op de counter in Eindhoven ga je met drie punten naar huis. Ga je daar weer op zijn de Boers het spel willen maken, ga je zonder punten huiswaarts.. Ajax is niet goed genoeg om tegen een goede ploeg als PSV het spel te maken, dominant te zijn en niets weg geven. Dat is niet erg, maar je moet het wel zien en weten... En eerlijk gezegd denk ik niet dat de Boer dat gaat zien.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Met de haren overeind het veld op!!
Rug recht, tanden op mekaar! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: HOPPA GAAN MET DIE HANDEL.. Beslissen in de eerste helft en doordrukken in de tweede.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 16:25 schreef remco k het volgende:[..] Over Schone echt niet eens. Helemaal niets laten zien.. Laatste roep ik ook al de hele tijd.. Laat PSV het maar maken, met Youness Millik en Ghazi op de counter in Eindhoven ga je met drie punten naar huis. Ga je daar weer op zijn de Boers het spel willen maken, ga je zonder punten huiswaarts.. Ajax is niet goed genoeg om tegen een goede ploeg als PSV het spel te maken, dominant te zijn en niets weg geven. Dat is niet erg, maar je moet het wel zien en weten... En eerlijk gezegd denk ik niet dat de Boer dat gaat zien.. Eens |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 16:25 schreef remco k het volgende:[..] Over Schone echt niet eens. Helemaal niets laten zien.. Laatste roep ik ook al de hele tijd.. Laat PSV het maar maken, met Youness Millik en Ghazi op de counter in Eindhoven ga je met drie punten naar huis. Ga je daar weer op zijn de Boers het spel willen maken, ga je zonder punten huiswaarts.. Ajax is niet goed genoeg om tegen een goede ploeg als PSV het spel te maken, dominant te zijn en niets weg geven. Dat is niet erg, maar je moet het wel zien en weten... En eerlijk gezegd denk ik niet dat de Boer dat gaat zien.. + 1 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Die grabbelde cillissen toch mooi weg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 16:25 schreef remco k het volgende:[..] Over Schone echt niet eens. Helemaal niets laten zien.. Laatste roep ik ook al de hele tijd.. Laat PSV het maar maken, met Youness Millik en Ghazi op de counter in Eindhoven ga je met drie punten naar huis. Ga je daar weer op zijn de Boers het spel willen maken, ga je zonder punten huiswaarts.. Ajax is niet goed genoeg om tegen een goede ploeg als PSV het spel te maken, dominant te zijn en niets weg geven. Dat is niet erg, maar je moet het wel zien en weten... En eerlijk gezegd denk ik niet dat de Boer dat gaat zien.. Vond hem matig tegen Willem II. De rest was beter dan El Ghazi zijn wedstrijden daarvoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prima redding van Cillesen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
10 minuten bezig en Ajax straalt alles behalve uit dat de koppositie op het spel staat. Arrogant en laconiek zijn de juiste woorden. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 16:57 schreef Loetje het volgende:10 minuten bezig en Ajax straalt alles behalve uit dat de koppositie op het spel staat. Arrogant en laconiek zijn de juiste woorden. Eens. Daarnaast is NEC een lastige ploeg. Je zou niet zeggen dat ze vorig seizoen Jupiler League speelden. Ik mis de drive bij Ajax om NEC bij de strit te pakken. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Jammer hoor klaassen was ff leuk
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Dat was toch echt een goede kans |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tempo omhoog en een goal. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ze hadden eerder naar ons moeten luisteren Loetje ;) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Yessssss. Dit echt een goal van iemand die met vertrouwen speelt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 17:00 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Eens. Daarnaast is NEC een lastige ploeg. Je zou niet zeggen dat ze vorig seizoen Jupiler League speelden. Ik mis de drive bij Ajax om NEC bij de strit te pakken. Dat is overdreven. NEC houdt het logischerwijs gewoon compact. Tempo moet omhoog en dat deden ze bij die goal uitstekend. |
|
|
|