|
|
remco k
|
|
|
Schone komt veel te veel naar binnen toe. Je ziet constant die ruimte op die zij lijn, en het centrum is al overvol.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goed zo, schop maar eens lekker van je af. Mag best laten weten wie er de baas is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb sterk het idee dat Bazoer onder de indruk is van al die belangstelling, speelt al weken wat minder laat ook veel zijn man lopen.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
De tweede helft sppelt Ajax toch wel wat agressiever. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
VDH zit als een wijf te verdedigen....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer het middenveld wat niet mee loopt.. Geen kaart pakken is wat anders dan je werk niet meer doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: vraag me echt af waar je naar kijkt, ook die situatie nu net staat Veltman helemaal verkeerd en loopt er weer geen middenvelder mee..
Nog even en je gaat hem de schuld geven als Klaassen op de paal schiet..
Want volgens mij blokt van der Hoorn juist die bal zie ik net in de herhaling.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:01 schreef remco k het volgende:Ik heb sterk het idee dat Bazoer onder de indruk is van al die belangstelling, speelt al weken wat minder laat ook veel zijn man lopen.. Het zou ook kunnen zijn dat hij wat geremder speelt omdat hij op scherp staat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
vd Beek voor Bazoer, Sinkgraven voor Klaassen.. en Ghazi voor Schone.. Kom op Frank.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
En weer is Hoorn zijn man totaal kwijt. We hebben volgende week een geluk en dat is dat De Jong ook niet de snelste is maar mijn God wat is Hoorn zwak zeg en dan zijn er hier ook nog mensen die helemaal wild worden als hij een balletje weg kopt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:04 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Het zou ook kunnen zijn dat hij wat geremder speelt omdat hij op scherp staat. Zou kunnen, maar is wel al een paar weken wat minder.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:05 schreef Brandje het volgende:En weer is Hoorn zijn man totaal kwijt. We hebben volgende week een geluk en dat is dat De Jong ook niet de snelste is maar mijn God wat is Hoorn zwak zeg en dan zijn er hier ook nog mensen die helemaal wild worden als hij een balletje weg kopt. Whahaha, helemaal wild worden.. Doe even normaal man..
Hij doet dat inderdaad gewoon goed, mag je dat niet zeggen?
Maar hij kan in jouw ogen nooit iets goeds doen.. Dat heb je nu eenmaal weleens met spelers.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Achterhoede was zo geweldig.... Tegen Pisvee moet je dit echt niet doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt overigens een betere tweede helft dan ik had verwacht.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schone en Bazoer verreweg de zwaktste bij ons. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij worden de meeste fouten vandaag verdedigend echt op het middenveld gemaakt.. Als je constant je man laat lopen, sta je achterin iedere keer tegen een overtal..
En je hebt helemaal gelijk, dat moet men tegen het middenveld van PSV niet doen, zeker niet tegen een propper.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:07 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha, helemaal wild worden.. Doe even normaal man.. Hij doet dat inderdaad gewoon goed, mag je dat niet zeggen? Maar hij kan in jouw ogen nooit iets goeds doen.. Dat heb je nu eenmaal weleens met spelers.. Hij doet het niet gied. Ik wou dat hey zo was. In de rust werd prima duidelijk gemaakt dat hij totaal verkeerd zat bij de goal. Klaassen coachte hem nog. Daarbij wordt hij niet voor niks wekelijks bekritiseerd bij VI en studio voetbal. Het is gewoon geen Ajax materiaal. Tegen een Kramer kan hij zich prima redden maar met beweeglijke spelers is het een ramp. Hij ziet het gewoon niet. Klaar zo simpel is het. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Iedere omschakeling is gevaarlijk van NEC. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Jongens, jongens wat een misverstanden. Je zou niet zeggen dat ze dagelijks trainen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik denk echt dat het serieus tijd wordt om Vd Beek er echt aan te gaan laten ruiken. Bazoer speelt echt al weken heel, heel slecht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:10 schreef Brandje het volgende:[..] Hij doet het niet gied. Ik wou dat hey zo was. In de rust werd prima duidelijk gemaakt dat hij totaal verkeerd zat bij de goal. Klaassen coachte hem nog. Daarbij wordt hij niet voor niks wekelijks bekritiseerd bij VI en studio voetbal. Het is gewoon geen Ajax materiaal. Tegen een Kramer kan hij zich prima redden maar met beweeglijke spelers is het een ramp. Hij ziet het gewoon niet. Klaar zo simpel is het. Whahahaha, wat een kerel ben je ook he.. Ieder ander die een voetbal programma erbij haalt om zijn gelijk te halen brand je af, en dan juist dat gebruiken om je gelijk te halen..
Overigens moet je even goed lezen.. Jij hebt het namelijk over die kopbal die de 2-1 voor NEC voorkom waar ik op reageerde.. Daarop zeg ik dat als iets goed is je het ook mag benoemen.. NIet over zijn hele wedstrijd. Want vandaag speelt ie ook niet geweldig goed.
Bij de 1-1 zit hij gewoon niet verkeerd, leuk dat ie gecoached wordt, maar Viergever had zijn man al moeten overgeven, dan had het centrum niet hoeven draaien, en Gudelj MOET gewoon met zijn man mee lopen... En ik zeg er niet mee dat hij op dat moment het niet beter had kunnen doen, want dat had natuurlijk wel gekund. Maar de fout van die tegen goal ligt niet bij hem.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:14 schreef Loetje het volgende:Ik denk echt dat het serieus tijd wordt om Vd Beek er echt aan te gaan laten ruiken. Bazoer speelt echt al weken heel, heel slecht. Heel heel slecht ben ik niet met je eens. Maar speelt inderdaad een stuk minder..
Ik zou dan overigens liever nu Sinkgraven zien op 10 en dan Klaassen op de plek van Bazoer, dan heb je ook daar veel meer diepgang.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als je sleutelspelers hun niveau niet halen zou een 2-1 al heel goed zijn realiseer ik me met de minuut meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:15 schreef remco k het volgende:[..] Heel heel slecht ben ik niet met je eens. Maar speelt inderdaad een stuk minder.. Ik zou dan overigens liever nu Sinkgraven zien op 10 en dan Klaassen op de plek van Bazoer, dan heb je ook daar veel meer diepgang.. Dat riep ik vorig jaar al maar zie dat niet gebeuren. Zie Klaassen ook veel meer als een verbindingspeler. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:15 schreef remco k het volgende:[..] Whahahaha, wat een kerel ben je ook he.. Ieder ander die een voetbal programma erbij haalt om zijn gelijk te halen brand je af, en dan juist dat gebruiken om je gelijk te halen.. Overigens moet je even goed lezen.. Jij hebt het namelijk over die kopbal die de 2-1 voor NEC voorkom waar ik op reageerde.. Daarop zeg ik dat als iets goed is je het ook mag benoemen.. NIet over zijn hele wedstrijd. Want vandaag speelt ie ook niet geweldig goed. Bij de 1-1 zit hij gewoon niet verkeerd, leuk dat ie gecoached wordt, maar Viergever had zijn man al moeten overgeven, dan had het centrum niet hoeven draaien, en Gudelj MOET gewoon met zijn man mee lopen... En ik zeg er niet mee dat hij op dat moment het niet beter had kunnen doen, want dat had natuurlijk wel gekund. Maar de fout van die tegen goal ligt niet bij hem.. Klopt die programma's bevestigen wat ik ook zeg. Dus hoe meer jij met whahahahahaha komt des te meer weet ik dat ik gelijk heb.
Ps. Ik heb maak liever een punt met de voetbal programma's achter mij dan zoals jij doet met de mensen die JIJ hebt gesproken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:17 schreef Loetje het volgende:[..] Dat riep ik vorig jaar al maar zie dat niet gebeuren. Zie Klaassen ook veel meer als een verbindingspeler. Dan zijn we daarin denk ik met zijn tweeen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:15 schreef remco k het volgende:[..] Heel heel slecht ben ik niet met je eens. Maar speelt inderdaad een stuk minder.. Ik zou dan overigens liever nu Sinkgraven zien op 10 en dan Klaassen op de plek van Bazoer, dan heb je ook daar veel meer diepgang.. Buiten zijn goals om gaat vrijwel alles fout. Nog meer met de bal lopen en enorm veel verkeerd lopen. Op deze manier vind ik hem een storende factor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:17 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt die programma's bevestigen wat ik ook zeg. Dus hoe meer jij met whahahahahaha komt des te meer weet ik dat ik gelijk heb. heel bijzonder.. Als die programma's het met je oneens zijn, dan is het allemaal onzin.. Maar als ze het met je eens zijn bevestigen wat jij zegt?
En je hebt absoluut geen gelijk. Maar leuk dat je weer inhoudelijk reageert. Zoals je nu reageert bevestig je namelijk je eigen ongelijk.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En dan kan een Gudelj erachter wel nuttig zijn he. Aangezien je dan genoeg voetbal voor je hebt op het middenveld en het niet zo ver uit elkaar staat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:19 schreef Loetje het volgende:[..] Buiten zijn goals om gaat vrijwel alles fout. Nog meer met de bal lopen en enorm veel verkeerd lopen. Op deze manier vind ik hem een storende factor. vrijwel alles is nogal overdreven, speelt de bal heel vaak wel naar de goede kleur. Maar loopt op de belangrijke momenten nu niet goed. en laat een paar keer zijn man lopen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ben ik de enige die nog vreest voor de 2-2? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:20 schreef remco k het volgende:[..] heel bijzonder.. Als die programma's het met je oneens zijn, dan is het allemaal onzin.. Maar als ze het met je eens zijn bevestigen wat jij zegt? En je hebt absoluut geen gelijk. Maar leuk dat je weer inhoudelijk reageert. Zoals je nu reageert bevestig je namelijk je eigen ongelijk.. Volgens mij zei ik tijdens de eerste helft al dat Hoorn fout zat of niet? En dat werd tijdens de rust bevestigd door de heren daar. Snap je het allemaal nog wel. Maw woorden ik praat fox niet na.
Godverdomme de tyfus cholera en weet laat Hoorn zich piepelen. Heeft geen idee waar Santos loopt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En daar laat Youness zijn man gewoon lopen.. Werkelijk waar..
Ook vd Hoorn daar echt dramatisch, Dijks weer dramatisch.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax wil geen kampioen worden. Dat durf ik te zeggen. En aangezien we vrijwel zelden in de slotseconden een pot winnen geloof ik er niet meer in. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
opnieuw is VDH niet meedogenloos..... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Die man had geschorst MOETEN zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:24 schreef Brandje het volgende:[..] Volgens mij zei ik tijdens de eerste helft al dat Hoorn fout zat of niet? En dat werd tijdens de rust bevestigd door de heren daar. Snap je het allemaal nog wel. Maw woorden ik praat fox niet na. Godverdomme de tyfus cholera en weet laat Hoorn zich piepen. kerel, je snapt jezelf niet...
Jij gebruikt hun wanneer het je uitkomt,
En ga je hier echt vd Hoorn de schuld geven?? kerel maak jezelf niet zo belachelijk man..
Youness weigert daar gewoon met zijn man mee te gaan, als je dat niet ziet... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waardeloze wissel dit. Enige man die wat dreiging had er af. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Hij heeft geen idee waar Santos loopt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan Youness eraf halen.. Enige aanvaller die vandaag goed speelt..
Echt wat doet de Boer toch allemaal.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook na de 2-1 was het niet geweldig. Niet eens onterecht dit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:26 schreef remco k het volgende:En dan Youness eraf halen.. Enige aanvaller die vandaag goed speelt.. Echt wat doet de Boer toch allemaal.. Lekker wegwezen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:25 schreef remco k het volgende:[..] kerel, je snapt jezelf niet... Jij gebruikt hun wanneer het je uitkomt, En ga je hier echt vd Hoorn de schuld geven?? kerel maak jezelf niet zo belachelijk man.. Youness weigert daar gewoon met zijn man mee te gaan, als je dat niet ziet... Ach jij gebruikt altijd mensen die toevallig alleen jij hebt gesproken en jouw ook nog eens geijk geven. Dus zeg het maar |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Wat zullen ze in Eindhoven lachen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En wat doet Viergever daar? Wat denkt die dat er gaat gebeuren? Geen idee wat er achter hem gebeurt en loopt maar wat..
maar ach, dat Youness zijn man gewoon laat gaan maakt allemaal niet uit?? Daar begint het namelijk.. Die weigert zijn werk daar te doen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 18:27 schreef Brandje het volgende:[..] Ach jij gebruikt altijd mensen die toevallig alleen jij hebt gesproken en jouw ook nog eens geijk geven. Dus zeg het maar Ik gebruik mensen in mijn prive. En ja die spreek jij niet.. Gelukkig ook maar want de onzin die jij allemaal uitkraamt... |
|
|
|