BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NEC (zondag 13 maart 2016, 16:45); 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Nederlaag had gewoon gekund, vrij makkelijk zelfs. Want als die laatste bal beter wordt ingeschoten st aje hier met lege handen..

Overigens zeg ik niet dat ik blij ben met een punt hoor.. Ze moeten zich heel diep schamen...
Die van Klaassen kan er net zo goed in. Na de 1-1 geen kansen voor hun en na de 2-1 wel tot de 2-2. Nederlaag nooit aan de orde geweest.
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2016 - 18:45   quote  deeplink  
Gewoon in het middenveld met je man mee lopen..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 13 maart 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik dim nooit voor jou. Moge dat duidelijk zijn. Zit een verschil of er een gelijkmaker in zit of een nederlaag. Dat is nooit aan de orde geweest.
Nooit aan de orde geweest? Het had zomaar kunnen gebeuren. NEC heeft daar de spelers voor en Ajax was te zwak voor woorden.
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:45 schreef remco k het volgende:
Gewoon in het middenveld met je man mee lopen..
Moeten ze volgende week eens durven....
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2016 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die van Klaassen kan er net zo goed in. Na de 1-1 geen kansen voor hun en na de 2-1 wel tot de 2-2. Nederlaag nooit aan de orde geweest.
na de 2-2 krijgen ze 1 grote kans op de winnende toch.. Als ze die maken verlies je..

Maar als telt niet..

We hadden gewoon moeten winnen, en ruim ook want dit NEC is helemaal niet geweldig...
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 13 maart 2016 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Nederlaag had gewoon gekund, vrij makkelijk zelfs. Want als die laatste bal beter wordt ingeschoten st aje hier met lege handen..

Overigens zeg ik niet dat ik blij ben met een punt hoor.. Ze moeten zich heel diep schamen...
Helemaal eens
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:45 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Nooit aan de orde geweest? Het had zomaar kunnen gebeuren. NEC heeft daar de spelers voor en Ajax was te zwak voor woorden.
Welk moment dan? Kom eens met feiten. Dat rolletje van Sleegers kort voor tijd?
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2016 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Moeten ze volgende week eens durven....
Ik denk dat dit echt komt door de gele kaarten...
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2016 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die schiet hij niet goed binnen, maar is wel een grote mogelijkheid toch..
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

na de 2-2 krijgen ze 1 grote kans op de winnende toch.. Als ze die maken verlies je..

Maar als telt niet..

We hadden gewoon moeten winnen, en ruim ook want dit NEC is helemaal niet geweldig...
Een moment. Alsjeblieft zeg. Deze had je niet mogen verliezen en is op dat rolletje na nooit ter sprake geweest.
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat dit echt komt door de gele kaarten...
Dan heb je niks te zoeken in de top. Dan maar geel. Goede bank maakt je kampioen.
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Die schiet hij niet goed binnen, maar is wel een grote mogelijkheid toch..
Vond hem meevallen. NEC heeft die wedstrijd verder nooit kunnen winnen. En dat is wat ik bedoel.
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2016 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een moment. Alsjeblieft zeg. Deze had je niet mogen verliezen en is op dat rolletje na nooit ter sprake geweest.
Je weet zelf hoeveel wedstrijden er in Europa op 1 zon moment beslist worden..

Het is inderdaad een rolletje, maar dat neemt niet weg dat het een grote kans is..

maar goed, laten we daar aub over ophouden, totaal niet relevant..

We hebben 1 punt, hadden hier de belangrijkste stap naar het kmapioenschap kunnen zetten, PSV mentaal een flinke klap kunnen geven en koploper kunnen worden, en blijkbaar hadden ze daar geen zin in vandaag..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 13 maart 2016 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat "rolletje" van Sleegers had zomaar een doelpunt kunnen zijn als hij hem beter had geraakt. Daar kun je alleen maar blij om zijn. En dat is dus een feit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 maart 2016 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij viel de hosanna sfeer ook wel mee de laatste weken..
Misschien niet, maar zeker niet zo dramatisch als sommigen nu willen laten geloven.
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:50 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat "rolletje" van Sleegers had zomaar een doelpunt kunnen zijn als hij hem beter had geraakt. Daar kun je alleen maar blij om zijn. En dat is dus een feit.
Feit is dat Ajax gewoon moet winnen en gewoon met 4-1 moet winnen. Net zo hard feiten.
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 18:53   quote  deeplink  
Volgende week 4 punten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 maart 2016 - 18:54   quote  deeplink  
Ajax had op het laatst moeten gaan voor een strafschop. En waarschijnlijk had hij niet ook gekregen als hij zich hadden laten vallen. Maar helaas zit er geen slimmigheid in.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 maart 2016 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:53 schreef Loetje het volgende:
Volgende week 4 punten.
Ach Loetje, dat kan maar het blijft voetbal en volgende week kan Ajax ineens ook zijn dag weer hebben.
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ajax had op het laatst moeten gaan voor een strafschop. En waarschijnlijk had hij niet ook gekregen als hij zich hadden laten vallen. Maar helaas zit er geen slimmigheid in.
Opportunistisch voetballen is al heel wat. Zou sowieso een goedkope spits halen voor een Bulykin rol. Weghorst, Ogbeche of Boymans. Gewoon als pinchitter en niks meer. En dan nog wat mensen daarachter eens duidelijk maken dat je best een bal mag voorgeven.
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach Loetje, dat kan maar het blijft voetbal en volgende week kan Ajax ineens ook zijn dag weer hebben.
Omschakeling zijn we echt kwetsbaar zo. Hoop eigenlijk dat we zelf lekker gaan counteren.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 13 maart 2016 - 18:59   quote  deeplink  
Alleen als Ajax veel beter speelt als vandaag, dan pas is de kans aanwezig dat we volgende week mogelijk kunnen winnen.
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 19:01   quote  deeplink  
Ik zou gewoon ordinair met 2 spitsen spelen. En met alle respect voor Milik maar die zou ik er naast zetten. Younes en iemand anders. Beste man wordt weer gewisseld vandaag
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 13 maart 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Feit is dat Ajax gewoon moet winnen en gewoon met 4-1 moet winnen. Net zo hard feiten.
Luister nou eens. Natuurlijk had Ajax MOETEN winnen. Dat schrijf ik de hele middag al. Het is die vervloekte mentaliteit, die verschrikkelijke instelling van Ajax in alle geledingen, inclusief de technische staf. Juist vandaag, wetende dat je enige concurrent gisteren twee dure punten heeft afgestaan. Daar hadden ze dankbaar gebruik van moeten maken, door het vuur gaan omn de drie punten binnen te halen. Lees nog maar eens terug welke posts ik geschreven heb voor aanvang van de wedstrijd.

En in de wedstrijd heeft Ajax veel te veel spelers in het veld gehad die zich dat onvoldoende hebben gerealisseerd. Het was gewoon weer slappe hap. En in zo'n ambiance had NEC zomaar de drie punten naar Nijmegen kunnen brengen. En dat bedoelde ik.
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 19:02 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Luister nou eens. Natuurlijk had Ajax MOETEN winnen. Dat schrijf ik de hele middag al. Het is die vervloekte mentaliteit, die verschrikkelijke instelling van Ajax in alle geledingen, inclusief de technische staf. Juist vandaag, wetende dat je enige concurrent gisteren twee dure punten heeft afgestaan. Daar hadden ze dankbaar gebruik van moeten maken, door het vuur gaan omn de drie punten binnen te halen. Lees nog maar eens terug welke posts ik geschreven heb voor aanvang van de wedstrijd.

En in de wedstrijd heeft Ajax veel te veel spelers in het veld gehad die zich dat onvoldoende hebben gerealisseerd. Het was gewoon weer slappe hap. En in zo'n ambiance had NEC zomaar de drie punten naar Nijmegen kunnen brengen. En dat bedoelde ik.
Dan moet je dat zeggen! En niet wat anders. Die 2-2 hing in de lucht. Verder niks. Ajax had hem zelfs nog moeten winnen. Klaassen mag hem wel maken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 maart 2016 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 19:01 schreef Loetje het volgende:
Ik zou gewoon ordinair met 2 spitsen spelen. En met alle respect voor Milik maar die zou ik er naast zetten. Younes en iemand anders. Beste man wordt weer gewisseld vandaag
Wissels sowieso erg raar. Younes en Schone eruit voor 2 lapzwansen! Hmmmmmmmm

Maar als jij met 2 voorin wil spelen zou ik Milik zeker laten staan. Of 2 snelle spelers en gewoon keihard counteren. Laat hun het spel maar maken!
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 13 maart 2016 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 19:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan moet je dat zeggen! En niet wat anders. Die 2-2 hing in de lucht. Verder niks. Ajax had hem zelfs nog moeten winnen. Klaassen mag hem wel maken.
Bij de 2-2 stand had het beide kanten op kunnen gaan. Maar goed, laat maar zitten. Ik heb geen zin in welles - nietes.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 13 maart 2016 - 19:09   quote  deeplink  
Hoe het ook is, het blijft balen.
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 19:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar als jij met 2 voorin wil spelen zou ik Milik zeker laten staan. Of 2 snelle spelers en gewoon keihard counteren. Laat hun het spel maar maken!
Milik houd doorgaans geen bal bij. Gewoon lekker met snelheid voorin. Younes tegenover Arias zie ik wel positief in.
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 19:09   quote  deeplink  
En dan een man extra tegen hun middenveld.
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 19:10   quote  deeplink  
Vraag me of of Van der Hoorn geschorst wordt. Anders zit je helemaal in de problemen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 maart 2016 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vond hem meevallen. NEC heeft die wedstrijd verder nooit kunnen winnen. En dat is wat ik bedoel.
En tegen mij beweer je dat Nec veel beter was slome..
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 19:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En tegen mij beweer je dat Nec veel beter was slome..
Dreigender. Op dat moment. Niet beter. Bovendien zeg ik dat in een fase dat al zou het 1-2 worden er niets aan de hand is. Dus verkeerde vergelijking slome
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 13 maart 2016 - 19:14   quote  deeplink  
Dat tyfus pisvolk uit aidshoven blijft nu de prooi 😁

Heerlijk dit!!

Wij worden hierdoor kampioen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 maart 2016 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 19:10 schreef Loetje het volgende:
Vraag me of of Van der Hoorn geschorst wordt. Anders zit je helemaal in de problemen.
Scheidsrechter heeft het waargenomen dus het lijkt me sterk. En anders continu in beroep gaan. Je ziet wat het oplevert. Maar dan zal de KNVB ineens wel snel een hoorzitting kunnen plannen. Ik blijf erbij dat ik het raar vind dat het behandelen van de zaak Santos pas na 1.5 week plaatsvindt.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 maart 2016 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 19:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dreigender. Op dat moment. Niet beter. Bovendien zeg ik dat in een fase dat al zou het 1-2 worden er niets aan de hand is. Dus verkeerde vergelijking slome
Ajax heeft Nec gewoon laten leven hoor. Zo als je zelf zegt heeft een overwinning voor Nec er nooit ingezeten. De 1-1 had al nooit mogen vallen man stond veel te vrij en tot de 2-2 speelde Ajax geen moment voor de winst. Deze mentaliteit zorgt er mede voor dat je Europees ook niks klaarspeelt.
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 19:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Scheidsrechter heeft het waargenomen dus het lijkt me sterk. En anders continu in beroep gaan. Je ziet wat het oplevert. Maar dan zal de KNVB ineens wel snel een hoorzitting kunnen plannen. Ik blijf erbij dat ik het raar vind dat het behandelen van de zaak Santos pas na 1.5 week plaatsvindt.
Ik net zo goed. Maar volgens mij heeft Van Boekel dit niet waargenomen. Floot sowieso niet goed.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 13 maart 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 19:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad AW. Het is niet te pruimen dat meneertje Santos in het veld stond. En nog scoorde ook. Nog altijd begrijp ik niet waarom de tuchtcommissie pas dinsdag bijeen komt en niet afgelopen vrijdag, wat ze ALTIJD (!) doen.
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 19:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ajax heeft Nec gewoon laten leven hoor. Zo als je zelf zegt heeft een overwinning voor Nec er nooit ingezeten. De 1-1 had al nooit mogen vallen man stond veel te vrij en tot de 2-2 speelde Ajax geen moment voor de winst. Deze mentaliteit zorgt er mede voor dat je Europees ook niks klaarspeelt.
Nu haal je even 2 dingen door elkaar gap. Europees moet het zakelijk en niet vol op de aanval. Iets wat alleen Barca en Bayern kunnen en verder niemand. Iedereen die aanvalt gaat eraan in de omschakeling en dat gebeurd Ajax alleen maar. Gewoon op de 0 spelen. Die is Europees heilig.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 13 maart 2016 - 19:26   quote  deeplink  
Vanaf nu moet alles gericht worden op de volgende en de allerbelangrijkste wedstrijd van het seizoen, tegen PSV. Ajax MOET NU METEEN de knop omdraaien, en zich daar voor 200% op richten.

Het is nu definitief d'r op of d'r onder voor Ajax. Er is geen weg meer terug.
Laten we het met z'n allen maar het allerbeste van hopen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 maart 2016 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 19:20 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Inderdaad AW. Het is niet te pruimen dat meneertje Santos in het veld stond. En nog scoorde ook. Nog altijd begrijp ik niet waarom de tuchtcommissie pas dinsdag bijeen komt en niet afgelopen vrijdag, wat ze ALTIJD (!) doen.
Inderdaad en gelukkig gaf ik dit al aan voor de wedstrijd zodat ik geen calimero kan wezen! 😂
Loetje
 Loetje - zondag 13 maart 2016 - 19:28   quote  deeplink  
Gewoon met je 4 beste middenvelders spelen. Laat El Ghazi en Younes die backs van hun maar opzoeken. 1 tegen 1 met ruimte en als Bruma of Moreno rugdekking geeft Klaassen de 16 in. Ik had het wel geweten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 maart 2016 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 19:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik net zo goed. Maar volgens mij heeft Van Boekel dit niet waargenomen. Floot sowieso niet goed.
Stond er 2 meter vandaan. Als hij dit niet heeft waargenomen kan je hem geen wedstrijd meer geven. Dan is hij gewoon stekeblind!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 maart 2016 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 19:28 schreef Loetje het volgende:
Gewoon met je 4 beste middenvelders spelen. Laat El Ghazi en Younes die backs van hun maar opzoeken. 1 tegen 1 met ruimte en als Bruma of Moreno rugdekking geeft Klaassen de 16 in. Ik had het wel geweten.
Klinkt goed maar El Ghazi. Pfffff nee dank je!
jodocus
 jodocus - zondag 13 maart 2016 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 19:26 schreef Onze Ajax het volgende:
Vanaf nu moet alles gericht worden op de volgende en de allerbelangrijkste wedstrijd van het seizoen, tegen PSV. Ajax MOET NU METEEN de knop omdraaien, en zich daar voor 200% op richten.

Het is nu definitief d'r op of d'r onder voor Ajax. Er is geen weg meer terug.
Laten we het met z'n allen maar het allerbeste van hopen.
kansloos tegen pisv als je zo verdedigd
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2016 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 18:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien niet, maar zeker niet zo dramatisch als sommigen nu willen laten geloven.
Ach kerel. Je begrijpt de teleurstelling toch wel mag ik aannemen.
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2016 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 19:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Schone wissel was vandaag meer dan terecht. Al weken dramatisch. Dan is de beurt weet aan de volgende. Youness wissel echt onbegrijpelijk.
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2016 - 20:12   quote  deeplink  
Wat een godvergeten kutzooi zeg.. Deze twee punten hadden we bikkelhard nodig...
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2016 - 20:13   quote  deeplink  
Zeker omdat wij daar komende week gewoon niet gaan winnen..
remco k
 remco k - zondag 13 maart 2016 - 20:15   quote  deeplink  
Overigens wel weer belachelijk dat als je in beroep gaat tegen een schorsing dat je gewoon nog twee weken mee mag spelen, en beide wedstrijden worden door die speler beslist. Kortom, de KNVB heeft hier invloed op de wedstrijden..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NEC (zondag 13 maart 2016, 16:45); 2 - 2

0.0147430