|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 19:18 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ajax heeft Nec gewoon laten leven hoor. Zo als je zelf zegt heeft een overwinning voor Nec er nooit ingezeten. De 1-1 had al nooit mogen vallen man stond veel te vrij en tot de 2-2 speelde Ajax geen moment voor de winst. Deze mentaliteit zorgt er mede voor dat je Europees ook niks klaarspeelt. Niet alleen de instelling maar ook kwaliteit die v/d Hoorn 2x schuld aan doelpunt de eerste laat hij zich weer als een kind uitkappen en bij de tweede laat hij die spits gewoon inkoppen tnx man das kwaliteit |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 20:12 schreef remco k het volgende:Wat een godvergeten kutzooi zeg.. Deze twee punten hadden we bikkelhard nodig... Komt gewoon omdat we nu Viergever en van der Hoorn in het centrum hebben. Toen we Veltman en Riedewald gaven we geen kans weg en zeker geen 2 doelpunten.
Normaal gesproken moet twee goals in een thuiswedstrijd genoeg zijn voor 3 punten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 19:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Stond er 2 meter vandaan. Als hij dit niet heeft waargenomen kan je hem geen wedstrijd meer geven. Dan is hij gewoon stekeblind! Hij spaart NEC 2 gele kaarten en Dijks en Gudelj ook. Dus zou me niks verbazen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Baal nog steeds als een stekker. Enorm teleurgesteld. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 20:21 schreef p111 het volgende:[..] Niet alleen de instelling maar ook kwaliteit die v/d Hoorn 2x schuld aan doelpunt de eerste laat hij zich weer als een kind uitkappen en bij de tweede laat hij die spits gewoon inkoppen tnx man das kwaliteit Ssssssst. Vd Hoorn speelde prima volgens sommige hier. Beide goals kon hij niks aan doen. Was natuurlijk wel zo maar niet verder vertellen hoor. Anders worden ZE boos |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Yep. Dreunt bij ook nog door. Maar hoe kan je nou twee hopeloos uit vorm zijnde spelers brengen in zo'n wedstrijd als trainer? Als we moeten aanvallen dan brengt hij een Serero. Nu zou je een extra breker best kunnen gebruiken en gaat ie zijn buitenspelers wisselen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 20:21 schreef NatjosFC het volgende:[..] Komt gewoon omdat we nu Viergever en van der Hoorn in het centrum hebben. Toen we Veltman en Riedewald gaven we geen kans weg en zeker geen 2 doelpunten. Normaal gesproken moet twee goals in een thuiswedstrijd genoeg zijn voor 3 punten. Helaas niks aan toe te voegen. Ze kunnen in de makkelijke wedstrijden aardig meedoen naar het zijn beide geen verdedigers die punten voor je pakken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 21:23 schreef Brandje het volgende:[..] Helaas niks aan toe te voegen. Ze kunnen in de makkelijke wedstrijden aardig meedoen naar het zijn beide geen verdedigers die punten voor je pakken. Daarbij mis je Tete ook nog.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 21:22 schreef Brandje het volgende:[..] Yep. Dreunt bij ook nog door. Maar hoe kan je nou twee hopeloos uit vorm zijnde spelers brengen in zo'n wedstrijd als trainer? Als we moeten aanvallen dan brengt hij een Serero. Nu zou je een extra breker best kunnen gebruiken en gaat ie zijn buitenspelers wisselen. Hoe kun je niet beseffen dat deze misschien nog wel crucialer was dan die van volgende week? En erna amper kritisch ook. Nu winnen en volgende week verliezen waren we bij een keer puntverlies van PSV gewoon weer koploper geweest. Wordt het 4 punten is het exit.
De rest komt erna pas. Die wissel van Younes kan ik al helemaal niet bij. Ik schaam me en ben strontchagrijnig |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ajax roept dit op zichzelf af...ik geef niemand de schuld....is ook niet nodig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 21:19 schreef Brandje het volgende:[..] Ssssssst. Vd Hoorn speelde prima volgens sommige hier. Beide goals kon hij niks aan doen. Was natuurlijk wel zo maar niet verder vertellen hoor. Anders worden ZE boos Wat ben jij een kinderachtig ventje zeg. Staat er dat ie prima speelde? Nee er staat zelfs dat ie vandaag niet goed speelde en wat er ook staat is dat hij meer zou kunnen hebben doen bij de eerste goal. Maar als jij niet wilt zien dat spelers bewust hun man laten lopen. Tsjaa dan blijf je lekker vd Hoorn afzeiken. Kijk eens naar waar de echte fout plaatsvind waardoor ze überhaupt in de buurt van de zestien komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 22:35 schreef Nenam_tiL het volgende:Ajax roept dit op zichzelf af...ik geef niemand de schuld....is ook niet nodig Inderdaad. Gehele ploeg vandaag ver onder de maat. Net als de technische staf overigens. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 22:45 schreef remco k het volgende:[..] Wat ben jij een kinderachtig ventje zeg. Staat er dat ie prima speelde? Nee er staat zelfs dat ie vandaag niet goed speelde en wat er ook staat is dat hij meer zou kunnen hebben doen bij de eerste goal. Maar als jij niet wilt zien dat spelers bewust hun man laten lopen. Tsjaa dan blijf je lekker vd Hoorn afzeiken. Kijk eens naar waar de echte fout plaatsvind waardoor ze überhaupt in de buurt van de zestien komen. Waarvoor staat die verdediger er dan voor jan lul? nee die staat er om te verdedigen en dat deed hij niet goed maar die fout gaat hij zeker meer maken omdat hij niet beter kan helaas voor Ajax. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 22:35 schreef Nenam_tiL het volgende:Ajax roept dit op zichzelf af...ik geef niemand de schuld....is ook niet nodig Ik geef iedereen de schuld van Marc tot Frank en zijn selectie.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 22:45 schreef remco k het volgende:[..] Wat ben jij een kinderachtig ventje zeg. Staat er dat ie prima speelde? Nee er staat zelfs dat ie vandaag niet goed speelde en wat er ook staat is dat hij meer zou kunnen hebben doen bij de eerste goal. Maar als jij niet wilt zien dat spelers bewust hun man laten lopen. Tsjaa dan blijf je lekker vd Hoorn afzeiken. Kijk eens naar waar de echte fout plaatsvind waardoor ze überhaupt in de buurt van de zestien komen. Ik ben liever kinderachtig dan dat ik een plaat voor mijn kop heb. Sinds de komst van Hoorn ben ik al kritisch over hem. Net als over Viergever. Beide zijn geen Ajax materiaal. Ik ben nooit van die mening af geweken. Of wel? Waar je ook kijkt en leest. Overal krijgen de verdedigers een onvoldoende. Met name Hoorn moet het weer ontgelden. Wederom helaas terecht. Die jongen kan niet met ruimte in zijn rug voetballen. Kan hij niks aan doen maar het is wel schrijnend om te zien. Ik zeg ook dat het volgende week tegen psv maar zo weer goed kan uitpakken als hij tegen de Jong speelt want die heeft geen diepgang net als tegen Kramer bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Zoals de boer al aangaf voor de wedstrijd lijkt nec op psv qua speelstijl. Ajax is echt zo ontzettend dom geweest. Nu moeten we volgende week komen en countert psv ons weg net zoals nec deed. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 08:09 schreef 046afca het volgende:Zoals de boer al aangaf voor de wedstrijd lijkt nec op psv qua speelstijl. Ajax is echt zo ontzettend dom geweest. Nu moeten we volgende week komen en countert psv ons weg net zoals nec deed. Gewoon na de 2-1 de wedstrijd moeten "dood" maken. Inzakken en uitcounteren. Wat ik al zei als we achter staan of gelijk dan brengt hij regelmatig Serero. Nu was hey gewoon een lastige pot waar je best een extra breker kon gebruiken en dan gaat hij in de vorm van Fisher en El Ghazi twee spelers brengen die hopeloos uit vorm zijn. Al moet ik zeggen dat hij Fisher pas na de 2-2 bracht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 23:27 schreef p111 het volgende:[..] Waarvoor staat die verdediger er dan voor jan lul? nee die staat er om te verdedigen en dat deed hij niet goed maar die fout gaat hij zeker meer maken omdat hij niet beter kan helaas voor Ajax. Een verdediger staat er om te verdedigen. Maar leuk zoals jij het stelt. Dan is namelijk iedere goal een fout van een verdediger..
Maar wat verwachten mensen hier eigenlijk... Ons volledige basis centrum is geblesseerd.. En dan verwachten we dat het vervangende centrum net zo goed als de basis is.. Kom toch op zeg..
Of denk je soms ook dat als Bayern Real of Barca haar totale centrum mist nog even de CL gaat winnen??
Snap toch eens dat het onze reserve mensen zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 08:02 schreef Brandje het volgende:[..] Ik ben liever kinderachtig dan dat ik een plaat voor mijn kop heb. Sinds de komst van Hoorn ben ik al kritisch over hem. Net als over Viergever. Beide zijn geen Ajax materiaal. Ik ben nooit van die mening af geweken. Of wel? Waar je ook kijkt en leest. Overal krijgen de verdedigers een onvoldoende. Met name Hoorn moet het weer ontgelden. Wederom helaas terecht. Die jongen kan niet met ruimte in zijn rug voetballen. Kan hij niks aan doen maar het is wel schrijnend om te zien. Ik zeg ook dat het volgende week tegen psv maar zo weer goed kan uitpakken als hij tegen de Jong speelt want die heeft geen diepgang net als tegen Kramer bijvoorbeeld. Ik beoordeel met in de gedachte dat het ons reserve centrum is.. Jij doet net alsof we mogen verwachten dat ze hete elftal ff op sleeptouw nemen..
En plaat voor mijn kop. Waar staat er dat ze goed speelden gister dan? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik begrijp ook niet waarom Younes niet blijft staan veruit onze gevaarlijkste aanvaller. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 08:16 schreef Brandje het volgende:[..] Gewoon na de 2-1 de wedstrijd moeten "dood" maken. Inzakken en uitcounteren. Wat ik al zei als we achter staan of gelijk dan brengt hij regelmatig Serero. Nu was hey gewoon een lastige pot waar je best een extra breker kon gebruiken en dan gaat hij in de vorm van Fisher en El Ghazi twee spelers brengen die hopeloos uit vorm zijn. Al moet ik zeggen dat hij Fisher pas na de 2-2 bracht. En die brengt hij voor de enige aanvaller die wel goed speelde.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel grappig trouwens. Het zijn dingen die Veltman ook wekelijks overkwam.. En die wordt nu de hemel in geprezen..
Misschien moeten we met zijn allen jongens die er pas net zijn of niet zo veel spelen en dus ritme nodig hebben wat minder hard met de grond gelijk maken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En daar horen we dan weer niets over, de directe tegenstander van Youness geeft gister gewoon twee assists.. Hoe je het ook went of keert. Verdedigen begint bij de aanvallers.. En als je directe tegenstander twee assists geeft, heb je gewoon je verdedigende werk niet gedaan..
En dat moet je zeker doen als je weet dat het de 80e minuut is en je met maar 1 goal verschil achter staat en je een onzeker centrum hebt.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 08:48 schreef p111 het volgende:Ik begrijp ook niet waarom Younes niet blijft staan veruit onze gevaarlijkste aanvaller. Wat dat betreft twijfelen we al langer aan de inzichten van Frank. Groot deel van de wedstrijden dit seizoen onbegrijpelijke wissels. Younes stond niet op scherp en was de enige die nog regelmatig er langs kwam. 2-2 had zo ie zo nooit mogen vallen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 08:55 schreef remco k het volgende:En daar horen we dan weer niets over, de directe tegenstander van Youness geeft gister gewoon twee assists.. Hoe je het ook went of keert. Verdedigen begint bij de aanvallers.. En als je directe tegenstander twee assists geeft, heb je gewoon je verdedigende werk niet gedaan.. En dat moet je zeker doen als je weet dat het de 80e minuut is en je met maar 1 goal verschil achter staat en je een onzeker centrum hebt.. Alle aanvallen van Ajax werden plichtmatig ingezet en dan geven ze ook nog zoveel ruimte weg voor de counter. Hele team was niet scherp genoeg om dit te voorkomen. Dit is precies waarom we lelijke wedstrijden niet over de streep kunnen trekken. Psv is een wedstrijd opzich alleen als we die ook zo kinderlijk ingaan heb je een probleem. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 08:48 schreef remco k het volgende:[..] Ik beoordeel met in de gedachte dat het ons reserve centrum is.. Jij doet net alsof we mogen verwachten dat ze hete elftal ff op sleeptouw nemen.. En plaat voor mijn kop. Waar staat er dat ze goed speelden gister dan? Ik zeg nergens dat ze het team op sleeptouw moeten nemen. Maar jij hebt hey steeds over dat het reserves zijn maar ze zijn beide als versterkingen gehaald . Dus voor de basis. Echter zijn ze beide niet goed genoeg bevonden. Iets wat je van te voren al zag aankomen en wat velen hier ook zeiden. Maar reserve of niet. Zowel Hoorn als Viergever beheersen de basis van het verdediger zijn niet eens. Als jij dan halsstarrig blijft beweren dat Hoorn niet mis zit bij beide doelpunten van nek dan vraag ik mij af of je dat echt vindt of dat je hem tegen beter weten in in bescherming neemt. De 2-2 zeg je dat het kan gebeuren dat een speler uit je rug komt. Klopt maar Hoorn had werkelijkwaar geen idee waar Santos was. Dat is gewoon zeer slecht. Bij de 1-1 moet hij doordekken op Foor. Klaassen coacht hem nog. Tuurlijk maken anderen ook fouten maar een een verdediger reken je nu eenmaal af op het voorkomen van doelpunten. Als een middenvelder een fout maakt dan mag je toch wel hoop hebben op je laatste linie of is dat teveel gevraagd? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ja inderdaad. FdB snapt er ook niks meer van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 09:24 schreef Brandje het volgende:[..] Ik zeg nergens dat ze het team op sleeptouw moeten nemen. Maar jij hebt hey steeds over dat het reserves zijn maar ze zijn beide als versterkingen gehaald . Dus voor de basis. Echter zijn ze beide niet goed genoeg bevonden. Iets wat je van te voren al zag aankomen en wat velen hier ook zeiden. Maar reserve of niet. Zowel Hoorn als Viergever beheersen de basis van het verdediger zijn niet eens. Als jij dan halsstarrig blijft beweren dat Hoorn niet mis zit bij beide doelpunten van nek dan vraag ik mij af of je dat echt vindt of dat je hem tegen beter weten in in bescherming neemt. De 2-2 zeg je dat het kan gebeuren dat een speler uit je rug komt. Klopt maar Hoorn had werkelijkwaar geen idee waar Santos was. Dat is gewoon zeer slecht. Bij de 1-1 moet hij doordekken op Foor. Klaassen coacht hem nog. Tuurlijk maken anderen ook fouten maar een een verdediger reken je nu eenmaal af op het voorkomen van doelpunten. Als een middenvelder een fout maakt dan mag je toch wel hoop hebben op je laatste linie of is dat teveel gevraagd? Ze zijn beide gehaald om de concurrentie aan te gaan. En die hebben ze terecht verloren. Dat kan gebeuren, op dit moment zijn ze de reserves voor het centrum.. En ik kan in NEderland niet een beter reserve centrum opnoemen dan deze wtee spelers.. Dat het geen basis materiaal zijn is ook de reden dat ze op de bank zitten..
En een fout maken is wat anders dan bewust je man laten lopen, dat is namelijk niet een fout maken, dat is gewoon bewust je werk niet doen..
En Klaassen coached hem nog, dat gebeurt op het moment dat de pass al bijna gegeven is, hij concentreerd zich daar terecht op wat er in het cenrtum gebeurt.. Gudelj laat daar gewoon zijn man lopen en niet zo'n klein beetje ook..
En ik blijf erbij dat die 2-2 gewoon een goal is zoals die heel vaak gemaakt wordt, ook op de veel hogere niveaus dan waarop wij acteren..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee inderdaad. Hij begint hier met Schone, terwijl je juist tegen dit NEC diepte nodig hebt.. Daar gaat het al weer mis met de Boer.. Hij lijkt het gewoon niet te zien, en het lijkt er bijna op dat ie een voorkeur heeft voor bepaalde spelers..
Want zoals Schone gister speelde en Ghazi de laatste tijd.. Dat kan toch niet slechter, waarom dan niet gewoon Muric laten starten, die heeft en de diepte, en kan combineren, en is wel in vorm.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 10:02 schreef remco k het volgende:[..] Ze zijn beide gehaald om de concurrentie aan te gaan. En die hebben ze terecht verloren. Dat kan gebeuren, op dit moment zijn ze de reserves voor het centrum.. En ik kan in NEderland niet een beter reserve centrum opnoemen dan deze wtee spelers.. Dat het geen basis materiaal zijn is ook de reden dat ze op de bank zitten.. En een fout maken is wat anders dan bewust je man laten lopen, dat is namelijk niet een fout maken, dat is gewoon bewust je werk niet doen.. En Klaassen coached hem nog, dat gebeurt op het moment dat de pass al bijna gegeven is, hij concentreerd zich daar terecht op wat er in het cenrtum gebeurt.. Gudelj laat daar gewoon zijn man lopen en niet zo'n klein beetje ook.. En ik blijf erbij dat die 2-2 gewoon een goal is zoals die heel vaak gemaakt wordt, ook op de veel hogere niveaus dan waarop wij acteren.. Vergeet ook Dijks niet die hem veel te makkelijk binnendoor laat komen. Bij die 1-1 stonden er zo 3 a 4 man te slapen daar kun je echt niet alleen vd Hoorn de schuld van geven nee. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 10:02 schreef remco k het volgende:[..] Ze zijn beide gehaald om de concurrentie aan te gaan. En die hebben ze terecht verloren. Dat kan gebeuren, op dit moment zijn ze de reserves voor het centrum.. En ik kan in NEderland niet een beter reserve centrum opnoemen dan deze wtee spelers.. Dat het geen basis materiaal zijn is ook de reden dat ze op de bank zitten.. En een fout maken is wat anders dan bewust je man laten lopen, dat is namelijk niet een fout maken, dat is gewoon bewust je werk niet doen.. En Klaassen coached hem nog, dat gebeurt op het moment dat de pass al bijna gegeven is, hij concentreerd zich daar terecht op wat er in het cenrtum gebeurt.. Gudelj laat daar gewoon zijn man lopen en niet zo'n klein beetje ook.. En ik blijf erbij dat die 2-2 gewoon een goal is zoals die heel vaak gemaakt wordt, ook op de veel hogere niveaus dan waarop wij acteren.. Nee de 2-2 is echt een blunder. Klopt je ziet inderdaad dat spitsen voor hun man komen. Dat kan inderdaad gebeuren maar hij weet niet waar Santos loopt en dat is kwalijk. Kijk wat Milik deed tegen AZ, meen ik ,dat kan. Maar die 2-2 niet want nogmaals dit heeft niks met voor je man komen te maken. Hij weet gewoon niet waar Santos was. Terecht dus dat hij wordt afgebrand. Dat je wederom komt dat jij geen beter centrum weet qua reserves vind ik echt een kulargument. We zijn Ajax. We horen de beste en breedste bank te hebben. Echter missen Viergever en Hoorn de basis lijkt het vaak wel. Een van de twee naast een Veltman en of Riedewald kan nog maar die twee samen kosten je gewoon punten. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Heb er slecht van geslapen! Hoe kunnen we deze kans niet pakken we laten ons verrassen tegen deze ploeg! Ik ben gewoon zoo bang dat pisvee ons van de mat speelt want centraal achterin zijn we niet echt op ons sterkst nu! Ik zou er denk ik toch voor kiezen om veltman tegen psv toch in het centrum te zetten en van rhijn rechtsback, dan heb je tenminste 1 iemand in het centrum waar je op kan bouwen.
Ik zeg daarbij niet dat het de schuld is van VDH maar hij zag er wel slecht uit bij de tegengoals dat is jammer dat hij er weer bij betrokken is. Moet zeggen dat het middenveld met name gudelj en bazoer helemaal niet op hun tegenstander letten. Bij bazoer zie ik dat te vaak maargoed gelukkig nog verbeterpunten genoeg dus blijft ook lkkr langer bij ons!
Younes maakte kane gek ging er constant langs maar toch geeft kane 2 assist geeft ook te denken!
Milik onzichtbaar na de goal weer slordig aan de bal terwijl het steeds beter ging! Laten we hopen dat ze ons verrassen volgende week alles of nietssss!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 11:39 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vergeet ook Dijks niet die hem veel te makkelijk binnendoor laat komen. Bij die 1-1 stonden er zo 3 a 4 man te slapen daar kun je echt niet alleen vd Hoorn de schuld van geven nee. Juist, en dat is precies waar het mij over gaat.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 11:39 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vergeet ook Dijks niet die hem veel te makkelijk binnendoor laat komen. Bij die 1-1 stonden er zo 3 a 4 man te slapen daar kun je echt niet alleen vd Hoorn de schuld van geven nee. Hier heb je beslist gelijk! Het is wel heel erg gemakkelijk om alleen Mike van der Hoorn de schuld te geven. Het was een optelsom van fouten in het elftal, waarbij MvdH het eindstation was. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 21:19 schreef Brandje het volgende:[..] Ssssssst. Vd Hoorn speelde prima volgens sommige hier. Beide goals kon hij niks aan doen. Was natuurlijk wel zo maar niet verder vertellen hoor. Anders worden ZE boos Nee hoor, MvdH speelde zeker niet prima, maar volgens mij presteerde nagenoeg het voltallige elftal ondermaats. Overigens inclusief de technische staf. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 19:18 schreef Loetje het volgende:[..] Ik net zo goed. Maar volgens mij heeft Van Boekel dit niet waargenomen. Floot sowieso niet goed. de scheidsrechter heeft het wèl waargenomen volgens onderstaand bericht
Van der Hoorn ontsnapt aan schorsing: 'Ik vond dat hij te veel theater maakte'
Mike van der Hoorn hoeft niet te vrezen dat hij de topper tegen PSV mist door een schorsing. De Ajax-verdediger plaatste zondag in de slotfase van het duel met NEC (2-2) zijn elleboog in het gezicht van Christian Santos, maar scheidsrechter Pol van Boekel heeft de situatie beoordeeld.
De aanklager betaald voetbal staat daardoor buitenspel en kan niet alsnog een sanctie opleggen. "Ik heb Santos toegesproken, omdat ik vond dat hij te veel theater maakte", reageert Van Boekel in De Telegraaf. "Ik zag dat er wel iets gebeurde, maar volgens mij probeerde Van der Hoorn zich los te rukken. Er was licht contact, maar ik vond het niet nodig om een kaart te trekken."
Van der Hoorn schrok zelf ook van het moment, gaf hij al toe. "Ik wilde Santos wegduwen en dacht dat ik hem op zijn borst raakte, maar het was zijn kin. Er was geen enkele opzet bij. 'Niets aan de hand', zei de scheidsrechter ook."
bron |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 12:32 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Hier heb je beslist gelijk! Het is wel heel erg gemakkelijk om alleen Mike van der Hoorn de schuld te geven. Het was een optelsom van fouten in het elftal, waarbij MvdH het eindstation was. Er is helemaal niemand die alleen Mike de schuld geeft dus je lult in deze maar zo war. Maar bij de 1-1 dekt hij in ten eerste niet door op Foor en laat zich vervolgens zeer makkelijk uitspelen. Bij de 2-2 zie je hem geen seconde kijken/zoeken waar Santos is en heeft daarom ook geen flauw idee waar hij is. Hij is zeker niet de enige die zwak zwak maar mag je van een verdediger van Ajax verwachten dat hij in ieder geval weet waar de tegenstander loopt en het hem dan ook nog eens moeilijk maakt. Ik vind het dan weer kinderachtig om Younes die 2-2 aan te rekenen wat sommige doen. Dat is een aanvaller. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 12:44 schreef Brandje het volgende:[..] Er is helemaal niemand die alleen Mike de schuld geeft dus je lult in deze maar zo war. Maar bij de 1-1 dekt hij in ten eerste niet door op Foor en laat zich vervolgens zeer makkelijk uitspelen. Bij de 2-2 zie je hem geen seconde kijken/zoeken waar Santos is en heeft daarom ook geen flauw idee waar hij is. Hij is zeker niet de enige die zwak zwak maar mag je van een verdediger van Ajax verwachten dat hij in ieder geval weet waar de tegenstander loopt en het hem dan ook nog eens moeilijk maakt. Ik vind het dan weer kinderachtig om Younes die 2-2 aan te rekenen wat sommige doen. Dat is een aanvaller. Natuurlijk gaat MvdH niet vrijuit. Natuurlijk zag het er niet goed uit wat hij deed. Dat ontken ik ook niet. Niet voor niets is hij (en Nick Viergever) normaliter "maar" reserve. Maar ik vond (en vind) dat er meer spelers in de fout gingen.
Ik hoorde en keek gisteren naar Studio Voetbal en daar werd MvdH opvallend verdedigd door de heren aan tafel.
Maar goed, dan moet het maar op 20 maart in Eindhoven gebeuren, hoewel ik er een hard hoofd in heb. Ajax heeft altijd maar weer enorm veel moeite met counterende ploegen, wat in feite NEC gisteren ook deed. Ik haat dat reactie-voetbal! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 12:35 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Nee hoor, MvdH speelde zeker niet prima, maar volgens mij presteerde nagenoeg het voltallige elftal ondermaats. Overigens inclusief de technische staf. Eerste kwartier liep Ajax alleen maar hakjes te doen opzich leuk om zien(kwamen gelukkig vaak nog wel aan) maar vond het veel te slap en nooit de wil gehad om te wedstrijd in 3 punten om te zetten. Deze groep heeft gewoon een mentaal probleem elke keer als er wat druk opkomt geven ze niet thuis. En Frank ook niet met zijn gekke wissels. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 12:44 schreef Brandje het volgende:[..] Er is helemaal niemand die alleen Mike de schuld geeft dus je lult in deze maar zo war. Maar bij de 1-1 dekt hij in ten eerste niet door op Foor en laat zich vervolgens zeer makkelijk uitspelen. Bij de 2-2 zie je hem geen seconde kijken/zoeken waar Santos is en heeft daarom ook geen flauw idee waar hij is. Hij is zeker niet de enige die zwak zwak maar mag je van een verdediger van Ajax verwachten dat hij in ieder geval weet waar de tegenstander loopt en het hem dan ook nog eens moeilijk maakt. Ik vind het dan weer kinderachtig om Younes die 2-2 aan te rekenen wat sommige doen. Dat is een aanvaller. Kijk de situatie op de heft van de tegenstander eens terug. Zoals het elftal staat kan je onmogelijk de beslissing nemen om niet met je back mee terug te verdedigen. En ja dat is gewoon een hele dure en grove fout. Dat er daarna nog veel meer fout gaat ontken ik niet en is zeker zo. Ook guldelj moet dat duel om die voorzet eruit te halen namelijk veel feller in gaan en viergever heeft samen met vd Hoorn geen idee waar Santos is. Dat is ook niet goed.
Maar verdedigen begint bij je aanvallers. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Het lag aan nec, dus heeft hij gelijk toch?
Zoals nec speelde, horen ze in de top 3, eerlijk is eerlijk, ze gingen gewoon voor de winst in Amsterdam en dat vergt moed. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Buiten het feit dat nec bij elke aanval/counter 3tot5 man voorin/in de 16 had staan . Ajax had na de 1-0 en 2-1 zoals nec moeten spelen als generale voor volgende week. Maar dat kan/mag niet in eigen huis natuurlijk,maar nu zijn we afgeblufd door nec. Het had zo mooi kunnen zijn pfffff. AJAX moet eens leren hoger tempo te spelen,want de goals vielen toen het eindelijk wat sneller ging. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
O.ja en geen ene bal achter de verdediging ..waar younes en milik weer een paar keer weer voor lul liepen. Klaassen had ook 2a3 momenten als ie hem beter aanneemt/meeneemt gelijk scoring positie uit had kunnen komen. Kan nog langer lullen,maar blijft KUT GVD. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 15:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Het lag aan nec, dus heeft hij gelijk toch? Zoals nec speelde, horen ze in de top 3, eerlijk is eerlijk, ze gingen gewoon voor de winst in Amsterdam en dat vergt moed. Kom op Nec in de top 3 zo bijzonder waren ze niet en Ajax was gewoon slecht. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik heb v/d week Liverpool-Manchester gezien een moordend tempo bijna 90 minutenn lang,dat kan Ajax niet eens een kwart wedstrijd volhouden en daar maak ik mij zorgen over,waar zit hem dat in ? training ? fysieke gestel van de spelers of mentaliteit? . Ik weet zeker dat dit soort ploegen als Liverpool-Redbull-Rapid Wien en diverse Duitse ploegen Ajax weer overlopen Europeesch. Elke wedstrijd ook zoals gisteren moet je die tegenstanders met een moordend tempo overlopen, maar het tempo van Ajax is zo laag dat zeer middelmatige ploegen het makkelijk een hele wedstrijd volhouden en daar zou Frank is wat aan moeten doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2016 door p111 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 18:42 schreef p111 het volgende:Ik heb v/d week Liverpool-Manchester gezien een moordend tempo bijna 90 minutenn lang,dat kan Ajax niet eens een kwart wedstrijd volhouden en daar maak ik mij zorgen over,waar zit hem dat in ? training ? fysieke gestel van de spelers of mentaliteit? . Ik weet zeker dat dit soort ploegen als Liverpool-Redbull-Rapid Wien en diverse Duitse ploegen Ajax weer overlopen Europeesch. Elke wedstrijd ook zoals gisteren moet je die tegenstanders met een moordend tempo overlopen, maar het tempo van Ajax is zo laag dat zeer middelmatige ploegen het makkelijk een hele wedstrijd volhouden en daar zou Frank is wat aan moeten doen. Eens, vooral vreemd is dat we het de ene week nog wel kunnen en dan de andere keer weer niet...
Moedeloos word je ervan 😕 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Zoals nec gisteren speelde, heeft iedere ploeg moeite met ze hoor. We zijn gewoon afgebluft en overlopen, zuur maar waar.
Das slecht van ons, maar vergeet niet dat het ook de verdienste is van nec. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|