|
|
Fer 1
|
|
|
Inpassen als feijenoord veilig staat niet eerder onnodig risico nemen,het is al zo onzeker allemaal.Kuyt is een gemis Kongolo er ook niet bij word het een probleem ,voorzichtigheid is geboden nu. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Graafschap zal niet meewerken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 17:29 schreef Fer 1 het volgende:Inpassen als feijenoord veilig staat niet eerder onnodig risico nemen,het is al zo onzeker allemaal.Kuyt is een gemis Kongolo er ook niet bij word het een probleem ,voorzichtigheid is geboden nu. Ik ben een Kuijt fan, maar weet niet of we hem heel erg missen. Dat zullen we zien in de wedstrijd, misschien komt er wel meer lijn in hets spel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik denk van een wedstrijd kunje niet op aan, dat ze winnen is wat mij betreft wel zeker met of zonder Kuyt. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Als er binnen 20 minuten gescoort word door feijenoord dan vrees ik een monster scoren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Monster scoren? Die zit gewoon naast je op de bank Fer... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Veel sterkte aan het leedvermaak vanavond in de Kuip! Hopelijk 3 punten ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 17:43 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik ben een Kuijt fan, maar weet niet of we hem heel erg missen. Dat zullen we zien in de wedstrijd, misschien komt er wel meer lijn in hets spel Het gemis van Kongolo zal groter zijn dan die van Kuyt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben benieuwd stel je voor het loopt ineens als een trein. Wat dan? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Lekker een vrij weekend dus nog 9 uur en 47 minuten dan hebben we weer 3 punten en blijven we op de derde plaats staan succes allemaal vanavond |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 11:47 schreef de bluffer het volgende:Lekker een vrij weekend dus nog 9 uur en 47 minuten dan hebben we weer 3 punten en blijven we op de derde plaats staan succes allemaal vanavond Jij ook bluf. Nog iets leuks gescout de afgelopen periode? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik hoop alleen dat de spelers iets minder mskkelijk over deze wedstrijd denken dan de meesten van mijn "Feyenoord-broeders" op deze site |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd geen onderschatting, gewoon bam er op !!!!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Help het legioen hopen dat Nelompje terug het licht heeft gezien, zijn invalbeurt was niet verkeerd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat is een incident.... Althans, ga daar maar van uit.... Kip zonder kop is ie.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dirk zal gemist worden ben ik bang. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik ga er niet van uit. Het zou me tegenvallen als ie er niets van geleerd heeft. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk in tegendeel. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Lekker op weg naar Rotterdam en naar M V die heeft de kaarten dan even lekker wat eten en dan vanaf 19.45 uur kijken hoe we op de 3e plaats blijven. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ja zeker talenten zat in Nederland en in Buitenland namen mag ik niet noemen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zonder Dirk wie neemt nu de leiding vanavond in het veld over van Dirk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat verwacht ik niet. En juist ook goed om te zien of dit team ook zonder Dirk kan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Chantal Jansen? Angela Merkel? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Mee eens , en ook omdat dirk nou niemand in de weg loopt. Dirkie is overal te vinden behalve op zijn positie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 17:02 schreef Tjabba het volgende:[..] Mee eens , en ook omdat dirk nou niemand in de weg loopt. Dirkie is overal te vinden behalve op zijn positie Yep. Bovendien is het nooit een plezierig gegeven als een team van 1 type afhankelijk is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ten koste van Bilal dus.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen..👍 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hadden we al eens in deze specifieke samenstelling gespeeld? Geen Bilal.... vrij apart. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet vergeten om die Pavert onder de grasmat te stoppen! |
|
|
|