|
|
van geil
|
|
|
Best n leuk avondje kuip gehad. Feyenoord n uur veel beter en geen kans weggegeven ,t veldspel was niet best door n paar spelers die echt ondermaats waren. 3 punten. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
ja tweede helft werden ze pas wakker, eerste helft was zomeravondvoetbal in een park ergens |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
morgen az twente ,twente de volle winst en we zijn los. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nooit negatief zijn als er nog een tweede helft moet worden gespeeld ik heb genoten hoe onze jongens terug zijn gekomen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar ze winnen wel weer naar een achterstand |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat is ook gebeurd, dat zei ik toch |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
naar een weekend vrij komt de derby thuis tegen Excelsior weer met Dirk en 3 punten er bij |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het was weer niet om aan te gluren hoorde ik van vrienden ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 23:27 schreef van geil het volgende:Best n leuk avondje kuip gehad. Feyenoord n uur veel beter en geen kans weggegeven ,t veldspel was niet best door n paar spelers die echt ondermaats waren. 3 punten. Zo van Geil, dan ben je wel snel tevreden! Vrienden van mij vonden het niet om aan te zien ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je mag ook wel eens gewoon blij zijn, zeker de tweede helft leuke momenten gezien. Deze momentjes moeten nog wel beter maar het gaat de betere kant weer op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zal jou nooit (NOOIT) meer in twijfel trekken Bluffie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nadat Gio zijn domheid hersteld had |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Geen goeie vrienden je moet het zelf zien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Denk nog maar even terug naar de wedstrijd Bayern Munchen-Juventus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Succes met je rubrieken schrijven over onze top club op de topic's
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rubrieken schrijven??? 😂😂😂😂😂 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wedstrijd verslag: 2 x 45 minuten 22 spelers Feyenoord pakt 3 punten. Frikandel speciaal was lekker het echte biertje was lekker. Prettige paas dagen 3 e plaats hopelijk AZ verliezen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Ik had gisteravond een bruiloft dus helaas niet naar de kuip. Het schijnt wel een aardige wedstrijd te zijn geweest. Was het zo'n XXXL frikandel Piet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee een klein frikandelletje. Wedstrijd was slecht alleen je kon zien dat de Graafschap alles had gegeven in de eerste 35 minuten. Daarna konden ze het niet meer belopen( mijn inziens)) Bilal kreeg heel veel ruimte. Gewon 3 punten en last van maagzuur door de frikandel of het bier hahah |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
T'zal wel van de frikandel komen. Bier is heel gezond voor het menselijk lichaam en dat geldt zeker nog meer voor een soldaat, denkend aan mijn eigen tijd in het leger. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van te veel bier heb je tal van bijverschijnselen maar geen last van maagzuur en een frikandel is altijd gezond X). Weet je zeker dat je geen dikke negerin op de plee hebt zitten beffen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee mijn vriendin is niet mee ( erg slank komt uit Mali komen geen dikke mensen vandaan) en bier drink ik niet zo heel veel. Wijn wel maar in NL vragen ze voor een redelijke wijn al 5 euri, ricard is niet populair hier. Heb 5 flessen bij me komt goed en 2 flessen ricard of patis. Maar even terug naar de wedstrijd 2 e helft vond ik wel aardig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 15:13 schreef VVout het volgende:Van te veel bier heb je tal van bijverschijnselen maar geen last van maagzuur en een frikandel is altijd gezond X). Weet je zeker dat je geen dikke negerin op de plee hebt zitten beffen. Nou nou nou, hou je het een beetje netjes..
|
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
quote: Tja, geen echte vrinden als je jou als "supporter in hart en nieren" niet mee laten kijken |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zijn dat nou die Malinese schoonheden? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pas je wel een beetje op met die Pastis Pierre? Is erg slecht voor je lever... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies daar zou ik hem nog liever tegen aantikken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 09:40 schreef piet de paler het volgende:Wedstrijd verslag: 2 x 45 minuten 22 spelers Feyenoord pakt 3 punten. Frikandel speciaal was lekker het echte biertje was lekker. Prettige paas dagen 3 e plaats hopelijk AZ verliezen! Dus van het voetbal heb je niet genoten? Liever bier en de frikadellen voor jou .......
Haha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 10:51 schreef Leonidas1 het volgende:Ik had gisteravond een bruiloft dus helaas niet naar de kuip. Het schijnt wel een aardige wedstrijd te zijn geweest. Was het zo'n XXXL frikandel Piet? Aardige wedstrijd????? Haha .... een echte supporter!!! Weinig realiteits besef! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens Met de eerste twee woorden plus vraagtekens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 06:45 schreef lijdensweg het volgende:[..] Aardige wedstrijd????? Haha .... een echte supporter!!! Weinig realiteits besef! Aardig betekend niet best, maar ja je komt van een andere planeet hè. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Eerste helft bijzonder zwak; tweede was zoals het minstens moet... met een fantastische Basaçikoglul |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Eerste half uur was klote. Geen lijn te ontdekken. Vanaf dat moment tot het einde veel beter maar meer door opportunisme dan door goed combinatievoetbal. Zit geen lijn in. Van Bronckhorst kan dit nog lang niet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet je je vriendje verdedigen? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Een trio is wel lekker |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dit is meer dan een trio, toch? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee ik erger me aan je negativiteit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 06:44 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dus van het voetbal heb je niet genoten? Liever bier en de frikadellen voor jou ....... Haha Er ws spanning en een hoopvolle 2 e helft.En het is altijd fijn om de gewone nederlandse bevolking te zitten. Voor mij hoe ouder ik wordt steeds fijner. Je roots vergeet je nooit, en de smaak en sfeer van de frikandel en de kuip is fijn |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja, kan ik er wat aan doen dat het al jaren niet om aan te gluren is ... Ik ben gewoon eerlijk! Dat anderen daar moeite mee hebben, het zij zo! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 18:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Tja, kan ik er wat aan doen dat het al jaren niet om aan te gluren is ... Ik ben gewoon eerlijk! Dat anderen daar moeite mee hebben, het zij zo! Het half volle en bijna lege glas dus, maar goed het kan natuurlijk beter. |
|
|
|