|
|
Eide
|
|
|
Wat? 2-3-5.... is Frank ziek? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede wedstrijd van Milik trouwens. Goal, assist en nuttig aan de bal daar waar het kon. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Tuurlijk dat weet ik ook wel :-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
boeeeeeren gaaaaan eraaaann |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De commentator zegt ook wat goeds. Inderdaad een terechte opmerking dat Van der Hoorn een puike pot speelt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hij lijkt het inderdaad te begrijpen al ben ik niet kapot van van Rhijn gezien zijn laatste invalbeurten.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Mag wel beetje uit me plaat gaan toch:-) heb al 8 chouffies op. Ben uitzinnig nu door de stand |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Maar wat ik van de week al zei over Hoorn. Is dat De Jong voor hem een spits is die hen ligt. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nog even volhouden, jongens !!!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
klasse cillessen hahahahah |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:25 schreef Eide het volgende:De commentator zegt ook wat goeds. Inderdaad een terechte opmerking dat Van der Hoorn een puike pot speelt. Viergever valt me ook niet negatief op. Hoorn speelt wel vaker de bal snel vooruit wat hier ook al eens gezegd werd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hou die bal in de ploeg dan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:26 schreef Brandje het volgende:Maar wat ik van de week al zei over Hoorn. Is dat De Jong voor hem een spits is die hen ligt. Ja fysiek in plaats van wendbaar.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] Viergever valt me ook niet negatief op. Hoorn speelt wel vaker de bal snel vooruit wat hier ook al eens gezegd werd. Veltman, Viergever en Van der Hoorn alle 3 zeer goed tot op heden. Klaassen na rust beter. En Gudelj na rust goed in wat hij kan. Aanvallen onderbreken. Aanvallend niet goed. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Gudelj vandaag ook nuttig |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
De PSV'ers maken nu een moedeloze indruk. Prima! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
uit AMSTERDAM OLE OLE OLE OLE |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat was met 2 benen vooruit. Donkergeel.
Of eigenlijk dus rood.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Hoop dat ze uit bij AZ ook punten verspelen dan is ie BINNEN!!!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bazoer trouwens een 2e helft die wat beter was als de 1e helft. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
WZAWZDB..WZAWZDB WZAWZDB WZAWZDB
WZASWZDB!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Betse 3 bij Ajax vandaag? Van der Hoorn, Milik en ? |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van der Hoorn Millik en Viergever.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Klaassen !! Ik vind dat het gezegd moet blijven worden:Wat een baas!!! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zo jongens, de buit is binnen. 3 punten. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gefeliciteerd mannen. Niet verwacht. Snoer me maar mooi me bek! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax gedwongen op de counter gespeeld. Maar defensief helemaal niets weg gegeven. En als je dan twee van zulke goals maakt, dan speel je gewoon een hele puike pot..
De tweede helft Ajax aan de bal ook gewoon beter dan PSV..
Het centrale duo met Gudelj daarvoor echt een geweldige wedstrijd. Millik en Klaassen ook bij de beteren..
Absoluut niet verwacht..
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zal zo me verslag wel geven ;-) Even bijkomen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik twijfel tussen Viergever en Gudelj. Klaassen trouwens ook nuttig. Niet goed maar wel nuttig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eigenlijk dus de gehele as op Bazoer na.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Nee hoor vriend:-) gefeliciteerd en geniet ervan ouwe |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Fijne avond allemaal en uiteraard gefeliciteerd! !!! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Wow... mannen ik kan weer ademhalen. Gefeliciteerd allemaal met deze mooie en eigen wel dikverdiende overwinning. Ajax staat weer op de eerste plaats.
Veltman, Klaassen en van der Hoorn (die Luuk de Jong volledig in z'n zak had) waren voor mij de allerbesten. En Cillissen MOET echt werk gaan maken met zijn spelhervattingen, want die zijn zeer slecht. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Na de 0-1 PSV 30 minuten lang echt heer en meest. Maar zonder dat het echt hele grote kansen creëerde. Ajax oogde angstig en leek niet te durven voetballen. Na de 30e minuut ging de PSV storm liggen en kreeg Ajax weer kansen die beter waren als wat PSV had gehad.
Na rust Ajax rustig, stabiel. Ajax liet PSV voetballen maar PSV is geen moment meer in de wedstrijd geweest. Na rust was het gelijk opgaand zonder dat Ajax goed voetballende of het spel maakte.
Na de goal van El Ghazi was het wel klaar. Ajax niet goed, wel stabiel en verdedigend gewoon heel sterk met een uitstekend centrum. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:37 schreef Eide het volgende:[..] Ik twijfel tussen Viergever en Gudelj. Klaassen trouwens ook nuttig. Niet goed maar wel nuttig. En wat dacht je van Veltman? Di vond ik ook ijzersterk. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Gefeliciteerd gappie:-) we gaan evengoed wel bieren |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:40 schreef Eide het volgende:Na de 0-1 PSV 30 minuten lang echt heer en meest. Maar zonder dat het echt hele grote kansen creëerde. Ajax oogde angstig en leek niet te durven voetballen. Na de 30e minuut ging de PSV storm liggen en kreeg Ajax weer kansen die beter waren als wat PSV had gehad. Na rust Ajax rustig, stabiel. Ajax liet PSV voetballen maar PSV is geen moment meer in de wedstrijd geweest. Na rust was het gelijk opgaand zonder dat Ajax goed voetballende of het spel maakte. Na de goal van El Ghazi was het wel klaar. Ajax niet goed, wel stabiel en verdedigend gewoon heel sterk met een uitstekend centrum. Eens |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ja ook die :-) gefeliciteerd vriend |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Jouw zelfvertrouwen bleek dus zeer terecht te zijn :) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Jij ook vriend. Ik kan weer ademhalen! Ik wou dat ik jouw zelfvertrouwen had waar het Ajax betreft |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
WIJ ZIJN BETER ALS ATLETICO!!!! WIJ SCOREN TENMINSTE IN 90 MINUTEN 2X!!!!
FEESTEN!!!!! |
|
|
|