|
|
Loetje
|
|
|
Eerste helft begon goed. Daarna bijna alles fout gedaan wat maar fout kon gaan. Geen diepte meer, middenveld die zijn man laat lopen en een onrustige Cillesen. Daar kun je ook op achterstand komen. Al krijgt Milik nog een beste kans op 0-2.
Na rust ben je heer en meester zonder dat je dat laat zien. Zo enorm veel ruimte en daar maakt De Boer wederom een fout door El Ghazi niet in te brengen. Dat was niet goed. Er lagen zoveel ruimtes om ze zelfs qua score te vernederen.
Veltman, Viergever en Van der Hoorn alle 3 een 9, waren enorm goed! Gudelj na rust heel goed in verdedigend opzicht en Klaassen zette geweldig druk na rust en dat was knap. Daardoor kwamen we vaak in de omschakeling er dreigend uit. Milik niet goed maar wel gewoon een goal en een assist en dat was zeer knap.
Schone, Cillesen en Bazoer zeer slecht. Dijks voor rust niet bij zijn man. Na rust iets beter.
Kuipers een drama. PSV verdiend een pingel en in mijn optiek 2 rode kaarten.
Ik zeg proost op een koud pilsje! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En verder maar heel hard lachen hier!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:42 schreef Ajax Warrior het volgende:WIJ ZIJN BETER ALS ATLETICO!!!! WIJ SCOREN TENMINSTE IN 90 MINUTEN 2X!!!! FEESTEN!!!!! Hahaha |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:42 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Jij ook vriend. Ik kan weer ademhalen! Ik wou dat ik jouw zelfvertrouwen had waar het Ajax betreft :-) ik ben over het algemeen wel positief en draag altijd een grote roze bril als het om AJAX gaat haha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eerst de wisselvalligheid eruit. Mijn hoop ligt op de volgende speelronde. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:37 schreef Eide het volgende:[..] Ik twijfel tussen Viergever en Gudelj. Klaassen trouwens ook nuttig. Niet goed maar wel nuttig. Ik vond Gudelj echt de man bin Ajax. Maar oom de twee cb hadden de jong in de zak zitten. Hulde voor heel Ajax. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:42 schreef Ajax Warrior het volgende:WIJ ZIJN BETER ALS ATLETICO!!!! WIJ SCOREN TENMINSTE IN 90 MINUTEN 2X!!!! FEESTEN!!!!! Kijk hier hou ik van. De bluf hahahaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Overigens heb ik niet echt het gevoel gehad dat de 1-1 in de lucht hing. Je moet je eerder boos maken dat Ajax het al niet veel eerder besliste. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:45 schreef Eide het volgende:[..] Overigens heb ik niet echt het gevoel gehad dat de 1-1 in de lucht hing. Je moet je eerder boos maken dat Ajax het al niet veel eerder besliste. Alleen voor rust. Na rust een kans die uit het niets kwam. Na rust kon je wachten op de 0-2. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:44 schreef ZerauS het volgende:[..] :-) ik ben over het algemeen wel positief en draag altijd een grote roze bril als het om AJAX gaat haha Helemaal eens gap, Ik zet ajax ook NOOIT op verlies ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vorige week hadden we moeten winnen. Was het nu al 4 punten geweest ;-)
Wel knap herpakt. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:48 schreef Loetje het volgende:Vorige week hadden we moeten winnen. Was het nu al 4 punten geweest ;-) Wel knap herpakt. Ach we hebben het gewoon in eigen hand en het programma watvwe hebben moet ook te doen zijn. Psv heeft het lastiger |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad. Ik zal ook niet zo snel roepen dat we een wedstrijd verliezen. En nu hebben we gewoon een voltreffer!
Nenam we hebben samen weer gelijk gekregen! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:51 schreef Brandje het volgende:[..] Ach we hebben het gewoon in eigen hand en het programma watvwe hebben moet ook te doen zijn. Psv heeft het lastiger Dat ben ik niet met je eens. Gelijkwaardig. Wij hebben nog potten tegen Utrecht en PEC. Zijn gewion angstgegners van ons. En Cambuur en De Graafschap spelen voor degradatie dus tegenstand krijg je wel denk ik. Heerenveen uit is net hoe de dag valt. We kunnen ze gewoon winnen maar mogen ze absoluut niet onderschatten.
PSV min of meer gelijkwaardig. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Me 2! HEERLIJK!!! Nu aan het bier en feesten! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Geniet ervan ouwe en gefeliciteerd:-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: U2!! Heerlijk man!!! WIJ hebben ook de beste spits! Deze scoort tenminste! 😂 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Cocu heel zuur. Grappig dat hij het idee heeft dat PSV meer kansen heeft gehad. Dat zie ik toch heel anders. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Resterend programma Ajax: PEC Zwolle thuis, SC Cambuur uit, FC Utrecht thuis, sc Heerenveen uit, FC Twente thuis, De Graafschap uit.
Resterend programma PSV: AZ uit, Willem II thuis, Roda JC uit, Vitesse thuis, SC Cambuur thuis en PEC Zwolle uit. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:59 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] U2!! Heerlijk man!!! WIJ hebben ook de beste spits! Deze scoort tenminste! 😂 We hebben het al vaker gezegd, ik was doodsbang dat deze jongen te makkelijk weg zou mogen. Tegendeel bewijst hij nu echt. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:59 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] U2!! Heerlijk man!!! WIJ hebben ook de beste spits! Deze scoort tenminste! 😂 Yep haha:-) komt goed |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Goede interviews na afloop. Iedereen realistisch. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 19:06 schreef Loetje het volgende:[..] We hebben het al vaker gezegd, ik was doodsbang dat deze jongen te makkelijk weg zou mogen. Tegendeel bewijst hij nu echt. Inderdaad, geen discussie over mogelijk. Overigens ook heel belangrijk doelpunt van El Ghazi! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 18:42 schreef Ajax Warrior het volgende:WIJ ZIJN BETER ALS ATLETICO!!!! WIJ SCOREN TENMINSTE IN 90 MINUTEN 2X!!!! FEESTEN!!!!! Overigens al na 1 minuut en 13 seconden!!! 😂😂😂😂😂😂 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
YEP I'm drunk ..who care's
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
romano
|
|
|
Mijn diepe en welgemeende excuses aan Mighty Mike. Ik ga nooit meer zeggen dat hij niet goed genoeg is voor Ajax. Hij was top vandaag. Net als de rest. Misschien niet altijd even goed technisch gezien, maar wel qua passie. En daar begint alles mee. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wij hebben dan ook een betere spits;-)
Hij kreeg alleen niet genoeg vertrouwen in het begin! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 19:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad, geen discussie over mogelijk. Overigens ook heel belangrijk doelpunt van El Ghazi! Had van mij direct na rust al mogen komen. Dan benut je de ruimte optimaal. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Daarom veels te lang gewacht ..super frankie ..pffff |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Zelfs me wc rollen stonden op 1-2 gap ,maar wat moet je met die kut boeren ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 19:48 schreef enough het volgende:[..] Zelfs me wc rollen stonden op 1-2 gap ,maar wat moet je met die kut boeren ;-) op 0-2 zetten ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
v/d Hoorn was erg goed vandaag...Gudelj je ook (bloos)....Cillissen wordt met de week zwakker.... erger me dood aan die gozer |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Hahahahha APIK style ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 - 19:47 schreef Loetje het volgende:Wat zou ik graag een liedje zingen zondag om 18.35 uur. En ik loop hier alleen op een stil stadhuisplein, ik had eigenlijk ook wel kampioen willen zijn. Maar we spelen slecht voetbal, het is abnormaal! En dan denk ik aan Mokum, want daar is de schaal... Guusje Meeuwis zal er het zijne van denken... Ik zing uit volle borst ☺ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Nee er lag nog 1 van die verbrande kipkorns in mn oven van een paar weken terug 😨😉 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 20:13 schreef Nenam_tiL het volgende:v/d Hoorn was erg goed vandaag...Gudelj je ook (bloos)....Cillissen wordt met de week zwakker.... erger me dood aan die gozer Gudelj vond ik voor rust echt zwak. Net als het hele middenveld. Na rust erg goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hahaha. Ik twijfelde net serieus om hem nog een keer te plaatsen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 20:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Nee er lag nog 1 van die verbrande kipkorns in mn oven van een paar weken terug 😨😉 IK kom gauw eens eten bij je APIK mmmmmmhhhhh |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Dan moet je groter gaan wonen ouwe knakenbijter! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 19:48 schreef enough het volgende:[..] Zelfs me wc rollen stonden op 1-2 gap ,maar wat moet je met die kut boeren ;-) Hahahaha :-) |
|
|
|