|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En nog wat weetjes via Twitter:
Kopduels gewonnen + ballen weggewerkt:
Mike van der Hoorn: 22. De rest van Ajax: 22.
(optadata) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: hAHHAH Jij gaat ff lang terug ,maar open huis hoor!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 20:13 schreef Nenam_tiL het volgende:v/d Hoorn was erg goed vandaag...Gudelj je ook (bloos)....Cillissen wordt met de week zwakker.... erger me dood aan die gozer Met name zijn spelhervattingen... keepend is ie prima.. Maar wat die jongen aan de bal doet is echt waardeloos en maakt het hele elftal nerveus.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat ik absoluut niet verwacht had is toch een heel fijn middagje/ avond geworden..
bezoek wat ik hier had is voor PSV, en die zijn echt niet vrolijk..
Ik krijg te horen dat wij ordinaire schoppers zijn en dat Kuipers in ons voordeel floot.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan dit bericht..
Hoe kan je in hemelsnaam geen gele kaart geven omdat je voordeel geeft???
Dan is het daarna toch gewoon alsnog geel of ben ik nou gek?
De Eredivisie-topper tussen PSV en Ajax werd in goede banen geleid door Björn Kuipers, maar de scheidsrechter kreeg ook een bak met kritiek over zich heen. Na afloop verantwoorde hij zich.
Allereerst was er de situatie tussen Riechedly Bazoer en Andres Guardado. De Ajacied leek de PSV'er neer te halen in de zestien. "Dat was een twijfelmoment voor mij en mijn assistent. Daarom namen we de tijd", geeft Kuipers toe tegenover FOX Sports. "Het is voor mij te licht voor een penalty."
Even verderop in de eerste helft voorkwam PSV een snelle uitbraak van Ajax met twee overtredingen op rij. Een tackle van Guardado vond op grond van voordeel doorgang, waarna Jetro Willems aan de handrem trok bij Mike van der Hoorn.
Kuipers: "Ajax wil eruit komen. Guardado maakt vervolgens de overtreding, maar hij kreeg geen geel, omdat ik besloot voordeel te geven. Anders had hij inderdaad zijn tweede gele kaart gekregen. En de tackle van Willems was er een met een rood randje. Voor mij was dit een goede gele kaart." |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Gefeliciteerd met de overwinning |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:03 schreef remco k het volgende:[..] Met name zijn spelhervattingen... keepend is ie prima.. Maar wat die jongen aan de bal doet is echt waardeloos en maakt het hele elftal nerveus.. Keepend prima...en wat de rest betreft zijn wij volgens mij de enige twee op dit forum die zich daar dood aan ergeren |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Opvallende uitspraak inderdaad. Maar goed, ik vond dat Kuipers vrij goed deed. Hij was niet lullig in hoe hij floot en dat trok hij wel door. Het was een pot waar ik geen andere scheidsrechter voor had willen hebben. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dank je wel. Succes, we zijn er nog niet namelijk.
Top reactie gap. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Thanks D. ;-)....sportief van je |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Samen vieren en samen treuren... Mooi man om supporter te zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dank je kerel.
Top dat je dat post.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Keepend prima...en wat de rest betreft zijn wij volgens mij de enige twee op dit forum die zich daar dood aan ergeren Ach ja, zo heeft iedereen zijn voorkeuren en heeft iedereen ook spelers die ze niet moeten.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:04 schreef remco k het volgende:Wat ik absoluut niet verwacht had is toch een heel fijn middagje/ avond geworden.. bezoek wat ik hier had is voor PSV, en die zijn echt niet vrolijk.. Ik krijg te horen dat wij ordinaire schoppers zijn en dat Kuipers in ons voordeel floot.. Kuipers was waardeloos. PSV verdiende vind ik echt 1 pingel. PSV verdiend 3 duidelijke rode kaarten. Bovendien komen wij een aantal keer op een meter of 20/25 van de goal en wordt er een overtreding gemaakt die niet wordt gegeven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:33 schreef Loetje het volgende:[..] Kuipers was waardeloos. PSV verdiende vind ik echt 1 pingel. PSV verdiend 3 duidelijke rode kaarten. Bovendien komen wij een aantal keer op een meter of 20/25 van de goal en wordt er een overtreding gemaakt die niet wordt gegeven. Met alle respect hoor. Maar dat met Bazoer gebeurt in de grote competities constant. Alleen maar goed dat ie daar niet voor fluit.
Wat ik veel aparter vind is dat hij zelf zegt dat als hij als gefloten Guardado zijn tweede gele had gekregen, maar dat ie die niet geeft omdat ie voordeel geeft..
Dat kan en mag gewoon niet...
Dit zegt ie er letterlijk zelf over...
De Eredivisie-topper tussen PSV en Ajax werd in goede banen geleid door Björn Kuipers, maar de scheidsrechter kreeg ook een bak met kritiek over zich heen. Na afloop verantwoorde hij zich.
Allereerst was er de situatie tussen Riechedly Bazoer en Andres Guardado. De Ajacied leek de PSV'er neer te halen in de zestien. "Dat was een twijfelmoment voor mij en mijn assistent. Daarom namen we de tijd", geeft Kuipers toe tegenover FOX Sports. "Het is voor mij te licht voor een penalty."
Even verderop in de eerste helft voorkwam PSV een snelle uitbraak van Ajax met twee overtredingen op rij. Een tackle van Guardado vond op grond van voordeel doorgang, waarna Jetro Willems aan de handrem trok bij Mike van der Hoorn.
Kuipers: "Ajax wil eruit komen. Guardado maakt vervolgens de overtreding, maar hij kreeg geen geel, omdat ik besloot voordeel te geven. Anders had hij inderdaad zijn tweede gele kaart gekregen. En de tackle van Willems was er een met een rood randje. Voor mij was dit een goede gele kaart." |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:04 schreef remco k het volgende:Wat ik absoluut niet verwacht had is toch een heel fijn middagje/ avond geworden.. bezoek wat ik hier had is voor PSV, en die zijn echt niet vrolijk.. Ik krijg te horen dat wij ordinaire schoppers zijn en dat Kuipers in ons voordeel floot.. Zijn diezelfde mensen jouw "bronnen" die je vaak noemt? Die hebben er geen kijk op dan! :p Meeste hier zijn het er wel over eens dat het uiteindelijk een terechte overwinning was. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Beoordeling vandaag; Cillesen 6. Aan de bal een drama. Verder goed. Veltman 8.5. Deed weer alles goed. Ook met een kaart op zak zeer goed. Van der Hoorn 9. Al zijn duels gewonnen en rustig aan de bal. Klasse. Viergever 8. Rust aan de bal en ook geen fout gemaakt. Dijks 5.5. Eerste helft veel te ver van Narsingh af. Na rust iets beter. Bazoer 4. Slechte pot. Liep verkeerd, pases niet goed. Gudelj 7. Slechte eerste helft en een ijzersterke 2e. Klaassen 7. Zelfde verhaal als bij Gudelj. Schone 4. Traag, veel balverlies en geen goede dingen van gezien. Milik 7. Gewoon weer een goal en assist. Younes 5.5 had 3 man dekking maar was wel dreigend als die eenmaal aan de bal was.
El Ghazi 7. Viel goed in en dook de ruimtes in waar Schone dat na heeft gelaten. Had al eerder moeten komen. Fischer en Van Rhijn te weinig om over te zeggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:38 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zijn diezelfde mensen jouw "bronnen" die je vaak noemt? Die hebben er geen kijk op dan! :p Meeste hier zijn het er wel over eens dat het uiteindelijk een terechte overwinning was. Nee deze hebben er inderdaad geen kijk op..
Alleen maar kwaad op Kuipers.. En ook op Cocu dat ie Lestiene en Perreiro niet eerder brengt.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja leuk echt!! next time better..+ (Ook wij kennen elkaar);-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:36 schreef remco k het volgende:[..] Met alle respect hoor. Maar dat met Bazoer gebeurt in de grote competities constant. Alleen maar goed dat ie daar niet voor fluit. Wat ik veel aparter vind is dat hij zelf zegt dat als hij als gefloten Guardado zijn tweede gele had gekregen, maar dat ie die niet geeft omdat ie voordeel geeft.. Dat kan en mag gewoon niet... Dit zegt ie er letterlijk zelf over... De Eredivisie-topper tussen PSV en Ajax werd in goede banen geleid door Björn Kuipers, maar de scheidsrechter kreeg ook een bak met kritiek over zich heen. Na afloop verantwoorde hij zich. Allereerst was er de situatie tussen Riechedly Bazoer en Andres Guardado. De Ajacied leek de PSV'er neer te halen in de zestien. "Dat was een twijfelmoment voor mij en mijn assistent. Daarom namen we de tijd", geeft Kuipers toe tegenover FOX Sports. "Het is voor mij te licht voor een penalty." Even verderop in de eerste helft voorkwam PSV een snelle uitbraak van Ajax met twee overtredingen op rij. Een tackle van Guardado vond op grond van voordeel doorgang, waarna Jetro Willems aan de handrem trok bij Mike van der Hoorn. Kuipers: "Ajax wil eruit komen. Guardado maakt vervolgens de overtreding, maar hij kreeg geen geel, omdat ik besloot voordeel te geven. Anders had hij inderdaad zijn tweede gele kaart gekregen. En de tackle van Willems was er een met een rood randje. Voor mij was dit een goede gele kaart." Prima dat hij hem spaarde toch? Was misschien niet echt een handige overtreding maar zo zwaar was het ook niet. Scheidsrechters die de boel wekelijks kapot fluiten zitten we ook niet op te wachten toch? Paar schoonheids foutjes verder prima gefloten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:40 schreef remco k het volgende:[..] Nee deze hebben er inderdaad geen kijk op.. Alleen maar kwaad op Kuipers.. En ook op Cocu dat ie Lestiene en Perreiro niet eerder brengt.. Kuipers is niet onomstreden.... discutabel zelfs....maar goed hebben wij ook eens geluk |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:40 schreef remco k het volgende:[..] Nee deze hebben er inderdaad geen kijk op.. Alleen maar kwaad op Kuipers.. En ook op Cocu dat ie Lestiene en Perreiro niet eerder brengt.. Ok haha nee dat niet altijd alles goed beoordeeld is doet helemaal niets aan de terechte overwinning af. Lestienne en Perreiro zijn imo ook beter dan een Locadia en Narsingh dus dat begrijp ik nog wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:39 schreef Loetje het volgende:Beoordeling vandaag; Cillesen 6. Aan de bal een drama. Verder goed. Veltman 8.5. Deed weer alles goed. Ook met een kaart op zak zeer goed. Van der Hoorn 9. Al zijn duels gewonnen en rustig aan de bal. Klasse. Viergever 8. Rust aan de bal en ook geen fout gemaakt. Dijks 5.5. Eerste helft veel te ver van Narsingh af. Na rust iets beter. Bazoer 4. Slechte pot. Liep verkeerd, pases niet goed. Gudelj 7. Slechte eerste helft en een ijzersterke 2e. Klaassen 7. Zelfde verhaal als bij Gudelj. Schone 4. Traag, veel balverlies en geen goede dingen van gezien. Milik 7. Gewoon weer een goal en assist. Younes 5.5 had 3 man dekking maar was wel dreigend als die eenmaal aan de bal was. El Ghazi 7. Viel goed in en dook de ruimtes in waar Schone dat na heeft gelaten. Had al eerder moeten komen. Fischer en Van Rhijn te weinig om over te zeggen. Ik ben het helemaal met je eens.. Op 1 ding na..
Bazoer.. Hij speelde inderdaad geen goede wedstrijd..
Maar bij beide goals wint hij het beslissende duel en speelt ie een moeilijk te bespelen bal naar de man die de assist geeft.. Dat bepaald uiteindelijk wel de wedstrijd..
Dat verkeerd lopen was met name de eerste helft, de tweede was echt al een stuk beter, ook aan de bal..
Maar als je zo nadrukkelijk bij de enige twee goals van de wedstrijd betrokken bent in positieve zin als 19 jarige jongen, dan speel je geen dikke onvoldoende..
Verder helemaal mee eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:41 schreef Hummel10 het volgende:[..] Prima dat hij hem spaarde toch? Was misschien niet echt een handige overtreding maar zo zwaar was het ook niet. Scheidsrechters die de boel wekelijks kapot fluiten zitten we ook niet op te wachten toch? Paar schoonheids foutjes verder prima gefloten. Nee niet.. Als je als scheids iets een gele kaart vind, dan moet je die geven ondanks dat het de tweede is.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Kuipers is niet onomstreden.... discutabel zelfs....maar goed hebben wij ook eens geluk Gezien het wedstrijdbeeld was het geen geluk hoor. Psv meer balbezit en sterk aan de bal maar verder niets gecreëerd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Kuipers is niet onomstreden.... discutabel zelfs....maar goed hebben wij ook eens geluk Ik vind het wel met afstand de beste scheidsrechter van Nederland. En gelukkig laat hij veel toe..
Ik vind dat hij er vandaag met dat moment met Guardado echt naast zit. Zeker omdat hij zelf zegt dat als hij geen voordeel had gegeven hij die kaart wel had gegeven.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:33 schreef Loetje het volgende:[..] Kuipers was waardeloos. PSV verdiende vind ik echt 1 pingel. PSV verdiend 3 duidelijke rode kaarten. Bovendien komen wij een aantal keer op een meter of 20/25 van de goal en wordt er een overtreding gemaakt die niet wordt gegeven. Hou toch op.
Kuipers liet een behoorlijk fysieke wedstrijd toe. Hij wapperde niet nodeloos met kaarten. Hij zag zaken en nam beslissingen en al die beslissingen zijn te verdedigen. Dat jij het anders ziet is tot daar aan toe, maar het zat er volgens de regels van het voetbal nergens naast. Hij voelde de wedstrijd goed aan. Prima pot van Kuipers dus. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:44 schreef remco k het volgende:[..] Nee niet.. Als je als scheids iets een gele kaart vind, dan moet je die geven ondanks dat het de tweede is.. Tja vind ze in Nederland toch al gretig met kaarten. Redelijk inconsequent ook dus dat zal toch altijd wel een onderwerp van discussie blijven. Nu win je en dan til je er toch minder zwaar aan. Net als dat ze bij Psv zich genaaid voelen omdat er gewoon contact was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:46 schreef Eide het volgende:[..] Hou toch op. Kuipers liet een behoorlijk fysieke wedstrijd toe. Hij wapperde niet nodeloos met kaarten. Hij zag zaken en nam beslissingen en al die beslissingen zijn te verdedigen. Dat jij het anders ziet is tot daar aan toe, maar het zat er volgens de regels van het voetbal nergens naast. Hij voelde de wedstrijd goed aan. Prima pot van Kuipers dus. Dat van Guardado is niet goed te praten Eide. Echt niet, hij zegt zelf letterlijk dat als hij geen voordeel had gegeven dat hij die kaart had gegeven. Dan moet je hem dus ook geven als de wedstrijd vervolgens stil ligt.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 19:28 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Wij hebben dan ook een betere spits;-) Hij kreeg alleen niet genoeg vertrouwen in het begin! Heb ik altijd gezegd! Maar ja .......... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Sportief ouwe, thanks ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een kutmarokkaan daar bij studio voetbal zeg. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 21:44 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben het helemaal met je eens.. Op 1 ding na.. Bazoer.. Hij speelde inderdaad geen goede wedstrijd.. Maar bij beide goals wint hij het beslissende duel en speelt ie een moeilijk te bespelen bal naar de man die de assist geeft.. Dat bepaald uiteindelijk wel de wedstrijd.. Dat verkeerd lopen was met name de eerste helft, de tweede was echt al een stuk beter, ook aan de bal.. Maar als je zo nadrukkelijk bij de enige twee goals van de wedstrijd betrokken bent in positieve zin als 19 jarige jongen, dan speel je geen dikke onvoldoende.. Verder helemaal mee eens.. Dat mag gap, ik vond hem teveel beslissende duels verliezen. Hij wint 2 belangrijke duels, ook dat ben ik met je eens. Maar hij mocht blij zijn met Gudelj en Klaassen want die corrigeren veel van zijn fouten. En Viergever ook vandaag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Bahbah. Wat een galbak he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoe kan zon gast daar aan tafel mogen zitten? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
pffff lekker slapen mannen nog 10x overspelen vannacht die heerlijke wedstrijd. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Was een gewone overwinning ..niks special!! |
|
|
|