BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 20 maart 2016, 16:45); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 11:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

😂
Zelden zo'n droeftoeter mee gemaakt hier...

Meneer krijgt eens een keer gelijk..
Oceanu
 Oceanu - maandag 21 maart 2016 - 11:58   quote  deeplink  
En heeft niks te doen op de maandagmorgen !
Eide
 Eide - maandag 21 maart 2016 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 06:48 schreef Loetje het volgende:
Ik heb daar toch wel een vraag over. Guardado maakt de overtreding. Kuipers geeft voordeel en Willems haalt het voordeel eruit door nog een harde overtreding te maken. Mag Kuipers op dat moment nu alleen nog een kaart geven aan Willems of had hij er in dit geval aan 2 spelers een mogen geven?
Hij mag ze beide een kaart geven. Hij hoeft het niet te doen. De regels van het voetbal zijn zo vreselijk vrijblijvend op veel fronten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 11:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Zelden zo'n droeftoeter mee gemaakt hier...

Meneer krijgt eens een keer gelijk..
Droeftoeter is iemand die van tevoren zo negatief is over zijn eigen ploeg!!! Wees eens positief! Altijd dat eeuwige gezeik van tevoren. Ga eens positief achter je ploeg staan!! Dus ja, negatieve mensen lach ik uit!!! En heel hard ook!!! En ook nog eens als deze mensen dat ze de voetbalwijsheid in pacht denken te hebben!!

En een keer gelijk?? Nu al in korte tijd voor de 2e keer. Milik vergeten ouwe???

Dus Remco, voordat je iemand een droeftoeter noemt misschien eens wat vaker in die spiegel kijken! Maar bedankt voor je reactie. Deze was eigenlijk ook wel om te lachen. Net als al je negatieve reacties voor de wedstrijd!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 11:58 schreef Oceanu het volgende:
En heeft niks te doen op de maandagmorgen !
Inderdaad man, lekker weekendje vrij gehad! Heerlijk gewoon!!

En als supporters nu eens wat positiever zijn ipv roepen dat we kansloos gaan verliezen zonder het echt ergens op te baseren!! In vorige seizoenen speelden wij ook ploegen van de mat in Europa om vervolgens in eigen competitie kansloos te wezen. Heeft er gewoon mee te maken dat je boven Europese topploegen meestal boven jezelf uitstijgt. En De Boer heeft het gisteren gewoon tactisch goed aangepakt. Heeft die pisboeren het spel laten maken maar die deden daar bijzonder weinig mee!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij mag ze beide een kaart geven. Hij hoeft het niet te doen. De regels van het voetbal zijn zo vreselijk vrijblijvend op veel fronten.
Ik zou ook niet inzien waarom hij Guardado een 2e gele kaart zou moeten geven. Vind het fijner om ze gewoon op deze manier te hebben verslagen!!
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 11:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

😂
Hahaha.

Nooit niks meer over spam zeggen ouwe.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaha.

Nooit niks meer over spam zeggen ouwe.
Spam is wanneer je het op 1 enkele reactie tientallen keren doet! Ik doe het op elke reactie 1 keer! De reacties waarom ik moest lachen en de reacties waarop ik diegene een compliment geef! Maar hij voelt nog steeds heel lekker deze winst!
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Spam is wanneer je het op 1 enkele reactie tientallen keren doet! Ik doe het op elke reactie 1 keer! De reacties waarom ik moest lachen en de reacties waarop ik diegene een compliment geef! Maar hij voelt nog steeds heel lekker deze winst!
Hij voelt inderdaad erg lekker. Kan er wel om lachen maar dit is wel degelijk spam.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij voelt inderdaad erg lekker. Kan er wel om lachen maar dit is wel degelijk spam.
Spam?? Toch maar eens op zoek naar de definitie van spam Loetje! ;-)

Maar Loetje, dat negatieve voor de wedstrijd slaat soms echt nergens op! Sommigen riepen dat we er kansloos afgingen! Wat een onzin en totaal nergens op gebaseerd! En daar lach ik eigenlijk een beetje om! En ja, ik weet dat jij het ook doe maar ik maak daarin geen onderscheid!

Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 20:13 schreef Nenam_tiL het volgende:
v/d Hoorn was erg goed vandaag...Gudelj je ook (bloos)....Cillissen wordt met de week zwakker.... erger me dood aan die gozer
Nou, ik kan niet bepaald zeggen dat hij een zwakke doelman is, integendeel. Maar zijn spelhervattingen vind ik ronduit dramatisch. Elke bal die vanaf hem komt eindigt bij een tegenstander. Daar moet hij beslist aan gaan werken met de keeperstrainer.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Droeftoeter is iemand die van tevoren zo negatief is over zijn eigen ploeg!!! Wees eens positief! Altijd dat eeuwige gezeik van tevoren. Ga eens positief achter je ploeg staan!! Dus ja, negatieve mensen lach ik uit!!! En heel hard ook!!! En ook nog eens als deze mensen dat ze de voetbalwijsheid in pacht denken te hebben!!

En een keer gelijk?? Nu al in korte tijd voor de 2e keer. Milik vergeten ouwe???

Dus Remco, voordat je iemand een droeftoeter noemt misschien eens wat vaker in die spiegel kijken! Maar bedankt voor je reactie. Deze was eigenlijk ook wel om te lachen. Net als al je negatieve reacties voor de wedstrijd!!
Ik ben juist altijd positief over Ajax. En als er iemand is die Ajax constant verdedigd ben ik het wel. Ik kijk naar de vooraf gestelde doelstellingen van de club en daar beoordeel ik ze op..

Ik ben alleen niet tevreden met het spel van Ajax. En dan mag je daar wat van vinden lijkt me. Ik steun spelers altijd, maar als ze het niet goed doen mag je ook daar wat van vinden.

Dat doe jij volgens mij ook net als ieder ander. Dus kap eens met doen alsof je roomser dan de paus bent kerel.

En negatief voor de wedstrijd? Sommige potjes zijn lastiger dan anderen, en ik zeg het als ik denk dat ze winnen of verliezen..

En leuk hoor een keer gelijk krijgen, heb je mij triomfantelijk zien doen toen Ajax tegen NEC punten verspeelde terwijl ik dat van te voren al aangaf?? Nee toch, dus kijk jij ff lekker zelf in de spiegel..

Je begint een beetje op een moraalridder te lijk man..
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 21:05 schreef remco k het volgende:
En dan dit bericht..

Hoe kan je in hemelsnaam geen gele kaart geven omdat je voordeel geeft???

Dan is het daarna toch gewoon alsnog geel of ben ik nou gek?

De Eredivisie-topper tussen PSV en Ajax werd in goede banen geleid door Björn Kuipers, maar de scheidsrechter kreeg ook een bak met kritiek over zich heen. Na afloop verantwoorde hij zich.

Allereerst was er de situatie tussen Riechedly Bazoer en Andres Guardado. De Ajacied leek de PSV'er neer te halen in de zestien. "Dat was een twijfelmoment voor mij en mijn assistent. Daarom namen we de tijd", geeft Kuipers toe tegenover FOX Sports. "Het is voor mij te licht voor een penalty."

Even verderop in de eerste helft voorkwam PSV een snelle uitbraak van Ajax met twee overtredingen op rij. Een tackle van Guardado vond op grond van voordeel doorgang, waarna Jetro Willems aan de handrem trok bij Mike van der Hoorn.

Kuipers: "Ajax wil eruit komen. Guardado maakt vervolgens de overtreding, maar hij kreeg geen geel, omdat ik besloot voordeel te geven. Anders had hij inderdaad zijn tweede gele kaart gekregen. En de tackle van Willems was er een met een rood randje. Voor mij was dit een goede gele kaart."
Inderdaad een dubieuze uitleg. Die (tweede) gele kaart en dus rood had hij daarna alsnog (delayed punishment) MOETEN geven.
Kortom je heb volstrekt gelijk.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar Loetje, dat negatieve voor de wedstrijd slaat soms echt nergens op! Sommigen riepen dat we er kansloos afgingen! Wat een onzin en totaal nergens op gebaseerd! En daar lach ik eigenlijk een beetje om! En ja, ik weet dat jij het ook doe maar ik maak daarin geen onderscheid!
Spam is een verzamelnaam voor ongewenste berichten... En dat is door een ieder weer vrij te interpreteren...
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 21:10 schreef infamous psv het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning
Thanks
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 21:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Keepend prima...en wat de rest betreft zijn wij volgens mij de enige twee op dit forum die zich daar dood aan ergeren
De enige twee? Nee hoor ik behoor ook tot dat kamp ;)
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:48 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Nou, ik kan niet bepaald zeggen dat hij een zwakke doelman is, integendeel. Maar zijn spelhervattingen vind ik ronduit dramatisch. Elke bal die vanaf hem komt eindigt bij een tegenstander. Daar moet hij beslist aan gaan werken met de keeperstrainer.
Ook keepend zeker niet geweldig op dit moment..

Wanneer is de laatste keer dat ie eens echt een paar punten pakte voor ons...
Eide
 Eide - maandag 21 maart 2016 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zou ook niet inzien waarom hij Guardado een 2e gele kaart zou moeten geven. Vind het fijner om ze gewoon op deze manier te hebben verslagen!!
Maar los daarvan. De regels slaan natuurlijk nergens op. Deze situatie had op 3 manieren af kunnen lopen.

1. Guardado niets, Willems geel/rood
2. Guardado geel, Willems niets
3. Guardado geel, Willems geel/rood

En alle 3 de opties (en permutaties op de opties) zijn verdedigbaar aan de hand van de voetbalregels. In al die gevallen kan de scheidsrechter met droge ogen zeggen dat hij precies de regels volgt.

En precies hieruit ontstaat ook zo veel frustratie, want verschillende scheidsrechters interpreteren de regels anders en wat in de ene wedstrijd geel en rood oplevert levert in een andere wedstrijd alleen geel op. Sterker nog, er zijn nogal wat scheidsrechters die tot de eerste kaart veel toelaten en daarna plots scherper gaan fluiten....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Eide --
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 21:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Prima dat hij hem spaarde toch? Was misschien niet echt een handige overtreding maar zo zwaar was het ook niet. Scheidsrechters die de boel wekelijks kapot fluiten zitten we ook niet op te wachten toch? Paar schoonheids foutjes verder prima gefloten.
Nou nee, geel is geel. Anders moet ik het toch echt gemarchandeer noemen. Dat heeft mijns inziens niets te maken met kapot fluiten.
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 22:55 schreef Loetje het volgende:
Wat een kutmarokkaan daar bij studio voetbal zeg.
Kutmarokkaan? Volgens mij is hij een Turk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:58 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Wie bedoelen jullie want ik kijk het programma nooit!
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 11:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

😂😂😂
Ik heb me dus gierend vergist. Ik bied mijn nederige excuses aan hoor ;)

Weet je AW, vroeger was ik altijd een rasoptimist en helaas zat ik er wel eens naast. Dus nu zeg ik bij dit soort wedstrijden dat Ajax verliest in de hoop dat ik ernaast zit zoals gisteren... Maar geloof me, Ajax zit al zo'n 50 jaar in mijn genen en als Ajax een verliest, dan ben ik niet te genieten...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben juist altijd positief over Ajax. En als er iemand is die Ajax constant verdedigd ben ik het wel. Ik kijk naar de vooraf gestelde doelstellingen van de club en daar beoordeel ik ze op..

Ik ben alleen niet tevreden met het spel van Ajax. En dan mag je daar wat van vinden lijkt me. Ik steun spelers altijd, maar als ze het niet goed doen mag je ook daar wat van vinden.

Dat doe jij volgens mij ook net als ieder ander. Dus kap eens met doen alsof je roomser dan de paus bent kerel.

En negatief voor de wedstrijd? Sommige potjes zijn lastiger dan anderen, en ik zeg het als ik denk dat ze winnen of verliezen..

En leuk hoor een keer gelijk krijgen, heb je mij triomfantelijk zien doen toen Ajax tegen NEC punten verspeelde terwijl ik dat van te voren al aangaf?? Nee toch, dus kijk jij ff lekker zelf in de spiegel..

Je begint een beetje op een moraalridder te lijk man..
Positief over Ajax?? Jij roept in topwedstrijden tegen die kakkerlakken of pisvee altijd dat Ajax verliest of gelijk speelt. En daarnaast gaat het niet om de moraalridder spelen of roomser dan de paus zijn maar om jullie constante negatieve gelul voordat er überhaupt tegen een bal is geschopt!! Dit is niet goed, dat is kut en dan heeft Ajax nog geen minuut gespeeld. Nu zitten jullie er wederom eens faliekant naast. En nu staan jullie weer als hardst te juichen en te blèren dat we kampioen worden!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 maart 2016 - 13:07   quote  deeplink  
Wie is jullie ??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Spam is een verzamelnaam voor ongewenste berichten... En dat is door een ieder weer vrij te interpreteren...
Maar gaat om 1 en dezelfde bericht op meerdere topics te plaatsen of meerdere keren in 1 topic. Dit zijn reacties op en hebben allemaal een andere interpretatie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:07 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wie is jullie ??
Diegene met een lachend gezichtje als reactie! ;-)
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 11:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja wie the fuck is dat?
Özcan Akyol is een schrijver die vaak "aanzit" bij Pauw (en Witteman) en bij Studio Voetbal. Hij wordt hier Marokkaan genoemd, maar hij is van origine een Turk.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 maart 2016 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Diegene met een lachend gezichtje als reactie! ;-)
Duidelijk ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:05 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik heb me dus gierend vergist. Ik bied mijn nederige excuses aan hoor ;)

Weet je AW, vroeger was ik altijd een rasoptimist en helaas zat ik er wel eens naast. Dus nu zeg ik bij dit soort wedstrijden dat Ajax verliest in de hoop dat ik ernaast zit zoals gisteren... Maar geloof me, Ajax zit al zo'n 50 jaar in mijn genen en als Ajax een verliest, dan ben ik niet te genieten...
Het gaat me er niet om dat je excuses moet maken Pavie maar meer om het feit dat het verwachtingspatroon van die pisboeren veel te hoog wordt gelegd en onze eigen ploeg gewoon kansloos hard wordt afgezeken zonder dat er een minuut tegen die bal is geschopt. Zoals gezegd zijn topwedstrijden altijd op zich zelf staande wedstrijden. Die moet je gewoon winnen. En Ajax laat het daar zien. Helaas gaat het tegen de kleintjes nog wel eens fout! ;-)
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik had er ook een kwaad hoofd in. Alhoewel PSV mede door de vroege goal anders ging spelen dan ik had verwacht.

Ik heb voor soortgelijke dingen wel de termen spam naar me hoofd gehad. Maar nogmaals, ik lach hier wel om.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:09 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Özcan Akyol is een schrijver die vaak "aanzit" bij Pauw (en Witteman) en bij Studio Voetbal. Hij wordt hier Marokkaan genoemd, maar hij is van origine een Turk.
Ok, ik ken die hele beste gozer niet. Zijn ook niet de programma's waar ik mijn avond mee vul! Nietszeggende kutprogramma's met duidelijke voorkeuren voor politiek of voetbalclub!
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook keepend zeker niet geweldig op dit moment..

Wanneer is de laatste keer dat ie eens echt een paar punten pakte voor ons...
OK, maar omdat hij nu in een wat mindere periode zit, maakt hem nog geen zwakke doelman.
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Özcan Akyol een schrijver met Turkse roots.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik had er ook een kwaad hoofd in. Alhoewel PSV mede door de vroege goal anders ging spelen dan ik had verwacht.

Ik heb voor soortgelijke dingen wel de termen spam naar me hoofd gehad. Maar nogmaals, ik lach hier wel om.
Ach Loet, ik loop alleen maar een beetje te sarren! Sommigen, niet bij naam genoemde personen, maken er gelijk een punt van en gaan je beledigen. Jij doet dat niet, en dat siert je! En uiteindelijk zijn we allebei blij met deze winst!
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:58 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dan een godverse teringturk. Wat een eikel man. Wat een poeppraat en werkelijk 0 inhoud. En dat mag dan aan tafel zitten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:12 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat begreep ik inmiddels met je vorige reacties!
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Studio Voetbal heeft gisteren ter gelegenheid van de winst van Ajax volgens mij een asielzoeker uitgenodigd.
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:09 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Nogmaals, dan een turk. Maar dat was een grote wanvertoning die gozer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:11 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

OK, maar omdat hij nu in een wat mindere periode zit, maakt hem nog geen zwakke doelman.
Gisteren vond ik hem voor het eerst zwak. Onduidelijk in zijn handelen. Gaf ook onrust bij de verdedigers. Gelukkig floot de scheids die 1-1 terecht af op buitenspel maar bij dat gekloot had hij als baas zijn doel moeten uitkomen en die bal moeten wegrossen of oppakken!
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het gaat me er niet om dat je excuses moet maken Pavie maar meer om het feit dat het verwachtingspatroon van die pisboeren veel te hoog wordt gelegd en onze eigen ploeg gewoon kansloos hard wordt afgezeken zonder dat er een minuut tegen die bal is geschopt. Zoals gezegd zijn topwedstrijden altijd op zich zelf staande wedstrijden. Die moet je gewoon winnen. En Ajax laat het daar zien. Helaas gaat het tegen de kleintjes nog wel eens fout! ;-)
Mijn excuses maakte ik met een knipoogje, dat was niet al te serieus.
Man, man ik heb toch zo genoten gisteren. Ik heb even pauze op het werk genomen om hier nog even na te genieten! Dat smaakt naar meer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Studio Voetbal heeft gisteren ter gelegenheid van de winst van Ajax volgens mij een asielzoeker uitgenodigd.
Whahahahaha was het zo erg?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:15 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Mijn excuses maakte ik met een knipoogje, dat was niet al te serieus.
Man, man ik heb toch zo genoten gisteren. Ik heb even pauze op het werk genomen om hier nog even na te genieten! Dat smaakt naar meer.
Ow, dat knipoogje zag ik niet! ;-)

Maar dit smaakt inderdaad naar meer! Hopelijk gaat Ajax nu begrijpen wat wij supporters willen!
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:12 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Akyol, betekent dat Turks voor Eikel? Komt wel in de buurt geloof ik.
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ok, ik ken die hele beste gozer niet. Zijn ook niet de programma's waar ik mijn avond mee vul! Nietszeggende kutprogramma's met duidelijke voorkeuren voor politiek of voetbalclub!
Ik kijk ook zeker niet altijd. Neemt niet weg dat ik hem ken als persoon maar niet als schrijver. Ik lees zijn boeken niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:16 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik kijk ook zeker niet altijd. Neemt niet weg dat ik hem ken als persoon maar niet als schrijver. Ik lees zijn boeken niet.
Hahaha maar bedankt voor je uitleg! Ik snapte al niet waar ze het over hadden!
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gisteren vond ik hem voor het eerst zwak. Onduidelijk in zijn handelen. Gaf ook onrust bij de verdedigers. Gelukkig floot de scheids die 1-1 terecht af op buitenspel maar bij dat gekloot had hij als baas zijn doel moeten uitkomen en die bal moeten wegrossen of oppakken!
Ik vind Cillesen een degelijke keeper. En dat vind ik al een jaar of 2. Heel af en toe een foutje maar heel beperkt, gelukkig. Echter vind ik dat hij zich bij veel reddingen niet optimaal strekt en af en toe met zijn laconieke spelhervattingen eerder de onrustige factor is in de ploeg dan de rustige.
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Whahahahaha was het zo erg?
Vond ik wel. Kon echt niet. Mocht je een android telefoon hebben, installeer voor de lol eens de app van de NPO. Klik je op studio voetbal en je hoeft niet meer dan 10 seconde te zien om te snappen wat ik hier bedoel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vond ik wel. Kon echt niet. Mocht je een android telefoon hebben, installeer voor de lol eens de app van de NPO. Klik je op studio voetbal en je hoeft niet meer dan 10 seconde te zien om te snappen wat ik hier bedoel.
Zullen we het dan maar niet doen! Heb ik hier weer wat te klagen!
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan een godverse teringturk. Wat een eikel man. Wat een poeppraat en werkelijk 0 inhoud. En dat mag dan aan tafel zitten.
Maar volgens mij heeft hij 0,0 affiniteit met voetbal. Ik heb ook gekeken gisteren, maar hij had inderdaad niks zinnigs te zeggen. Ik snap dan ook niet waarom hij erbij is gehaald. Eerst dacht ik dat het om de tereuraanslagen in Turkije ging, met de afgelasting van de Turkse derby Galatasaray-Fenerbace. Maar zoals gezegd, hij zit daar vaker.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind Cillesen een degelijke keeper. En dat vind ik al een jaar of 2. Heel af en toe een foutje maar heel beperkt, gelukkig. Echter vind ik dat hij zich bij veel reddingen niet optimaal strekt en af en toe met zijn laconieke spelhervattingen eerder de onrustige factor is in de ploeg dan de rustige.
Ik zeg ook niet dat het een topper is, maar inderdaad degelijk! Gisteren vond ik hem inderdaad voor het eerst zwak!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 20 maart 2016, 16:45); 0 - 2

0.0219328