BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 20 maart 2016, 16:45); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zullen we het dan maar niet doen! Heb ik hier weer wat te klagen!
Doe maar wel dan. Over dit soort dingen ga ik graag los.
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het een topper is, maar inderdaad degelijk! Gisteren vond ik hem inderdaad voor het eerst zwak!
Vooral de eerste 10 minuten. Deed de ploeg echt geen goed.
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:21 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Maar volgens mij heeft hij 0,0 affiniteit met voetbal. Ik heb ook gekeken gisteren, maar hij had inderdaad niks zinnigs te zeggen. Ik snap dan ook niet waarom hij erbij is gehaald. Eerst dacht ik dat het om de tereuraanslagen in Turkije ging, met de afgelasting van de Turkse derby Galatasaray-Fenerbace. Maar zoals gezegd, hij zit daar vaker.
Dacht ik ook. Maar zelfs daar stotterde hij over. Had 0 argumenten en trok rood aan bij iedere discussie.
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ow, dat knipoogje zag ik niet! ;-)

Maar dit smaakt inderdaad naar meer! Hopelijk gaat Ajax nu begrijpen wat wij supporters willen!
Zo is het! Een kwestie ook van iedere wedstrijd benaderen (en uitvoeren) zoals ze gisteren hebben gedaan. Wat Ajax betreft die spelen nog een wedstrijd waar ik een tikkie bang voor ben, namelijk tegen FC Utrecht. Mijn stadgenoten hoeven van hun supporters maar twee wedstrijden per seizoen te schitteren en geven de volle 150% tegen... Ajax.
Maar goed, als Ajax het kan opbrengen om te spelen zoals gisteren, ben ik er niet bang voor.
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Akyol, betekent dat Turks voor Eikel? Komt wel in de buurt geloof ik.
Haha. Lol.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Doe maar wel dan. Over dit soort dingen ga ik graag los.
Heb hem nu even aanstaan maar erger me al aan die koppen!
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 21 maart 2016 - 13:27   quote  deeplink  
Mannen, ik ga weer aan het werk. Een prettige dag verder.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:26 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Zo is het! Een kwestie ook van iedere wedstrijd benaderen (en uitvoeren) zoals ze gisteren hebben gedaan. Wat Ajax betreft die spelen nog een wedstrijd waar ik een tikkie bang voor ben, namelijk tegen FC Utrecht. Mijn stadgenoten hoeven van hun supporters maar twee wedstrijden per seizoen te schitteren en geven de volle 150% tegen... Ajax.
Maar goed, als Ajax het kan opbrengen om te spelen zoals gisteren, ben ik er niet bang voor.
Hoef je niet bang voor te wezen. Kijk maar eens door naar de rest van het programma. Dit is namelijk het weekend voor de bekerfinale. Die gaan echt geen risico nemen. Zowel niet fysiek als gebaseerd op kaarten. Direct rood staat voor een schorsing in de bekerfinale. Die kijken wel uit! En midweeks heb je nog een wedstrijd. Dus die gaan zichzelf sparen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:27 schreef Pavlov14 het volgende:
Werk ze!
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb hem nu even aanstaan maar erger me al aan die koppen!
Ik keek er voorheen graag naar, maar het wordt met de week erger lijkt het wel. Jan en Youri Mulder hebben niks zinnigs te zeggen. Arno Vermeulen niet en vind Tom Egbers het ook niet lekker presenteren. Om nog maar over die kakkerlak Van Hooijdonk te zwijgen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik keek er voorheen graag naar, maar het wordt met de week erger lijkt het wel. Jan en Youri Mulder hebben niks zinnigs te zeggen. Arno Vermeulen niet en vind Tom Egbers het ook niet lekker presenteren. Om nog maar over die kakkerlak Van Hooijdonk te zwijgen.
Arno Vermeulen vind ik wel de grootste droeftoeter tezamen met Hooijdonk!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 maart 2016 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 11:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Zelden zo'n droeftoeter mee gemaakt hier...

Meneer krijgt eens een keer gelijk..
Droeftoeter ??.......jij droeftoetert dat Ajax van de mat gespeeld word.
Warrior heeft humor .....ik mag dat wel ;-)
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Positief over Ajax?? Jij roept in topwedstrijden tegen die kakkerlakken of pisvee altijd dat Ajax verliest of gelijk speelt. En daarnaast gaat het niet om de moraalridder spelen of roomser dan de paus zijn maar om jullie constante negatieve gelul voordat er überhaupt tegen een bal is geschopt!! Dit is niet goed, dat is kut en dan heeft Ajax nog geen minuut gespeeld. Nu zitten jullie er wederom eens faliekant naast. En nu staan jullie weer als hardst te juichen en te blèren dat we kampioen worden!!
Kerel. Wat vind jij van Ghazi..
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar gaat om 1 en dezelfde bericht op meerdere topics te plaatsen of meerdere keren in 1 topic. Dit zijn reacties op en hebben allemaal een andere interpretatie.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Spam_%28post%29
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel. Wat vind jij van Ghazi..
Wauw, kun je nu maar 1 speler noemen???? Ik zeg niets over een aankomende tegenstander, roep al helemaal niet dat we keihard onderuit gaan en zal altijd van het beste uitgaan! Mag ik dan 1 speler niet blij mee zijn????

Maar inderdaad man, ik roep dat we verliezen door El Ghazi. Kansloos verliezen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:11 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

OK, maar omdat hij nu in een wat mindere periode zit, maakt hem nog geen zwakke doelman.
Ik vind het in zijn totaalheid een matige doelman. Pakt amper punten. Pakt nooit een "onhoudbare" bal. Ik vind hem belachelijk reageren op zijn ploeggenoten na een tegengoal. En zijn spelhervattingen die bij Ajax heel belangrijk zijn in de opbouw zijn werkelijk waar dramatisch..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Dan is het nog steeds geen spam! Maar dat maakt niet uit hoor, jij hebt gelijk!
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoef je niet bang voor te wezen. Kijk maar eens door naar de rest van het programma. Dit is namelijk het weekend voor de bekerfinale. Die gaan echt geen risico nemen. Zowel niet fysiek als gebaseerd op kaarten. Direct rood staat voor een schorsing in de bekerfinale. Die kijken wel uit! En midweeks heb je nog een wedstrijd. Dus die gaan zichzelf sparen!
Hm, zit inderdaad wat in..
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Droeftoeter ??.......jij droeftoetert dat Ajax van de mat gespeeld word.
Warrior heeft humor .....ik mag dat wel ;-)
Ze werden ook van de mat gespeeld voetballend de eerste 40 minuten..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze werden ook van de mat gespeeld voetballend de eerste 40 minuten..
Zal het niet tactisch geweest zijn? Helemaal na het snelle doelpunt moesten die pisboeren komen. Daardoor zou je ruimte krijgen, helaas werd dit niet goed opgepakt. Het middenveld liep continu fout en daardoor elke keer te laat bij de bal. Toch had ik echt geen moment het idee dat Ajax echt in gevaar was!
ZerauS
 ZerauS - maandag 21 maart 2016 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 11:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

👍👍👍👍
ja toch gap :-) :-) :-)
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wauw, kun je nu maar 1 speler noemen???? Ik zeg niets over een aankomende tegenstander, roep al helemaal niet dat we keihard onderuit gaan en zal altijd van het beste uitgaan! Mag ik dan 1 speler niet blij mee zijn????

Maar inderdaad man, ik roep dat we verliezen door El Ghazi. Kansloos verliezen!!
Je hebt het erover dat ik spelers af aan het zeiken ben, en jij doet dat zelf net zo hard. Nu is het el Ghazi, en dat is ook weleens bij andere spelers het geval geweest.

Ik was in er van overtuigd dat we zouden gaan verliezen. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet hoop dat we winnen.. En ja dan zit je er weleens naast... En naturlijk ben je dan heel erg blij als we wel winnen..

Maar zoals je zelf prima weet roep ik het normaal altijd gekscherend als een soort van bijgeloof. Nu was dat oprecht niet zo, ik dacht echt dat we kansloos zouden zijn, mag dat misschien?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:06 schreef ZerauS het volgende:

[..]

ja toch gap :-) :-) :-)
Inderdaad! ;-)

Nog steeds aan het nagenieten!!!
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan is het nog steeds geen spam! Maar dat maakt niet uit hoor, jij hebt gelijk!
Het was een geintje kerel. Kalm...
ZerauS
 ZerauS - maandag 21 maart 2016 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:27 schreef Pavlov14 het volgende:
Werkse en een fijne dag vriend :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt het erover dat ik spelers af aan het zeiken ben, en jij doet dat zelf net zo hard. Nu is het el Ghazi, en dat is ook weleens bij andere spelers het geval geweest.

Ik was in er van overtuigd dat we zouden gaan verliezen. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet hoop dat we winnen.. En ja dan zit je er weleens naast... En naturlijk ben je dan heel erg blij als we wel winnen..

Maar zoals je zelf prima weet roep ik het normaal altijd gekscherend als een soort van bijgeloof. Nu was dat oprecht niet zo, ik dacht echt dat we kansloos zouden zijn, mag dat misschien?
Nee ik had het erover dat je negatief was voor de wedstrijd. Dat afzeiken van spelers hebben we het al vaker over gehad en had ik nog niet benoemd. Zo wel, dan was het niet doelend daarop!

En kansloos?? Ik vraag me nog steeds waarop gebaseerd. Jij volgt veel voetbal en weet net als mij dat het leuk is als je Europees iets klaar speelt maar vaak kan je jezelf daar voor motiveren! Is gewoon een feit en is Ajax ook al vaker overkomen!
ZerauS
 ZerauS - maandag 21 maart 2016 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad! ;-)

Nog steeds aan het nagenieten!!!
Me 2 :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:09 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Me 2 :-)
Duurt nog wel 2 weken! ;-)

Dan gaan we weer verder!
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zal het niet tactisch geweest zijn? Helemaal na het snelle doelpunt moesten die pisboeren komen. Daardoor zou je ruimte krijgen, helaas werd dit niet goed opgepakt. Het middenveld liep continu fout en daardoor elke keer te laat bij de bal. Toch had ik echt geen moment het idee dat Ajax echt in gevaar was!
Nee, en dat zei de Boer zelf ook na de wedstrijd... Ajax speelde volgens hem een dramatische eerste helft en werden ongewild teruggedrongen..

Grote kansen heeft PSV amper gehad, simpelweg omdat Ajax goed stond te verdedigen. en dan met name Gudelji vd Hoorn en Viergever, daar kwam werkelijk niets doorheen.. Maar de andere middenvelders en aanvallers hebben echt niets goeds laten zien de eerste helft op de hele belangrijke goal na..

En voordat je denkt dat ik Millik aanval. hij speelde een prima wedstrijd met een hele belangrijke goal en nog mooiere assist.. ( maar moet er in de eerste helft zeker nog 1 maken)...
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee ik had het erover dat je negatief was voor de wedstrijd. Dat afzeiken van spelers hebben we het al vaker over gehad en had ik nog niet benoemd. Zo wel, dan was het niet doelend daarop!

En kansloos?? Ik vraag me nog steeds waarop gebaseerd. Jij volgt veel voetbal en weet net als mij dat het leuk is als je Europees iets klaar speelt maar vaak kan je jezelf daar voor motiveren! Is gewoon een feit en is Ajax ook al vaker overkomen!
Voor deze wedstrijd was ik heel negatief. Dat klopt zeker. Normaal nooit zo, maar dit was ook echt mijn gevoel, waarom zou ik dat dan niet aangeven..

En motivatie is zeker vaak een probleem in de ED> maar niet als je de mogelijke kampioenswedstrijd tegen een andere topper speelt..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor deze wedstrijd was ik heel negatief. Dat klopt zeker. Normaal nooit zo, maar dit was ook echt mijn gevoel, waarom zou ik dat dan niet aangeven..

En motivatie is zeker vaak een probleem in de ED> maar niet als je de mogelijke kampioenswedstrijd tegen een andere topper speelt..
Dus had je toch positief kunnen denken want juist dan is Ajax meestal op zijn best???
Eide
 Eide - maandag 21 maart 2016 - 14:14   quote  deeplink  
Over Cillissen en de kritiek op Cillissen:

Dit is een overzicht van de hoeveelheden schoten die de clubs tegen hebben gehad. Dit zijn dus de clubs met de minste schoten tegen. Kijk daarbij eens naar de statistieken van Ajax (weinig schoten tussen de palen) maar van wat er tussen de palen komt gaat er ook maar heel weinig in hoor.

Club - Totaal - Tussen de palen - Tegentreffers
1 - Feyenoord - 292 - 114 - 37
2 - Ajax - 296 - 88 - 18
3 - FC Utrecht - 297 - 108 - 38
4 - Vitesse - 318 - 118 - 26
5 - PSV - 320 - 107 - 27

88 schoten tussen de palen waarvan 18 goals is statistisch het beste resultaat. Alleen Vitesse komt procentueel in de buurt. Kortom, Cillissen krijgt niet veel te doen maar pakt wel veel van wat er op hem af komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, en dat zei de Boer zelf ook na de wedstrijd... Ajax speelde volgens hem een dramatische eerste helft en werden ongewild teruggedrongen..

Grote kansen heeft PSV amper gehad, simpelweg omdat Ajax goed stond te verdedigen. en dan met name Gudelji vd Hoorn en Viergever, daar kwam werkelijk niets doorheen.. Maar de andere middenvelders en aanvallers hebben echt niets goeds laten zien de eerste helft op de hele belangrijke goal na..

En voordat je denkt dat ik Millik aanval. hij speelde een prima wedstrijd met een hele belangrijke goal en nog mooiere assist.. ( maar moet er in de eerste helft zeker nog 1 maken)...
Milik had in de eerste helft het duel al kunnen beslissen. Dat neem ik hem kwalijk. Zeker de laatste kans had hij met veel meer beheersing in moeten schieten. Toch had ik echt het gevoel dat Ajax zich liet terugdringen. Niet zozeer door die pisboeren maar door hun eigen tactiek. En geloof me, De Boer zal dat nooit erkennen! ;-)
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus had je toch positief kunnen denken want juist dan is Ajax meestal op zijn best???
Dit seizoen juist niet. Ajax heeft het in veel van de topwedstrijden juist laten liggen dit seizoen..

Maar goed, laten we er aub over ophouden, ik ben al lang blij dat jij gelijk gekregen hebt en ik niet...

We hebben gewonnen, staan 2 punten los en hebben een beter doelsaldo..

Eens kijken hoe Ajax om gaat met een jagend PSV achter ons..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit seizoen juist niet. Ajax heeft het in veel van de topwedstrijden juist laten liggen dit seizoen..

Maar goed, laten we er aub over ophouden, ik ben al lang blij dat jij gelijk gekregen hebt en ik niet...

We hebben gewonnen, staan 2 punten los en hebben een beter doelsaldo..

Eens kijken hoe Ajax om gaat met een jagend PSV achter ons..
Over 2 weken is de grote slag. Ajax al dan in eigen huis moeten afrekenen met PEC en die pisboeren moeten naar die kaasgaten! Voordeel is dat Ajax bij aanvang al weet wat het moet doen! Winst en 5 punten zal de beslissing zijn normaliter!
ZerauS
 ZerauS - maandag 21 maart 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Over 2 weken is de grote slag. Ajax al dan in eigen huis moeten afrekenen met PEC en die pisboeren moeten naar die kaasgaten! Voordeel is dat Ajax bij aanvang al weet wat het moet doen! Winst en 5 punten zal de beslissing zijn normaliter!
ik verwacht dat AZ en psv gelijk gaan spelen :-)
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ajax moet gewoon naar zichzelf blijven kijken.. Vorige week wisten ze ook wat ons te doen stond, en toen gaven ze niet thuis..

Gewoon je eigen wedstrijden winnen. Je mag nog 1 keer gelijkspelen en dan ben je kampioen..

Maar feit is dat we er echt nog lang niet zijn en veel meer punten nodig hebben dan de vorige 4 keer dat we kampioen zijn geworden.. Gaat nog lastig zat worden..
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:24 schreef ZerauS het volgende:

[..]

ik verwacht dat AZ en psv gelijk gaan spelen :-)
Ook AZ speelt normaliter ideaal voetbal voor PSV. Bovendien geven die niet thuis in de topwedstrijden.
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:14 schreef Eide het volgende:

Dit is een overzicht van de hoeveelheden schoten die de clubs tegen hebben gehad. Dit zijn dus de clubs met de minste schoten tegen. Kijk daarbij eens naar de statistieken van Ajax (weinig schoten tussen de palen) maar van wat er tussen de palen komt gaat er ook maar heel weinig in hoor.

2 - Ajax - 296 - 88 - 18
5 - PSV - 320 - 107 - 27

88 schoten tussen de palen waarvan 18 goals is statistisch het beste resultaat. Alleen Vitesse komt procentueel in de buurt. Kortom, Cillissen krijgt niet veel te doen maar pakt wel veel van wat er op hem af komt.
Tsja, statistieken zeggen alles tegenwoordig geloof ik. Van die 88 schoten op doel zijn er enorm veel goed te pakken geweest. Heb Cillesen dit jaar zelden echte reflexen zien hebben. Waren er echt maar een paar dus hecht hier niet zoveel waarde aan.
Eide
 Eide - maandag 21 maart 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 15:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tsja, statistieken zeggen alles tegenwoordig geloof ik. Van die 88 schoten op doel zijn er enorm veel goed te pakken geweest. Heb Cillesen dit jaar zelden echte reflexen zien hebben. Waren er echt maar een paar dus hecht hier niet zoveel waarde aan.
Er zullen er bij zitten die makkelijk te pakken waren, maar de kans dat er tegen Ajax echt een stuk slechter wordt geschoten als tegen andere ploegen is nihil. Er wordt tegen Ajax echt niet slechter geschoten als tegen andere ploegen. De ploeg is erg goed in het voorkomen van schoten op doel en daarvan gaan er maar heel weinig in.

Dan kan je daar van alles bij verzinnen, maar de wet der gemiddeldes is ook hier gewoon van kracht. En dus pakt Cillissen er procentueel meer als zijn collega's.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 maart 2016 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 15:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Er zullen er bij zitten die makkelijk te pakken waren, maar de kans dat er tegen Ajax echt een stuk slechter wordt geschoten als tegen andere ploegen is nihil. Er wordt tegen Ajax echt niet slechter geschoten als tegen andere ploegen. De ploeg is erg goed in het voorkomen van schoten op doel en daarvan gaan er maar heel weinig in.

Dan kan je daar van alles bij verzinnen, maar de wet der gemiddeldes is ook hier gewoon van kracht. En dus pakt Cillissen er procentueel meer als zijn collega's.
Cilissen was gisteren ook redelijk zwak in zijn spel maar toch weer de 0 gehouden.Ben nog steeds blij met hem maar dan het totale plaatje. Vermeer heeft een veel betere reflex maar vind ik op andere vlakken weer minder bv. Cilissen is imo nog steeds de beste keeper van de eredivisie dus mooi dat hij bij Ajax onder de lat staat.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 15:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik kan het echt niet terug vinden. Maar ik heb hier een week of twee terug een linkje gepost. En daaruit bleek dat er een aantal keepers waren die er beter uit kwamen dan Cilissen..
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 15:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Cilissen was gisteren ook redelijk zwak in zijn spel maar toch weer de 0 gehouden.Ben nog steeds blij met hem maar dan het totale plaatje. Vermeer heeft een veel betere reflex maar vind ik op andere vlakken weer minder bv. Cilissen is imo nog steeds de beste keeper van de eredivisie dus mooi dat hij bij Ajax onder de lat staat.
Ik denk dat Zoet meer potentie heeft. En is op dit moment wel beter in vorm.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 15:42   quote  deeplink  
Als ik me niet vergis was het op deze site ( met dank aan Nenam).

http://www.squawka.com/players/jasper-cillessen/stats#performance-score#ajax-%28current%29#dutch-eredivisie#9#season-2015/2016#164#all-matches#1-27#by-match
Eide
 Eide - maandag 21 maart 2016 - 15:52   quote  deeplink  
Ik ben het meteen met je eens dat Cillissen er regelmatig op het oog niet goed uit ziet.

Maar feit (statistisch gezien dan) is dat hij er procentueel minder doorlaat als zijn collega's. 18 van de 88 zeg maar 0.2 goals per schot tussen de palen. Vitesse zit op 0.22 goals per schot, PSV op 0.25, de kakkies op 0.32, Utrecht op 0.35.

En nogmaals, aan de hand van de wet der gemiddeldes mag je rustig uitsluiten dat Cillissen noemenswaardig minder of meer moeilijke of makkelijke ballen op zich af krijgt. De conclusie is dan ook dat er niet alleen in absolute zin weinig in gaat bij Ajax (slechts 18), maar dat er van de afgevuurde schoten ook maar weinig in gaat in procenten.

Dat zegt op zich nog niets over de prestaties van Cillissen en hoe zeker hij oogt, maar wel dat hij er procentueel meer pakt als zijn collega's. Dat laatste zegt natuurlijk zeker wel iets.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 16:01   quote  deeplink  
http://www.tussendelinies.nl/eredivisiedoelmannen-een-interim-rapport

Een goed artikel over afgelopen seizoen..

Ook toen gaven andere sites andere dingen aan. Maar toen was Jeroen Zoet met afstand beter..

http://www.squawka.com/

Ook deze site geeft goede informatie als die het doet..
p111
 p111 - maandag 21 maart 2016 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 14:14 schreef Eide het volgende:

2 - Ajax - 296 - 88 - 18
5 - PSV - 320 - 107 - 27

Klopt excact maar die jojo van een Remco heeft een missie dit seizoen het AFKATTEN VAN Cillissen zielig geval.
p111
 p111 - maandag 21 maart 2016 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 15:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

He He gelukkig zijn er nog mensen die er verstand van hebben klopt prima wat je zegt geen achterlijke sprongen en heel veel rust in het doel en techn/vaardig.
ZerauS
 ZerauS - maandag 21 maart 2016 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 15:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook AZ speelt normaliter ideaal voetbal voor PSV. Bovendien geven die niet thuis in de topwedstrijden.
Die kunnen nog derde worden. Dat zou misschien een bepalende factor kunnen zijn.
p111
 p111 - maandag 21 maart 2016 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 15:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Zoet meer potentie heeft. En is op dit moment wel beter in vorm.
ha ha je gaat gewoon verder met je hobby de keeper van Ajax en het Nerdeland steam verder af te branden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 20 maart 2016, 16:45); 0 - 2

0.0148689