BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 20 maart 2016, 16:45); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 16:02 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt excact maar die jojo van een Remco heeft een missie dit seizoen het AFKATTEN VAN Cillissen zielig geval.
Wat is er toch met dat persoonlijke achterlijke gelul van je via andere mensen naar mij toe.

Het is mijn mening over hem.. Gewoon een matige keeper.. En moet je de statistieken van afgelopen seizoen er even bij hebben kerel.. Ook toen riep iedereen dat het zo geweldig was..

Hier hoppa.

http://www.tussendelinies.nl/eredivisiedoelmannen-een-interim-rapport
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 maart 2016 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gisteren vond ik hem voor het eerst zwak. Onduidelijk in zijn handelen. Gaf ook onrust bij de verdedigers. Gelukkig floot de scheids die 1-1 terecht af op buitenspel maar bij dat gekloot had hij als baas zijn doel moeten uitkomen en die bal moeten wegrossen of oppakken!
....Terecht afgekeurd, maar Dijks had die bal een kolere trap moeten geven, maar die even om zijn as draaien om te kijken of je in je eigen doelgebied veilig een pirotte kan draaien ;-)
Eide
 Eide - maandag 21 maart 2016 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 16:01 schreef remco k het volgende:

Een goed artikel over afgelopen seizoen..

Ook toen gaven andere sites andere dingen aan. Maar toen was Jeroen Zoet met afstand beter..

http://www.squawka.com/

Ook deze site geeft goede informatie als die het doet..
Zoet was beter omdat PSV beter was. Nu liggen Ajax en PSV veel dichter bij elkaar en blijkt Cillissen toch beter te zijn. Ook aardig dat in die eerste link ook duidelijk blijkt dat Cillissen vorig jaar een aanzienlijk minder goed jaar had als het jaar ervoor.

De conclusie lijkt dus te zijn dat de keeper lijdt onder de prestaties van de ploeg. Lijkt mij een volslagen logische conclusie. Maar dit jaar liggen Ajax en PSV heel dicht bij elkaar. Puntenverlies is slechts 2, goals voor is bijna identiek. Alleen de hoeveelheid goals tegen is fors in het voordeel van Ajax. En als je dan naar schotentotalen kijkt worden 2 dingen duidelijk:

1. Ajax laat weinig schoten op doel toe.
2. Cillissen pakt procentueel meer schoten als andere keepers.

Een goed onderbouwde mening is er een die je bij durft te stellen op basis van nieuw bewijs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 16:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Zoet was beter omdat PSV beter was. Nu liggen Ajax en PSV veel dichter bij elkaar en blijkt Cillissen toch beter te zijn. Ook aardig dat in die eerste link ook duidelijk blijkt dat Cillissen vorig jaar een aanzienlijk minder goed jaar had als het jaar ervoor.

De conclusie lijkt dus te zijn dat de keeper lijdt onder de prestaties van de ploeg. Lijkt mij een volslagen logische conclusie. Maar dit jaar liggen Ajax en PSV heel dicht bij elkaar. Puntenverlies is slechts 2, goals voor is bijna identiek. Alleen de hoeveelheid goals tegen is fors in het voordeel van Ajax. En als je dan naar schotentotalen kijkt worden 2 dingen duidelijk:

1. Ajax laat weinig schoten op doel toe.
2. Cillissen pakt procentueel meer schoten als andere keepers.

Een goed onderbouwde mening is er een die je bij durft te stellen op basis van nieuw bewijs.
Ik zeg ook niet dat het een slechte keeper is Eide.
Ik vind hem echter lang niet zo goed als dat men hier pretendeert. En die mening heeft iedereen hier over heel veel spelers. Alleen zijn er mensen die als ik iets over Cilissen vind, mij meteen moeten afschieten. Prima hoor, daar heb ik geen problemen mee.

Daarnaast is mijn mening niet alleen gebasseerd op reddingen. Want een Ajax keeper is gewoon verplicht om veel meer te zijn dan dat.
Hij stopt geen penalty's, komt amper uit bij hoge ballen waar dat vaak wel kan en dan ook gewoon moet. Is niet de baas in zijn eigen 5 meter gebied bij diezelfde hoge ballen om maar te zwijgen over zijn spelhervattingen..

En ook dat hoort bij een compleet goede keeper zijn. En ja dan vind ik dat gewoon niet zon goede keeper..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 maart 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 15:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Zoet meer potentie heeft. En is op dit moment wel beter in vorm.
Niet dus, de 2 westrijden tegen Ateltico kreeg hij veel ballen recht op zich af. Gisteren pakte hij het stiffie van Milik vlak voor rust, maar bij de 0-1 en de 0-2 had ook hij geen verweer. Cillissen is de beste van de ED op dit moment ;-)
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 16:25 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Niet dus, de 2 westrijden tegen Ateltico kreeg hij veel ballen recht op zich af. Gisteren pakte hij het stiffie van Milik vlak voor rust, maar bij de 0-1 en de 0-2 had ook hij geen verweer. Cillissen is de beste van de ED op dit moment ;-)
Een keeper die 10 ballen per wedstrijd over de zijlijn schiet bij een voetballende ploeg mag zichzelf nooit de beste van wat dan ook noemen..

Dan zegt dat meer over de rest van de keepers..

En 1 op de 4 ballen tussen de palen is gewoon een tegengoal. Dat vind ik te veel..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 maart 2016 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 16:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Een keeper die 10 ballen per wedstrijd over de zijlijn schiet bij een voetballende ploeg mag zichzelf nooit de beste van wat dan ook noemen..

Dan zegt dat meer over de rest van de keepers..

En 1 op de 4 ballen tussen de palen is gewoon een tegengoal. Dat vind ik te veel..
25% ???
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 16:29 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

25% ???
Ja vind je dat niet veel dan?

Er zijn hier mensen die hem bij de beste keepers van de wereld noemden nog niet zo lang terug..

Een Neuer heeft een tijd lang op een precentage reddingen gezeten van boven de 89%. En er zijn veel meer keepers in de 80%..

Dat is nogal geen verschil. 1 tegengoal op de 4 of 1 tegengoal op de 10..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 maart 2016 - 16:39   quote  deeplink  
Yelleleleleleleeeeeeee
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 maart 2016 - 16:39   quote  deeplink  
Komende wedstrijden worden spannender en spannender!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 maart 2016 - 16:40   quote  deeplink  
Heerlijk AZ aanmoedigen over 2 weken, winnen die van pisvee, dan is de titel pas echt in zicht!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 maart 2016 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 16:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Heerlijk AZ aanmoedigen over 2 weken, winnen die van pisvee, dan is de titel pas echt in zicht!
Titel is nooit uit het zicht geweest gap ;-)
ZerauS
 ZerauS - maandag 21 maart 2016 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 16:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
bij een gelijkspel ook hoor gap :-)
Brandje
 Brandje - maandag 21 maart 2016 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is er toch met dat persoonlijke achterlijke gelul van je via andere mensen naar mij toe.

Het is mijn mening over hem.. Gewoon een matige keeper.. En moet je de statistieken van afgelopen seizoen er even bij hebben kerel.. Ook toen riep iedereen dat het zo geweldig was..

Hier hoppa.

http://m.ad.nl/ad/mobile/article/detail.do?language=nl&navigationItemId=5619&componentId=4033089&title=Vermeer-statistisch-gezien-bij-zwakste-keepers-Eredivisie&navigation=Feyenoord&pageType=articleDetail

Tsja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Brandje --
Brandje
 Brandje - maandag 21 maart 2016 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Hier hoppa.

http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/626594/cillessen-verbaasd-over-statistieken-dat-moet-dus-honderd-procent-worden-.html

Nog een keer tsja
ZerauS
 ZerauS - maandag 21 maart 2016 - 17:38   quote  deeplink  
hey vrienden we kunnen wel elkaar afzeiken en ons gelijk willen halen, maar ik heb een veel beter plan. LATEN WE GVD FUCKING BLIJ ZIJN MET HET RESULTAAT EN NIET VERGETEN DAT WE MET ZIJN ALLEN AJACIEDEN ZIJN EN LATEN WE TROTS ZIJN OP ONZE CLUB :-)
Eide
 Eide - maandag 21 maart 2016 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 16:33 schreef remco k het volgende:

[..]

En er zijn veel meer keepers in de 80%..
Yep, waaronder Cillissen dit seizoen.

Los van perceptie van zijn optreden kan je moeilijk twisten over de cijfers die gewoon goed zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Eide --
ZerauS
 ZerauS - maandag 21 maart 2016 - 17:47   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door ZerauS --
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 15:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Er zullen er bij zitten die makkelijk te pakken waren, maar de kans dat er tegen Ajax echt een stuk slechter wordt geschoten als tegen andere ploegen is nihil. Er wordt tegen Ajax echt niet slechter geschoten als tegen andere ploegen. De ploeg is erg goed in het voorkomen van schoten op doel en daarvan gaan er maar heel weinig in.

Dan kan je daar van alles bij verzinnen, maar de wet der gemiddeldes is ook hier gewoon van kracht. En dus pakt Cillissen er procentueel meer als zijn collega's.
Ik blijf zeggen dat het echt aan de defensie ligt dat we zo weinig tegengoals hebben. Cillesen heeft in mijn optiek dit jaar ook geen punten gepakt voor Ajax.
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 18:05   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Loetje --
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 16:10 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Die kunnen nog derde worden. Dat zou misschien een bepalende factor kunnen zijn.
Al speelde ze voor de 7e plaats... Ook die spelen vol op de aanval. Is niet helpend.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Lees even alles terug.. Ik zeg heel erg vaak dat hij wat reddingen betreft er statistisch goed voor staat.. Maar dat dit lang niet alles zegt. Dat zeg ik ruim voor dat ik deze link plaats, en die link gaat ook heel wat verder dan alleen reddingen.

En neem dan ook even de moeite om te lezen wat ik verder belangrijk vind in een goede keeper..

Zijn reddingen klaag ik ook niet over. Ik klaag over het niet pakken van "onmogelijke" ballen.. Over zijn meevoetballende kwaliteiten, dat hij niet komt met hoge ballen behalve bij de makkelijke hoge ballen. En dat is zijn ploeg maten op een belachelijke manier benaderd bij sommige tegengoals.

En daarnaast zeg ik ook nog eens dat je soms gewoon geen fan bent van een bepaalde speler..
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 17:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Los van perceptie van zijn optreden kan je moeilijk twisten over de cijfers die gewoon goed zijn.
Nogmaals. Het gaat mij om veel meer dan reddingen alleen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 maart 2016 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 17:18 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Titel is nooit uit het zicht geweest gap ;-)
Uuuhh mmmnee! Klopt wel idd 😂
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 maart 2016 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 17:26 schreef ZerauS het volgende:

[..]

bij een gelijkspel ook hoor gap :-)
Eens! Mits wij de komende 3 winnen en dat moet mogelijk zijn!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 maart 2016 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 17:38 schreef ZerauS het volgende:
hey vrienden we kunnen wel elkaar afzeiken en ons gelijk willen halen, maar ik heb een veel beter plan. LATEN WE GVD FUCKING BLIJ ZIJN MET HET RESULTAAT EN NIET VERGETEN DAT WE MET ZIJN ALLEN AJACIEDEN ZIJN EN LATEN WE TROTS ZIJN OP ONZE CLUB :-)
Weer eens!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 maart 2016 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 18:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik blijf zeggen dat het echt aan de defensie ligt dat we zo weinig tegengoals hebben. Cillesen heeft in mijn optiek dit jaar ook geen punten gepakt voor Ajax.
Niet eens! Als je soms zijn reddingen ziet (ik weet niet precies waar en wanneer) dan telde je de tegengoal al, maar door vaak op de juiste plek te staan, pakt hij wel degelijk wat punten voor Ajax!
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 17:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Die link heb ik dan denk ik gemist waar hij dit seizoen op 80% staat. Als dat zo is heb ik dat mis..

En nogmaals, het enige cijfer wat goed is, zijn de reddingen. En ik betwist toch ook echt wat voor schoten hij te verwerken krijgt. Daar heeft de verdediging natuurlijk ook heel veel mee te maken..

Penalty's hoge ballen meevoetballen is allemaal heel erg ver onder de maat..
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 18:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens..
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Volgens mij een gezonde discussie toch.

Trots zijn we allemaal..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 maart 2016 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 18:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Die link heb ik dan denk ik gemist waar hij dit seizoen op 80% staat. Als dat zo is heb ik dat mis..

Penalty's hoge ballen meevoetballen is allemaal heel erg ver onder de maat..
Een penalty is voor de keeper maar voor 5% te pakken, dus daarin heeft hij niet veel kans toch?
Hoge ballen....hij komt gewoon niet als hij denkt dat hij de bal niet kan pakken/stompen en voor de rest heb ik hem weinig fouten/blunders zien maken hoor.
Mee voetballen....tja, hij is keeper en traint veel met zn handen, hij heeft een harde trap en ook hierin zie ik weinig blunders. Snelheid in de spelhervatting kan wel beter, maar kom niet met dat bij elke uittrap we de bal kwijt zijn, want hij kan niet zo goed mikken dat zo'n bal altijd maar op een medespeler komt...
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 18:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Een penalty is voor de keeper maar voor 5% te pakken, dus daarin heeft hij niet veel kans toch?
Hoge ballen....hij komt gewoon niet als hij denkt dat hij de bal niet kan pakken/stompen en voor de rest heb ik hem weinig fouten/blunders zien maken hoor.
Mee voetballen....tja, hij is keeper en traint veel met zn handen, hij heeft een harde trap en ook hierin zie ik weinig blunders. Snelheid in de spelhervatting kan wel beter, maar kom niet met dat bij elke uittrap we de bal kwijt zijn, want hij kan niet zo goed mikken dat zo'n bal altijd maar op een medespeler komt...
we zijn wel degelijk bij vrijwel alle uit trappen de bal kwijt. onmogelijke ballen die niet te controleren zijn en daardoor direct balverlies.
Een keeper hoort gewoon zo af en toe eens een penalty te pakken..

En niet uitkomen bij hoge ballen wil niet zeggen dat hij niet moet komen. Vaak zat had dat namelijk wel gemoeten..

En hij blundert gelukkig ook zelden, maar dat wil toch niet direct zeggen dat het dan een hele goede keeper is..

Ik ben er gewoon geen fan van. Tsjaa dat kan toch..
ZerauS
 ZerauS - maandag 21 maart 2016 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 18:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij een gezonde discussie toch.

Trots zijn we allemaal..
gelukkig :-)
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 18:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Niet eens! Als je soms zijn reddingen ziet (ik weet niet precies waar en wanneer) dan telde je de tegengoal al, maar door vaak op de juiste plek te staan, pakt hij wel degelijk wat punten voor Ajax!
Laatste wedstrijd waar hij de punten echt pakte was vorig jaar tegen Legia Warschau.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 maart 2016 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 18:52 schreef remco k het volgende:

[..]

we zijn wel degelijk bij vrijwel alle uit trappen de bal kwijt. onmogelijke ballen die niet te controleren zijn en daardoor direct balverlies.

En niet uitkomen bij hoge ballen wil niet zeggen dat hij niet moet komen. Vaak zat had dat namelijk wel gemoeten..

En hij blundert gelukkig ook zelden, maar dat wil toch niet direct zeggen dat het dan een hele goede keeper is..

Ben ik het mee eens....en ik ben ook geen fan van hem
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 18:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Daar ben ik het echt niet mee eens pik.. Sorry..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 maart 2016 - 19:57   quote  deeplink  
van twitter gehaald:

Gebruikersacties
Volgen

De Coach
@ DeCoach_
Mike van der Hoorn daad vanochtend Het Deurtje van z'n wasmachine geopend en raad Eens wie er uit Kwam Lopen?

Luuk de Jong. # PsvAJA
ZerauS
 ZerauS - maandag 21 maart 2016 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 18:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Weer eens!!
mooi dat filmpje van dat uitvak vlak voor de 0-2 dat ze zingen..Ze zijn er wel.. Maar je hoort ze niet!!! ik weet alleen niet hoe ik dit kan plaatsen via You Tube.
ZerauS
 ZerauS - maandag 21 maart 2016 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 19:57 schreef Ronald 1960 het volgende:
van twitter gehaald:

Gebruikersacties
Volgen

De Coach
@ DeCoach_
Mike van der Hoorn daad vanochtend Het Deurtje van z'n wasmachine geopend en raad Eens wie er uit Kwam Lopen?

Luuk de Jong. # PsvAJA
ja hahaha die zat nog in zijn broekzak :-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 maart 2016 - 20:14   quote  deeplink  
Ajax Pro Stats @ AjaxProStats 5h 5 uur geleden
At this moment @ arekmilik9 de Meest Waardevolle speler van de Eredivisie (min. 8 assists en / of 10 doelpunten). # Ajax
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 maart 2016 - 20:17   quote  deeplink  
http://twitter.com/AjaxProStats/status/711924513819267072/photo/1
Brandje
 Brandje - maandag 21 maart 2016 - 20:31   quote  deeplink  
quote:

[..]

Noem mij wel een keeper die een bal over 50 meter op de stropdas van de spits legt? Je kan ook zeggen dat ze voorin lopen te slapen. Bijna elke lange bal op de spits, of hij nu van een verdediger, middenvelder of keeper komt, is 80% kans op balverlies want verdedigend een kopduel winnen is veel makkelijker dan aanvallend. Waarom denk je dat er zo weinig uit corners wordt gescoord bijvoorbeeld.
Als er gewoon van achteren wordt opgebouwd doet Jasper dat prima.
Dat je geen fan van hem bent is prima maar om elke keer over die uittrappen te beginnen slaat gewoon helemaal nergens op. Een keeper moet ballen tegenhouden en zeker geen rare dingen doen en dat is precies wat Cillissen doet.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 20:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Noem mij wel een keeper die een bal over 50 meter op de stropdas van de spits legt? Je kan ook zeggen dat ze voorin lopen te slapen. Bijna elke lange bal op de spits, of hij nu van een verdediger, middenvelder of keeper komt, is 80% kans op balverlies want verdedigend een kopduel winnen is veel makkelijker dan aanvallend. Waarom denk je dat er zo weinig uit corners wordt gescoord bijvoorbeeld.
Dat je geen fan van hem bent is prima maar om elke keer over die uittrappen te beginnen slaat gewoon helemaal nergens op. Een keeper moet ballen tegenhouden en zeker geen rare dingen doen en dat is precies wat Cillissen doet.
De meeste keepers in het linker rijtje van de ed zijn daar een stuk beter in. En waarom zou ik dat niet mogen benoemen. Jij benoemt toch ook ieder foutje dat vd Hoorn maakt of niet?

Ik vind dat een belangrijk onderdeel van een keeper. En dat de aanvaller niet goed om gaat met die ballen is een understatement. Dat heb ik ook al meerdere keren aangegeven. Maar juist daarom moet hij geen youness of een schone kopduels aan laten gaan. En als het alleen die lange ballen zouden zijn heb ik er vrede mee. Maar gister brengt hij met dat belachelijke uitkappen van de tegenstander gewoon iemand anders in gevaar. Gooit gewoon een bal over de zijlijn. Sorry hoor, maar daar zeg ik wat van ja. Net zoals dat ie gewoon niet komt bij hoge ballen.

En ik denk dat er keepers in Nederland zijn met meer potentieel. Maar misschien is hij nu wel de beste in de ed. Dan zegt dat meer over de ed dan over hem.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 maart 2016 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 20:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een lange bal geven bij een terugspeelbal of aanval heb ik minder moeite mee.
Bij spelhervattingen wel elke bal ben je kwijt....geef hem dan mee aan je verdediging en bouw van daar uit op.
Ik vind Cillissen ook vaak provocerend en nerveus overkomen.....nergens voor nodig.
v/d Sar was een ijskonijn.....dat maakte veel meer indruk....die liet zich door niemand gek maken
Brandje
 Brandje - maandag 21 maart 2016 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 21:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Een lange bal geven bij een terugspeelbal of aanval heb ik minder moeite mee.
Bij spelhervattingen wel elke bal ben je kwijt....geef hem dan mee aan je verdediging en bouw van daar uit op.
Ik vind Cillissen ook vaak provocerend en nerveus overkomen.....nergens voor nodig.
v/d Sar was een ijskonijn.....dat maakte veel meer indruk....die liet zich door niemand gek maken
Komop jij weet net zo goed als ik dat die lange ballen van gisteren gewoon afgesproken werk is. Ajax wilde geen druk op de achterhoede hebben dus dit was tactiek.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 maart 2016 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 21:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Komop jij weet net zo goed als ik dat die lange ballen van gisteren gewoon afgesproken werk is. Ajax wilde geen druk op de achterhoede hebben dus dit was tactiek.
Hij deed het niet alleen gisteren gap......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Nenam_tiL --
p111
 p111 - maandag 21 maart 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat mag maar het is zo irritant dat je er bijna wekelijks op terug komt, in mijn optiek wil je jou mening over hem ons door de strot douwen en dat vind ik irritant.
enough
 enough - maandag 21 maart 2016 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Knap dat jij nog na gister die decibel stembanden nog heb gap;
AJACIEDEN FOR EVER GAP;-)
(laat ze maar lullen)
enough
 enough - maandag 21 maart 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 19:57 schreef Ronald 1960 het volgende:
van twitter gehaald:

Gebruikersacties
Volgen

De Coach
@ DeCoach_

Luuk de Jong. # PsvAJA
HHAHAHAHAHAHA..HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
enough
 enough - maandag 21 maart 2016 - 22:54   quote  deeplink  
OJA EN pereiro is geknipt en geschoren;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 20 maart 2016, 16:45); 0 - 2

0.0202620