|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 22:43 schreef enough het volgende:[..] Knap dat jij nog na gister die decibel stembanden nog heb gap; AJACIEDEN FOR EVER GAP;-) (laat ze maar lullen) :-) Everybody happy toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 22:17 schreef p111 het volgende:[..] Dat mag maar het is zo irritant dat je er bijna wekelijks op terug komt, in mijn optiek wil je jou mening over hem ons door de strot douwen en dat vind ik irritant. Ik beoordeel iedere week alle spelers. En daar hoort Cilissen bij.
Dat ik iedere week zeg dat een Schone niet goed speelt en te kort komt in handelingssnelheid hoor je niemand over klagen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Altijd gap;-)
(behalve in Brussel)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nu Brussel die ellende komt steeds dichterbij, alle nabestaande heel veel sterkte !!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 21:24 schreef Brandje het volgende:[..] Komop jij weet net zo goed als ik dat die lange ballen van gisteren gewoon afgesproken werk is. Ajax wilde geen druk op de achterhoede hebben dus dit was tactiek. Yep, juist het opbouwen brengt je vaak in de problemen in de grote wedstrijden |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Das ook waar, maar ik ben liever de bal op t middenveld kwijt dan net buiten de 16 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 - 08:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik beoordeel iedere week alle spelers. En daar hoort Cilissen bij. Dat ik iedere week zeg dat een Schone niet goed speelt en te kort komt in handelingssnelheid hoor je niemand over klagen. Mij wel degelijk 😈 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
|
|
|