|
|
remco k
|
|
|
ik denk dat Ajax 5-3-2 moet gaan spelen. En echt ordinair op de counter..
Vd Hoorn puur op de Jong voor de lange ballen, en Veltman en Viergever daar gewoon kort om heen.. in balbezit kan je dan breder uit spelen en krijgen backs de mogelijkheid op te komen.. van Rhijn kan dan over de altijd naar binnen komende Schone heen want die zal toch wel starten.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 12:22 schreef remco k het volgende:ik denk dat Ajax 5-3-2 moet gaan spelen. En echt ordinair op de counter.. Vd Hoorn puur op de Jong voor de lange ballen, en Veltman en Viergever daar gewoon kort om heen.. in balbezit kan je dan breder uit spelen en krijgen backs de mogelijkheid op te komen.. van Rhijn kan dan over de altijd naar binnen komende Schone heen want die zal toch wel starten.. Zou een optie zijn. Ik zou 442 spelen met een ruit. Blokkeer je gelijk de opkomende backs, dwing je feitelijk Arias en Willems om onze twee spitsen op te pakken en moeten ze eigenlijk een CV doorschuiven anders komt hun middenveld een man te kort. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 12:29 schreef Brandje het volgende:[..] Zou een optie zijn. Ik zou 442 spelen met een ruit. Blokkeer je gelijk de opkomende backs, dwing je feitelijk Arias en Willems om onze twee spitsen op te pakken en moeten ze eigenlijk een CV doorschuiven anders komt hun middenveld een man te kort. Dat zou ook een mogelijkheid zijn.. Ik denk alleen dat je in 4-4-2 makkelijk op andere plekken een man te kort kan komen..
Maar de Boer gaat echt beiden niet doen.. Die gaat gewoon dominant willen spelen en PSV onder druk willen zetten.. Ik denk oprecht dat Ajax daar nu niet goed genoeg voor is tegen dit PSv |
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote: Kijk, dat is nou precies de reden waarom dit forum zo'n hoogwaardig niveau heeft en waarom ik er zo graag kom. Die prikkelende, intelligente interactie met gelijkgestemden die altijd aan het denken zet en die uitdaagt op een prettige manier. En je kan echt zien dat jongens zoals jij heus wel met goed gevolg de lagere school hebben doorlopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 13:03 schreef romano het volgende:[..] Kijk, dat is nou precies de reden waarom dit forum zo'n hoogwaardig niveau heeft en waarom ik er zo graag kom. Die prikkelende, intelligente interactie met gelijkgestemden die altijd aan het denken zet en die uitdaagt op een prettige manier. En je kan echt zien dat jongens zoals jij heus wel met goed gevolg de lagere school hebben doorlopen. Hoe zou jij PSV aan pakken om wel kans te maken? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk overigens ook dat we kansloos zijn.
We missen achterin drie posities en dat is gewoon amper op te vangen tegen een Nederlandse topploeg.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: He ouwe, je vervalt in herhaling..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Nog even voor onze vriend Remco ; Op zaterdag 19 maart 2016 - 13:18 schreef remco k het volgende:Ik denk overigens ook dat we kansloos zijn. We missen achterin drie posities en dat is gewoon amper op te vangen tegen een Nederlandse topploeg.. Tering Remco, (niet persoonlijk natuurlijk) Wij zijn nooit kansloos, Niemand is van te voren kansloos!
Wij hebben onze beste wedstrijden gespeeld tegen teams waarvan gedacht werd dat we 'kansloos' waren en wij wonnen ook nog eens van die teams. Moet ik ze nog opnoemen?
Barcelona, Man.City, Man. United, AC Milaan en ik vergeet er vast nog een paar.....
Waarom zouden we dan niet van psv kunnen winnen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2016 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote: Jouw eerdere 5-3-2 suggestie lijkt me een heel interessante. Zou ook met Bazoer als een vd 5 achterin kunnen en Schone op middenveld. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Wat een klassetopic weer Eide. Dat in de eerste plaats.
Jongens, o jongens, wat ben ik nerveus voor morgen. Ik heb er gewoon geen goed gevoel over. Ik ben zo bang dat Ajax -net als in de wedstrijd in Amsterdam- weer gaat intuinen in dat afschuwelijke reactievoetbal van PSV. Cocu kennende zal hij het initiatief aan Ajax laten om vervolgens in de counter toe te slaan. Ik hoop dat Ajax de rollen gaat omdraaien en PSV het initiatief laat. Als dat gebeurt gaat het een oersaaie wedstrijd worden, maar dat kan me totaal niet schelen in dit geval. Dan hoop ik op een "gestolen" 0-1 overwinning, maar Frank de Boer kennende, zal hij zich toch laten opzadelen met het intiatief met als reslutaat een 3-0 nederlaag.
Ik hoop dat ik me gierend vergis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 13:35 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Tering Remco, (niet persoonlijk natuurlijk) Wij zijn nooit kansloos, Niemand is van te voren kansloos! Wij hebben onze beste wedstrijden gespeeld tegen teams waarvan gedacht werd dat we 'kansloos' waren en wij wonnen ook nog eens van die teams. Moet ik ze nog opnoemen? Barcelona, Man.City, Man. United, AC Milaan en ik vergeet er vast nog een paar..... Waarom zouden we dan niet van psv kunnen winnen? Omdat er bij die ploegen sprake was van onderschatting naar Ajax toe. PSv zal Ajax echt niet onderschatten.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax moet ik mijn optiek echt het verschil maken met Younes tegenover Arias. Dat is DE plaats op het veld waar we denk ik sterker kunnen zijn. Daardoor zal Bruma rugdekking moeten geven aan Arias en kan Milik of Klaassen vrij komen in de 16. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 13:42 schreef romano het volgende:[..] Jouw eerdere 5-3-2 suggestie lijkt me een heel interessante. Zou ook met Bazoer als een vd 5 achterin kunnen en Schone op middenveld. Dus het middenveld wat van zowel van ons als bij psv de sterkste linie is wil jij die van ons gaan verzwakken door schone ipv Bazoer er neer e zetten? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 12:29 schreef Brandje het volgende:[..] Zou een optie zijn. Ik zou 442 spelen met een ruit. Blokkeer je gelijk de opkomende backs, dwing je feitelijk Arias en Willems om onze twee spitsen op te pakken en moeten ze eigenlijk een CV doorschuiven anders komt hun middenveld een man te kort. Je creëert in ieder geval een extra man tegenover hun sterkste linie. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 14:14 schreef Pavlov14 het volgende:Wat een klassetopic weer Eide. Dat in de eerste plaats. Jongens, o jongens, wat ben ik nerveus voor morgen. Ik heb er gewoon geen goed gevoel over. Ik ben zo bang dat Ajax -net als in de wedstrijd in Amsterdam- weer gaat intuinen in dat afschuwelijke reactievoetbal van PSV. Cocu kennende zal hij het initiatief aan Ajax laten om vervolgens in de counter toe te slaan. Ik hoop dat Ajax de rollen gaat omdraaien en PSV het initiatief laat. Als dat gebeurt gaat het een oersaaie wedstrijd worden, maar dat kan me totaal niet schelen in dit geval. Dan hoop ik op een "gestolen" 0-1 overwinning, maar Frank de Boer kennende, zal hij zich toch laten opzadelen met het intiatief met als reslutaat een 3-0 nederlaag. Ik hoop dat ik me gierend vergis. Ik hoop ook dat je je vergist vriend :-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Cillesen Veltman, Vd Hoorn, Viergever, Dijks Bazoer, Gudelj Klaassen, Sinkgraven Milik, Younes
En dan in een ruit.
Of;
Cilessen, Van Rhijn, Veltman (als inschuivende man), VD Hoorn (puur op de jong), Viergever en Dijks, Bazoer, Klaassen en Gudelj Milik en Younes.
4-3-3 wordt onze ondergang.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 maart 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wedstrijdselectie PSV - Ajax
Frank de Boer heeft zaterdag de 18-koppige wedstrijdselectie voor de Eredivisietopper tegen PSV bekendgemaakt. Ten opzichte van het laatste competitieduel met NEC (2-2) zijn er geen wijzigingen in de selectie.
Wedstrijdselectie PSV - Ajax:
Jasper Cillessen Ricardo van Rhijn Joël Veltman Mike van der Hoorn Riechedly Bazoer Viktor Fischer Daley Sinkgraven Arek Milik Davy Klaassen Amin Younes Lasse Schöne Anwar El Ghazi Thulani Serero Nick Viergever Nemanja Gudelj Donny van de Beek Diederik Boer Mitchell Dijks
PSV - Ajax begint zondag om 16:45 uur in Eindhoven. Bron
------------------------
Geen bijzonderheden dus. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Even Ajax TV gekeken. De Boer gaat zich zoals verwacht niet aanpassen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 14:14 schreef Pavlov14 het volgende:Wat een klassetopic weer Eide. Dat in de eerste plaats. Jongens, o jongens, wat ben ik nerveus voor morgen. Ik heb er gewoon geen goed gevoel over. Ik ben zo bang dat Ajax -net als in de wedstrijd in Amsterdam- weer gaat intuinen in dat afschuwelijke reactievoetbal van PSV. Cocu kennende zal hij het initiatief aan Ajax laten om vervolgens in de counter toe te slaan. Ik hoop dat Ajax de rollen gaat omdraaien en PSV het initiatief laat. Als dat gebeurt gaat het een oersaaie wedstrijd worden, maar dat kan me totaal niet schelen in dit geval. Dan hoop ik op een "gestolen" 0-1 overwinning, maar Frank de Boer kennende, zal hij zich toch laten opzadelen met het intiatief met als reslutaat een 3-0 nederlaag. Ik hoop dat ik me gierend vergis. In Amsterdam zijn we eigenlijk gewoon 90 minuten weg gespeeld dus toen speelde psv echt geen reactievoetbal. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wij zijn Ajax wij passen ons niet aan en zeker niet aan die boeren die muntjes gooiers |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 13:03 schreef romano het volgende:[..] Kijk, dat is nou precies de reden waarom dit forum zo'n hoogwaardig niveau heeft en waarom ik er zo graag kom. Die prikkelende, intelligente interactie met gelijkgestemden die altijd aan het denken zet en die uitdaagt op een prettige manier. En je kan echt zien dat jongens zoals jij heus wel met goed gevolg de lagere school hebben doorlopen. Maxima cum laude kerel !! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 16:47 schreef Brandje het volgende:[..] In Amsterdam zijn we eigenlijk gewoon 90 minuten weg gespeeld dus toen speelde psv echt geen reactievoetbal. Alle media, de commentator en nog velen anderen spraken over een gelijk opgaande wedstrijd. Waar je wel gelijk in hebt is dat PSV in Amsterdam geen reactievoetbal speelde. PSV was met name aan het begin van de 2e helft gewoon de dominante ploeg. Ajax is echter ook beide helften een periode dominant geweest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 18:15 schreef Eide het volgende:[..] Alle media, de commentator en nog velen anderen spraken over een gelijk opgaande wedstrijd. Waar je wel gelijk in hebt is dat PSV in Amsterdam geen reactievoetbal speelde. PSV was met name aan het begin van de 2e helft gewoon de dominante ploeg. Ajax is echter ook beide helften een periode dominant geweest. Dat is onzin en dat hebben Brandje, Remco en ik toen al gezegd. Ajax had tussen de 6 en 16e minuut de overhand en even een minuutje of 4 in de 2e helft waar een schot van Fischer op de paal belande. Verder had Ajax helemaal niks in te brengen en was 1-4 een zeer terechte uitslag geweest. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 18:59 schreef Loetje het volgende:[..] Dat is onzin en dat hebben Brandje, Remco en ik toen al gezegd. Ajax had tussen de 6 en 16e minuut de overhand en even een minuutje of 4 in de 2e helft waar een schot van Fischer op de paal belande. Verder had Ajax helemaal niks in te brengen en was 1-4 een zeer terechte uitslag geweest. Dat jullie dat vinden maakt dat ik dat niet vind nog geen onzin. PSV was wel wat beter, maar weg gespeeld? Absoluut niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 maart 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 19:10 schreef Eide het volgende:[..] Dat JULLIE dat vinden maakt dat ik dat niet vind nog geen onzin. PSV was wel wat beter, maar weg gespeeld? Absoluut niet. Gedomineerd nou ook niet bepaald (trouwens beide niet)..pisvee te veel ruimte gegeven om te voetbalen toen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 18:15 schreef Eide het volgende:[..] Alle media, de commentator en nog velen anderen spraken over een gelijk opgaande wedstrijd. Waar je wel gelijk in hebt is dat PSV in Amsterdam geen reactievoetbal speelde. PSV was met name aan het begin van de 2e helft gewoon de dominante ploeg. Ajax is echter ook beide helften een periode dominant geweest. Ik hen nog eea terug gezocht maar ik lees eigen nergens dat het gelijkopgaand was. Overal staat vrijwel hetzelfde en dat is dat Psv dik verdiend heeft gewonnen. Maar maakt ook niet uit. Psv speelde allesbehalve reactievoetbal. Als een team dat deed dan waren wij dat wel. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 18:59 schreef Loetje het volgende:[..] Dat is onzin en dat hebben Brandje, Remco en ik toen al gezegd. Ajax had tussen de 6 en 16e minuut de overhand en even een minuutje of 4 in de 2e helft waar een schot van Fischer op de paal belande. Verder had Ajax helemaal niks in te brengen en was 1-4 een zeer terechte uitslag geweest. Volgens mij klopt het wat je zegt.Ajax had op een zeer korte periode na helemaal niks te vertellen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Jongens morgen is een wedstrijd op zich, en je kunt niet per direct zeggen dat PSV waarschijnlijk gaat winnen. Ajax heeft vaker laten zien dat ze bij dit soort wedstrijden verder kunnen gaan dan anders. En dat stukje extra is nu dat gene wat nodig is om van PSV te kunnen winnen.
En je moet het geluk ook een beetje aan je kant hebben. Het is mooi dat het zo spannend is in de competitie nog, geniet ervan zou ik zeggen. Geniet ervan.......biertje erbij.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 maart 2016 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 14:19 schreef remco k het volgende:[..] Omdat er bij die ploegen sprake was van onderschatting naar Ajax toe. PSv zal Ajax echt niet onderschatten.. Je lijkt wel een beetje op Arno Vermeulen (slik) Als ajax wint, was de tegenstander niet in goeden doen en als psv wint hebben ze goed gespeeld..... Als ajax wint en dus de tegenstander niet in goeden doen is/was, misschien heeft ajax het dan zelf afgedwongen? ;-) |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Morgen verrassen we alles en iedereen door in de slotfase met 1-2 te winnen en nemen we de puntjes mee uit lampegat!!!!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 20:12 schreef Bobby1972 het volgende:Jongens morgen is een wedstrijd op zich, en je kunt niet per direct zeggen dat PSV waarschijnlijk gaat winnen. Ajax heeft vaker laten zien dat ze bij dit soort wedstrijden verder kunnen gaan dan anders. En dat stukje extra is nu dat gene wat nodig is om van PSV te kunnen winnen. En je moet het geluk ook een beetje aan je kant hebben. Het is mooi dat het zo spannend is in de competitie nog, geniet ervan zou ik zeggen. Geniet ervan.......biertje erbij..... +1@2 Kratjes ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 19:10 schreef Eide het volgende:[..] Dat jullie dat vinden maakt dat ik dat niet vind nog geen onzin. PSV was wel wat beter, maar weg gespeeld? Absoluut niet. Op die fases na wel, ja! Verschil was krankzinnig groot daar. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 14:14 schreef Pavlov14 het volgende:Wat een klassetopic weer Eide. Dat in de eerste plaats. Jongens, o jongens, wat ben ik nerveus voor morgen. Ik heb er gewoon geen goed gevoel over. Ik ben zo bang dat Ajax -net als in de wedstrijd in Amsterdam- weer gaat intuinen in dat afschuwelijke reactievoetbal van PSV. Cocu kennende zal hij het initiatief aan Ajax laten om vervolgens in de counter toe te slaan. Ik hoop dat Ajax de rollen gaat omdraaien en PSV het initiatief laat. Als dat gebeurt gaat het een oersaaie wedstrijd worden, maar dat kan me totaal niet schelen in dit geval. Dan hoop ik op een "gestolen" 0-1 overwinning, maar Frank de Boer kennende, zal hij zich toch laten opzadelen met het intiatief met als reslutaat een 3-0 nederlaag. Ik hoop dat ik me gierend vergis. Afschuwelijk? Psv combineerd beide aspecten gewoon en dat is gewoon leven in een reeële voetbalwereld van nu! Alleen wij denken nog dat we kunnen overleven met "domineren" wat dat ook mag betekenen! Dat kan alleen in de vaderlandse competitie tegen de kleintjes! Wat de wedstrijd betreft hoop ik op een overwinning maar ik stel me in op een nederlaag dan kan het alleen maar meevallen! En kansloos zijn we niet onze jongens zullen strijden voor wat ze waard zijn meer kan ik niet vragen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je kan het dan oprecht bijna schriftelijk af doen..
En ik baal als een stekker, want ik hoor net dat er morgen vrienden zijn waarvan manlief voor PSV is.. ( vergeten want het stond al een paar maanden..).. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 20:12 schreef Bobby1972 het volgende:Jongens morgen is een wedstrijd op zich, en je kunt niet per direct zeggen dat PSV waarschijnlijk gaat winnen. Ajax heeft vaker laten zien dat ze bij dit soort wedstrijden verder kunnen gaan dan anders. En dat stukje extra is nu dat gene wat nodig is om van PSV te kunnen winnen. En je moet het geluk ook een beetje aan je kant hebben. Het is mooi dat het zo spannend is in de competitie nog, geniet ervan zou ik zeggen. Geniet ervan.......biertje erbij..... Helemaal niet mooi, had liever met 14 punten voorsprong ergens op een mooi eiland gezeten.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wat jij wil was mogelijk geweest wanneer Ajax betere spelers had aangetrokken. Maar dankzij de slechte scouting ( zonder iemand persoonlijk erop aan te spreken) en 'goedkope'budgetspelers te kopen heeft Ajax het zelf zover laten komen.
Anders was Ajax nu al kampioen geweest. PSV heeft geluk dat de leiding bij Ajax zoveel steken laat vallen. Ik ben ervan overtuigd dat Ajax met een betere scouting en leiding een veel hoger niveau had kunnen creëren dan wat wij nu te zien krijgen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 21:52 schreef remco k het volgende:[..] Je kan het dan oprecht bijna schriftelijk af doen.. En ik baal als een stekker, want ik hoor net dat er morgen vrienden zijn waarvan manlief voor PSV is.. ( vergeten want het stond al een paar maanden..).. Ik denk ook dat we veel geluk nodig hebben willen we überhaupt aan een puntje komen. We spelen ze gewoon in de kaart en denk zelfs dat Schone gaat spelen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 21:54 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal niet mooi, had liever met 14 punten voorsprong ergens op een mooi eiland gezeten.. Zoiets!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu al wakker, vol spanning. Kut voetbal! :-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Heb ook wel eens beter geslapen. Nog 9 uurtjes. Op zich een prima uitgangspunt voor Ajax als werkelijkwaar niemand je enige kans geeft. Misschien gaan de Boerkes wel iets teveel in zichzelf geloven. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Je bent 13 minuten te laat ouwe! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Heerlijk geslapen!!
Nu zwaar ontbijten en dan PPSSSSSSHHTT, een blik Heineken open! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Oja, ik begin zo vroeg, want ik heb t idee dat we niet gaan winnen en dan valt het mee met mn ogen op half7 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Hier nog 1 pfff... :-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gewoon 1-3!!!! Keihard 3x MILIK!!!! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 10:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Heerlijk geslapen!! Nu zwaar ontbijten en dan PPSSSSSSHHTT, een blik Heineken open! Proost ouwe :-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Spanning terwijl je weet dat Ajax toch al gaat verliezen???? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
van der Sar zit vanochtend bij Kees aan tafel. En ik kan niet anders zeggen dan dat ie een hele goede rustige stabiele indruk achter laat.
En ik ben blij te horen dat Bergkamp een hele belangrijke rol speelt in de positieve ontwikkeling van Youness en Millik. Wat ik ervan hoorde zijn die 3 samen met Ghazi na de training veel bezig met elkaar.. Blijkt Bergkamp dan toch belangrijk te zijn.. Overigens heeft hij ook een deel van de rol van Jonk overgenomen naar de jeugd toe. Ook dat is een prima actie lijkt me.. |
|
|
|