BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 20 maart 2016, 16:45); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 maart 2016 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 10:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
Gewoon 1-3!!!! Keihard 3x MILIK!!!!
Zou top zijn. Eigenlijk maakt het me geen reet uit hoeveel het wordt als we maar winnen !!! :-)
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2016 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 10:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Spanning terwijl je weet dat Ajax toch al gaat verliezen???? ;-)
Hoop doet leven he...
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 maart 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 10:42 schreef remco k het volgende:
van der Sar zit vanochtend bij Kees aan tafel. En ik kan niet anders zeggen dan dat ie een hele goede rustige stabiele indruk achter laat.

En ik ben blij te horen dat Bergkamp een hele belangrijke rol speelt in de positieve ontwikkeling van Youness en Millik. Wat ik ervan hoorde zijn die 3 samen met Ghazi na de training veel bezig met elkaar..
Blijkt Bergkamp dan toch belangrijk te zijn.. Overigens heeft hij ook een deel van de rol van Jonk overgenomen naar de jeugd toe. Ook dat is een prima actie lijkt me..
Vind hem wel grappig met die kat naar Hans Kraay toe :-)
3sterren
 3sterren - zondag 20 maart 2016 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 05:01 schreef Loetje het volgende:
Nu al wakker, vol spanning. Kut voetbal! :-)
Heb hetzelfde alleen ik ging toen pas naar bed
p111
 p111 - zondag 20 maart 2016 - 10:56   quote  deeplink  
Ons middenveld is stabieler geworden afgelopen tijd dus een pluspunt, maar daar in tegen zijn we een stuk zwakker geworden achterin dus ik vrees het ergste.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 20 maart 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 10:42 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Proost ouwe :-)
Same 2 you buddy!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 20 maart 2016 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 10:43 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Zou top zijn. Eigenlijk maakt het me geen reet uit hoeveel het wordt als we maar winnen !!! :-)
Nee, als we maar niet verliezen...

Nogmaals, het is nog niet over mochten we vandaag wel verliezen.
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 maart 2016 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 11:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nee, als we maar niet verliezen...

Nogmaals, het is nog niet over mochten we vandaag wel verliezen.
Nee gelijkspel dan is het nog niet over. Hun krijgen AZ en Roda nog uit. Daar kunnen ze ook punten laten liggen.
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 maart 2016 - 11:30   quote  deeplink  
Maar als we verliezen zie ik het heel somber in. Ik ben een van de weinige hier waarschijnlijk maar ik geloof wel in een overwinning voor ons vandaag !
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 20 maart 2016 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 11:28 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Nee gelijkspel dan is het nog niet over. Hun krijgen AZ en Roda nog uit. Daar kunnen ze ook punten laten liggen.
Wij hebben ook nog een paar lastige hoor, maar al verliezen ze vandaag, nix loos, overmoedig worden ze dan in lamphoven 😉
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 20 maart 2016 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 11:30 schreef ZerauS het volgende:
Maar als we verliezen zie ik het heel somber in. Ik ben een van de weinige hier waarschijnlijk maar ik geloof wel in een overwinning voor ons vandaag !
Ik niet, puur om hun aanval tegen onze verdediging 😑
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 maart 2016 - 11:39   quote  deeplink  
Ze zijn goed op de counter dus laat ze het spel maar maken. Dan zie ik ons wel winnen :-)
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 maart 2016 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2016 - 16:01 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat je je vergist vriend :-)
Je mag hoop hebben: ik vergis me wel vaker ;)
Eide
 Eide - zondag 20 maart 2016 - 11:46   quote  deeplink  
Op Fox een item over Bazoer. Mooi hoe kritisch hij op zichzelf is in dat item, met name over zijn omschakeling.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 maart 2016 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2016 - 16:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

In Amsterdam zijn we eigenlijk gewoon 90 minuten weg gespeeld dus toen speelde psv echt geen reactievoetbal.
Ik kon die wedstrijd destijds niet zien. Ik ga puur af op de krantenberichten en de reacties op diverse fora.
Hoe dan ook, ik heb toen begrepen dat de overwinning van PSV dik verdiend was. Laten we maar hopen dat het vanmiddag precies omgekeerd is.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 maart 2016 - 12:04   quote  deeplink  
Ik las zojuist dat Atletico Madrid gisteren z'n competitiewedstrijd verloren heeft door vermoeidheid die bij hen nog in de benen zat. En nu maar hopen, dat PSV een identieke reactie heeft ;)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 maart 2016 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 12:04 schreef Pavlov14 het volgende:
Ik las zojuist dat Atletico Madrid gisteren z'n competitiewedstrijd verloren heeft door vermoeidheid die bij hen nog in de benen zat. En nu maar hopen, dat PSV een identieke reactie heeft ;)
Hoop ik ook ja..
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 maart 2016 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Dat we ze in de 2de helft maar kapot mogen spelen :-)
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2016 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Ik heb die wedstrijd gezien, en dat is echt veel te makkelijk.. Ik geloof 3 keer in die wedstrijd paal of lat geraakt en gewoon veel beter dan de tegenstander.. had met rust al 4 goals moeten maken.. En na rust ook gewoon de veel betere ploeg en zwaar onterecht verloren door twee "lucky goals"... dat heeft in dit geval niets met vermoeidheid te maken..

Typisch de Nederlandse media dit. En dan met name van de kant die heel die pot waarschijnlijk niet gezien hebben...
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 maart 2016 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 12:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb die wedstrijd gezien, en dat is echt veel te makkelijk.. Ik geloof 3 keer in die wedstrijd paal of lat geraakt en gewoon veel beter dan de tegenstander.. had met rust al 4 goals moeten maken.. En na rust ook gewoon de veel betere ploeg en zwaar onterecht verloren door twee "lucky goals"... dat heeft in dit geval niets met vermoeidheid te maken..

Typisch de Nederlandse media dit. En dan met name van de kant die heel die pot waarschijnlijk niet gezien hebben...
Ik heb de wedstrijd inderdaad niet gezien, Remco. Het stond op teletekst. Vandaar mijn reactie. Al die ballen op de paal en lat stond er (dacht ik) niet bij. Mijn excuses.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 maart 2016 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 12:37 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Dat we ze in de 2de helft maar kapot mogen spelen :-)
Haha. I hope so :)
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 12:49 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd inderdaad niet gezien, Remco. Het stond op teletekst. Vandaar mijn reactie. Al die ballen op de paal en lat stond er (dacht ik) niet bij. Mijn excuses.
Hoef je geen sorry voor te zeggen..

Maar het is typisch de Nederlandse media..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 maart 2016 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 12:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoef je geen sorry voor te zeggen..

Maar het is typisch de Nederlandse media..
Dat is absoluut waar. De media zijn behoorlijk gekleurd. Maar dat geldt niet alleen voor Nederland. In de landen om ons heen gebeurt exact hezelfde. Eigenlijk moet je kunnen blindvaren op de berichten die we krijgen, maar helaas blijkt dat niet te kunnen. Kijk, dat supporters door een gekleurde bril kijken... daar zijn het supporters voor. Maar de media is een ander vehaal.
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 13:00 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat is absoluut waar. De media zijn behoorlijk gekleurd. Maar dat geldt niet alleen voor Nederland. In de landen om ons heen gebeurt exact hezelfde. Eigenlijk moet je kunnen blindvaren op de berichten die we krijgen, maar helaas blijkt dat niet te kunnen. Kijk, dat supporters door een gekleurde bril kijken... daar zijn het supporters voor. Maar de media is een ander vehaal.
Het verschil wat voetbal betreft met de grote landen en Nederland. Is dat je in die grote landen weet wat de roddelkranten zijn, en wat de goede kranten zijn.

In Nederland zouden kranten als het AD en de telegraaf goed en juist geïnformeerde kranten moeten zijn. Maar die doen er net zo hard aan mee..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 maart 2016 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 13:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Het verschil wat voetbal betreft met de grote landen en Nederland. Is dat je in die grote landen weet wat de roddelkranten zijn, en wat de goede kranten zijn.

In Nederland zouden kranten als het AD en de telegraaf goed en juist geïnformeerde kranten moeten zijn. Maar die doen er net zo hard aan mee..
Dat is helemaal waar. Het AD kan ik overigens zo nu en dan wel pruimen. Alles wat de Telegraaf schrijft, neem ik met een korreltje zout. Met uitzondering van "de financiële Telegraaf", die ik zeer kan waarderen.

Zelf ben ik geabonneerd op het NRC, maar die schrijven helaas vrij weinig over voetbal.
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2016 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 13:11 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar. Het AD kan ik overigens zo nu en dan wel pruimen. Alles wat de Telegraaf schrijft, neem ik met een korreltje zout. Met uitzondering van "de financiële Telegraaf", die ik zeer kan waarderen.

Zelf ben ik geabonneerd op het NRC, maar die schrijven helaas vrij weinig over voetbal.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal geen fan ben van de Nederlandse journalistiek. En dat wat ik wil weten zoek ik op internet op. Dan kan ik zelf kiezen wie ik wel en niet pruim..
Eide
 Eide - zondag 20 maart 2016 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 13:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal geen fan ben van de Nederlandse journalistiek.
Dan zijn we het daar over eens. De Nederlandse media is echt abominabel slecht. Dingen worden gewoon verdraaid of zelf gewoon verkeerd beschreven. Als ik vanuit mijn beroep zie wat er van de berichten die (beroepsmatig zeer kundige) oorlogsjournalisten gemaakt wordt door redacties is dat echt heel dramatisch.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 maart 2016 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 13:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal geen fan ben van de Nederlandse journalistiek. En dat wat ik wil weten zoek ik op internet op. Dan kan ik zelf kiezen wie ik wel en niet pruim..
Haha. Dat laatste is zeker een waarheid als een koe. Het NRC lees ik om andere redenen dan de sport. Wat dat betreft is het internet voor mij ook bron nummer 1.

Ben jij ook zo zenuwachtig voor vanmiddag? PSV is weliswaar geen wonderploeg, maar wel een zeer ervaren en sluwe ploeg... Ik heb er een naar gevoel over.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 maart 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 13:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Dan zijn we het daar over eens. De Nederlandse media is echt abominabel slecht. Dingen worden gewoon verdraaid of zelf gewoon verkeerd beschreven. Als ik vanuit mijn beroep zie wat er van de berichten die (beroepsmatig zeer kundige) oorlogsjournalisten gemaakt wordt door redacties is dat echt heel dramatisch.
Ik ben het absoluut met jou en met Remco eens. Wat ik eerder al schreef: te gekleurd, ook op politiek gebied.
enough
 enough - zondag 20 maart 2016 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 10:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Je bent 13 minuten te laat ouwe!
ja sorry Apik de klok van de wekker liep achter en van nijd tegen de muur gegooid..nu kapot!!

IK vertrouw maar weer op m'n Biologische klok hahahahahha

oja 1-2 natuurlijk!!
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 maart 2016 - 14:42   quote  deeplink  
Proost! Burp! :-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 20 maart 2016 - 14:44   quote  deeplink  
Buuuuuuuuurp
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 20 maart 2016 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 14:39 schreef enough het volgende:

[..]

ja sorry Apik de klok van de wekker liep achter en van nijd tegen de muur gegooid..nu kapot!!

IK vertrouw maar weer op m'n Biologische klok hahahahahha

oja 1-2 natuurlijk!!
Vegeef ja pas als je gelijk hebt met de uitslag straks en dan mag je voortaan ook weer na 11en posten..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 maart 2016 - 14:45   quote  deeplink  
Nog precies twee uur....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 20 maart 2016 - 14:47   quote  deeplink  
Over 3uur en 45minuten staan we waarschijnlijk 4 punten achter op pisv
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 maart 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 14:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Over 3uur en 45minuten staan we waarschijnlijk 4 punten achter op pisv
Ik vrees het ook, APIK. Ik zou willen dat ik net zoveel optimisme in m'n lijf had,als sommige anderen hier.

Maar PSV is een uitgebalanceerde en zeer lepe ploeg.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 20 maart 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 14:50 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik vrees het ook, APIK. Ik zou willen dat ik net zoveel optimisme in m'n lijf had,als sommige anderen hier.

Maar PSV is een uitgebalanceerde en zeer lepe ploeg.
En wij juist niet.
Altijd weer afwachten hoe we spelen 😧
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 maart 2016 - 14:54   quote  deeplink  
Ik blijf zeggen 1-3....en ga nu aan het bier
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 maart 2016 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 14:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

En wij juist niet.
Altijd weer afwachten hoe we spelen 😧
Helaas wel inderdaad.
Het is gewoon niet constant. Twee meer dan aardige wedstrijden (AZ thuis en Willem II uit) en vervolgens kreeg je een wedstrijd tegen NEC voorgeschoteld, waar weer alles fout ging wat er fout kon gaan, inclusief de instelling van de spelers.

Ik hoop maar dat de spelers, ALLE spelers boven zichzelf kunnen uitstijgen en dat Frank de Boer de juiste 11 jongens in het veld zet om dit PSV te bestrijden. Maar ik heb er een hard hoofd in. Ik ben niet gauw nerveus, maar nu....
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 maart 2016 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 14:54 schreef Nenam_tiL het volgende:
Proost vriend!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 20 maart 2016 - 15:42   quote  deeplink  
Kheb ook al 3 x gescheten vandaag 😂
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 maart 2016 - 15:43   quote  deeplink  
Nog een uurtje .....heb er zin in! We gaan daar gewoon 3 punten ophalen en nu wil ik niemand meer horen over verliezen totdat het daadwerkelijk zover is :-)
enough
 enough - zondag 20 maart 2016 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 15:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Kheb ook al 3 x gescheten vandaag 😂
Een verrot br warm vlees gevreten gister bij broodje dobbe??
Eide
 Eide - zondag 20 maart 2016 - 15:45   quote  deeplink  
Cd_4aQlUkAEnLTd.jpg
Eide
 Eide - zondag 20 maart 2016 - 15:45   quote  deeplink  
Zelfde opstelling dus als de afgelopen 2 wedstrijden.
Eide
 Eide - zondag 20 maart 2016 - 15:46   quote  deeplink  
Opstelling PSV:
Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Willems, Propper, Guardado, Van Ginkel, Narsingh, De Jong, Locadia
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 maart 2016 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 15:46 schreef Eide het volgende:
Opstelling PSV:
Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Willems, Propper, Guardado, Van Ginkel, Narsingh, De Jong, Locadia
Appeltje eitje :-)
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 maart 2016 - 15:50   quote  deeplink  
Younes maakt die Arias helemaal gek en die Bruma maakt een eigen goal. 1-2 staat al vast :-)
enough
 enough - zondag 20 maart 2016 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 15:48 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Appeltje eitje :-)
yep;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 20 maart 2016 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2016 - 14:54 schreef Nenam_tiL het volgende:
voordeel van veel bier is dat het de pijn 'tijdelijk' verzacht.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 20 maart 2016, 16:45); 0 - 2

0.0099461