|
|
ZerauS
|
|
|
Die mag nooit zo terug spelen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En daar was eigenlijk niets aan de hand. Slim van De Jong. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
PSV meer balbezit ( 65% ), maar Ajax wel op 0-1. Er komen nog wel meer gele kaarten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dat slaat ook nergens op, Arias gooit zich voor Milik en krijgt er nog een vrije trap voor ook. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
We zijn toe aan rust .... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sinkgraven voor Bazoer en Klaassen een linie terug. En El Ghazi erbij. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 17:25 schreef Onze Ajax het volgende:PSV meer balbezit ( 65% ), maar Ajax wel op 0-1. Er komen nog wel meer gele kaarten. Balbezit zegt helemaal niets. Ajax doet alleen veel te weinig met de bal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ghazi voor Bazoer en dan eerst Schone maar op 10..Hou je iig nog beide wissels.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ajax doet niets met de bal, ja kwijtraken.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Middenveld van Ajax doet het niet....is er niet |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Man man man ajax ga eens voetballen als een kampioen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kijk in de rust even de onderbroek van Schone. Vol met stront van angst. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ja, de wedstrijd is rijp voor El Ghazi. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 17:26 schreef remco k het volgende:[..] Ghazi voor Bazoer en dan eerst Schone maar op 10..Hou je iig nog beide wissels.. Schone doet niks. Handelingsnelheid van een schildpad. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geen enkele diepte. En als je dan komt moet je hem maken. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hehe, eindelijk een hele scherpe counter.. Heerlijk van Viergever en Youness.. OOk Millik doet alles goed maar prima gekeept helaas.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Milik toch, die had er in gemogen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens is het ook al weer sinds de 28e minuut of zo dat PSV een kans heeft gehad. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
El Ghazi komt wel. En Sinkgraven ook |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: liever niet aub hahhaah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk niet dat Sinkgraven nu een goede optie is. Die heeft dit seizoen bewezen te veel risico te nemen in de belangrijke momenten.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 17:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk niet dat Sinkgraven nu een goede optie is. Die heeft dit seizoen bewezen te veel risico te nemen in de belangrijke momenten.. maar wel meer voetbal dan Schöne denk ik... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 17:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk niet dat Sinkgraven nu een goede optie is. Die heeft dit seizoen bewezen te veel risico te nemen in de belangrijke momenten.. Je haalt me de woorden uit de mond! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bovendien is Bazoer als controleur ook goed. Behoorlijk groot, sterk en atletisch. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 17:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk niet dat Sinkgraven nu een goede optie is. Die heeft dit seizoen bewezen te veel risico te nemen in de belangrijke momenten.. Ik vraag me ook al af of El Ghazi wel een goede optie is nu. Als er iemand niet in vorm is... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het kan inderdaad een goede optie zijn bij Ajax, om twee goede wissels te doen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geef hem dan. Tering Bazoer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 17:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk niet dat Sinkgraven nu een goede optie is. Die heeft dit seizoen bewezen te veel risico te nemen in de belangrijke momenten.. Maar dan in een aanvallende rol |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zou lekker zijn vlak voor rust 0-2..... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
kut veld hoge scherpe noppen gevraagd |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Deze had erin gemoeten gvdommeeee |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Pffff onder druk of niet maar DE kansen zijn toch echt voor ons. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
PSV beter maar de grootste kansen zijn gewoon voor Ajax hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 17:31 schreef Oceanu het volgende:[..] Ik vraag me ook al af of El Ghazi wel een goede optie is nu. Als er iemand niet in vorm is... Daar zit weinig risico aan vast.. Daar kan je de strijd alleen winnen, niet verliezen.. Op het middenveld wordt Ajax volledig overlopen.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wij zijn ajax, niet te stoppen....... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En nogmaals, de laatste kans van PSV is al even geleden hoor. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
ooh dat had te gek geweest net voor rust |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Komop laten we de spelers tijdens de match steunen. Zeiken kan altijd nog. Er zij er meerdere die niet best spelen en ondanks dat het voetballend niet best is. Hebben wij wel de beste kansen en had je eigenlijk minimaal op 0-2 moeten staan |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waardeloze eerste helft op een waardeloos veld.
Ajax begon goed maar druk zetten hoeft tegenwoordig maar 2 minuten. Ajax heeft geen enkele diepte. Milik gaat 2 keer diep waar een kans uit komt en dat moet vaker. Die moet de 0-2 maken want in dit beeld gaat het je opbreken. Schone doet alles fout en Younes komt niet aan de bal.
Middenveld zet amper druk en loopt achter de man aan. En de directe tegenstanders kunnen veel te ver van hun weglopen en zeker Bazoer doet dit waardeloos.
Achterin vooralsnog solide. Behalve Dijks die niet kort genoeg op Narsingh zit. Veltman op scherp.
Je zult moeten knokken en moeten voetballen. En anders ga je gewoon de bietenbrug op. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Nou, al met al mogen we niet klagen met deze ruststand. Ik denk dat de Boer wel even zal donderspeechen in de kleedkamer, want Ajax staat niet goed. Teveel duels worden verloren, we werden in een groot deel van de eerste helft weggevaagd, overlopen.
Je vraagt je af waarom Ajax de magistrale start geen vervolg kon geven. Was dat de kracht van PSV of de tactiek van Ajax?
Volgens mee stond Ajax in de heenwedstrijd in Amsterdam ook bij rust met 1-0 voor. We weten hoe het is afgelopen. |
|
|
|